Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Sam tele cene na avtonnetu (zakaj se spet ne da napisat (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) =S) so pa res nore. Že dve leti spremljam cene pa ni vrag da se mi zdi da so se od lani na letos podražale. (06 l. npr.)

V motosi reviji je objavljen cenik rabljenih motociklov med katerim je tudi aprilia rs 125.

Npr.:

2006 letnik = 2600€

2007 letnik = 3100€

2009 letnik = 4000€

Medtem ko je na avtonetu cena letnika 2006 3500€.

No pa da še citiram iz revije:

Govorimo o rabljenem vendar popolnoma brezhibnem motociklu. Motocikel mora imeti guma manj kot na pol zvožene in potrošni material mora biti še v prvi tretini svoje življenske dobe...

Govori še o tem kolk k ceni pripomore dodatna oprema, prevoženi kilometri in drugo.

Seveda se zavedam da na ceno vpliva več dejavnikov ampak vseen...cene na avt...emm..tej strani so zanimive..preveč =P

P.S. V MotoSi št. 33 je ta cenik kjer si lahka pogledate za znamke od aprilie do bete, buella, harlej davidsona in druge. Uglavnem zanimivo. :book:

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

P.S. V MotoSi št. 33 je ta cenik kjer si lahka pogledate za znamke od aprilie do bete, buella, harlej davidsona in druge. Uglavnem zanimivo. :book:

ja, pa jade... za l.2005 piše, da je realna cena (kao) 2.300€... našga bivšga, pripravljenega na sezono 2010, nikol na tleh, u glavnem dobr, smo nastavili na 1.900€ in od silnih firbcev avtoneta (skoraj 300 ogledov v 14dneh) je en (1 !!) človk poklicov, prišel in odpeljal za 1.750€ (ok, ni dobu original avspuha...). mi zadovoljni, de smo se znebil napotja, on zadovoljen, ker je dobr kupu...

z veseljem bi prodal g.Gustinčiču in kolegom v motosi za 2.100€ pa naj imajo tistih 200€ za trud pri prodaji naprej.... taka je realnost in ne motosi....

Objavljeno

Eno je, da motor prodajaš, drugo je da ga prodaš. Tle vmes je od 500€ do 1000€ razlike.

Objavljeno

Sam tele cene na avtonnetu (zakaj se spet ne da napisat (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) =S) so pa res nore. Že dve leti spremljam cene pa ni vrag da se mi zdi da so se od lani na letos podražale. (06 l. npr.)

V motosi reviji je objavljen cenik rabljenih motociklov med katerim je tudi aprilia rs 125.

Npr.:

2006 letnik = 2600€

2007 letnik = 3100€

2009 letnik = 4000€

Medtem ko je na avtonetu cena letnika 2006 3500€.

No pa da še citiram iz revije:

Govori še o tem kolk k ceni pripomore dodatna oprema, prevoženi kilometri in drugo.

Seveda se zavedam da na ceno vpliva več dejavnikov ampak vseen...cene na avt...emm..tej strani so zanimive..preveč =P

P.S. V MotoSi št. 33 je ta cenik kjer si lahka pogledate za znamke od aprilie do bete, buella, harlej davidsona in druge. Uglavnem zanimivo. :book:

Pol jest nimam zlo velke cene, 4500€ za 2010 letnk? pa itq bi še spustu :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

4666€ je nov, colleđsurrender.gif

Popravljeno . Popravil impulz
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Navadna RS-ka 125 pride 5.490,00 EUR.

RS 125 Replica pa 5.590,00 EUR.

