Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ko je v štangasu se ne maže tako kot če se voziš. Zato tudi pravijo da ni dobro ogrevati na mestu do delovne.

Mene je to tudi zanimalo pa sem pregledal 5 forumov in še zdaj nevem pojasniti točno v detajl zakaj... Mogoče bi mi ti pojasnil zakaj ne? :)

Nevem, sam s tem nisem imel nikoli problemov, pa sem ga zmeri ogrel na delavno temperaturo na mestu in tudi enako sem ga ulafu. Sej sem tudi počasi stopnjeval tempo vožnje, pa use, nikol nobenih problemov glede ulafanja. Stvar malo dlje traja, te pa zato ne muči misel, da te mopi nau kje pustu.

Objavljeno

ulaufavanje je sam preventiva, ni res da če ne ulaufaš bo katastrofa :) je pa pač verjetnost da se kaj zgodi manjša.

Pr novi mashini ni blema, če pa imaš opilke še od starega bata pol pa je res nevarno če ne ulaufaš ja ;)

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

in kakšna je razlika če ne ulaufaš ali pa ulaufaš, ko imaš opilke v mašini :whistle:

Objavljeno

Tut js ne razumm hehe. Če maš opilke je bol da ne ulaufavaš ampak izkoristš tistih 5 km na polno, k bo mašina še delala predn se razleti spet use x)

Objavljeno

motor ogrej pa se pel lepo z občutkom, jebeš te kilometre če se jih boš 300 tko pelu stavim da je bat ulavfan... :whistle: kaj pa 4T, svoje Yamahe nism nikol ulavfu pa je brez problema naredila 28000km, pa mejbi še več z drugim lastnikom. Stric cbr 1000 kupu, zih jo je ulavfov ja...sm vidu takoj gas do konca pa isto dela že tretjo sezono brez problema.... :D

Objavljeno

Je nekaj razlike med 2t in 4t. 4t so dosti manj občutljivi.

Objavljeno

Motori so že tovarniško utečeni večinoma. Ni pa priporočlivo da se ravno tišči. Sam razlike v končni fazi pa ni nobene, če je motor narejen in sestavljen tako kot treba.

Objavljeno (popravljeno)

Na začetku. Delaš na tem da čim večkrat segreješ in ohladiš.(Vsaj 3 krat preden se sploh pelješ z njim zmes sturiraš zaradi mazanja) Nato pa furaš do določenih obratov. Vendar moreš zmes malo spustit v obrate. Vendar ne za dolgo. Najboljše v leru. Po 200km. Pa se že normalno furaš čez 8. Vendar se še trudiš vozit ne skozi v rdečem. Po 300-350km je pa lahko skozi v rdečem. Morete pa vedet da nesmete od bata in motorja pričakovat 15k km+. Če nimate notri orginal bata in celindra. Ponaredki zdržijo manj. Vem da se bo nekdo oglasil da njemu pa že laufa nevem kak dolgo. Fajn da mu laufa ampak boljše da se zamenjajo stvari prej. Pravtako morete vedet če terate motor al vozite normalno.

Kaj se pa krosk tiče. Zadeva se samo segreje in ohladi 3 krat in prvi tank z pol gasa oz. se trudiš malo prej menjavat. Pa mi je glih tak zdržal bat vsaj 20-30 tankov. Z enim sem pa delal 3 ure.

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno

Na začetku. Delaš na tem da čim večkrat segreješ in ohladiš.(Vsaj 3 krat preden se sploh pelješ z njim zmes sturiraš zaradi mazanja) Nato pa furaš do določenih obratov. Vendar moreš zmes malo spustit v obrate. Vendar ne za dolgo. Najboljše v leru. Po 200km. Pa se že normalno furaš čez 8. Vendar se še trudiš vozit ne skozi v rdečem. Po 300-350km je pa lahko skozi v rdečem. Morete pa vedet da nesmete od bata in motorja pričakovat 15k km+. Če nimate notri orginal bata in celindra. Ponaredki zdržijo manj. Vem da se bo nekdo oglasil da njemu pa že laufa nevem kak dolgo. Fajn da mu laufa ampak boljše da se zamenjajo stvari prej. Pravtako morete vedet če terate motor al vozite normalno.

