macak333 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Ko je v štangasu se ne maže tako kot če se voziš. Zato tudi pravijo da ni dobro ogrevati na mestu do delovne. Mene je to tudi zanimalo pa sem pregledal 5 forumov in še zdaj nevem pojasniti točno v detajl zakaj... Mogoče bi mi ti pojasnil zakaj ne? Nevem, sam s tem nisem imel nikoli problemov, pa sem ga zmeri ogrel na delavno temperaturo na mestu in tudi enako sem ga ulafu. Sej sem tudi počasi stopnjeval tempo vožnje, pa use, nikol nobenih problemov glede ulafanja. Stvar malo dlje traja, te pa zato ne muči misel, da te mopi nau kje pustu.
impulz Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 ulaufavanje je sam preventiva, ni res da če ne ulaufaš bo katastrofa je pa pač verjetnost da se kaj zgodi manjša. Pr novi mashini ni blema, če pa imaš opilke še od starega bata pol pa je res nevarno če ne ulaufaš ja 666 in wolkec 2
k0ci Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 in kakšna je razlika če ne ulaufaš ali pa ulaufaš, ko imaš opilke v mašini
Kvasko Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Tut js ne razumm hehe. Če maš opilke je bol da ne ulaufavaš ampak izkoristš tistih 5 km na polno, k bo mašina še delala predn se razleti spet use x)
kewo Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 motor ogrej pa se pel lepo z občutkom, jebeš te kilometre če se jih boš 300 tko pelu stavim da je bat ulavfan... kaj pa 4T, svoje Yamahe nism nikol ulavfu pa je brez problema naredila 28000km, pa mejbi še več z drugim lastnikom. Stric cbr 1000 kupu, zih jo je ulavfov ja...sm vidu takoj gas do konca pa isto dela že tretjo sezono brez problema....
T0xiic Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Je nekaj razlike med 2t in 4t. 4t so dosti manj občutljivi.
sennheiser Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Motori so že tovarniško utečeni večinoma. Ni pa priporočlivo da se ravno tišči. Sam razlike v končni fazi pa ni nobene, če je motor narejen in sestavljen tako kot treba.
norc 16 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) Na začetku. Delaš na tem da čim večkrat segreješ in ohladiš.(Vsaj 3 krat preden se sploh pelješ z njim zmes sturiraš zaradi mazanja) Nato pa furaš do določenih obratov. Vendar moreš zmes malo spustit v obrate. Vendar ne za dolgo. Najboljše v leru. Po 200km. Pa se že normalno furaš čez 8. Vendar se še trudiš vozit ne skozi v rdečem. Po 300-350km je pa lahko skozi v rdečem. Morete pa vedet da nesmete od bata in motorja pričakovat 15k km+. Če nimate notri orginal bata in celindra. Ponaredki zdržijo manj. Vem da se bo nekdo oglasil da njemu pa že laufa nevem kak dolgo. Fajn da mu laufa ampak boljše da se zamenjajo stvari prej. Pravtako morete vedet če terate motor al vozite normalno. Kaj se pa krosk tiče. Zadeva se samo segreje in ohladi 3 krat in prvi tank z pol gasa oz. se trudiš malo prej menjavat. Pa mi je glih tak zdržal bat vsaj 20-30 tankov. Z enim sem pa delal 3 ure. Popravljeno September 21, 2010. Popravil norc 16
Roky994 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Na začetku. Delaš na tem da čim večkrat segreješ in ohladiš.(Vsaj 3 krat preden se sploh pelješ z njim zmes sturiraš zaradi mazanja) Nato pa furaš do določenih obratov. Vendar moreš zmes malo spustit v obrate. Vendar ne za dolgo. Najboljše v leru. Po 200km. Pa se že normalno furaš čez 8. Vendar se še trudiš vozit ne skozi v rdečem. Po 300-350km je pa lahko skozi v rdečem. Morete pa vedet da nesmete od bata in motorja pričakovat 15k km+. Če nimate notri orginal bata in celindra. Ponaredki zdržijo manj. Vem da se bo nekdo oglasil da njemu pa že laufa nevem kak dolgo. Fajn da mu laufa ampak boljše da se zamenjajo stvari prej. Pravtako morete vedet če terate motor al vozite normalno. Kaj se pa krosk tiče. Zadeva se samo segreje in ohladi 3 krat in prvi tank z pol gasa oz. se trudiš malo prej menjavat. Pa mi je glih tak zdržal bat vsaj 20-30 tankov. Z enim sem pa delal 3 ure. Ker cross pa ?
