Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

ti to misliš za vilce?

za vilce je SAE 5-20

za menjalnik je SAE 75-90

za vilce je 5-10

za menjalnik sem pa zdi dj to mav pre gosto... pr mehankarju k delam nikol ni dav ta ole not, vsaj v 2T ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vilce je 5-10

za menjalnik sem pa zdi dj to mav pre gosto... pr mehankarju k delam nikol ni dav ta ole not, vsaj v 2T ne

original ma res tako oznako, gost pa tud prbližn ni tako kot bi si predstavljal. normalna oznaka 10w40 /recmo za avto) bo dober tud za menjalnik rs-ke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

original ma res tako oznako, gost pa tud prbližn ni tako kot bi si predstavljal. normalna oznaka 10w40 /recmo za avto) bo dober tud za menjalnik rs-ke

Motul Transoil daš noter in si brez skrbi. Vsake tok prečekiraš in je mir. Stane pa lih ena 10€. Lahk pa za pivo zamenjaš haah

http://www.bolha.com/oglas383314229/motul-transoil-10w-30

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vilce je 5-10

za menjalnik sem pa zdi dj to mav pre gosto... pr mehankarju k delam nikol ni dav ta ole not, vsaj v 2T ne

v navodilih tako piše

jst mam v menjalniku 80w, v vilcah pa 15w, da so mal bol trde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v navodilih tako piše

jst mam v menjalniku 80w, v vilcah pa 15w, da so mal bol trde

Tvoje vilce so enako trde kot moje, mogoče se celo bolj mehke.

Če se ne motim gre tukaj za dve razlićni oznaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odkar si ga ti vozil, sem dal gostejše olje not (original sklepam, da je blo 10, al pa celo samo 5w), zdej so trše

da razložim oznake; SAE 30w40 recimo pomeni od 30w do 40w

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odkar si ga ti vozil, sem dal gostejše olje not (original sklepam, da je blo 10, al pa celo samo 5w), zdej so trše

da razložim oznake; SAE 30w40 recimo pomeni od 30w do 40w

In to pol po tvoje pomeni da je 5w 50 od 5 do 50?...nevem no

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odkar si ga ti vozil, sem dal gostejše olje not (original sklepam, da je blo 10, al pa celo samo 5w), zdej so trše

da razložim oznake; SAE 30w40 recimo pomeni od 30w do 40w

mas priblizno prav ja in sicer te oznake pomenijo viskoznost olja v razlicnih letnih casih (5w30) prva stevilka je za letni cas kjer je olje redkeje , druga stevilka pomeni da se v zimskem casu karakteristike olja spremenijo opazimo tud da je olje malo gosteje...seveda pa ni mus da je redkeje ali gostejse olje boljse za motor ali kej druga so slabe in dobre lastnosti pri razlicnih viskoznostih olja... tako da je najbolje ostati priblizno na istih viskoznostih kot jih pripisujejo izdelovalci...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mas priblizno prav ja in sicer te oznake pomenijo viskoznost olja v razlicnih letnih casih (5w30) prva stevilka je za letni cas kjer je olje redkeje , druga stevilka pomeni da se v zimskem casu karakteristike olja spremenijo opazimo tud da je olje malo gosteje...seveda pa ni mus da je redkeje ali gostejse olje boljse za motor ali kej druga so slabe in dobre lastnosti pri razlicnih viskoznostih olja... tako da je najbolje ostati priblizno na istih viskoznostih kot jih pripisujejo izdelovalci...

Evo taka strokovna mnenja potrebujem, ne pa nakladanje v 3 dni... :P Hvala payback =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni rs driverji...imam sledeč problem.

Prijatelju je med vožnjo ugasnila aprilia (rs125, 2000). Motor je na poriv užgal nazaj, ter se komaj pripeljal do doma (2km), kjer je moped spet ugasnil. Na zaganjač mu ni hotel vžgat :(. Poklical je mene, a žal o napakah na apriliah bol malo vem...

