Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imam sledeč problem...

Prijatelju je med vožnjo ugasnila aprilia (rs125, 2000). Motor je na poriv užgal nazaj, ter se komaj pripeljal do doma (2km), kjer je moped spet ugasnil. Na zaganjač mu ni hotel vžgat :(. Poklical je mene, a žal o napakah na apriliah bol malo vem...

Torej, spucal sem karburator, saj sem misli da je kriva kakšna smet...motor še vedno ni vžgal na zaganjač. Poskusil sem na poriv...in zopet dela. Z njim sem se vozil, motor normalno vleče itd. Ko ga ugasnem in zopet poskušam užgat, nau šlo.

Torej sklepam da je napaka nekje na elektroniki :?

ps. zaganjač vrti mašino, velikokrat imam občutek da ravno malo manjka da ne zavergla

Regler pomne pravilno, akomulator pa je nov!

Hvala za vašo pomoč!

Objavljeno

Imam sledeč problem...

Prijatelju je med vožnjo ugasnila aprilia (rs125, 2000). Motor je na poriv užgal nazaj, ter se komaj pripeljal do doma (2km), kjer je moped spet ugasnil. Na zaganjač mu ni hotel vžgat :(. Poklical je mene, a žal o napakah na apriliah bol malo vem...

Torej, spucal sem karburator, saj sem misli da je kriva kakšna smet...motor še vedno ni vžgal na zaganjač. Poskusil sem na poriv...in zopet dela. Z njim sem se vozil, motor normalno vleče itd. Ko ga ugasnem in zopet poskušam užgat, nau šlo.

Torej sklepam da je napaka nekje na elektroniki :?

ps. zaganjač vrti mašino, velikokrat imam občutek da ravno malo manjka da ne zavergla

Regler pomne pravilno, akomulator pa je nov!

Hvala za vašo pomoč!

Na potisk ima motor v prvi kaj kompresije. Sepravi če ga je težko porivat al gre na lahko. Čegre na lahko je ribnila in kot zgleda niso dobli obročki nič stran.

Objavljeno

Pozdrav,

preden greš mašino narazen jemat, poglej če ni masa za zaganjač kje slaba. To je kabel, ki gre iz zaganjača nekam na okvir. Motor je tud že 10 let star in je možno da je kontakt kje zoksdiran, ali pa kabel prežrt. Preglej tudi ali je kabel za +, torej tisti debeli, ko pride na zaganjač iz releja, vredu. Če so kabli stari in nimajo dobre prevodnosti, ti lahko speče zaganjač (kot je bilo pri meni), sem ga moral na novo navit (stator). Če je vse OK, preglej krtačke, da niso zapacale rotor.

Največkrat se opazi problem pri kablih za zaganjač, da se grejejo. Preveriš jih pa lahko z OHM-metrom (omega znak na multimetru - med maso akumulatorja in tam ko pride masa na zaganjač - vrednost pod 1 OHM). Meni je najprej rele skurlo, pol pa še štarter. Kriv je bil kabl za maso...

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Živjo APRILIAŠI :naughty: mam en problem..kako da zrihtam uno tačko za sopotnika..vedno mi cinglja..ko furam al pa nabijem tko gas vedno..trtrrtrrr :closedeyes: prv obolevam k se furam :D:wallbash: probu sm vse..in neki časa mam mir pol pa spet :wallbash: kokr vem ste mel tud drugi take probleme, in me zanima kko ste to zrihtal :D če nbom nč pomagal..bom jih pa dv dol..pa naj sopotnik/sopotnica drži noge v zraku :OK: bmk..bom vsaj v "miru" furu :D

Popravljeno . Popravil RRyDeRR
Objavljeno

Živjo APRILIAŠI :naughty: mam en problem..kako da zrihtam uno tačko za sopotnika..vedno mi cinglja..ko furam al pa nabijem tko gas vedno..trtrrtrrr :closedeyes: prv obolevam k se furam :D:wallbash: probu sm vse..in neki časa mam mir pol pa spet :wallbash: kokr vem ste mel tud drugi take probleme, in me zanima kko ste to zrihtal :D če nbom nč pomagal..bom jih pa dv dol..pa naj sopotnik/sopotnica drži noge v zraku :OK: bmk..bom vsaj v "miru" furu :D

Če ti kj "šravfncigr" leži se loh pomojm mav poigraš pa kšn fedr notr daš. mogoče kj podložiš d bi bl fixiral? al pa kšno gumjasto pušo pa neki probaš našravfat... To je moja domneva ;)

Objavljeno

Če ti kj "šravfncigr" leži se loh pomojm mav poigraš pa kšn fedr notr daš. mogoče kj podložiš d bi bl fixiral? al pa kšno gumjasto pušo pa neki probaš našravfat... To je moja domneva ;)

ma sj vsake tok časa mal podlozim..s izolirnim..tud s gum. pušami sm probu..sm k se hitr znuca :D s fedrom pa še nism probu :OK: drgač kokr vem..tud drugim pr rskah to zajebava..zato večina da te nosilce za tačke komplet dol :D zgleda da bom tud jst rabu :OK::D ni druge.. :)