norc 16 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Ker cross pa ? Suzuki rm 125
rs125black Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 če maš opilke noter je 100% da ti bo zgrabilo bat (meni je) samo na srečo ni bilo nič narobe.. aja norc16 morem rečti da maš delno prav glede tega koliko zdrži ponaredek in kolko original...100% da bo original zdržal dlje samo ne pa zej nekih nevem kakih kilometrou..če ne delaš lepo z motorjem ti bo itak hitro zaribal ,če pa delaš normalno pa bo šel vsak 666 1
1122 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Na začetku. Delaš na tem da čim večkrat segreješ in ohladiš.(Vsaj 3 krat preden se sploh pelješ z njim zmes sturiraš zaradi mazanja) Nato pa furaš do določenih obratov. Vendar moreš zmes malo spustit v obrate. Vendar ne za dolgo. Najboljše v leru. Po 200km. Pa se že normalno furaš čez 8. Vendar se še trudiš vozit ne skozi v rdečem. Po 300-350km je pa lahko skozi v rdečem. Morete pa vedet da nesmete od bata in motorja pričakovat 15k km+. Če nimate notri orginal bata in celindra. Ponaredki zdržijo manj. Vem da se bo nekdo oglasil da njemu pa že laufa nevem kak dolgo. Fajn da mu laufa ampak boljše da se zamenjajo stvari prej. Pravtako morete vedet če terate motor al vozite normalno. Kaj se pa krosk tiče. Zadeva se samo segreje in ohladi 3 krat in prvi tank z pol gasa oz. se trudiš malo prej menjavat. Pa mi je glih tak zdržal bat vsaj 20-30 tankov. Z enim sem pa delal 3 ure. To pomeni 3 krat pred vožnjo na mestu malo v obrate nabit? S tem se ne strinjam ker kolikor je meni jasno se na mestu ne sme turirat mašine.
norc 16 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 To pomeni 3 krat pred vožnjo na mestu malo v obrate nabit? S tem se ne strinjam ker kolikor je meni jasno se na mestu ne sme turirat mašine. Aja pozabo sme še povedat, da mu je treba dvignit štangas na cca 3-4k rpm. Sturiraš pa sem imel v mislih to da mu gas nabiješ malo do cca 8 da ni skozi na 3-4k rpm. Zakaj se pa drugače nebi smel turirat motor na mestu?
Rage1337 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 motor ogrej pa se pel lepo z občutkom, jebeš te kilometre če se jih boš 300 tko pelu stavim da je bat ulavfan... kaj pa 4T, svoje Yamahe nism nikol ulavfu pa je brez problema naredila 28000km, pa mejbi še več z drugim lastnikom. Stric cbr 1000 kupu, zih jo je ulavfov ja...sm vidu takoj gas do konca pa isto dela že tretjo sezono brez problema.... k bi pa kdaj kj ckrnil bi pa spet pizdil čez motorje, ne pa kako ravnate z njimi ane =) tko se ne dela, sam vi pač loh je pa to 4takt motor kevin, ne 2 k je mnogo bol občutliv, sam zelo dobr veš
Gasperr Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) Hvala vsem za odgovore =) Res ste vredu Aja pozabo sme še povedat, da mu je treba dvignit štangas na cca 3-4k rpm. Sturiraš pa sem imel v mislih to da mu gas nabiješ malo do cca 8 da ni skozi na 3-4k rpm. Zakaj se pa drugače nebi smel turirat motor na mestu? A štangas mu sam zdle dokler se ulavfava dvignem do 4k? Pol po 400km dam nazaj? Neki me še sam zanima. Če je motor čist odblokiran, pumpa pa na polovico odprta, kolk bi še dodal zraven v tank olja? Za ziher, zdej ker je novo.. Popravljeno September 21, 2010. Popravil Gasperr
Rage1337 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Aja pozabo sme še povedat, da mu je treba dvignit štangas na cca 3-4k rpm. Sturiraš pa sem imel v mislih to da mu gas nabiješ malo do cca 8 da ni skozi na 3-4k rpm. Zakaj se pa drugače nebi smel turirat motor na mestu? to je pa preveč... a pa ti nurmaln motor užge pa to? nimaš nobenih problemov? pravilno bi se mogu gibat med 1500-1800
motorist1 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 če maš opilke noter je 100% da ti bo zgrabilo bat (meni je) samo na srečo ni bilo nič narobe.. aja norc16 morem rečti da maš delno prav glede tega koliko zdrži ponaredek in kolko original...100% da bo original zdržal dlje samo ne pa zej nekih nevem kakih kilometrou..če ne delaš lepo z motorjem ti bo itak hitro zaribal ,če pa delaš normalno pa bo šel vsak Če ti zagrabi bat zaradi opilkov, moreš odpret mašino in zamenjat usaj bat + glavne lagarje. Ker opilki ne zginejo kar sami od sebe poleg tega pa opilki delajo opilke in nakoncu moreš še cilinder menjat/obnavljat pa še kkšna ojnica pride v upoštev...