Kaj se pa krosk tiče. Zadeva se samo segreje in ohladi 3 krat in prvi tank z pol gasa oz. se trudiš malo prej menjavat. Pa mi je glih tak zdržal bat vsaj 20-30 tankov. Z enim sem pa delal 3 ure.

Ker cross pa ?

Objavljeno

če maš opilke noter je 100% da ti bo zgrabilo bat (meni je) samo na srečo ni bilo nič narobe..

aja norc16 morem rečti da maš delno prav glede tega koliko zdrži ponaredek in kolko original...100% da bo original zdržal dlje samo ne pa zej nekih nevem kakih kilometrou..če ne delaš lepo z motorjem ti bo itak hitro zaribal ,če pa delaš normalno pa bo šel vsak :winkiss:

Objavljeno

Na začetku. Delaš na tem da čim večkrat segreješ in ohladiš.(Vsaj 3 krat preden se sploh pelješ z njim zmes sturiraš zaradi mazanja) Nato pa furaš do določenih obratov. Vendar moreš zmes malo spustit v obrate. Vendar ne za dolgo. Najboljše v leru. Po 200km. Pa se že normalno furaš čez 8. Vendar se še trudiš vozit ne skozi v rdečem. Po 300-350km je pa lahko skozi v rdečem. Morete pa vedet da nesmete od bata in motorja pričakovat 15k km+. Če nimate notri orginal bata in celindra. Ponaredki zdržijo manj. Vem da se bo nekdo oglasil da njemu pa že laufa nevem kak dolgo. Fajn da mu laufa ampak boljše da se zamenjajo stvari prej. Pravtako morete vedet če terate motor al vozite normalno.

Kaj se pa krosk tiče. Zadeva se samo segreje in ohladi 3 krat in prvi tank z pol gasa oz. se trudiš malo prej menjavat. Pa mi je glih tak zdržal bat vsaj 20-30 tankov. Z enim sem pa delal 3 ure.

To pomeni 3 krat pred vožnjo na mestu malo v obrate nabit?

S tem se ne strinjam ker kolikor je meni jasno se na mestu ne sme turirat mašine.

Objavljeno

To pomeni 3 krat pred vožnjo na mestu malo v obrate nabit?

S tem se ne strinjam ker kolikor je meni jasno se na mestu ne sme turirat mašine.

Aja pozabo sme še povedat, da mu je treba dvignit štangas na cca 3-4k rpm. Sturiraš pa sem imel v mislih to da mu gas nabiješ malo do cca 8 da ni skozi na 3-4k rpm. Zakaj se pa drugače nebi smel turirat motor na mestu?

Objavljeno

motor ogrej pa se pel lepo z občutkom, jebeš te kilometre če se jih boš 300 tko pelu stavim da je bat ulavfan... :whistle: kaj pa 4T, svoje Yamahe nism nikol ulavfu pa je brez problema naredila 28000km, pa mejbi še več z drugim lastnikom. Stric cbr 1000 kupu, zih jo je ulavfov ja...sm vidu takoj gas do konca pa isto dela že tretjo sezono brez problema.... :D

k bi pa kdaj kj ckrnil bi pa spet pizdil čez motorje, ne pa kako ravnate z njimi ane =) tko se ne dela, sam vi pač loh :P je pa to 4takt motor kevin, ne 2 k je mnogo bol občutliv, sam zelo dobr veš

Objavljeno (popravljeno)

Hvala vsem za odgovore =) Res ste vredu biggrin.gif

Aja pozabo sme še povedat, da mu je treba dvignit štangas na cca 3-4k rpm. Sturiraš pa sem imel v mislih to da mu gas nabiješ malo do cca 8 da ni skozi na 3-4k rpm. Zakaj se pa drugače nebi smel turirat motor na mestu?

A štangas mu sam zdle dokler se ulavfava dvignem do 4k? Pol po 400km dam nazaj?

Neki me še sam zanima.

Če je motor čist odblokiran, pumpa pa na polovico odprta, kolk bi še dodal zraven v tank olja? Za ziher, zdej ker je novo..

