rs125black Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Plus, da je gus veliko bolj občutljiu na temperaturo, če se ne motim^^ Sam še zmeraj podpiram samo obnovo z novim nikasilom. Se ukvarja en stric, mislim, da sem že 10× dal cifro na forumu. Če jo kdo ima lahko prileti, če ne bom pa spet jst poiskal xD Je pa cena od 120-140€ ( 120€ je samo nikasil, za 140€ pa uštimano če je kaj počlo ^^ ). Mega poceni, če se mene upraša, glede na to, da mi je hotel moj mehanik, ki me ni nikol nategnu računat 280€ xD niti ne tolko za temperaturo ampak za to ker je bat aluminjast cilinder pa gus in se aluminij prej segreje in se prej razteza..no 70% je bolše met aluminij nekaj pa ma gus prednosti...meni ta cilinder dobro laufa in ga nebom za bv menjaval
motorist1 Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 niti ne tolko za temperaturo ampak za to ker je bat aluminjast cilinder pa gus in se aluminij prej segreje in se prej razteza..no 70% je bolše met aluminij nekaj pa ma gus prednosti...meni ta cilinder dobro laufa in ga nebom za bv menjaval Sej tako se pušo tudi noter da. Da se aluminij močno segreje, pušo pa ohladi v hladilniku ali pa s tekočim dušikom, nato pa se pušo zapreša v cilinder. Sicer pa če je puša pravilno narejena mora imeti zgoraj tak robček in v cilindru mora bit na vrhu urezan tak utor, da puša lepo sede noter in da puša potem ne more zlesti dol, gor pa itak ne more zaradi glave.
rs125black Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Sej tako se pušo tudi noter da. Da se aluminij močno segreje, pušo pa ohladi v hladilniku ali pa s tekočim dušikom, nato pa se pušo zapreša v cilinder. Sicer pa če je puša pravilno narejena mora imeti zgoraj tak robček in v cilindru mora bit na vrhu urezan tak utor, da puša lepo sede noter in da puša potem ne more zlesti dol, gor pa itak ne more zaradi glave. ja...no meni vredu laufa (zaradi par stvari sem sam kirv -_-) pa par kolegom tudi..samo aluminij in prevleka nikasila pa vseeno je najbolša (dokler ne zariba in ne naredi večji risov) ker na gus puši je možno delati nadmere na aluminiju pa težko če nimaš nikasil prevleke -_-
motorist1 Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 ja...no meni vredu laufa (zaradi par stvari sem sam kirv -_-) pa par kolegom tudi..samo aluminij in prevleka nikasila pa vseeno je najbolša (dokler ne zariba in ne naredi večji risov) ker na gus puši je možno delati nadmere na aluminiju pa težko če nimaš nikasil prevleke -_- Ja, se strinjam da je verjetno najbolši nikasil (če je dobro narjen), dokler stvar ne zariba, ker pa so 2t znani po tem da hitro zaribajo se mi pa zdi najboljša in najcenejša varjanta puša, ker je honanje hitro in poceni, pa še na prostornini pridobiš Če pa ti stvar zariba ko imaš nikasil noter, je pa treba celoten nikasil dol dat in še enkrat naresti nanos nikasil kar pa stane ene 10x več kot honanje.
rs125black Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Ja, se strinjam da je verjetno najbolši nikasil (če je dobro narjen), dokler stvar ne zariba, ker pa so 2t znani po tem da hitro zaribajo se mi pa zdi najboljša in najcenejša varjanta puša, ker je honanje hitro in poceni, pa še na prostornini pridobiš Če pa ti stvar zariba ko imaš nikasil noter, je pa treba celoten nikasil dol dat in še enkrat naresti nanos nikasil kar pa stane ene 10x več kot honanje. ja..v takem primeru je pa najbolje zariban cilinder v austhasu (mislim da sem prav napisal ) poslat v nemčijo (2-rad sausenthaler) nazaj pa dobiš obnovlen cilinder...
