impulz Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 alo fantje, men mutor ko je mrzu še zmeri noče užgat, pa so mi zdej na servisu zagotovili da je u nulo naštelan in more lepo užigat? a ma še kdo isti problem, tut če u drugo dam pa se po klancu spustim ne vžge, nwm kwa bi blo to ogrej ga xD probj najprej z lizanjem ogledalc kewo, Ervin93, macak333 in 2 others 5
norc 16 Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 alo fantje, men mutor ko je mrzu še zmeri noče užgat, pa so mi zdej na servisu zagotovili da je u nulo naštelan in more lepo užigat? a ma še kdo isti problem, tut če u drugo dam pa se po klancu spustim ne vžge, nwm kwa bi blo to na rezervo prešaltaj Gasperr 1
Guest anzeee93 Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 nekaj smrdi po slabem podmazovanju..... najprej da ti je zaribala si mel srečo da se je bat še premikal gor pa dol, tu bi trebalo samo bat zrihtat, zdaj ko se ti je bat zlepil na cilinder bojo vidne posledice tudi tam, stroški pa tudi proporcionalno večji. ni bila dobra ideja da si vtikal prste v to zadevo pomoje... dost sreče tebi in tvoji denarnici moja denarnca ze souzice toči za svojimi dvajsetaki in desetaki -.- js pa tud :S ....
Kvasko Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 moja denarnca ze souzice toči za svojimi dvajsetaki in desetaki -.- js pa tud :S .... A vidš k ne poslušaš smo ti že tkoj rekl da neki na ribanje nakazuje... zdj upam da sestavš skup, pa dobr našteli ferg in mešanico k pr telih pedesetakih s kiti je zadeva zlo občutljiva, če je dobr naštelan pa ma da dela
SpiZek Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 alo fantje, men mutor ko je mrzu še zmeri noče užgat, pa so mi zdej na servisu zagotovili da je u nulo naštelan in more lepo užigat? a ma še kdo isti problem, tut če u drugo dam pa se po klancu spustim ne vžge, nwm kwa bi blo to mogoče ni iskre? qwe in wolkec 2
Guest anzeee93 Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 A vidš k ne poslušaš smo ti že tkoj rekl da neki na ribanje nakazuje... zdj upam da sestavš skup, pa dobr našteli ferg in mešanico k pr telih pedesetakih s kiti je zadeva zlo občutljiva, če je dobr naštelan pa ma da dela mja no....morm se js mal u knige spraut xD ubistvu sam prsegam na 4t ampak.... zj ga bom itak na servis dau pa da tm nastelajo tko k more bit, iz napak se ucimo( sam kaj k so drage)... sam nwm no...k sm se vozu pr 95 kmh pa 11 pa pou ubratou in k sm zacutu da neki narobe sm se sam ustavu pa pogledu kwa je, pol ga pa nism vec uzgau -.- hmm
RSTDRIVER Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 alo fantje, men mutor ko je mrzu še zmeri noče užgat, pa so mi zdej na servisu zagotovili da je u nulo naštelan in more lepo užigat? a ma še kdo isti problem, tut če u drugo dam pa se po klancu spustim ne vžge, nwm kwa bi blo to servis zamenej Brejker in ShAArK 2
Rage1337 Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 alo fantje, men mutor ko je mrzu še zmeri noče užgat, pa so mi zdej na servisu zagotovili da je u nulo naštelan in more lepo užigat? a ma še kdo isti problem, tut če u drugo dam pa se po klancu spustim ne vžge, nwm kwa bi blo to Si naredu tist k sm ti jst reku?? Tist k pa prav glede iskre... zakaj pa poj topu užge?? Kva čej preslaba cinkšpula?? aj kj možnosti, akumulator neb smev met veze.. Iglo pa kokr sm vidu maš ti do konca dvigneno kevin... tko da ti maš motor do konca prvitga
