Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

baje sem ga preveč gonu, pomojem pa zato ker je bila premajhna diza in oljna pumpa je bla isto odprto kot prej ko je biv še zablokiran? nwm, nwm, uglavnem to ni normaln da nov motor odpove... ja RAVE-a tut še nimam...

Objavljeno (popravljeno)

baje sem ga preveč gonu, pomojem pa zato ker je bila premajhna diza in oljna pumpa je bla isto odprto kot prej ko je biv še zablokiran? nwm, nwm, uglavnem to ni normaln da nov motor odpove... ja RAVE-a tut še nimam...

Ja je popolnoma normalno normalno, če je premajhna diza in premalo olja... če maš uredu naštelan ga lahko tišiš kokr ga hočš pa nebo kr tko crknu. Sam morš znt to tišat... kšno bremzanje z mašino pa konstantno isti obrati so smrt za tele rotaxe... če je pa diza premala je pa samo vprašanje časa predno počaka :D

Popravljeno . Popravil Kvasko
Objavljeno (popravljeno)

Ja je popolnoma normalno normalno, če je premajhna diza in premalo olja...

sam obročki so bli celi, bat na vrhu pa bele barve, in mi je naredil ene 5 fajn risov u cilinder, pa še gumo sm uniču wallbash.gif

Popravljeno . Popravil kewo
Objavljeno

sam obročki so bli celi, bat na vrhu pa bele barve, in mi je naredil ene 5 fajn risov u cilinder, pa še gumo sm uniču wallbash.gif

To pa čudno, ko je meni riblna mi je na vrhu bata naredilo luknjo, ker se je aluminij stopil, batni obročki so bili pa čisto zalizani z batom, da se jih sploh ni dalo več dol dobit, pa mi ni zablokeral motorja, oz. bata, oz. zadnjega kolesa. Pa tud cilinder zgleda da ni bil tok zlo podrajsan ker zdej mam še začasno ta "zariban" cilinder gor pa se še pelm, sam ga je pa treba nujno zamenjat ker ma zlo malo kompreije.

Objavljeno (popravljeno)

sam obročki so bli celi, bat na vrhu pa bele barve, in mi je naredil ene 5 fajn risov u cilinder, pa še gumo sm uniču wallbash.gif

Kakšne barve je bila svečka? Tudi bele?

To pa čudno, ko je meni riblna mi je na vrhu bata naredilo luknjo, ker se je aluminij stopil, batni obročki so bili pa čisto zalizani z batom, da se jih sploh ni dalo več dol dobit, pa mi ni zablokeral motorja, oz. bata, oz. zadnjega kolesa. Pa tud cilinder zgleda da ni bil tok zlo podrajsan ker zdej mam še začasno ta "zariban" cilinder gor pa se še pelm, sam ga je pa treba nujno zamenjat ker ma zlo malo kompreije.

Slišal sem če ti naredi na vrhu bata luknjo da naj bi bila kriva prevelika diza. Tako sem slišal, drugače pa ne vem zakaj-svečka mogoče?

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

svečka je bila malce preveč svetla, isti dan sem biv na servisu pa je reku da ni krize, pol mi je pa ribnu do doma trance_39_thumbdown.gif

Objavljeno

Kakšne barve je bila svečka? Tudi bele?

Slišal sem če ti naredi na vrhu bata luknjo da naj bi bila kriva prevelika diza. Tako sem slišal, drugače pa ne vem zakaj-svečka mogoče?

Zaribala je ker je bila premejhna diza (odprt motor, pa originalna diza). Zakaj je pa luknjo na vrhu bata naredilo pa ne vem, od svečke ni pa nič ostalo (sem malo nazaj prilepu ene dve slike od svečke).

Objavljeno

svečka je bila malce preveč svetla, isti dan sem biv na servisu pa je reku da ni krize, pol mi je pa ribnu do doma trance_39_thumbdown.gif

Mah, sem zdej tok skeptičen postal okoli teh servisov, ker je dost primerov, kjer jim je zaribala zaradi malomarnosti serviserjev.