Nero56 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Nevem kaj je narobe z aprilio, včraj sem še se vozu, danes zjutraj ko hočem v šolo pa mi noče užgat, kontakt je vse normalno potem pa ko pritisnem gumb za vžig pa ni šlo, po kakšnih treh poizkusih se je še začelo znotraj nekaj žgat ker se je čulo kako se neke smodi in bel dim je šel ven levo pod tankom, zdaj pa ko pridem z šole pa še 1x probam pa je kontakt isto normalno vse ampak ko ga hočeš vžgat ne naredi čist nič, ne žge se not nič in ne vžge kod da nebi pritisku gumba za vžig
macak333 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 A sploh vergla? A jo maš v leru? Ker je lahko, kakšen kratek stik-prva brzina pa tačka dol, v takem primeru sploh ne vergla.
Nero56 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 A sploh vergla? A jo maš v leru? Ker je lahko, kakšen kratek stik-prva brzina pa tačka dol, v takem primeru sploh ne vergla. Ne sploh ne vergla, ni v brzini in vse bi moglo biti ok...
rs125black Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Ne sploh ne vergla, ni v brzini in vse bi moglo biti ok... verjetno je kak kabel v stiku..
macak333 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 verjetno je kak kabel v stiku.. Ja, pa najvretneje je kej šlo, čim se je pokadilo ven; to ni nikol dobr znak! Pa včeraj je bilo še vedno mokro, tako da je možno da je tudi to vzrok. Najbolje da malo sam pogledaš varovalke kable če ti kje kej prebija pa se mal poigraš. Aja pa poglej če da iskro, pa lahko tudi malo pregledaš une kable ki grejo do elektro motorčka.
Rage1337 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Nevem kaj je narobe z aprilio, včraj sem še se vozu, danes zjutraj ko hočem v šolo pa mi noče užgat, kontakt je vse normalno potem pa ko pritisnem gumb za vžig pa ni šlo, po kakšnih treh poizkusih se je še začelo znotraj nekaj žgat ker se je čulo kako se neke smodi in bel dim je šel ven levo pod tankom, zdaj pa ko pridem z šole pa še 1x probam pa je kontakt isto normalno vse ampak ko ga hočeš vžgat ne naredi čist nič, ne žge se not nič in ne vžge kod da nebi pritisku gumba za vžig Poglej dol pr štartju tud kabl če je zanč, kaj pa akumulator? a si kj preveru kok ma napetosti? pa kok je str akumulator?
rs125black Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 čist možno je da je šla varovalka če ne vžge niti na potisk...
Nero56 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 čist možno je da je šla varovalka če ne vžge niti na potisk... Pred nekaj časa mi je šla že ena varovalka ampak takrat nisem mel kontakta nasploh, zdaj je kontakt
rs125black Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Pred nekaj časa mi je šla že ena varovalka ampak takrat nisem mel kontakta nasploh, zdaj je kontakt a zdej ,maš kontakt? dej malo močnejše varovalke..tak je kolega na rs50 delalo cel čas dal močnejše in leti
Kvasko Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 (popravljeno) Evo zdj je šla pa še men aprilia skor u rit. Zadnjič se pelm ene 100km, pridm domou in čevl vs od olja . Snamm pokrov od pumpe in ugotovim, da sta obe cevke (tista, ki pride iz rezervoarja za olje in tista ki gre u ferg) počene tm kjer se gor na pumpo natakne in je šlo večina olja mimo x). Zavrtim motor in slišm neko neprijetno cinglanje v mašini. Fora je, da sm te cevke nove kupu (neka huda kvaliteta kao, pa še barve so ) iz anglije kjer so mi poslal še športno glavo in bat ter 34 ferg z vforcom. Sej ni neke hude panike, ker imam itak namen čez zimo zamenjat bat, k ma že skor 10000km (ravna glava pa en oborčk, se hitrej znuca k oroginal) pa cilinder po potrebi obnovit pa isto ojnico po potrebi zamenjat. Glavni ležaji že mal žvižgajo tko da grejo tut novi notr. tko da bo spomlad motor spet u nulo Pa še najdu sm cdi enoto, od zeeltronica (slovenc) prodaja za gp aprilie in se ga programirat (čas odpiranja rava, različne krivulje moči... ) bo kr luštn projekt Popravljeno September 20, 2010. Popravil Kvasko
Gasperr Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 No zdj sm pa tut js kupu Aprilio Od SpiZeka. Zdj pa neki me zanima glede ulavfavanja motorja, ker je nov cilinder pa bat. (Pa motor je odblokiran.) Po knjigi je prvih 150 kilometrov do 7 tisoč obratov, potem pa za vsake 100km več lahka daš 1000obratov več. Zdj kk je s tem da bo vredu ulavfan pa da pač ne bo zamorjen pol?