Objavljeno (popravljeno)

Mislil je novo kot 2010 novo. :)

Maš pa ti tud res.. :D:P

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

www.avto___net/_MOTO/ad.asp?ID=3242754

kaj če je to kaki kitajski ponaredek slučajno?

novo je za mene novo

poklič pa praši če ga še majo, hehe ta bo kr moj veš ;) k jst sm taktrat zadnjega kupu :010

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, če je motor v nulo in še prvi lastnik slej ko prej prodaš za tisto ceno kot zahtevaš. Jaz sem svojo RS-ko 2007 letnik prodajal po višji ceni kot piše v Moto si-ju, pa jo je prvi ki jo je prišel pogledat kupil brez cincanja in soljenja pameti, češ da je ne bom prodal po ceni ki jo zahtevam. Tako sva zadovoljna oba, jaz ker sem prodal po željeni ceni, on pa zato, ker je kupil vrhunski, skoraj nov motor za manj denarja kot je nov. Vesel sem, da obstajajo taki ljudje ki cenijo odlično ohranjen motor in so zanj pripravljeni odšteti malce več denarja, in ne samo ljudje, ki ti zbijajo ceno in kradejo čas.

Popravljeno . Popravil Gregc
Objavljeno

Fantje, če je motor v nulo in še prvi lastnik slej ko prej prodaš za tisto ceno kot zahtevaš. Jaz sem svojo RS-ko 2007 letnik prodajal po višji ceni kot piše v Moto si-ju, pa jo je prvi ki jo je prišel pogledat kupil brez cincanja in soljenja pameti, češ da je ne bom prodal po ceni ki jo zahtevam. Tako sva zadovoljna oba, jaz ker sem prodal po željeni ceni, on pa zato, ker je kupil vrhunski, skoraj nov motor za manj denarja kot je nov. Vesel sem, da obstajajo taki ljudje ki cenijo odlično ohranjen motor in so zanj pripravljeni odšteti malce več denarja, in ne samo ljudje, ki ti zbijajo ceno in kradejo čas.

Pa sj sam pomojm veš d so eni picajzlasti pr teh stvareh.. kar je pa prov po mojm mnenju, misl nj si pa vsak sam ane ;)

Čes pa ti vedu dj dobr motor si itq ti vedu... =)

Objavljeno

ja, pa jade... za l.2005 piše, da je realna cena (kao) 2.300€... našga bivšga, pripravljenega na sezono 2010, nikol na tleh, u glavnem dobr, smo nastavili na 1.900€ in od silnih firbcev avtoneta (skoraj 300 ogledov v 14dneh) je en (1 !!) človk poklicov, prišel in odpeljal za 1.750€ (ok, ni dobu original avspuha...). mi zadovoljni, de smo se znebil napotja, on zadovoljen, ker je dobr kupu...

z veseljem bi prodal g.Gustinčiču in kolegom v motosi za 2.100€ pa naj imajo tistih 200€ za trud pri prodaji naprej.... taka je realnost in ne motosi....

Ful tudi vpliva oblika in model rske pri ceni. Ne toliko letnik.

Objavljeno

Ful tudi vpliva oblika in model rske pri ceni. Ne toliko letnik.

jap. vrjamem... ampak, l.2005 ima koliko oblik in modelov? (zej, če drugačne nalepke smatraš kot ne vem kaj....)

moj predlog bi bil, da naj novinarji omenjenega članka na motosi-ju kupujejo po svojih tablicah-20% in prodajo po svojih tablicah. vsi zadovoljni... ali pač ne?

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav.

Zanima me nekaj glede blokad na novejših letnikih Aprilie RS. (2006-2010)

Blokade so na CDI Enoti, na izpušnemu kanalu je neka ploščica ki jo lahko nadomestiš z rave ventilu ali pa preprosto vzameš ven, katalizator v krivini ter airbox. A se motim? Če se, prosim če me popravite.

Zanima me še kako odblokirati CDI Enoto ter kaj je potrebno narediti v airboxu.

Že vnaprej, najlepša hvala za odgovore.

Popravljeno . Popravil 1122
Objavljeno

Lep pozdrav.

Zanima me nekaj glede blokad na novejših letnikih Aprilie RS. (2006-2010)

Blokade so na CDI Enoti, na izpušnemu kanalu je neka ploščica ki jo lahko nadomestiš z rave ventilu ali pa preprosto vzameš ven, katalizator v krivini ter airbox. A se motim? Če se, prosim če me popravite.

Zanima me še kako odblokirati CDI Enoto ter kaj je potrebno narediti v airboxu.

Že vnaprej, najlepša hvala za odgovore.

