Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Plus, da je gus veliko bolj občutljiu na temperaturo, če se ne motim^^

Sam še zmeraj podpiram samo obnovo z novim nikasilom. Se ukvarja en stric, mislim, da sem že 10× dal cifro na forumu. Če jo kdo ima lahko prileti, če ne bom pa spet jst poiskal xD

Je pa cena od 120-140€ ( 120€ je samo nikasil, za 140€ pa uštimano če je kaj počlo ^^ ). Mega poceni, če se mene upraša, glede na to, da mi je hotel moj mehanik, ki me ni nikol nategnu računat 280€ xD

niti ne tolko za temperaturo ampak za to ker je bat aluminjast cilinder pa gus in se aluminij prej segreje in se prej razteza..no 70% je bolše met aluminij nekaj pa ma gus prednosti...meni ta cilinder dobro laufa in ga nebom za bv menjaval :P

Objavljeno

niti ne tolko za temperaturo ampak za to ker je bat aluminjast cilinder pa gus in se aluminij prej segreje in se prej razteza..no 70% je bolše met aluminij nekaj pa ma gus prednosti...meni ta cilinder dobro laufa in ga nebom za bv menjaval :P

Sej tako se pušo tudi noter da. Da se aluminij močno segreje, pušo pa ohladi v hladilniku ali pa s tekočim dušikom, nato pa se pušo zapreša v cilinder. Sicer pa če je puša pravilno narejena mora imeti zgoraj tak robček in v cilindru mora bit na vrhu urezan tak utor, da puša lepo sede noter in da puša potem ne more zlesti dol, gor pa itak ne more zaradi glave.

Objavljeno

Sej tako se pušo tudi noter da. Da se aluminij močno segreje, pušo pa ohladi v hladilniku ali pa s tekočim dušikom, nato pa se pušo zapreša v cilinder. Sicer pa če je puša pravilno narejena mora imeti zgoraj tak robček in v cilindru mora bit na vrhu urezan tak utor, da puša lepo sede noter in da puša potem ne more zlesti dol, gor pa itak ne more zaradi glave.

ja...no meni vredu laufa (zaradi par stvari sem sam kirv -_-) pa par kolegom tudi..samo aluminij in prevleka nikasila pa vseeno je najbolša (dokler ne zariba in ne naredi večji risov) ker na gus puši je možno delati nadmere na aluminiju pa težko če nimaš nikasil prevleke -_-

Objavljeno

ja...no meni vredu laufa (zaradi par stvari sem sam kirv -_-) pa par kolegom tudi..samo aluminij in prevleka nikasila pa vseeno je najbolša (dokler ne zariba in ne naredi večji risov) ker na gus puši je možno delati nadmere na aluminiju pa težko če nimaš nikasil prevleke -_-

Ja, se strinjam da je verjetno najbolši nikasil (če je dobro narjen), dokler stvar ne zariba, ker pa so 2t znani po tem da hitro zaribajo se mi pa zdi najboljša in najcenejša varjanta puša, ker je honanje hitro in poceni, pa še na prostornini pridobiš :P Če pa ti stvar zariba ko imaš nikasil noter, je pa treba celoten nikasil dol dat in še enkrat naresti nanos nikasil kar pa stane ene 10x več kot honanje.

Objavljeno

Ja, se strinjam da je verjetno najbolši nikasil (če je dobro narjen), dokler stvar ne zariba, ker pa so 2t znani po tem da hitro zaribajo se mi pa zdi najboljša in najcenejša varjanta puša, ker je honanje hitro in poceni, pa še na prostornini pridobiš :P Če pa ti stvar zariba ko imaš nikasil noter, je pa treba celoten nikasil dol dat in še enkrat naresti nanos nikasil kar pa stane ene 10x več kot honanje.

ja..v takem primeru je pa najbolje zariban cilinder v austhasu (mislim da sem prav napisal :D ) poslat v nemčijo (2-rad sausenthaler) nazaj pa dobiš obnovlen cilinder...