Torej, spucal sem karburator, saj sem misli da je kriva kakšna smet...motor še vedno ni vžgal na zaganjač. Poskusil sem na poriv...in zopet dela. Z njim sem se vozil, motor normalno vleče itd. Ko ga ugasnem in zopet poskušam užgat, nau šlo.

Torej sklepam da je napaka nekje na elektroniki :?

ps. zaganjač vrti mašino, velikokrat imam občutek da ravno malo manjka da ne zavergla

Hvala za vašo pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ps. zaganjač vrti mašino, velikokrat imam občutek da ravno malo manjka da ne zavergla

Hvala za vašo pomoč!

Kolko časa pa mašina vergla? Toliko dokler ne spustiš gumba?

Lahko je sledeč scenarij:

Zaganjalnik se vrti a sklopka "prime" bolj na koncu ali pa sploh ne?

V tem primeru je kriv slab akumolator...

Iz tvojega posta sem razbral dva možna scenarija. Problem elektronike (če vžgan motor lepo dela nevidm razloga trance_19_hmm.gif ) ali premalo štroma iz akumolatorja...

(imam isti letnik RSke)

Naj na zaslonu prikaže trenutno stanje napetosti (Volti) in naj zavergla mašino preko zaganjača.

Če pade napetost pod 9-8V je problem v akumolatorju.

Mora biti neka banalna napaka. Elektronika ne more kar tako odpovedati.

Aprilia ima navsezadnje nek staž kvalitete sleep.gif

Popravljeno . Popravil Brejker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko časa pa mašina vergla? Toliko dokler ne spustiš gumba?

Lahko je sledeč scenarij:

Zaganjalnik se vrti a sklopka "prime" bolj na koncu ali pa sploh ne?

V tem primeru je kriv slab akumolator...

Iz tvojega posta sem razbral dva možna scenarija. Problem elektronike (če vžgan motor lepo dela nevidm razloga trance_19_hmm.gif ) ali premalo štroma iz akumolatorja...

(imam isti letnik RSke)

Naj na zaslonu prikaže trenutno stanje napetosti (Volti) in naj zavergla mašino preko zaganjača.

Če pade napetost pod 9-8V je problem v akumolatorju.

Mora biti neka banalna napaka. Elektronika ne more kar tako odpovedati.

Aprilia ima navsezadnje nek staž kvalitete sleep.gif

Ja mašina vergla dokler ne spustiš gumba...glede na to da je akomulator menjan na začetku sezone, se mi zdi čudnu da bi bil kriv...nisem pa zmeril voltaže oz če regler prav polne.

Kako to misliš, naj na zaslonu prikaže stanje napetosti? A to na zaslonu kjer je temperatura? al na multimetru?

Vse skupaj mi še bolj ni jasno, da se je to zgodilo med vožnjo in od takrat nagaja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mašina vergla dokler ne spustiš gumba...glede na to da je akomulator menjan na začetku sezone, se mi zdi čudnu da bi bil kriv...nisem pa zmeril voltaže oz če regler prav polne.

Kako to misliš, naj na zaslonu prikaže stanje napetosti? A to na zaslonu kjer je temperatura? al na multimetru?

Vse skupaj mi še bolj ni jasno, da se je to zgodilo med vožnjo in od takrat nagaja :?

Na zaslonu klikaš enega od gumbov (M ali pa S nisem siguren) in ti lahko kaže temp. mašine, voltažo, lap timer in uro. Pol pa pogledaš če pade napetost. Lahko pa probaš tudi z multimetrom, če ne vrjameš številkam na zaslonu...nikoli ne veš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest anzeee93

Zdravo, hmm mam sledec problem.LIhkar sm zamenjau skutrja(kitajca) za aprilio rs 70 in dobesedno nimam pojma o motorjih(zaenkrat) morm spucat frgazer zto k mašina nedobi bencina...sm pogledav svecko, akumolator use stima razn frgazr...a kdo ve kako se ga spuca??kje in kaj? vem da morm z kompresorjom dobr prepihat sam nevem, tolko je nekih cevi da si neupam sploh stikat...piste na mejl anez1993@hotmail.com prosm & hvala ...

