pero27 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 ti to misliš za vilce? za vilce je SAE 5-20 za menjalnik je SAE 75-90
budacki Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 ti to misliš za vilce? za vilce je SAE 5-20 za menjalnik je SAE 75-90 SAE 10w30 in 10w40 bosta kul za menjalnik. bajkr88 1
Rage1337 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 ti to misliš za vilce? za vilce je SAE 5-20 za menjalnik je SAE 75-90 za vilce je 5-10 za menjalnik sem pa zdi dj to mav pre gosto... pr mehankarju k delam nikol ni dav ta ole not, vsaj v 2T ne
RSTDRIVER Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 za vilce je 5-10 za menjalnik sem pa zdi dj to mav pre gosto... pr mehankarju k delam nikol ni dav ta ole not, vsaj v 2T ne original ma res tako oznako, gost pa tud prbližn ni tako kot bi si predstavljal. normalna oznaka 10w40 /recmo za avto) bo dober tud za menjalnik rs-ke
budacki Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 original ma res tako oznako, gost pa tud prbližn ni tako kot bi si predstavljal. normalna oznaka 10w40 /recmo za avto) bo dober tud za menjalnik rs-ke Motul Transoil daš noter in si brez skrbi. Vsake tok prečekiraš in je mir. Stane pa lih ena 10€. Lahk pa za pivo zamenjaš haah http://www.bolha.com/oglas383314229/motul-transoil-10w-30 bajkr88 1
Rage1337 Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Motul Transoil daš noter in si brez skrbi. Vsake tok prečekiraš in je mir. Stane pa lih ena 10€. Lahk pa za pivo zamenjaš haah http://www.bolha.com/oglas383314229/motul-transoil-10w-30 Hehe, hvala mam doma taga 10w40
pero27 Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 za vilce je 5-10 za menjalnik sem pa zdi dj to mav pre gosto... pr mehankarju k delam nikol ni dav ta ole not, vsaj v 2T ne v navodilih tako piše jst mam v menjalniku 80w, v vilcah pa 15w, da so mal bol trde
budacki Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 v navodilih tako piše jst mam v menjalniku 80w, v vilcah pa 15w, da so mal bol trde Tvoje vilce so enako trde kot moje, mogoče se celo bolj mehke. Če se ne motim gre tukaj za dve razlićni oznaki. bajkr88 1
pero27 Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 odkar si ga ti vozil, sem dal gostejše olje not (original sklepam, da je blo 10, al pa celo samo 5w), zdej so trše da razložim oznake; SAE 30w40 recimo pomeni od 30w do 40w janstyle 1
janstyle Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 odkar si ga ti vozil, sem dal gostejše olje not (original sklepam, da je blo 10, al pa celo samo 5w), zdej so trše da razložim oznake; SAE 30w40 recimo pomeni od 30w do 40w In to pol po tvoje pomeni da je 5w 50 od 5 do 50?...nevem no znj 1
payback Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 odkar si ga ti vozil, sem dal gostejše olje not (original sklepam, da je blo 10, al pa celo samo 5w), zdej so trše da razložim oznake; SAE 30w40 recimo pomeni od 30w do 40w mas priblizno prav ja in sicer te oznake pomenijo viskoznost olja v razlicnih letnih casih (5w30) prva stevilka je za letni cas kjer je olje redkeje , druga stevilka pomeni da se v zimskem casu karakteristike olja spremenijo opazimo tud da je olje malo gosteje...seveda pa ni mus da je redkeje ali gostejse olje boljse za motor ali kej druga so slabe in dobre lastnosti pri razlicnih viskoznostih olja... tako da je najbolje ostati priblizno na istih viskoznostih kot jih pripisujejo izdelovalci... macak333 in znj 2
Rage1337 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 mas priblizno prav ja in sicer te oznake pomenijo viskoznost olja v razlicnih letnih casih (5w30) prva stevilka je za letni cas kjer je olje redkeje , druga stevilka pomeni da se v zimskem casu karakteristike olja spremenijo opazimo tud da je olje malo gosteje...seveda pa ni mus da je redkeje ali gostejse olje boljse za motor ali kej druga so slabe in dobre lastnosti pri razlicnih viskoznostih olja... tako da je najbolje ostati priblizno na istih viskoznostih kot jih pripisujejo izdelovalci... Evo taka strokovna mnenja potrebujem, ne pa nakladanje v 3 dni... Hvala payback =)
_luke_ Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Pozdravljeni rs driverji...imam sledeč problem. Prijatelju je med vožnjo ugasnila aprilia (rs125, 2000). Motor je na poriv užgal nazaj, ter se komaj pripeljal do doma (2km), kjer je moped spet ugasnil. Na zaganjač mu ni hotel vžgat . Poklical je mene, a žal o napakah na apriliah bol malo vem... Torej, spucal sem karburator, saj sem misli da je kriva kakšna smet...motor še vedno ni vžgal na zaganjač. Poskusil sem na poriv...in zopet dela. Z njim sem se vozil, motor normalno vleče itd. Ko ga ugasnem in zopet poskušam užgat, nau šlo. Torej sklepam da je napaka nekje na elektroniki ps. zaganjač vrti mašino, velikokrat imam občutek da ravno malo manjka da ne zavergla Hvala za vašo pomoč!