Objavljeno

Nevem kaj je narobe z aprilio, včraj sem še se vozu, danes zjutraj ko hočem v šolo pa mi noče užgat, kontakt je vse normalno potem pa ko pritisnem gumb za vžig pa ni šlo, po kakšnih treh poizkusih se je še začelo znotraj nekaj žgat ker se je čulo kako se neke smodi in bel dim je šel ven levo pod tankom, zdaj pa ko pridem z šole pa še 1x probam pa je kontakt isto normalno vse ampak ko ga hočeš vžgat ne naredi čist nič, ne žge se not nič in ne vžge kod da nebi pritisku gumba za vžig :?

Objavljeno

A sploh vergla? A jo maš v leru? Ker je lahko, kakšen kratek stik-prva brzina pa tačka dol, v takem primeru sploh ne vergla.

Objavljeno

A sploh vergla? A jo maš v leru? Ker je lahko, kakšen kratek stik-prva brzina pa tačka dol, v takem primeru sploh ne vergla.

Ne sploh ne vergla, ni v brzini in vse bi moglo biti ok...

Objavljeno

Ne sploh ne vergla, ni v brzini in vse bi moglo biti ok...

verjetno je kak kabel v stiku..

Objavljeno

verjetno je kak kabel v stiku..

Ja, pa najvretneje je kej šlo, čim se je pokadilo ven; to ni nikol dobr znak!

Pa včeraj je bilo še vedno mokro, tako da je možno da je tudi to vzrok. Najbolje da malo sam pogledaš varovalke kable če ti kje kej prebija pa se mal poigraš. Aja pa poglej če da iskro, pa lahko tudi malo pregledaš une kable ki grejo do elektro motorčka.

Objavljeno

Nevem kaj je narobe z aprilio, včraj sem še se vozu, danes zjutraj ko hočem v šolo pa mi noče užgat, kontakt je vse normalno potem pa ko pritisnem gumb za vžig pa ni šlo, po kakšnih treh poizkusih se je še začelo znotraj nekaj žgat ker se je čulo kako se neke smodi in bel dim je šel ven levo pod tankom, zdaj pa ko pridem z šole pa še 1x probam pa je kontakt isto normalno vse ampak ko ga hočeš vžgat ne naredi čist nič, ne žge se not nič in ne vžge kod da nebi pritisku gumba za vžig :?

Poglej dol pr štartju tud kabl če je zanč, kaj pa akumulator? a si kj preveru kok ma napetosti? pa kok je str akumulator?

Objavljeno

čist možno je da je šla varovalka če ne vžge niti na potisk...

Objavljeno

čist možno je da je šla varovalka če ne vžge niti na potisk...

Pred nekaj časa mi je šla že ena varovalka ampak takrat nisem mel kontakta nasploh, zdaj je kontakt :hmm:

Objavljeno

Pred nekaj časa mi je šla že ena varovalka ampak takrat nisem mel kontakta nasploh, zdaj je kontakt :hmm:

a zdej ,maš kontakt? dej malo močnejše varovalke..tak je kolega na rs50 delalo cel čas dal močnejše in leti :D

Objavljeno (popravljeno)

Evo zdj je šla pa še men aprilia skor u rit. Zadnjič se pelm ene 100km, pridm domou in čevl vs od olja :O. Snamm pokrov od pumpe in ugotovim, da sta obe cevke (tista, ki pride iz rezervoarja za olje in tista ki gre u ferg) počene tm kjer se gor na pumpo natakne in je šlo večina olja mimo x). Zavrtim motor in slišm neko neprijetno cinglanje v mašini. Fora je, da sm te cevke nove kupu (neka huda kvaliteta kao, pa še barve so :P) iz anglije kjer so mi poslal še športno glavo in bat ter 34 ferg z vforcom. Sej ni neke hude panike, ker imam itak namen čez zimo zamenjat bat, k ma že skor 10000km (ravna glava pa en oborčk, se hitrej znuca k oroginal) pa cilinder po potrebi obnovit pa isto ojnico po potrebi zamenjat. Glavni ležaji že mal žvižgajo tko da grejo tut novi notr. tko da bo spomlad motor spet u nulo :P Pa še najdu sm cdi enoto, od zeeltronica (slovenc) prodaja za gp aprilie in se ga programirat (čas odpiranja rava, različne krivulje moči... ) bo kr luštn projekt

Popravljeno . Popravil Kvasko
Objavljeno

No zdj sm pa tut js kupu Aprilio rolleyes.gif Od SpiZeka.