06-10 nimajo enakega CDIja. .

Bo pa treba še oljno pumpo odprt pa prilagodit vplinjač.

Objavljeno

Aja točno, 06 pa še enako elektroniko kot starejši. No potem pa me zanima za 2007-2010, kako odblokirati CDi in kaj je potrebno narediti v airboxu.

Objavljeno

Aja točno, 06 pa še enako elektroniko kot starejši. No potem pa me zanima za 2007-2010, kako odblokirati CDi in kaj je potrebno narediti v airboxu.

S 3mm svedrom zvrtaš luknico v CDI, imaš vse označeno, samo ven ga vzemi in si natančno poglej... z airboxa pa samo potegni dol tist rorček gumijasti ;)

Objavljeno

S 3mm svedrom zvrtaš luknico v CDI, imaš vse označeno, samo ven ga vzemi in si natančno poglej... z airboxa pa samo potegni dol tist rorček gumijasti ;)

pa gre kaj boljše brez tiste gumice na airboxu?

Objavljeno

pa gre kaj boljše brez tiste gumice na airboxu?

Več zraka dobi. Samo to se odstrani ko sem komplet motor odblokira. Ne mislit če boš vzel to gumico zdaj ven da bo bolj šau :)

Objavljeno

06-10 nimajo enakega CDIja. .

Bo pa treba še oljno pumpo odprt pa prilagodit vplinjač.

Oljne pumpe ni treba odperat... Js mam zaprto prav tako kot spizek in kewo. Že z original nastavitvijo maže v nizkih obratih preveč, čim je pa odprt se pa itk sam kadi. Najbolj se pozna pri rave ventilu. Če tankaš tts k je fajn mastn se ti bo pri odprti pumpi rave zatiku usakih 500km, če je pa pumpa zaprta pa kšn drug olje pa pade par k km predn je treba razderat :D

Objavljeno

Oljne pumpe ni treba odperat... Js mam zaprto prav tako kot spizek in kewo. Že z original nastavitvijo maže v nizkih obratih preveč, čim je pa odprt se pa itk sam kadi. Najbolj se pozna pri rave ventilu. Če tankaš tts k je fajn mastn se ti bo pri odprti pumpi rave zatiku usakih 500km, če je pa pumpa zaprta pa kšn drug olje pa pade par k km predn je treba razderat :D

kva zej... a še nis prodav?

Objavljeno

kva zej... a še nis prodav?

Ma kje :P mi služ tko k je treba, če bo pa kšn ponudu dost zanga ga pa dam, drugače pa ostane doma :D... Zdele pr 15000 so začel žvižgat mislm da glavni ležaji in bo potrebno menjat. Se vid d je dost bolj obremenjena mašina, drugače pa laufa bp :P

Objavljeno

zdravo..mene pa zanima a si mi splača kupt rabljen cilinder in bat ker sta zanič. Motor pa ni zaribou. Razmišljou sm tut o kitu 160 ker cena baje ni zelo različna. Ali nej kupm oboje novo?

Pa mogoče če je gdo zasledu kšn oglas alpa kšno stran kje bi kupu cilinder pa bat.

lp luka

Objavljeno

zdravo..mene pa zanima a si mi splača kupt rabljen cilinder in bat ker sta zanič. Motor pa ni zaribou. Razmišljou sm tut o kitu 160 ker cena baje ni zelo različna. Ali nej kupm oboje novo?

Pa mogoče če je gdo zasledu kšn oglas alpa kšno stran kje bi kupu cilinder pa bat.

lp luka

Raje dej orginalca na honanje, če je v takem stanju oz. če je primeren za honanje, bat pa naročiš prek neta. 160 kit, je BV dajat, ker boš ob menjavi bata rabil oz. je priporočljivo menjat tudi ojnico, ki niti ni pretirano draga-100€, ampak vse razdret je pa že mal bolj zoprna stvar. Tko, da menjaj bat, cilinder pa odpelji nekam, pa praši za honanje.

Objavljeno

mam 1 rave ventil naprodaj... :)

prodal motor, pa mi je ostal...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!