macak333 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Meni je norc16 svetoval: "zalaufi, počaki da se ogreje na delavno temperaturo ter pusti da se ohladi". Pač da se eno drugem čim bolje prilega, samo sam sem vseeno vsakih 100km zviševal rpm.
logarr Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Ah če nima rejva pol ti je itak nebo ratal furat pod 7000km
impulz Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Point je v tem da se čimveč segreva in ohlaja... Vendar ne na mestu lol In pa izogibaj se bremzanju z mašino.. 500km kvalitetnega ulaufavanje je dovolj... ml3 in wolkec 2
macak333 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Point je v tem da se čimveč segreva in ohlaja... Vendar ne na mestu lol In pa izogibaj se bremzanju z mašino.. 500km kvalitetnega ulaufavanje je dovolj... Zakaj?
motorist1 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Vse lepo in prav... Vendar serviserji vedno ko zamenjajo bat, takoj ko vžge motor, gas do konca, da se zavrti na obrate ter tako tudi naštelajo fergazer, dizo, pač vse kar je potrebno. Tudi pri kroskah mislim da ni nič ulaufavanja. Poleg tega naj bi imel motor na začetku več moči...Sej ne pravim da ni uredu, sam mislim da nima kaj dosti pomena.
budacki Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Vse lepo in prav... Vendar serviserji vedno ko zamenjajo bat, takoj ko vžge motor, gas do konca, da se zavrti na obrate ter tako tudi naštelajo fergazer, dizo, pač vse kar je potrebno. Tudi pri kroskah mislim da ni nič ulaufavanja. Poleg tega naj bi imel motor na začetku več moči...Sej ne pravim da ni uredu, sam mislim da nima kaj dosti pomena. Res je. Popolnoma res. Vendar ali lahko od takega krosa pričakuješ 150 ur delovanja? Ne! Pričakuješ to, da boš čez 20 ur spet menjal bat pod NUJO. Če pa bi ga ulaufaval, bi pa komot do 60 ur pršou. Uradno ulaufavanje novega krosa je 2×45 min na mestu Prižgeš, pustiš, ugasneš, počakaš da se ohladi in spet prižgeš, 45 min, ugasneš počakaš da se ohladi in gasa ( sam tele minute so še men čudne xD, tako da jemljite z merico opreznosti ) Jst bi ga ulaufavau dobrih 300-500km. Kei več nebi treba.
impulz Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Zakaj? Ko je v štangasu se ne maže tako kot če se voziš. Zato tudi pravijo da ni dobro ogrevati na mestu do delovne. Mene je to tudi zanimalo pa sem pregledal 5 forumov in še zdaj nevem pojasniti točno v detajl zakaj... Mogoče bi mi ti pojasnil zakaj ne? ml3 in wolkec 2
pevecm Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Men je majster govoru, ki štaufa kros motorje za tekme in podobne reči... Motor pač sestavi in se gre takoj za ene 2 urce na progo ganjat. Če takrat kej crkne potem je to njegova napaka in zrihta, če pa ne crkne je pa uredu. Sej kam bi pa pršli če bi krosle tolko časa ulavfavali kot ''navadne motorje''...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se