Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Hoj!

Danes sem malo lavfal aprilio na najprej 4000rpm. Grem jaz delat nekaj drugega, ko pa pridem čez 10min nazaj so bili obrati nabiti na 7000rpm ter vse črtice za temperaturo so bile prikazane.

Je lahko kaj narobe zaradi tega?

(zamenjal sem cilinder, zato sem ga tako lavfal)

L.P.

Zrak pravilno nastavljen? Ćok si pustil prižgan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čok sem ugasnu. Zdej to da je nabilo v obrate me niti ne skrbi tolk, ker sem obrate štelal na zajli, ne na šraufu in je verjetno zarad tega.

Bol me skrbi če ja lahka kaj narobe zarad tega ker je blo že 5 črtic za temp. In pa kako je lahko v 10min sploh narastlo na 5 črtic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čok sem ugasnu. Zdej to da je nabilo v obrate me niti ne skrbi tolk, ker sem obrate štelal na zajli, ne na šraufu in je verjetno zarad tega.

Bol me skrbi če ja lahka kaj narobe zarad tega ker je blo že 5 črtic za temp. In pa kako je lahko v 10min sploh narastlo na 5 črtic.

če še gre motor ni nič, je pa bil res dokonca segret .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nebi na koncu vn prišlo da mašina ni olja dobila... Je lahko tudi to vzrok da se tak hitro segreje!

aja če si že menjaval cilinder..si nalil vodo? se je že zgodilo da se kaki bumbari se spravijo razdirat in ko začnejo sestavlat mašino ne nalijejo vode in pustijo na mestu motor 45min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja če si že menjaval cilinder..si nalil vodo? se je že zgodilo da se kaki bumbari se spravijo razdirat in ko začnejo sestavlat mašino ne nalijejo vode in pustijo na mestu motor 45min.

Ali pa, da ni prezračil sistema :hmm:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nebi na koncu vn prišlo da mašina ni olja dobila... Je lahko tudi to vzrok da se tak hitro segreje!

Misliš olje za mešanco?

Tistga je dobilo ker se je, in se še vedno kadi kot zmešano.

aja če si že menjaval cilinder..si nalil vodo? se je že zgodilo da se kaki bumbari se spravijo razdirat in ko začnejo sestavlat mašino ne nalijejo vode in pustijo na mestu motor 45min.

Vode je.

Sem jo pa tud glih prezraču.

Ali pa, da ni prezračil sistema :hmm:.

Odpreš pokrov za vodo, odšravfaš tist križen šravf tolk da priteče voda ven in je to to. Kajne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je da počasi nalivaš vodo, pa imaš dva šraufa en je na kilerju (8 ključ) en pa je na cevi pri glavi, ker zmeraj se mora prezračiti od spodaj navzgor, sam ne vrjamem da se je zaradi tega dvignila temperatura, ker si le malo prezračil. Čudno mi je da so se ti obrati dvignili :?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je da počasi nalivaš vodo, pa imaš dva šraufa en je na kilerju (8 ključ) en pa je na cevi pri glavi, ker zmeraj se mora prezračiti od spodaj navzgor, sam ne vrjamem da se je zaradi tega dvignila temperatura, ker si le malo prezračil. Čudno mi je da so se ti obrati dvignili :?.

A lahko lepo prosim še enkrat napišeš kako se pravilno prezrači sistem. :rolleyes:

Pa nekaj še, a mora bit pol antifriza pol pa navadne vode al kako? Sedaj je neka roza tekočina not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko lepo prosim še enkrat napišeš kako se pravilno prezrači sistem. :rolleyes:

Pa nekaj še, a mora bit pol antifriza pol pa navadne vode al kako? Sedaj je neka roza tekočina not.

NP. Odšaraufi vijak na kilerju in počasi dolivaj vodo v sistem (da zrak izbija vn). Ko voda prteče ven iz luknje kjer je vijak, le tega zašarufaš, pol pa še odšarafaš tistega na cevi (pri glavi) in zopet vodo počasi dolivaš, dokler ne priteče ven. Potem samo če doliješ toliko vode da je na polovici med oznakama min in max.

Ja sej lahko daš samo vodo not, sam glede na to da prihaja zima in minus temperature s s tem ne igraj. Sej ti na embalaži piše kakšna razmerja so za kakšne temperature, če se ne motim je 1/2 za do -40.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NP. Odšaraufi vijak na kilerju in počasi dolivaj vodo v sistem (da zrak izbija vn). Ko voda prteče ven iz luknje kjer je vijak, le tega zašarufaš, pol pa še odšarafaš tistega na cevi (pri glavi) in zopet vodo počasi dolivaš, dokler ne priteče ven. Potem samo če doliješ toliko vode da je na polovici med oznakama min in max.

Ja sej lahko daš samo vodo not, sam glede na to da prihaja zima in minus temperature s s tem ne igraj. Sej ti na embalaži piše kakšna razmerja so za kakšne temperature, če se ne motim je 1/2 za do -40.

Bi ti dal tri pluse, pa ti lahko dam samo enega :rolleyes:

Samo nekaj še, kaj pa tisto vodo ki je sedaj not? A tisto spravim pa ven? Če ja, kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi ti dal tri pluse, pa ti lahko dam samo enega :rolleyes:

Samo nekaj še, kaj pa tisto vodo ki je sedaj not? A tisto spravim pa ven? Če ja, kako?

