Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

pa kje si lih te najdu no, v SS segmentu je to največji krš od gume, to dajejo japonci na 600cc kot prvo vgradnjo, potem pa vidiš pri vulkanizerjih kupe teh gum z 80% profila ko jih vsi dol mečejo....veliko bolje bi naredil z nakupom dunlop qualifier oz. michelin pilot power

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci:

če bi ti proti koncu sezone iskal Qualifire dimenzij 150 bi tudi tebe v rit brcal.

Poklical sem vsaj 6večjih pneumatik centrov in vsi imajo le sprednjo oz. sprednjo lahko dobavijo v 14dneh.

Tudi kolegi motoristi ki nucajo gume po dirkališčih nimajo pojma kje bi dobilli 110-150 dimenzije!

Mogoče še za konec:

Katera znamka opremlja GP ?

Ah prosm te no... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znamka gor dol, če so gume krš so krš, sej sava tut ni nevemkaj pa mc29 drži dobr. Bolš bi naredu da bi počakal na qualifierce, no, sej mogoče bojo pa te tut držale rsko ki je mal lažja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej si primerjalne teste ss gum, povsod so na zadnjem mestu....ampak ok, če ti praviš da je guma dobra ker pač bridgestone opremlja moto gp pa naj bo po tvoje, samo da se ne boš čudil ko kača glisti, če bo pri malo večjih nagibih gumo odneslo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci:

če bi ti proti koncu sezone iskal Qualifire dimenzij 150 bi tudi tebe v rit brcal.

Poklical sem vsaj 6večjih pneumatik centrov in vsi imajo le sprednjo oz. sprednjo lahko dobavijo v 14dneh.

Tudi kolegi motoristi ki nucajo gume po dirkališčih nimajo pojma kje bi dobilli 110-150 dimenzije!

Mogoče še za konec:

Katera znamka opremlja GP ?

Ah prosm te no... :glare:

Ni vse zlato kar se sveti :slap:.

V Špan si klical? Jaz sem jih dobil v 1 tednu (prejšne leto), je pa res da je bilo okoli sredine julija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci:

če bi ti proti koncu sezone iskal Qualifire dimenzij 150 bi tudi tebe v rit brcal.

Poklical sem vsaj 6večjih pneumatik centrov in vsi imajo le sprednjo oz. sprednjo lahko dobavijo v 14dneh.

Tudi kolegi motoristi ki nucajo gume po dirkališčih nimajo pojma kje bi dobilli 110-150 dimenzije!

Mogoče še za konec:

Katera znamka opremlja GP ?

Ah prosm te no... :glare:

jao jao, neb ti men reku a... :naughty: saj 003 bi uzev al kwa so te ta hude, sam nwm če so teh dimenzij...

nwm kwa nej ti rečm: dunlop je zakon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo za prodat levo ogledalo in jabolko za ogledalo ? In kako lahko pogledam če še je moja rs-ka zablokirana ker imam končno samo okoli 130 ? :? Gor še je original izpuh kateri še je pomoje zablokiran za motor pa nevem, 130km/h dosežem nekje v 4. prestavi oz. bolj v 5. v 6. pa nima skoro nič moči oz. je sploh nima in obratomer mi tudi samo gre nekje do 9k-10k sicer malo laže pa skače ampak mislim da še je rs-ka komaj napol odprta saj 130 res nemore bit končna če je vse porihtano, sicer sem pred nekje 500-600km zamenjal bat in not dal rave ventil in mi gre bistveno slabše od prej ampak v nižjih obratih ima bistveno večjo moč... a mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje ? :cry::hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo za prodat levo ogledalo in jabolko za ogledalo ? In kako lahko pogledam če še je moja rs-ka zablokirana ker imam končno samo okoli 130 ? :? Gor še je original izpuh kateri še je pomoje zablokiran za motor pa nevem, 130km/h dosežem nekje v 4. prestavi oz. bolj v 5. v 6. pa nima skoro nič moči oz. je sploh nima in obratomer mi tudi samo gre nekje do 9k-10k sicer malo laže pa skače ampak mislim da še je rs-ka komaj napol odprta saj 130 res nemore bit končna če je vse porihtano, sicer sem pred nekje 500-600km zamenjal bat in not dal rave ventil in mi gre bistveno slabše od prej ampak v nižjih obratih ima bistveno večjo moč... a mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje ? :cry::hmm:

Seveda lahko :D Poglej pri filtru, če ima una plastika k gre gor na airbox (reče se ji snorkel) obe luknji odprti. Če ima samo eno, potem izreži z olfa nožen še tadrugo, da bo več zraka(to je ena blokada). Poglej cdi. (črna škatlica kjer je vse priključeno, pod zicem je nekje, nism sigurn ker mam SX-a) če je že kaj silokonirano al pa odprto (še ena blokada). Če je vse original, potem morš notr prekint nek mostiček. To ti bojo povedal fantje k majo starej rs-ke. Na moji k je že euro3 je treba sam prevrtat. Odpri tut fergazar. Če je notr 130 diza (+-5, newem čist točn kolk je original) pol je tut to še nedotaknjeno(še ena recmo blokada, frgazr je odvisn od tega, kolk maš zaprt motor, če je blokiran nč ne pomaga več diza, zto morš najprej odblokerat pol pa ferg nastavlat). Avspuh se da odpret pri resonanci in pobrat vn prekat, sam je bolš če kšnga rablenga športnga dubiš (gianneli recmo, se zlo dobr obnese). Če ti gre zdaj z rave slabš v zgornjih obratih (spodi je logično da gre bolš) snam izpuh dol, posveti z baterijo v izpušnu lukno in z roko nategn zajlo od rava tam pri magnetu. Če se ploščica od rave ventila ne poravna z izpušno luknjo ga malo našponaj isto tam pri magnetu.

Upam d sm kej pomagu... Aja pa še to. Če je motor res blokiran, kar glede na končno hitrost skoraj je, edino če je kaj narobe z mašino, potem pri deblokiranju nujno nastav fergazar. Če ti bo deblokeran motor laufu na original dizo, potem nebo doug laufu XD. Če je diza prava, preverš tko, da ga natišiš v 4. al pa 3. prestavi do max obratov, stisnš sklopko in ugasnš motor. Potem pa pogledaš svečo kaka je. Če je bele barve je premajhna diza, če je rjave je lih prou, če je pa črna al pa da vleče na črno je pa mal prevelka, SAMO to ne škoduje motorju popolnoma nič. Bolš črna kot bela, ki pa je indikator da bo šlo kmalu use po gobe...

lp, Kvasko

Popravljeno . Popravil Kvasko
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CDI je pod zadnim zicom..preveri če je narejen taki premaz prek (ne mora se videti lukna ker se mora zapolnit, da voda ne pride zraven zato sem to z nekim kitom zalije...).drugo poglej če maš noter premalo dizo..jas mam noter 120 in gre motor čist ok..seveda to moraš sprobat pri svojem motorju nekje med 120 in 130 tako da motor ne trokira preveč in seveda pregled sveče kot je že napisal kvasko..in še probaj kako težek je aspuh, če je težek nad 10kg oz. po domače kot svinja še ma noter katalizator in ga moraš odstraniti.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CDI je pod zadnim zicom..preveri če je narejen taki premaz prek (ne mora se videti lukna ker se mora zapolnit, da voda ne pride zraven zato sem to z nekim kitom zalije...).drugo poglej če maš noter premalo dizo..jas mam noter 120 in gre motor čist ok..seveda to moraš sprobat pri svojem motorju nekje med 120 in 130 tako da motor ne trokira preveč in seveda pregled sveče kot je že napisal kvasko..in še probaj kako težek je aspuh, če je težek nad 10kg oz. po domače kot svinja še ma noter katalizator in ga moraš odstraniti.

OK bom ju3 to pogledu za CDI za ostalo pa nevem tak ker se ne spoznam tolko na SS motorje ker je to moj prvi ( prej apn-ka :closedeyes: ), tak da če bi bil ker pripravljen mi malo pogledat v motor in mi ga odblokirat oz. porihtat da bo imel polno moč za solidno ceno se naj prosim javi ( sem iz okolice Maribora ) :)

LP, Nero56

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK bom ju3 to pogledu za CDI za ostalo pa nevem tak ker se ne spoznam tolko na SS motorje ker je to moj prvi ( prej apn-ka :closedeyes: ), tak da če bi bil ker pripravljen mi malo pogledat v motor in mi ga odblokirat oz. porihtat da bo imel polno moč za solidno ceno se naj prosim javi ( sem iz okolice Maribora ) :)

LP, Nero56

kaj nisi iz lenarta oz. cerkvenjaka?

če si potem jas lahko pridem pogledat,samo nemorem ti sam aspuha odblokirat ker nimam pravega varilnega stroja,cdi lahko pogledava in porihtama z dizo pa itak ni problema...zej mam pa kolege ki bi ti lahko npr. zašvasali...pomoje pa že vem v čem tići težava...če maš med vikendom čas in voljo piši pod PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj nisi iz lenarta oz. cerkvenjaka?