Brejker Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 (popravljeno) ps. zaganjač vrti mašino, velikokrat imam občutek da ravno malo manjka da ne zavergla Hvala za vašo pomoč! Kolko časa pa mašina vergla? Toliko dokler ne spustiš gumba? Lahko je sledeč scenarij: Zaganjalnik se vrti a sklopka "prime" bolj na koncu ali pa sploh ne? V tem primeru je kriv slab akumolator... Iz tvojega posta sem razbral dva možna scenarija. Problem elektronike (če vžgan motor lepo dela nevidm razloga ) ali premalo štroma iz akumolatorja... (imam isti letnik RSke) Naj na zaslonu prikaže trenutno stanje napetosti (Volti) in naj zavergla mašino preko zaganjača. Če pade napetost pod 9-8V je problem v akumolatorju. Mora biti neka banalna napaka. Elektronika ne more kar tako odpovedati. Aprilia ima navsezadnje nek staž kvalitete Popravljeno Maj 14, 2010. Popravil Brejker
_luke_ Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Kolko časa pa mašina vergla? Toliko dokler ne spustiš gumba? Lahko je sledeč scenarij: Zaganjalnik se vrti a sklopka "prime" bolj na koncu ali pa sploh ne? V tem primeru je kriv slab akumolator... Iz tvojega posta sem razbral dva možna scenarija. Problem elektronike (če vžgan motor lepo dela nevidm razloga ) ali premalo štroma iz akumolatorja... (imam isti letnik RSke) Naj na zaslonu prikaže trenutno stanje napetosti (Volti) in naj zavergla mašino preko zaganjača. Če pade napetost pod 9-8V je problem v akumolatorju. Mora biti neka banalna napaka. Elektronika ne more kar tako odpovedati. Aprilia ima navsezadnje nek staž kvalitete Ja mašina vergla dokler ne spustiš gumba...glede na to da je akomulator menjan na začetku sezone, se mi zdi čudnu da bi bil kriv...nisem pa zmeril voltaže oz če regler prav polne. Kako to misliš, naj na zaslonu prikaže stanje napetosti? A to na zaslonu kjer je temperatura? al na multimetru? Vse skupaj mi še bolj ni jasno, da se je to zgodilo med vožnjo in od takrat nagaja
macak333 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Ja mašina vergla dokler ne spustiš gumba...glede na to da je akomulator menjan na začetku sezone, se mi zdi čudnu da bi bil kriv...nisem pa zmeril voltaže oz če regler prav polne. Kako to misliš, naj na zaslonu prikaže stanje napetosti? A to na zaslonu kjer je temperatura? al na multimetru? Vse skupaj mi še bolj ni jasno, da se je to zgodilo med vožnjo in od takrat nagaja Na zaslonu klikaš enega od gumbov (M ali pa S nisem siguren) in ti lahko kaže temp. mašine, voltažo, lap timer in uro. Pol pa pogledaš če pade napetost. Lahko pa probaš tudi z multimetrom, če ne vrjameš številkam na zaslonu...nikoli ne veš.