Zaribala je ker je bila premejhna diza (odprt motor, pa originalna diza). Zakaj je pa luknjo na vrhu bata naredilo pa ne vem, od svečke ni pa nič ostalo (sem malo nazaj prilepu ene dve slike od svečke).

Aha, tako torej. Sej jaz sem napisal kar sem slišal, nisem nek majster okoli mašin, samo probam pa pomagat če se le da.

Objavljeno

Zaribala je ker je bila premejhna diza (odprt motor, pa originalna diza). Zakaj je pa luknjo na vrhu bata naredilo pa ne vem, od svečke ni pa nič ostalo (sem malo nazaj prilepu ene dve slike od svečke).

po kolkih kilometrih od deblokacije pa se je to zgodilo? približno..

Objavljeno

po kolkih kilometrih od deblokacije pa se je to zgodilo? približno..

Amm, ne vem ker sem kupil rabljen motor in ne vem točno kdaj je bil odblokeran (predvidevam da že kar precej nazaj, ker ko ga je prejšnji voznik pripeljal iz italije je imel gor že gianellija). Drugače sem pa jst najprej naredil okol 3500km, nato zamenjal bat (motor je imel takrat 23000km), nato pa mi je ribnil ene 1500km po zamenjavi bata.

Objavljeno

čak a prav jaz to razumem..? 1500km si se peljal s 25kw z nastavitvami za 11kw?

vsaj iglo si mogel dvignit... niti yamaha ne zdrži 1500 pod takimi pogoji ^^

Objavljeno

čak a prav jaz to razumem..? 1500km si se peljal s 25kw z nastavitvami za 11kw?

vsaj iglo si mogel dvignit... niti yamaha ne zdrži 1500 pod takimi pogoji ^^

Jaz vsaj 5000, kaj je pa prejšnji lastnik delal z njo pa ne vem, samo če je blo skos tako nastavljeno kot je zdej, potem sploh nikoli ni bil fergazer nastavljen na 25kw (vsaj jaz nisem nikoli nič spreminjalna fergazerju). Očitno zdrži. :whistle: Je pa res da ko je meni ribnila sem jo "tišou" kolikor se je dal, in se je pač izsušila in ribnila.

Objavljeno (popravljeno)

ja zihr... pa kaj še vse zmore tvoja yamaha?! :huh:

priznaj da si tankal red bull da bo mir enkrat za vselejclosedeyes.gif

Popravljeno . Popravil impulz
Objavljeno

ja zihr... pa kaj še vse zmore tvoja yamaha?! :huh:

priznaj da si tankal red bull da bo mir enkrat za vselejclosedeyes.gif

LOL. Ja no mal sm poenostavu glede teh kilometrov. Ti zdej točno povem. Ko sm kupu motor je meu 19500km, nato sem naredu cca. 3000km in spomladi pri 22500km zamenjal bat. Na servisu mi je rekel da bo treba povrtati dizo ker je svečka čist bela, pa tudi bat ki je bil notri je bil precej obrabljen in na 4ih mestih stisnjen (bile so vidne rise), vendar je bilo to tudi zaradi velike kilometrine. Nato sem v ene 2 tanka po menjavi bata dolil kakšen deci olja v tank, potem mi je pa pri 23500km ribnil (nisem povrtal dize).

Danes sem naredil 200km z zaribanim cilindrom in prvim batom ki ima že 20000km in nastavitvami za 11kw.