Objavljeno

ma sj vsake tok časa mal podlozim..s izolirnim..tud s gum. pušami sm probu..sm k se hitr znuca :D s fedrom pa še nism probu :OK: drgač kokr vem..tud drugim pr rskah to zajebava..zato večina da te nosilce za tačke komplet dol :D zgleda da bom tud jst rabu :OK::D ni druge.. :)

Brez teh tačk lahko sopotniku nogo pod ketno potegne :)

Objavljeno (popravljeno)

Brez teh tačk lahko sopotniku nogo pod ketno potegne :)

vožnja z mano je>> na lastno odgovornost :P ma sj ce dam cist komplet dol..se bom pac sam furu..nbenga nbom uzadi furu..solo .) :D sj bom ze nekak zrihtu.. :OK: bom neki improviziru.. :)

Popravljeno . Popravil RRyDeRR
Objavljeno

vožnja z mano je>> na lastno odgovornost :P ma sj ce dam cist komplet dol..se bom pac sam furu..nbenga nbom uzadi furu..solo .) :D sj bom ze nekak zrihtu.. :OK: bom neki improviziru.. :)

Mah dej to dol, jaz tudi na svoji tega nisem mel, ker itak nobenga nisem furu (no skoraj). Drgač, pa mam jaz to na zalogi. Akcijska cena samo zate 99,99€ :P

Tistmu, ki pa trese motor, upi da ni isto kot pri meni (nekoč), drgač pa je ziher antivibracijska gred slabo naštelane. Če ti ni težko lahko levi deklc dol potegneš in pogledaš na plastišnih zobnikih če se črtice pokrivajo, če se ne je bilo že iz začetka slabo naštelan-sestavljen.

Objavljeno

Lahko men en pove kaj je to polarizator? Pač motor bom kmalu kupil in hočem vedet čim več :rolleyes:

Najlepša hvala za odgovore,

KS

Prosim.. :)

Objavljeno

kaj si ti za junca...

vprašaj strokovnjaka googla, noben hlod od tu ti nebo tak na lepo pa na dolgo povedo

Objavljeno

Prosim.. :)

Polarizator, zgleda kot palčka, na vrhu ima luknjice (2 taktni) pr 4 taktnih ima spodi luknjice :D vpliva na odzivnosto motorja, največ se pozna pri spodnjih vrtljajih in pa na padanju obratov, na kar vpliva tudi šraufek za zrak ne fergu... evo slicko če boš šraufu kdaj :Dhttp://faq.f650.com/FAQs/Photos%5CCarbnJetPhotos%5CCarbVenturi.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Na potisk ima motor v prvi kaj kompresije. Sepravi če ga je težko porivat al gre na lahko. Čegre na lahko je ribnila in kot zgleda niso dobli obročki nič stran.

Motorja v prvi sploh vžgat ne moreš, vsaj v drugi...Zgleda da ma dost kompresije.

Pozdrav,

preden greš mašino narazen jemat, poglej če ni masa za zaganjač kje slaba. To je kabel, ki gre iz zaganjača nekam na okvir. Motor je tud že 10 let star in je možno da je kontakt kje zoksdiran, ali pa kabel prežrt. Preglej tudi ali je kabel za +, torej tisti debeli, ko pride na zaganjač iz releja, vredu. Če so kabli stari in nimajo dobre prevodnosti, ti lahko speče zaganjač (kot je bilo pri meni), sem ga moral na novo navit (stator). Če je vse OK, preglej krtačke, da niso zapacale rotor.

Največkrat se opazi problem pri kablih za zaganjač, da se grejejo. Preveriš jih pa lahko z OHM-metrom (omega znak na multimetru - med maso akumulatorja in tam ko pride masa na zaganjač - vrednost pod 1 OHM). Meni je najprej rele skurlo, pol pa še štarter. Kriv je bil kabl za maso...

LP

V tvojem postu vidim dost možnih situacij...najlepša hvala za tvoj odgovor!

Lp Luka

Objavljeno (popravljeno)

Za pravo dizo... gas do konca v 4. prestavi, stisnit sklopko, ugasnt mašino. Nared to nek v bližini doma, da neboš predaleč porivu. Uzam svečko vn in poglej kake barve je... Bela--> nebi dolgo delalo s tako dizo (premalo bencina), siva--> tut ni dobr, rjava, temno rjava---> optimalno, črna--> prevelka diza, nebo škode toda vseeno probi spravit na neko temno rjavo barvo, tist je res dobr naštelan ferg in pogoj da bo agregat delu lep čas :D... tko gre to :))

A potem že ko greš kupovat motor, pogledaš svečko in če ni prave barve bolje da ne kupiš, ker je taka že verjetno dlje časa. Če je pa prave barve, pomeni da je frgazder vretu naštelan in ti zaradi nastavitve fergazderja ne bi smela zaribat?