Guest anzeee93 Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 alo fantje, men mutor ko je mrzu še zmeri noče užgat, pa so mi zdej na servisu zagotovili da je u nulo naštelan in more lepo užigat? a ma še kdo isti problem, tut če u drugo dam pa se po klancu spustim ne vžge, nwm kwa bi blo to heh, najhitrejsa resitev bo da ga s fenom ogrejes heh
RSTDRIVER Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 servis zamenej no... zdej pa mao bl zares... ali si preveril, če ti zauh(čok) sploh dela? mi smo mel probleme vžgat mrzuga po tistem, k je celo zimo stavu pr gmah... (1x letno) drugač pa kresnu k mina mrzu al pa topu... pa igla v fergiju do konca? to je tko na uč dobr a, ne? (čeprov na moj uč, bi zaradi prebogate mešanice lahko imel problem pri toplem vžiganju...) Gasperr 1
kewo Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 no... zdej pa mao bl zares... ali si preveril, če ti zauh(čok) sploh dela? mi smo mel probleme vžgat mrzuga po tistem, k je celo zimo stavu pr gmah... (1x letno) drugač pa kresnu k mina mrzu al pa topu... pa igla v fergiju do konca? to je tko na uč dobr a, ne? (čeprov na moj uč, bi zaradi prebogate mešanice lahko imel problem pri toplem vžiganju...) igla je do konca ja. nwm men če 2 dni stoji noče užgat mrzu, se ene 2-4minute jebam s štarterjem... en kolega prav da njemu to isto dela... sam nwm no, če daš zavg more užgat s prve
Kvasko Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 (popravljeno) igla je do konca ja. nwm men če 2 dni stoji noče užgat mrzu, se ene 2-4minute jebam s štarterjem... en kolega prav da njemu to isto dela... sam nwm no, če daš zavg more užgat s prve Pa kakšna igla do konca? Nima bit kej do konca, to je razfukan ferg do konca, že vidm. Ni čudno da ne vžge. Kako maš dizo?? Sm slišu da neki vrtan pa to... ker pek ti je to delu?? Za tvoj motor s tem izpuhom more bit diza okol 170 ne pa original vrtan :S. Pa iglo spust na drugo al pa celo prvo črtico, no pol bo pa kresnu. Smo že šraufal probaval pa use tko da neki znamo, upraš spizeka k smo mu lih zdele ferg pri AMP-ju naštimal. Popravljeno Maj 18, 2010. Popravil Kvasko
Rage1337 Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Pa kakšna igla do konca? Nima bit kej do konca, to je razfukan ferg do konca, že vidm. Ni čudno da ne vžge. Kako maš dizo?? Sm slišu da neki vrtan pa to... ker pek ti je to delu?? Za tvoj motor s tem izpuhom more bit diza okol 170 ne pa original vrtan :S. Pa iglo spust na drugo al pa celo prvo črtico, no pol bo pa kresnu. Smo že šraufal probaval pa use tko da neki znamo, upraš spizeka k smo mu lih zdele ferg pri AMP-ju naštimal. z iglo se strinjam... jest mam tud prevrtano elektronko, krivino menano, rave notr pa mam iglo na 3 stopni (spodaj-gor), drgač glede dize...Nastavitvena je 185... če je pa majstr dobr jo loh sam vrta, pr men je, pa dela uredu TOK MAL D BOM ŠE JEST FRAJARIV
SpiZek Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 z iglo se strinjam... jest mam tud prevrtano elektronko, krivino menano, rave notr pa mam iglo na 3 stopni (spodaj-gor), drgač glede dize...Nastavitvena je 185... če je pa majstr dobr jo loh sam vrta, pr men je, pa dela uredu TOK MAL D BOM ŠE JEST FRAJARIV majstr 185 je pa krepko prevelka dize za odblokeran motor so tm 155-170 prbližn odvisn od auspuha pa letnega časa qwe in wolkec 2
timsladic Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 majstr 185 je pa krepko prevelka dize za odblokeran motor so tm 155-170 prbližn odvisn od auspuha pa letnega časa zanima me samo od kj informacija da je naivečja diza 170? ker na manuelu od aprilije za deblokacijo piše da je 185. jz imam tud rs 125 2009 in dizo 180 pa igli čist dvignena pa ko se pelem čutm da mi ga mau zaliva, ko pa svečko pogledam je pa malo svetla jutri kuj spustim iglo pa bomo vidl ;P
