1122 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 A je isti postopek kot pri starejših al kak, da si @ Kvasko tut po temu manualu delal?
kewo Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Pa kakšna igla do konca? Nima bit kej do konca, to je razfukan ferg do konca, že vidm. Ni čudno da ne vžge. Kako maš dizo?? Sm slišu da neki vrtan pa to... ker pek ti je to delu?? Za tvoj motor s tem izpuhom more bit diza okol 170 ne pa original vrtan :S. Pa iglo spust na drugo al pa celo prvo črtico, no pol bo pa kresnu. Smo že šraufal probaval pa use tko da neki znamo, upraš spizeka k smo mu lih zdele ferg pri AMP-ju naštimal. sej bom zdej na nasledn servis tja pelov, kokr ti voziš, da mi majstr zrihta al pa že prej, če je kej nevarn tole da bo spet kej zaribal
Rage1337 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 sej bom zdej na nasledn servis tja pelov, kokr ti voziš, da mi majstr zrihta al pa že prej, če je kej nevarn tole da bo spet kej zaribal kewo tis pajac sam to bom reku
Rage1337 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Bom še tle mal spemu a bi drgač kdo kupu 2deln pajac? BERIK - št. 50??
kewo Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 kewo tis pajac sam to bom reku ewo mehanik se je javu, a vidš rok, fantje pravjo da ni dobr zrihtan tole...
Kvasko Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Kevin ponavad ni treba iglo več kot na drugo črtico dat, lhko da ti bo tut na prvi, originalni dobro delal, do konca je pa sigurno preveč. Probi se poigrt pa boš vidu...
Rage1337 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 Kevin ponavad ni treba iglo več kot na drugo črtico dat, lhko da ti bo tut na prvi, originalni dobro delal, do konca je pa sigurno preveč. Probi se poigrt pa boš vidu... evo kewo tle maš nasvet.. poigrt se probej jest priznam da tud mehankarji znamo zafukat... definitivno, sam veš kašn je razlog pr teh 2t navitih?? treba se je drkat da ti naštelaš v piko (diza, igla, ole itd itd...)
timsladic Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 sej bom zdej na nasledn servis tja pelov, kokr ti voziš, da mi majstr zrihta al pa že prej, če je kej nevarn tole da bo spet kej zaribal kam boš to pelou na servis ? zakwaj nevarn dau spet zaribal, aj kj tko narobe,barva svečke? da vem če mam jz tud slučajn kj narobe :/
kewo Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 kam boš to pelou na servis ? zakwaj nevarn dau spet zaribal, aj kj tko narobe,barva svečke? da vem če mam jz tud slučajn kj narobe :/ še sam nevem točno kam, sam spizek mi je umenu učeri sj se bom pozanimu, itq nerabm tolk hitr
Rage1337 Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 še sam nevem točno kam, sam spizek mi je umenu učeri sj se bom pozanimu, itq nerabm tolk hitr ej loh peleva u cele d men tud tisto lučko za EFI zrihta? tm k je pečnik tud furuv v AS?? bo tud kj cnej zrihtov k se poznajo rajtam
SpiZek Objavljeno Maj 19, 2010 Opozori Objavljeno Maj 19, 2010 efi ti bo nehu svett k boš rave ventil prklopu kam boš to pelou na servis ? zakwaj nevarn dau spet zaribal, aj kj tko narobe,barva svečke? da vem če mam jz tud slučajn kj narobe :/ bela svečka ni uredu je znak da je premau bencina, lahko ti zariba oz. ti zariba wolkec in qwe 2
SpiZek Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 evo zdele rave zmonteru to je čist drugo, končn vleče na nizkih obratih pa tut EFI je nehu svett qwe in wolkec 2
norc 16 Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Zdaj nevem če imajo ta nove drugačno ureditev cifer. Ampak do 06. je bilo serisko 115. Katera je pri odprti delal brez problema (orginal krivina odprta), mogoče bi malo booljše z 120. Z športnimi krivinami pa tam 125-128(marsikomu je z 128 delala najboljše). Tak da nevem od kot jemljete takšne cifre.