Vn jo daš ja. Spodi pri bloku na levi strani motorja maš inbus šrauf (blizu sprednjega nosilca mašine). Odšraufaš ga, odpreš zgori pokrovček na kilerju in voda bo stekla vn. Neki mej spodi, kr fajn lije hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi ti dal tri pluse, pa ti lahko dam samo enega :rolleyes:

Samo nekaj še, kaj pa tisto vodo ki je sedaj not? A tisto spravim pa ven? Če ja, kako?

Kot ti je Kvasko povedal, vendar sam nisem mogled nikoli vse vode vn spravit, vedno je nekaj ostane v kilerju in v bloku. Zato ti priporočam če maš zdej notri rdeč antifriz, takega tudi kupi ker naj ne bi bilo dobro če se rdeč in moder mešata. Zakaj ne vem, ampak naj ne bi bilo dobro. Hvala za plus :010

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha no hvala obema.

Bom spraznil pa nanovo napolnil.

Koliko pa gre približno tekočine noter? Ker verjetno najbolš da si zmešam mešanco v flaši pa pol not vlijem, pa da ne bom pol stran metal.

Bom videl če je to to, če se bo pa še pregreval je pa mogoče lahka tud termostat? Čeprav med vožnjo se mi ni še nikoli tako segrel, je pa res da se nisem vozil s takimi obrati.

Pa še nekaj me zanima. Cilinder ima dobrih 50km, pa me zanima a je lahko kaj narober glede na to da je bilo približno 5min na stalnih 8000rpm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha no hvala obema.

Bom spraznil pa nanovo napolnil.

Koliko pa gre približno tekočine noter? Ker verjetno najbolš da si zmešam mešanco v flaši pa pol not vlijem, pa da ne bom pol stran metal.

Bom videl če je to to, če se bo pa še pregreval je pa mogoče lahka tud termostat? Čeprav med vožnjo se mi ni še nikoli tako segrel, je pa res da se nisem vozil s takimi obrati.

Pa še nekaj me zanima. Cilinder ima dobrih 50km, pa me zanima a je lahko kaj narober glede na to da je bilo približno 5min na stalnih 8000rpm?

Boš vidu kolk jo je notr k boš vn zliu use ane :D drugač pa ne obremenjuj se zdj skos s tem. Zalaufi motor, pejst se pelat, če use dela tko kot mora je to to. Posluši zvok, odzivnost na plin pa nč narobe če ga ene 2x mal stisnš. Če use štima potem te nima kaj skrbet pomojem. Drugač pa orodje u roke pa veselo na delo zgornji del mašine dol snet pa pogledat kako in kaj :D Sam mislm d je to brez potrebe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boš vidu kolk jo je notr k boš vn zliu use ane :D drugač pa ne obremenjuj se zdj skos s tem. Zalaufi motor, pejst se pelat, če use dela tko kot mora je to to. Posluši zvok, odzivnost na plin pa nč narobe če ga ene 2x mal stisnš. Če use štima potem te nima kaj skrbet pomojem. Drugač pa orodje u roke pa veselo na delo zgornji del mašine dol snet pa pogledat kako in kaj :D Sam mislm d je to brez potrebe :)

Možno je tudi da nisi vredu stisnil tipala gor in je zato več kazalo. Če je motor še laufal se nesekiraj. Če nebi laufal pol bi se mogo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tko pa da bi naliv v posodco pa stiskov cevi pa nebi blo dobr, da bi mal požrl? pa pol k je na max pržeš motor d še mal posrka notr, in nato doliješ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tko pa da bi naliv v posodco pa stiskov cevi pa nebi blo dobr, da bi mal požrl? pa pol k je na max pržeš motor d še mal posrka notr, in nato doliješ?

daj mi pivo pa slamico pa ti sčistim vse kanale od hladilnikaclosedeyes.gif

Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima.

Pred kakšnim tednom sem kupil komplet nov športen izpuh in ga zamenjal. Malo nekaj sem se vozil, nakar danes opazim da je vse zelo mastno.

slika003z.th.jpg

slika004.th.jpg

(Klikni na sliko.)

(Za slabo kakovost se opravičujem!)

Ali je težava z dihtungo, ali kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima.

Pred kakšnim tednom sem kupil komplet nov športen izpuh in ga zamenjal. Malo nekaj sem se vozil, nakar danes opazim da je vse zelo mastno.

slika003z.th.jpg

slika004.th.jpg

(Klikni na sliko.)

(Za slabo kakovost se opravičujem!)

Ali je težava z dihtungo, ali kaj drugega?

To isto men dela, sam težava ni v dihtungi... mogoče ni dost dobr gor nataknen, al pa fedr ne drži dost močno, drgač pa to ni nč kj narobe

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima.

Pred kakšnim tednom sem kupil komplet nov športen izpuh in ga zamenjal. Malo nekaj sem se vozil, nakar danes opazim da je vse zelo mastno.

slika003z.th.jpg

slika004.th.jpg

(Klikni na sliko.)

(Za slabo kakovost se opravičujem!)

Ali je težava z dihtungo, ali kaj drugega?

Use popolnoma normalno :D tam ko pride na konus, nazaj seka olje. Men je to na mojmu delal tako na serijskemu izpuhu kot tudi na arrowu. Rešitev? Kup silikon, un k je nad newem kolk stopinj, ti ga bom sliku zvečer, in ga namaž na notranjo strani izpuha, tam ko pride na konus. Men še zmer nč ne spušča, je u piko čisto, pa sm to naredu pred 1000km. Drugač te pa nima kej skrbet, če tm vn leti olje :D

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!