A je tako, ali se motim? :?

Popravljeno . Popravil KingSize
Objavljeno

A potem že ko greš kupovat motor, pogledaš svečko in če ni prave barve bolje da ne kupiš, ker je taka že verjetno dlje časa. Če je pa prave barve, pomeni da je frgazder vretu naštelan in ti zaradi nastavitve fergazderja ne bi smela zaribat?

A je tako, ali se motim? :?

Pogoj d ti zariba ni nujno samo to, je loh še nešteto stvari zravn... če pa prečekiraš pa tud nav nč narobe ja =)

Objavljeno

Pogoj d ti zariba ni nujno samo to, je loh še nešteto stvari zravn... če pa prečekiraš pa tud nav nč narobe ja =)

Še nešteto drugih stvari kot naprimer...? Mislim da je to kar najpogostejši vzrok da zaribajo teli 2t.

Objavljeno

Še nešteto drugih stvari kot naprimer...? Mislim da je to kar najpogostejši vzrok da zaribajo teli 2t.

Nešteto jih lih ni, je pa "običaj", da zaradi pomanjkanja olja ribnejo ali pa kašne malomarnosti serviserja t.j. domačega mehanika :)

Zdej kakšna svečka zgleda oz. bi morala zgledati je pa tukaj na primerih razloženo

Objavljeno

Da še jaz dodam eno o ribanju...

Ko sem imel Aprilio 125 - polini 160, custom vžig.... mašina je letela ko nora, 18000 obratov... Ribnila 2x, prvič pri 160km/h je zblokiralo zadnjo kolo, spustila je pri 30 km/h.. Drugič je zblokirala pri 120 km/h in ni spustila. Problem je bil v mešanju olja... nato sem sam mešanco delal, pa je blo ok, dolker mi ni en prednost vzel... Prodaja se mašina...... surrender.gif

LP

Objavljeno

Nešteto jih lih ni, je pa "običaj", da zaradi pomanjkanja olja ribnejo ali pa kašne malomarnosti serviserja t.j. domačega mehanika :)

Zdej kakšna svečka zgleda oz. bi morala zgledati je pa tukaj na primerih razloženo

Glede domačih mehanikov, pa imam mnenje, da so lahko boljši, kot "priznani".

Po tem, ko mi je prviš ribnila, sem dal nastavit oljno črpalko k "specializiranem mariborsem servisu" in je bilo še slabše... žal... Od taktar sem sam mešanco delal in tudi priporočam VSEM 2T....

LP

Objavljeno

Glede domačih mehanikov, pa imam mnenje, da so lahko boljši, kot "priznani".

Po tem, ko mi je prviš ribnila, sem dal nastavit oljno črpalko k "specializiranem mariborsem servisu" in je bilo še slabše... žal... Od taktar sem sam mešanco delal in tudi priporočam VSEM 2T....

LP

Pri taki predelavi, kot si jo ti imel bi tudi sam predlagal. Samo odblokirane mašine pa z do konca odprto oljno pumpo nimajo kaj utrpet :)

Objavljeno

Pri taki predelavi, kot si jo ti imel bi tudi sam predlagal. Samo odblokirane mašine pa z do konca odprto oljno pumpo nimajo kaj utrpet :)

Spizek in js mava pumpe nastavlene na original pozicijo, skratka nič več olja kakor v originalu. Še vedno učasih preveč maže... tko da newem kaj bi ti počeu z do konca odprto pumpu... zlimu batne obročke po 100km

Objavljeno

Spizek in js mava pumpe nastavlene na original pozicijo, skratka nič več olja kakor v originalu. Še vedno učasih preveč maže... tko da newem kaj bi ti počeu z do konca odprto pumpu... zlimu batne obročke po 100km

kako nič več olja kot v originalu? elektronsko pumpo maš?

Objavljeno

kako nič več olja kot v originalu? elektronsko pumpo maš?

ne me j...t! od kerga letnka naprej ma rotax ELEKTRONSKO pumpo za ole?

Objavljeno

jz mam rsko 2009 letnik sepravi euro 3 mašina in se že kr lep cajt zajebavam z frgazrjam. svečka je skor bela ali siva pa imam dizo 180 ki je baje še prevelika... zanima me kaj je za narest da bo svečka uredu in posledično tudi mašina laufala uredu. povjte če ima mogoče tista tamala diza tak upliv na svečko in to.., ker te pa nisem menjal

hvala za odgovore...:yes:

Objavljeno

Spizek in js mava pumpe nastavlene na original pozicijo, skratka nič več olja kakor v originalu. Še vedno učasih preveč maže... tko da newem kaj bi ti počeu z do konca odprto pumpu... zlimu batne obročke po 100km

Sej dejansko tanova RSka preveč maže. Enako mi je pila 06 odprta kot 08 "zaprta" oljna pumpa. Za kakih 700km je šlo 1 liter olja. Tak da verjetno že v originalu je ta pumpa močno odprta.

Pero je celo dodatno zaprl pumpo. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!