Vsa čast in slava japoncem :P

Objavljeno

živjo

jz mam pa aprilio rs 125 letnik 2009 in me zanima kje bi lahko dobu dodatn cdi za euro 3 mašino? ker sm gledu po ceumu ebayu pa nism najdu nobene euro 3.

hvala

lp

Objavljeno

živjo

jz mam pa aprilio rs 125 letnik 2009 in me zanima kje bi lahko dobu dodatn cdi za euro 3 mašino? ker sm gledu po ceumu ebayu pa nism najdu nobene euro 3.

hvala

lp

zakaj rabš pa še en cdi??

Objavljeno

verjetno bi rad enga povrtal, enga pa mel za garancijo in tehnični

sem tud jaz že gledal in so res redki

lahko pa kupiš HPI, katerega se da na računalnik priklopit in sam nastaviš krivuljo, ena izvedba ma celo 2 kanala = 2 shranjene krivulje med katerima lahko izbiraš na cesti (ok, ustavt se moraš) takoj pod svečkami

Objavljeno

živjo

jz mam pa aprilio rs 125 letnik 2009 in me zanima kje bi lahko dobu dodatn cdi za euro 3 mašino? ker sm gledu po ceumu ebayu pa nism najdu nobene euro 3.

hvala

lp

Kwa se treseš, lej men je garancijo upoštevu pa mam use odprto tongue.gif

Objavljeno

verjetno bi rad enga povrtal, enga pa mel za garancijo in tehnični

sem tud jaz že gledal in so res redki

lahko pa kupiš HPI, katerega se da na računalnik priklopit in sam nastaviš krivuljo, ena izvedba ma celo 2 kanala = 2 shranjene krivulje med katerima lahko izbiraš na cesti (ok, ustavt se moraš) takoj pod svečkami

Bravo pero še ena tvoja... če vsaj malo preberš vidš da ne paše na euro 3 cdi-je in nimaš z euro 3 rs-ko kej s tem...

Objavljeno

paše, brez problema, samo rave-a ne morš gor priključit

vem iz izkušenj :evilgrin:

Objavljeno

paše, brez problema, samo rave-a ne morš gor priključit

vem iz izkušenj :evilgrin:

Aja sej kaj pa je to rave, sploh če ga maš :whistle:

Objavljeno

ne, hotu sem povedat, da mam HPI prključen na mji RSki (09) in dela

če hočeš pa še rave prklopit, rabš pa tastaro elektroniko za rave še kupit (tisto črno škatlco) in maš lahko HPI in rave na euro3 brez problema :)

Objavljeno

ne, hotu sem povedat, da mam HPI prključen na mji RSki (09) in dela

če hočeš pa še rave prklopit, rabš pa tastaro elektroniko za rave še kupit (tisto črno škatlco) in maš lahko HPI in rave na euro3 brez problema :)

Dej povej kolk je dejansko uporabn tale hpi vmesnik k se je men to zanimiv zdel dokler nism vidu da pač ne paše ud 07 dalje...

Objavljeno

toliko uporaben, kot maš znanja

ubistvu lahko prirediš vžig, kolikor hočeš, kar pa pomen, da lahko hitro zjebeš mašino, če en veš, kaj delaš

lahko narišeš samo krivuljo moči, pa ti sam zračuna zamik vžiga :trance_27_notworthy: , al pa sam določiš zamik pri različnih obratih

men se zdi ekstremno uporaben, sploh zato, ker ma možnost preklopa in maš motor nastavljen za mestno vožnjo; bolj ekonomično, pa moč mal v nižje vrtljaje, ko ti pa en mimo pršpona, pa se ti strga, pa pač preklopiš :evilgrin:

jst mam sicer samo tistega z enojno krivuljo, pa mi je žal, da nisem tistega z dvojno vzel (sem ga pa dobil res pocen; 35 funtov z ebaya :yea1: zastojn ubistvu)

mi je pa ratalo z njim kr fajn raztegnt powerband :kva1:

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima ker olje se uporablja za rs 125 (menjalnik).. a je SAE 5W40, ker mam doma od Motula 10W40?

Lp za odg.

Popravljeno . Popravil Rage1337

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!