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

Aja pozabo sme še povedat, da mu je treba dvignit štangas na cca 3-4k rpm. Sturiraš pa sem imel v mislih to da mu gas nabiješ malo do cca 8 da ni skozi na 3-4k rpm. Zakaj se pa drugače nebi smel turirat motor na mestu?

to je pa preveč... a pa ti nurmaln motor užge pa to? nimaš nobenih problemov? pravilno bi se mogu gibat med 1500-1800

Objavljeno

če maš opilke noter je 100% da ti bo zgrabilo bat (meni je) samo na srečo ni bilo nič narobe..

aja norc16 morem rečti da maš delno prav glede tega koliko zdrži ponaredek in kolko original...100% da bo original zdržal dlje samo ne pa zej nekih nevem kakih kilometrou..če ne delaš lepo z motorjem ti bo itak hitro zaribal ,če pa delaš normalno pa bo šel vsak :winkiss:

Če ti zagrabi bat zaradi opilkov, moreš odpret mašino in zamenjat usaj bat + glavne lagarje. Ker opilki ne zginejo kar sami od sebe poleg tega pa opilki delajo opilke in nakoncu moreš še cilinder menjat/obnavljat pa še kkšna ojnica pride v upoštev...

Objavljeno

svoj cilinder pošleš gor (zariban) ti pa nazaj dobiš rabljenega (ki ga je nekdo poslal zaribanega) in ga oni OBNOVIJO na novo se da aluminjasta puša in naredi nikasil..cilinder je tako praktično nov...cilinder sem preveril celga in ni mel enega risa nič..bil je kot nov...njemu laufa 13000km pa smo zadnič razdirali in je za svoje km še v odličnem stanju...

na tej strani maš večina stvari rablenih ampak obnovlenih...če njemu laufa in še mnogim zakaj potem nebi bil vredu cilinderkit?

no nej puvem d bom za dobr dnar dobu tovarniško popravlen cilidr, tko d bo to za sure veliko bolš narjen kt kje drugje ;)

Objavljeno

to je pa preveč... a pa ti nurmaln motor užge pa to? nimaš nobenih problemov? pravilno bi se mogu gibat med 1500-1800

Kaj je preveč? Odprta pumpa al kaj misliš?

Če misliš štanga, ga zdej mam tam nekje med 1500-1800 ja.

Objavljeno

Kaj je preveč? Odprta pumpa al kaj misliš?

Če misliš štanga, ga zdej mam tam nekje med 1500-1800 ja.

jap štantgas sm mislu. no pol je zdej uredu

Objavljeno

jap štantgas sm mislu. no pol je zdej uredu

A pol zdj ko se ulavfava ni treba dat na 4.000?

Objavljeno

Štangas se dvigne samo za ta čas, ko se motor ogreva in ohlaja na mestu. Potem ko se boš fural pa daš nazaj na normalno. Predvidevam da motor ni bil danes skupaj dan in je že laufal pred in se je nekdo vozil z njim. Ne predstavljam si kako si sploh upal kupit taki motor. Ki ga niti nisi mogo stestirat.

Objavljeno

no nej puvem d bom za dobr dnar dobu tovarniško popravlen cilidr, tko d bo to za sure veliko bolš narjen kt kje drugje ;)

V kakšnem stanju je pa tvoj celinder. Čist možno da se ga da samo pohonat. Nočete vedet kaki celinder smo dali v alessovo rsko. In je njemu laufala potem še 7-8k km pol pa jo je prodal.

Objavljeno

Štangas se dvigne samo za ta čas, ko se motor ogreva in ohlaja na mestu. Potem ko se boš fural pa daš nazaj na normalno. Predvidevam da motor ni bil danes skupaj dan in je že laufal pred in se je nekdo vozil z njim. Ne predstavljam si kako si sploh upal kupit taki motor. Ki ga niti nisi mogo stestirat.

A stestiraš ga tako da ga nabiješ na 12k med testno vožnjo?

Objavljeno

Vse je blo skup tk kot more bit tk da pelal sem se. Če slučajno misliš da sem kupil še razstavljeno.

Če pa misliš da bi mogu pri nakupu nabit obrate do konca...pol pa my bad. Nism. smile.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!