če si potem jas lahko pridem pogledat,samo nemorem ti sam aspuha odblokirat ker nimam pravega varilnega stroja,cdi lahko pogledava in porihtama z dizo pa itak ni problema...zej mam pa kolege ki bi ti lahko npr. zašvasali...pomoje pa že vem v čem tići težava...če maš med vikendom čas in voljo piši pod PM.

Ja jaz to kar zaokrožim na MB :P čas mam vsak dan, razen v nedeljo dopoldne imam fusball in glede orodja še morem povedat da ga doma nimam nekaj dosti tak da bi bilo boljše če si bi potem lahko sabo prineso najpomembnejše ključe in pač kaj je potrebno... ? :) Ker zdaj je res malo depresivno ko se max. pelješ 130 km/h, 6. prestava pa je še slabša kot 5. , obratomer ima včasih epileptične napade ampak nikoli ne pride nad 9k oz. v " rdečo polje " :? Tak povedano je pred servisom imel motor bistveno večje pospeške za končno pa nevem ker še takrat nisem nekaj divjal !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupu sm si GUMEeeee trance_30_punk.gif

The BT-016 is designed for riders who mainly spend time on sports bikes on the roads, enjoy a bit of fast road riding, the venerable Sunday blast and maybe a track day or two. If that sounds like you and you like the idea of 'Five Layer Compound' rear tyres, the BT-016 is worth a punt.

v SS segmentu je to največji krš od gume, to dajejo japonci na 600cc kot prvo vgradnjo,

Two final points: these are a totally different tyre to the Original Equipment spec tyres found on some R6, GSX-R600 and GSX-R750s. These are better – much better.

Ti si verjetno imel v misli BT-014

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jaz to kar zaokrožim na MB :P čas mam vsak dan, razen v nedeljo dopoldne imam fusball in glede orodja še morem povedat da ga doma nimam nekaj dosti tak da bi bilo boljše če si bi potem lahko sabo prineso najpomembnejše ključe in pač kaj je potrebno... ? :) Ker zdaj je res malo depresivno ko se max. pelješ 130 km/h, 6. prestava pa je še slabša kot 5. , obratomer ima včasih epileptične napade ampak nikoli ne pride nad 9k oz. v " rdečo polje " :? Tak povedano je pred servisom imel motor bistveno večje pospeške za končno pa nevem ker še takrat nisem nekaj divjal !!!

si že mislim kaj je...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj misliš pa bi to lahko bilo in zmotu sem se ne gre do 9k abratov temveč do 10k :kva1:

rave se ne odpira dokonca oz. se sploh ne...če je to maš malo dela ,če pa ni pa ogromno iskanja...ti samo povej gdaj maš čas..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jaz to kar zaokrožim na MB :P čas mam vsak dan, razen v nedeljo dopoldne imam fusball in glede orodja še morem povedat da ga doma nimam nekaj dosti tak da bi bilo boljše če si bi potem lahko sabo prineso najpomembnejše ključe in pač kaj je potrebno... ? :) Ker zdaj je res malo depresivno ko se max. pelješ 130 km/h, 6. prestava pa je še slabša kot 5. , obratomer ima včasih epileptične napade ampak nikoli ne pride nad 9k oz. v " rdečo polje " :? Tak povedano je pred servisom imel motor bistveno večje pospeške za končno pa nevem ker še takrat nisem nekaj divjal !!!

Tudi jaz sem iz teh koncev. Tak da če vama nebo uspelo lahko prečekiram. Če je motor prej šel je ziher problem v rave ventilju. Ki ga je zlo zajebano nastavit na pravilno. Saj ima samo položal 1 in 0. Sepravi če potegne do polovice ga vrže potem kuj na nulo kot da ga ni potegnilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem iz teh koncev. Tak da če vama nebo uspelo lahko prečekiram. Če je motor prej šel je ziher problem v rave ventilju. Ki ga je zlo zajebano nastavit na pravilno. Saj ima samo položal 1 in 0. Sepravi če potegne do polovice ga vrže potem kuj na nulo kot da ga ni potegnilo.

Ok me veseli da nas je tolko iz teh koncev in da ste pripravljeni pomagat pri reševanju problemov ne samo z pisanjem na forumu ampak tudi v praksi :OK: Če nama ne uspe se javim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo če že niso 96 imele CDI blokade, se mi zdi da so, za une prejšne af1 motorje pa ne vem.

Aha, ker moj frend ima letnik 2001 pa se mu pri 6000obratih za par sekund kr ustavi pospeševanje, pa ne vem kaj je narobe. Lahko da ma še neprevrtan cdi al kako? Pa tudi rave ventil ima pa drug izpuh pa mu gre samo 130...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!