Guest anzeee93 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Zdravo, hmm mam sledec problem.LIhkar sm zamenjau skutrja(kitajca) za aprilio rs 70 in dobesedno nimam pojma o motorjih(zaenkrat) morm spucat frgazer zto k mašina nedobi bencina...sm pogledav svecko, akumolator use stima razn frgazr...a kdo ve kako se ga spuca??kje in kaj? vem da morm z kompresorjom dobr prepihat sam nevem, tolko je nekih cevi da si neupam sploh stikat...piste na mejl anez1993@hotmail.com prosm & hvala ... uzivejte
Guest anzeee93 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Zdravo, hmm mam sledec problem.LIhkar sm zamenjau skutrja(kitajca) za aprilio rs 70 in dobesedno nimam pojma o motorjih(zaenkrat) morm spucat frgazer zto k mašina nedobi bencina...sm pogledav svecko, akumolator use stima razn frgazr...a kdo ve kako se ga spuca??kje in kaj? vem da morm z kompresorjom dobr prepihat sam nevem, tolko je nekih cevi da si neupam sploh stikat...piste na mejl anez1993@hotmail.com prosm & hvala ... uzivejte letnik 99'
znj Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Važno je, da si zapomniš kje si kaj staknil(cevko, stikalo), da nato nazaj pravilno vtakneš. Če se ne motim ima Aprilia bolj odzadaj fergazer(pod sedežem). Ti lepo odklopi, spihaj in nazaj priklopi. Aja saj nočem biti tečen ali kaj ampak za to je tema Aprilia 50ccm ni pa nič narobe, da si tukaj pisal saj boš tukaj dobil hitreje in bolj natančen odgovor kot v temi Aprilia 50ccm.
budacki Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 letnik 99' Snem frgazr dol ( vplinjač ), odpri ga, glavno dizo ( navoj M5 al M6 ) spihaj s kompresorjem in je to to. Sam če ne dobiva bencina ni nujno, da je kriv vplinjač. bajkr88 1
Rage1337 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Na zaslonu klikaš enega od gumbov (M ali pa S nisem siguren) in ti lahko kaže temp. mašine, voltažo, lap timer in uro. Pol pa pogledaš če pade napetost. Lahko pa probaš tudi z multimetrom, če ne vrjameš številkam na zaslonu...nikoli ne veš. Drgač pa tud poglej če maš dost vode... tud to je lahko en mejhk krivec tle, velka varianta je pa res akumulator... če ne ga pa še z enmu akumulatorjam močnejšmu mav prkluč pa zavrt pa boš vidu če ti vžge
Rage1337 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 mas priblizno prav ja in sicer te oznake pomenijo viskoznost olja v razlicnih letnih casih (5w30) prva stevilka je za letni cas kjer je olje redkeje , druga stevilka pomeni da se v zimskem casu karakteristike olja spremenijo opazimo tud da je olje malo gosteje...seveda pa ni mus da je redkeje ali gostejse olje boljse za motor ali kej druga so slabe in dobre lastnosti pri razlicnih viskoznostih olja... tako da je najbolje ostati priblizno na istih viskoznostih kot jih pripisujejo izdelovalci...
Guest anzeee93 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 (popravljeno) hmm, akumolator dela.... je ubistvu str 1 mesc 12V ugrajen na uradnem servisu aprilije vode je tud dost sm pocekeru, nwm pomoje je uplinjac....iskrca je, luci delajo, startr se vrti(u prazno), motor ni zalit to sm pocekeru ze.... sam ko mi je crknu mi gas sploh ni prjeu....vozu sm se u 6ti pol pa kr ni blo vec gasa, tak obcutk sm meu kt da bi z masino bremzu, sm dau u nizjo probu gas dt, spet ni preju...pol sm sam do prve pa u ler dau...od tkrt neuzge... Popravljeno Maj 15, 2010. Popravil anzeee93
SpiZek Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 hmm, akumolator dela.... je ubistvu str 1 mesc 12V ugrajen na uradnem servisu aprilije vode je tud dost sm pocekeru, nwm pomoje je uplinjac....iskrca je, luci delajo, startr se vrti(u prazno), motor ni zalit to sm pocekeru ze.... sam ko mi je crknu mi gas sploh ni prjeu....vozu sm se u 6ti pol pa kr ni blo vec gasa, tak obcutk sm meu kt da bi z masino bremzu, sm dau u nizjo probu gas dt, spet ni preju...pol sm sam do prve pa u ler dau...od tkrt neuzge... a ti je zaribala? qwe 1
Kvasko Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 a ti je zaribala? Vse na to kaže... smola
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se