Kvasko Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 (popravljeno) zanima me samo od kj informacija da je naivečja diza 170? ker na manuelu od aprilije za deblokacijo piše da je 185. jz imam tud rs 125 2009 in dizo 180 pa igli čist dvignena pa ko se pelem čutm da mi ga mau zaliva, ko pa svečko pogledam je pa malo svetla jutri kuj spustim iglo pa bomo vidl ;P Dost je 160-170 za odprto rs-ko. 180 je preveč majstr pa še igla čist dvignjena uf uf hehe... Ker pek ti je to štelu XD?? Popravljeno Maj 19, 2010. Popravil Kvasko
RSTDRIVER Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 (popravljeno) ne morm de neb... alo fantje... kdo VE koliko ste dobili na moči pri menjavi original dize z večjo pri (kao) odprtem motorju. @kvasko bod tih k ti si se lotu mao drgač... (pa poj takoj prodajal, kao rabm za avto :naughty: (zej če s prodal, ne vem)) zakaj? naša je bla odprta (po vaše), se prav brez jumperja, z gianelijam, rave ventilom, ORIGINAL dizo, igla na tretji zarezi in dodatni deci olja v kestl ker nismo štelal pumpe.... 5let vožnje (pa ne do šole pa nazaj) in še dons laufa nek v škofji loki.... 170km/h, 5-6L bencina/100km, vžiga k mina topla ali hladna. kva zdej? kolk mate bolj performance z šraufanjem zadev, ki jih očitno ne razumete najbolje? Popravljeno Maj 19, 2010. Popravil RSTDRIVER
Kvasko Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 ne morm de neb... alo fantje... kdo VE koliko ste dobili na moči pri menjavi original dize z večjo pri (kao) odprtem motorju. @kvasko bod tih k ti si se lotu mao drgač... (pa poj takoj prodal, kao rabm za avto :naughty: ) zakaj? naša je bla odprta (po vaše), se prav brez jumperja, z gianelijam, rave ventilom, ORIGINAL dizo, igla na tretji zarezi in dodatni deci olja v kestl ker nismo štelal pumpe.... 5let vožnje (pa ne do šole pa nazaj) in še dons laufa nek v škofji loki.... 170km/h, 5-6L bencina/100km, vžiga k mina topla ali hladna. kva zdej? kolk mate bolj performance z šraufanjem zadev, ki jih očitno ne razumete najbolje? Na original dizi delal ?? Zelo zanimiv. K smo mi pri original dizi dal svečo vn (k je blo deblokeran že) je bla ta bele barve hehe tko da smo dal potem rajš večjo. Drugače pa z večjo dizo sigurno ne gre bolje. Z manjšo je motor dosti bolj eksploziven in odziven zto k je tok več zraka, kolk je pa to dobr pa nebi, splh zto k je vm tok cajta delal...
RSTDRIVER Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Na original dizi delal ?? Zelo zanimiv. K smo mi pri original dizi dal svečo vn (k je blo deblokeran že) je bla ta bele barve hehe tko da smo dal potem rajš večjo. Drugače pa z večjo dizo sigurno ne gre bolje. Z manjšo je motor dosti bolj eksploziven in odziven zto k je tok več zraka, kolk je pa to dobr pa nebi, splh zto k je vm tok cajta delal... kva je? a nis u šol? zezam se... kdo dela mešanco? prerevno ali prebogato? giljotina v izpuhu? he, odprt izpuh? mao preveč fint s štirtaktarjev al koko? (pa še tam ni treba pograbt s prvo roko). če pustiš fergi pr mir, kvečjemu ne gre toliko kolikor bi lahko šel glede na to, da je odprt... zato pa sprašujem: kok napram našim nastavitvam je stvar drugačna? za 10-15km/h je jeba z vžiganjem POPOLNOMA nepotrebna.... pa ne pozab deci olja (dodaten 1%), ki MAŽE.... (pa sej to sm ti že enkat napisal...)