Rage1337 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 svoj cilinder pošleš gor (zariban) ti pa nazaj dobiš rabljenega (ki ga je nekdo poslal zaribanega) in ga oni OBNOVIJO na novo se da aluminjasta puša in naredi nikasil..cilinder je tako praktično nov...cilinder sem preveril celga in ni mel enega risa nič..bil je kot nov...njemu laufa 13000km pa smo zadnič razdirali in je za svoje km še v odličnem stanju... na tej strani maš večina stvari rablenih ampak obnovlenih...če njemu laufa in še mnogim zakaj potem nebi bil vredu cilinderkit? no nej puvem d bom za dobr dnar dobu tovarniško popravlen cilidr, tko d bo to za sure veliko bolš narjen kt kje drugje
Gasperr Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 to je pa preveč... a pa ti nurmaln motor užge pa to? nimaš nobenih problemov? pravilno bi se mogu gibat med 1500-1800 Kaj je preveč? Odprta pumpa al kaj misliš? Če misliš štanga, ga zdej mam tam nekje med 1500-1800 ja.
Rage1337 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Kaj je preveč? Odprta pumpa al kaj misliš? Če misliš štanga, ga zdej mam tam nekje med 1500-1800 ja. jap štantgas sm mislu. no pol je zdej uredu
Gasperr Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 jap štantgas sm mislu. no pol je zdej uredu A pol zdj ko se ulavfava ni treba dat na 4.000?
norc 16 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Štangas se dvigne samo za ta čas, ko se motor ogreva in ohlaja na mestu. Potem ko se boš fural pa daš nazaj na normalno. Predvidevam da motor ni bil danes skupaj dan in je že laufal pred in se je nekdo vozil z njim. Ne predstavljam si kako si sploh upal kupit taki motor. Ki ga niti nisi mogo stestirat.
norc 16 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 no nej puvem d bom za dobr dnar dobu tovarniško popravlen cilidr, tko d bo to za sure veliko bolš narjen kt kje drugje V kakšnem stanju je pa tvoj celinder. Čist možno da se ga da samo pohonat. Nočete vedet kaki celinder smo dali v alessovo rsko. In je njemu laufala potem še 7-8k km pol pa jo je prodal.
Gasperr Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Štangas se dvigne samo za ta čas, ko se motor ogreva in ohlaja na mestu. Potem ko se boš fural pa daš nazaj na normalno. Predvidevam da motor ni bil danes skupaj dan in je že laufal pred in se je nekdo vozil z njim. Ne predstavljam si kako si sploh upal kupit taki motor. Ki ga niti nisi mogo stestirat. A stestiraš ga tako da ga nabiješ na 12k med testno vožnjo?
Gasperr Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Vse je blo skup tk kot more bit tk da pelal sem se. Če slučajno misliš da sem kupil še razstavljeno. Če pa misliš da bi mogu pri nakupu nabit obrate do konca...pol pa my bad. Nism.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se