Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Dons sm dobu un program v exelu da ti zračuna maksimalno hitrost motorja. Za aprilio rs125 sm naračunu točn 169,6km/h tko da števc pokaže 170km/h kar je čist točn. To je seveda za original zobnike jst mam zadi 39 in mi je naračunal 174,4km/h. Da bi šla moja 200km/h bi se mogla pa vrtet točn 14.000  :blink: obratov

hmmmmm a bi se ti dalo mi sendat ta program :D

Objavljeno

Dobiš jutr k grem spat zdj. Drugač je pa to čist simpl računa se v exelu sam formulo morš met.

Objavljeno

waaaa.....a je ta programčič sam za rs125 al še ktere druge motorje?

Objavljeno
Dons sm dobu un program v exelu da ti zračuna maksimalno hitrost motorja. Za aprilio rs125 sm naračunu točn 169,6km/h tko da števc pokaže 170km/h kar je čist točn. To je seveda za original zobnike jst mam zadi 39 in mi je naračunal 174,4km/h. Da bi šla moja 200km/h bi se mogla pa vrtet točn 14.000  :blink: obratov

jest bi se tut priporocu za ta program :>

waaaa.....a je ta programčič sam za rs125 al še ktere druge motorje?

JA! za vse motorje! rabs vedt prestavna razmerja, kok se vrti, kubikazo....... pa take zadeve ... :grim :grim

Objavljeno

Kubikaže nič. Vedt pa morš kok je premer kolesa, kok so široke gume, prestavna razmerja, pol koeficient zobnikov sprednji zadnji, pol obraba profila :D in take zadevščine.

Objavljeno
Se 1x prašam: ma kdo izkšnje z zadnjo gumo 160 na RSki?????

moj kolega jo ima. ni kaj večje razlike kaj se tiče zlaganja ovinka. edino kaj je je to da ti roba ne zmanjka. ker kolegu še mnajka pol cm do roba, pa že po ovinkih čoha zfustretnami. edino kaj je res da pol še motor dosti bol divje zgleda od zadi. se kar fajn pozna razlika

Objavljeno
moj kolega jo ima. ni kaj večje razlike kaj se tiče zlaganja ovinka. edino kaj je je to da ti roba ne zmanjka. ker kolegu še mnajka pol cm do roba, pa že po ovinkih čoha zfustretnami. edino kaj je res da pol še motor dosti bol divje zgleda od zadi. se kar fajn pozna razlika

Ja sj o tem js govorim kr men roba zmanka :closedeyes:

Ooo zj morm hitr to gumo skurt d kupim novo :kva2:

ei KAJ pa so ti ZFUSTRETNE????

Objavljeno
ei KAJ pa so ti ZFUSTRETNE????

če ti po resnici povem nimam pojma kak se to prav slovensko napiše. vglavnem tam kjer imaš noge gori.

Objavljeno
če ti po resnici povem nimam pojma kak se to prav slovensko napiše. vglavnem tam kjer imaš noge gori.

Aia nooooro, no mi temu recemo tacke :naughty:

Objavljeno

Jst mam tud zadi 160 gumo. Okretnost se zmanjša iz nagiba v nagib. Sam sem pa tud že pri tej gumi rob pobrusu, tko da ne vem če bom šel nazaj na 150.

Zgleda pa mal lepš ja :)

Objavljeno
hvala Zok da si hoto pomagat, sao me je skoro sram povejat, da mi lučka za benz ni svetla pa doro se ni not vidlo v kesl: ga je blo neke malega pa sn mislo da bi moglo it, pol sn pa natanko pa šlo :blush:

to je podobna fora ko ono s kill switchom... :D

A kdo ve če se da motor zadi kej dvignt da pride zadnji delv višje?

nove vagice bi mogu dat delat (one v mehanizmu progresivnega vpetja amortizerja)... ...glede dolzine pa ne vem, al bi mogle bit krajse al daljse - poglej si. za ene motorje se to dobi fabrisko narjeno. .)

Jest preklopim na rezervo pri 295km :P , pa še ni bil čist čist do vrha, torej je blo okol 10-11litrov not, je pa res da sm vozu dokaj lagano :P

hm, js mam rekord 210 kilometrov z enim (DO ROBA POLNIM!!) tankom, pa do ciste nule, sm mogu izpod sedeza se tist rezervn liter benza ko sm ga vedno mel zravn, vlit v tank... :)

aja, pa to je blo na dolgi turi, tud to neki pomeni! :devil:

Kaj je to rave ventil; a gre to tut na 50 ccm motorje, z 75 kit-om???

naka. pri apriliah ga srecas sam pr 125-kubicnikih (le tistih z ROTAX masino - pa se to ne na vseh modelih!), in pa pri RS 250. jah lahk vzames pormasino al pa macolo pa majzl, mogoc hiltija, pa probas predelat tvoj cilinder... :devil:

Aia nooooro, no mi temu recemo tacke  :naughty:

mi pa stopalke. :D

Objavljeno (popravljeno)
mi pa stopalke. :D

1000 narecji v nasi SLO :grim

Pa tut a si kdaj slisu Bureka zavpit STOOOPALKAAAA, vedno se dere TACKAAAA :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: , seveda ko pride do stopalke :closedeyes:

Jst mam tud zadi 160 gumo. Okretnost se zmanjša iz nagiba v nagib. Sam sem pa tud že pri tej gumi rob pobrusu, tko da ne vem če bom šel nazaj na 150.

Zgleda pa mal lepš ja :)

Pol pa ni druge kukr d kupm 170 zadnjo :grrr :whistle:

Popravljeno . Popravil zigaspy
Objavljeno

Vzem raje D.I.D.

Objavljeno
So ketna pa zobniki od REGINE uredu?Za 11k so u louisu.

Jtr mam Regina gor pa so čist ql

Objavljeno

jest mam tudi oriđinal, sam se začela raztezat, k jo mal gonim, in če folk bolj prisega na DID, pol vzami DID, pa dej 24k pa jo boš verjetno mel za dlje

Objavljeno

Jah sj to me zanima kr vem d mi bo usaka zdržala 500km js bi pa rd d mi zdrži vsaj še 20x tolk :OK:

Objavljeno

Ja regina je kar priznana firma verig, tko da nimaš kej falit ;)

Objavljeno
Ja regina je kar priznana firma verig, tko da nimaš kej falit ;)

Jah zgleda d se bom kr za to odlocu!

Ei burek dj k bos naročov hlače povej d bova skupi to naročla, pa še js si bom kšn žmigovc ubodu!

Objavljeno

jest mam DID z o-ringi ker pravijo da zdrzi DO 3x dlje .....

sm dau pa 23k z montazo vred

Objavljeno
jest mam DID z o-ringi ker pravijo da zdrzi DO 3x dlje .....

sm dau pa 23k z montazo vred

Hmmm, zgleda d bom kr to neki cajta pustu gor pa se ksnej odloču k bo vec kesa :hmm:

Objavljeno

Kaj bi se splačalo pri tem motorju malo glavo znižat (samo ne vem do kolk bi se splačalo) ? Bi dodalo vsaj kakšen konjič ali dva ?

Jst sm to prej pri mopedih delal, sam je blo treba pol še vžig nastavljat. Zdej pa ne vem kako je z vžigom pri aprilii.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!