Kvasko Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 kva je? a nis u šol? zezam se... kdo dela mešanco? prerevno ali prebogato? giljotina v izpuhu? he, odprt izpuh? mao preveč fint s štirtaktarjev al koko? (pa še tam ni treba pograbt s prvo roko). če pustiš fergi pr mir, kvečjemu ne gre toliko kolikor bi lahko šel glede na to, da je odprt... zato pa sprašujem: kok napram našim nastavitvam je stvar drugačna? za 10-15km/h je jeba z vžiganjem POPOLNOMA nepotrebna.... pa ne pozab deci olja (dodaten 1%), ki MAŽE.... (pa sej to sm ti že enkat napisal...) Pa dobr sej nima veze važn da dela, kako pa do tega pridš je pa popolnoma brez veze, probamo pa pomagat unim k pač ne dela, zaradi malomarnosti/neznanja serviserja in pa tut to k mulci kupujejo te mašine brez da bi prej kaj vedli... Js vem da sm pred nakupom svoje že 2 leti med tem k sm meu tomosa redno spremlu to temo in se velik nauču, tko da mi ni mogu usak bučk prudajat... In moj motor še zmeri dela bp narjenih 4000km s to konfiguracijo in zgleda use dokaj nedotaknjeno je pa fajn k mam bat stotinko manjši ud originalnega in je dost manj trenja . Aja pumpo mam pa js zaprto do konca, ker dovolj maže, kar dokazuje kajenje hehe in pa porabo olja glede na porabo bencina. Zgleda da se res tut dvema ne obnašata enako te mašine
timsladic Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Dost je 160-170 za odprto rs-ko. 180 je preveč majstr pa še igla čist dvignjena uf uf hehe... Ker pek ti je to štelu XD?? ja zj mam dizo 170 pa iglo na tretji stopni(od spodej navzgor), pa mislm daj svečka mogoče malo presvetla(ni bela). drugače pa ne opazm razlike v vožnji od prej tuki je pa od aprilie manuel za deblokacijo, kjer piše daj diza za full power 185 ( http://www.scribd.com/doc/8522656/Rs125-Race-Derestrict-an-aprilia-rs-125-2006-Euro-3#fullscreen:on )
Kvasko Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 ja zj mam dizo 170 pa iglo na tretji stopni(od spodej navzgor), pa mislm daj svečka mogoče malo presvetla(ni bela). drugače pa ne opazm razlike v vožnji od prej tuki je pa od aprilie manuel za deblokacijo, kjer piše daj diza za full power 185 ( http://www.scribd.com/doc/8522656/Rs125-Race-Derestrict-an-aprilia-rs-125-2006-Euro-3#fullscreen:on ) Sej mam js ta manual že dougo časa in vse komponente sm meu u 28 fergu notr točn tko kokr je tm napisan edin dizo manjšo, ker res ni dobro delal na 185. Lej z drugmu batom, glavo, avspuhom in 34 fergom uporabljm dizo 170 in je optimalno... tko da za odprto rs-ko brez prdelav in 28 ferg je 180 preveč (po mojem )
timsladic Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Sej mam js ta manual že dougo časa in vse komponente sm meu u 28 fergu notr točn tko kokr je tm napisan edin dizo manjšo, ker res ni dobro delal na 185. Lej z drugmu batom, glavo, avspuhom in 34 fergom uporabljm dizo 170 in je optimalno... tko da za odprto rs-ko brez prdelav in 28 ferg je 180 preveč (po mojem ) no sj se kr dost strinjam stabo k mi ta 170 diza kr ugaja dj mi sam še povej če mogoče veš na kero stopno nj dam iglo pa kok nj na unmu sraufku zraka odprem...
1122 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 A ta manual je za te 07+ letnike, ker piše da je že Euro3 mašina?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se