Zdj pa neki me zanima glede ulavfavanja motorja, ker je nov cilinder pa bat. (Pa motor je odblokiran.)

Po knjigi je prvih 150 kilometrov do 7 tisoč obratov, potem pa za vsake 100km več lahka daš 1000obratov več.

Zdj kk je s tem da bo vredu ulavfan pa da pač ne bo zamorjen pol?

Objavljeno

Meni je norc16 svetoval: "zalaufi, počaki da se ogreje na delavno temperaturo ter pusti da se ohladi". Pač da se eno drugem čim bolje prilega, samo sam sem vseeno vsakih 100km zviševal rpm.

Objavljeno

Ah če nima rejva pol ti je itak nebo ratal furat pod 7000km :D

Objavljeno

Point je v tem da se čimveč segreva in ohlaja... Vendar ne na mestu lol :)

In pa izogibaj se bremzanju z mašino..

500km kvalitetnega ulaufavanje je dovolj...

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Point je v tem da se čimveč segreva in ohlaja... Vendar ne na mestu lol :)

In pa izogibaj se bremzanju z mašino..

500km kvalitetnega ulaufavanje je dovolj...

Zakaj?

Objavljeno

Vse lepo in prav... Vendar serviserji vedno ko zamenjajo bat, takoj ko vžge motor, gas do konca, da se zavrti na obrate ter tako tudi naštelajo fergazer, dizo, pač vse kar je potrebno. Tudi pri kroskah mislim da ni nič ulaufavanja. Poleg tega naj bi imel motor na začetku več moči...Sej ne pravim da ni uredu, sam mislim da nima kaj dosti pomena.

Objavljeno

Vse lepo in prav... Vendar serviserji vedno ko zamenjajo bat, takoj ko vžge motor, gas do konca, da se zavrti na obrate ter tako tudi naštelajo fergazer, dizo, pač vse kar je potrebno. Tudi pri kroskah mislim da ni nič ulaufavanja. Poleg tega naj bi imel motor na začetku več moči...Sej ne pravim da ni uredu, sam mislim da nima kaj dosti pomena.

Res je. Popolnoma res. Vendar ali lahko od takega krosa pričakuješ 150 ur delovanja? Ne! Pričakuješ to, da boš čez 20 ur spet menjal bat pod NUJO. Če pa bi ga ulaufaval, bi pa komot do 60 ur pršou.

Uradno ulaufavanje novega krosa je 2×45 min na mestu :) Prižgeš, pustiš, ugasneš, počakaš da se ohladi in spet prižgeš, 45 min, ugasneš počakaš da se ohladi in gasa :) ( sam tele minute so še men čudne xD, tako da jemljite z merico opreznosti )

Jst bi ga ulaufavau dobrih 300-500km. Kei več nebi treba.

Objavljeno

Zakaj?

Ko je v štangasu se ne maže tako kot če se voziš. Zato tudi pravijo da ni dobro ogrevati na mestu do delovne.

Mene je to tudi zanimalo pa sem pregledal 5 forumov in še zdaj nevem pojasniti točno v detajl zakaj... Mogoče bi mi ti pojasnil zakaj ne? :)

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Men je majster govoru, ki štaufa kros motorje za tekme in podobne reči... Motor pač sestavi in se gre takoj za ene 2 urce na progo ganjat. Če takrat kej crkne potem je to njegova napaka in  zrihta, če pa ne crkne je pa uredu. Sej kam bi pa pršli če bi krosle tolko časa ulavfavali kot ''navadne motorje''... 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!