uzivejte :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest anzeee93

Zdravo, hmm mam sledec problem.LIhkar sm zamenjau skutrja(kitajca) za aprilio rs 70 in dobesedno nimam pojma o motorjih(zaenkrat) morm spucat frgazer zto k mašina nedobi bencina...sm pogledav svecko, akumolator use stima razn frgazr...a kdo ve kako se ga spuca??kje in kaj? vem da morm z kompresorjom dobr prepihat sam nevem, tolko je nekih cevi da si neupam sploh stikat...piste na mejl anez1993@hotmail.com prosm & hvala ...

uzivejte :)

letnik 99'

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Važno je, da si zapomniš kje si kaj staknil(cevko, stikalo), da nato nazaj pravilno vtakneš. Če se ne motim ima Aprilia bolj odzadaj fergazer(pod sedežem). Ti lepo odklopi, spihaj in nazaj priklopi. Aja saj nočem biti tečen ali kaj ampak za to je tema Aprilia 50ccm ni pa nič narobe, da si tukaj pisal saj boš tukaj dobil hitreje in bolj natančen odgovor kot v temi Aprilia 50ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik 99'

Snem frgazr dol ( vplinjač ), odpri ga, glavno dizo ( navoj M5 al M6 ) spihaj s kompresorjem in je to to. Sam če ne dobiva bencina ni nujno, da je kriv vplinjač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zaslonu klikaš enega od gumbov (M ali pa S nisem siguren) in ti lahko kaže temp. mašine, voltažo, lap timer in uro. Pol pa pogledaš če pade napetost. Lahko pa probaš tudi z multimetrom, če ne vrjameš številkam na zaslonu...nikoli ne veš.

Drgač pa tud poglej če maš dost vode... tud to je lahko en mejhk krivec tle, velka varianta je pa res akumulator... če ne ga pa še z enmu akumulatorjam močnejšmu mav prkluč pa zavrt pa boš vidu če ti vžge

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mas priblizno prav ja in sicer te oznake pomenijo viskoznost olja v razlicnih letnih casih (5w30) prva stevilka je za letni cas kjer je olje redkeje , druga stevilka pomeni da se v zimskem casu karakteristike olja spremenijo opazimo tud da je olje malo gosteje...seveda pa ni mus da je redkeje ali gostejse olje boljse za motor ali kej druga so slabe in dobre lastnosti pri razlicnih viskoznostih olja... tako da je najbolje ostati priblizno na istih viskoznostih kot jih pripisujejo izdelovalci...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest anzeee93

hmm, akumolator dela.... je ubistvu str 1 mesc 12V ugrajen na uradnem servisu aprilije :) vode je tud dost sm pocekeru, nwm pomoje je uplinjac....iskrca je, luci delajo, startr se vrti(u prazno), motor ni zalit to sm pocekeru ze.... sam ko mi je crknu mi gas sploh ni prjeu....vozu sm se u 6ti pol pa kr ni blo vec gasa, tak obcutk sm meu kt da bi z masino bremzu, sm dau u nizjo probu gas dt, spet ni preju...pol sm sam do prve pa u ler dau...od tkrt neuzge...

Popravljeno . Popravil anzeee93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm, akumolator dela.... je ubistvu str 1 mesc 12V ugrajen na uradnem servisu aprilije :) vode je tud dost sm pocekeru, nwm pomoje je uplinjac....iskrca je, luci delajo, startr se vrti(u prazno), motor ni zalit to sm pocekeru ze.... sam ko mi je crknu mi gas sploh ni prjeu....vozu sm se u 6ti pol pa kr ni blo vec gasa, tak obcutk sm meu kt da bi z masino bremzu, sm dau u nizjo probu gas dt, spet ni preju...pol sm sam do prve pa u ler dau...od tkrt neuzge...

a ti je zaribala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!