budacki Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Zdaj nevem če imajo ta nove drugačno ureditev cifer. Ampak do 06. je bilo serisko 115. Katera je pri odprti delal brez problema (orginal krivina odprta), mogoče bi malo booljše z 120. Z športnimi krivinami pa tam 125-128(marsikomu je z 128 delala najboljše). Tak da nevem od kot jemljete takšne cifre. Prav imaš. Do 06 je bilo res tako kot si ti rekel ( meni je celo na 115 odprta lepo delala ), medtem ko imajo novejše od tega drugačno oznako. bajkr88 1
SpiZek Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Zdaj nevem če imajo ta nove drugačno ureditev cifer. Ampak do 06. je bilo serisko 115. Katera je pri odprti delal brez problema (orginal krivina odprta), mogoče bi malo booljše z 120. Z športnimi krivinami pa tam 125-128(marsikomu je z 128 delala najboljše). Tak da nevem od kot jemljete takšne cifre. drugačne cifre so zdej sama velikost pa je vrjetn ista sm druga oznaka wolkec in qwe 2
Rage1337 Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 evo zdele rave zmonteru to je čist drugo, končn vleče na nizkih obratih pa tut EFI je nehu svett pr men je pa začev svetkk k sm ferg uzev vn.. tok da sm dizo uzev, po sm ga pa nazaj dav mi je pa začela ta EFI spet svett... preh mi ni, kaj morm pelat v LJ da mi to resetirajo računalnik a je druga varjanta?? hvala za odg.
SpiZek Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 pr men je pa začev svetkk k sm ferg uzev vn.. tok da sm dizo uzev, po sm ga pa nazaj dav mi je pa začela ta EFI spet svett... preh mi ni, kaj morm pelat v LJ da mi to resetirajo računalnik a je druga varjanta?? hvala za odg. a cdi si prevrtu? kupi kdo elektronko za rave ventil?? več info PM qwe in wolkec 2
Kvasko Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 pr men je pa začev svetkk k sm ferg uzev vn.. tok da sm dizo uzev, po sm ga pa nazaj dav mi je pa začela ta EFI spet svett... preh mi ni, kaj morm pelat v LJ da mi to resetirajo računalnik a je druga varjanta?? hvala za odg. A si priklopu konektorčk za throttle position sensor (un kurac k je na vrhu ferga taka plastika)??
Rage1337 Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 A si priklopu konektorčk za throttle position sensor (un kurac k je na vrhu ferga taka plastika)?? ja sm ja... pa je isto bom pa prečekiru še 1x
_luke_ Objavljeno Maj 21, 2010 Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 Ja mašina vergla dokler ne spustiš gumba...glede na to da je akomulator menjan na začetku sezone, se mi zdi čudnu da bi bil kriv...nisem pa zmeril voltaže oz če regler prav polne. Kako to misliš, naj na zaslonu prikaže stanje napetosti? A to na zaslonu kjer je temperatura? al na multimetru? Vse skupaj mi še bolj ni jasno, da se je to zgodilo med vožnjo in od takrat nagaja Fantje, problem še vedno ni rešen :surrender: Akomulator normalno polne baterijo...kaj naj še preverim?
SpiZek Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 kupi kdo elektroniko za rave ventil več info na PM qwe in wolkec 2
Rage1337 Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 a cdi si prevrtu? kupi kdo elektronko za rave ventil?? več info PM je že bla prevrtana ja
SpiZek Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 je že bla prevrtana ja men je EFI začeu svett po tem k sm prevrtu CDI zdej mam pa rave prklučen in ne sveti več tako da ko boš rave priklučil ne bo svetlo več qwe in wolkec 2
Jerry_exc Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 evo ce kdo rab kaksne dele... avto net
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se