Brejker Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 (popravljeno) Prodajam rsko: net/_MOTO/ad.asp?ID=4136282 Popravljeno Oktober 5, 2010. Popravil Brejker
Racemaniak Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Prodajam rsko: net/_MOTO/ad.asp?ID=4136282 pa tok si laju kaj vse boš naredu... zdj pa kr prodajaš eh sram te bilo
Brejker Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Mišln je blo barvanje na rossi peace iz leta 1997 pa pokrov za zadn sedž za kej druzga pa nebi vedu. Tud za projekte rabš dnar!!!! Kako sm jest z dnarjem vidš v opisu motorja
RRyDeRR Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Prodajam rsko: net/_MOTO/ad.asp?ID=4136282 3000km v 2 letih ti si se pa nafuru :lol: kaj ti bo varilc..s varilcm se nmorš furat
KingSize Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 No tudi jaz sem postal lastnik aprilie. Zanima me če motor ogrejete na mestu, ali med vožnjo (npr. dokler ni ogret da se voziš pod minimalnimi obrati)? Do koliko črtic pa (elektronski števec) ga moraš ogret dokler ga potem lahka ''na polno''?
spid3r Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 No tudi jaz sem se odličil za nakup Aprilie Rs 125. Na avtonetu sem gledal belo aprilio letnik 06 za 2600€,ki pa ima mal popraskane plastike pa sem mal skeptičen glede nakupa da ni še kej druzga pokvarjeno itd. pa me zanima če kdo motor pozna ali celo ce je lastnik motorja kdo iz kle gor
motorist1 Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 No tudi jaz sem se odličil za nakup Aprilie Rs 125. Na avtonetu sem gledal belo aprilio letnik 06 za 2600€,ki pa ima mal popraskane plastike pa sem mal skeptičen glede nakupa da ni še kej druzga pokvarjeno itd. pa me zanima če kdo motor pozna ali celo ce je lastnik motorja kdo iz kle gor Lastnik motorja je aktiven motosvetovec in sicer je to macak333 Sem bil zraven ob padcu in motorju res ni nč druzga kot samo plastike. Sicer ga pa več o motorju kar sam vprašaj oz. ti bo on povedal. Motor dela tko k mora ane macak macak333 1
impulz Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 No tudi jaz sem postal lastnik aprilie. Zanima me če motor ogrejete na mestu, ali med vožnjo (npr. dokler ni ogret da se voziš pod minimalnimi obrati)? Do koliko črtic pa (elektronski števec) ga moraš ogret dokler ga potem lahka ''na polno''? Jaz delam tako... Počakam da se cilinder ogreje tako da je vroč ns otip, pol pod minimalnimi obrati dokler se ne ogreje na delovno temperaturo(poleti je to prib 3km pol pa gasa. Pr aprilii je to 3 črtice wolkec 1
rs125black Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Jaz delam tako... Počakam da se cilinder ogreje tako da je vroč ns otip, pol pod minimalnimi obrati dokler se ne ogreje na delovno temperaturo(poleti je to prib 3km pol pa gasa. Pr aprilii je to 3 črtice ja cilinder je topel dekl od getribov pa mrzel
rs125black Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 no sh** sherlock heh malo heca mora bit
impulz Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Malo za zdravje ja (: wolkec 1
macak333 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 No tudi jaz sem postal lastnik aprilie. Zanima me če motor ogrejete na mestu, ali med vožnjo (npr. dokler ni ogret da se voziš pod minimalnimi obrati)? Do koliko črtic pa (elektronski števec) ga moraš ogret dokler ga potem lahka ''na polno''? Zmeraj sem ogrel na 3 črtice, ta staro pa do 65 stopinj. Če pa mi ni ratalo pa do dveh črtic pa do max 6000rpm, dokler se ne ogreje. Lastnik motorja je aktiven motosvetovec in sicer je to macak333 Sem bil zraven ob padcu in motorju res ni nč druzga kot samo plastike. Sicer ga pa več o motorju kar sam vprašaj oz. ti bo on povedal. Motor dela tko k mora ane macak Hvala za to lepo gesto :notworthy:, imaš + v dobrem . No tudi jaz sem se odličil za nakup Aprilie Rs 125. Na avtonetu sem gledal belo aprilio letnik 06 za 2600€,ki pa ima mal popraskane plastike pa sem mal skeptičen glede nakupa da ni še kej druzga pokvarjeno itd. pa me zanima če kdo motor pozna ali celo ce je lastnik motorja kdo iz kle gor It is mine...Tko ti bom reku, popraskane je desna plastika kot je razvidno iz slike in zadnja plastika, malo manj razvidno. Pa spredaj je maska imela razpoko, katera je bila zavarjena z notranje strani pri Gplost (domač majstr, ki se s tem ukvarja), tako da če te moti lahko pobarvaš. Pred 300km je bil zamenjan bat pri Vombergerju in sicer je bil dan not Vertex bat, katerega sem imel tudi na prejšni in je zdržal 15000km NP, pa bi ziher še kakšnih par 1000km. Pokvarjeno ni nič, motor dela k urca, kar se mehanskih delov tiče. Aja gor imam tudi novo DID-ovo ketno, ker sem jo dobil izjemno poceni (30€ za novo), tako da ta staro dam zraven tudi zraven. Nekaj več je tudi napisano v opisu, nekaj več slik pa najdeš na bolhi. Razlog prodaje je pa izključno ta da šparam za težji motor, ampak se mi to zdi popolnoma brezsmiselno pisat, ker itak noben ne vrjame tistemu kar je napisano, star treba pridet pogledat, se mal zafurat in pokomentirat. Mal reklame ne škodi, tako da sem se tudi malo razpisal...bu ja Gasperr in motorist1 2
KingSize Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Zmeraj sem ogrel na 3 črtice, ta staro pa do 65 stopinj. Če pa mi ni ratalo pa do dveh črtic pa do max 6000rpm, dokler se ne ogreje. Kako dolgo pa približno čakaš da se ti ogreje na 3 črtice? na mestu? Ker jaz čakam celo večnost, in še več.
macak333 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Kako dolgo pa približno čakaš da se ti ogreje na 3 črtice? na mestu? Ker jaz čakam celo večnost, in še več. Lej kdor čaka dočaka, sicer pa poleti je tako: ga užgem, se grem oblečt in ko pridem do motorja je že na 3 črticah in temp. ne pada. Zdej pozimi, pa traja veliko dlje. Če čš da se ti malo hitreje zagreje, lahko daš kos kartona pred kiler, pa počakaš da se segreje. Sam za moje pojme so temp. že itak take, da bi bilo pametno parkirat motor in ga postavit na zimski spanec.
budacki Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Lej kdor čaka dočaka, sicer pa poleti je tako: ga užgem, se grem oblečt in ko pridem do motorja je že na 3 črticah in temp. ne pada. Zdej pozimi, pa traja veliko dlje. Če čš da se ti malo hitreje zagreje, lahko daš kos kartona pred kiler, pa počakaš da se segreje. Sam za moje pojme so temp. že itak take, da bi bilo pametno parkirat motor in ga postavit na zimski spanec. Karton ne služi temu, da se motor hitreje segreje. macak333 in KingSize 1 1
Gasperr Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Kaj pomeni tista EFI lučka (skupaj z rdečim trikotnikom)? Danes se mi je kar naenkrat prižgala. Ko ugasnem motor in ponovnom dam kontakt, lučka ne gori več. (to se mi je naredilo že drugič) P.S. Rave imam priklopljen.
macak333 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 (popravljeno) Karton ne služi temu, da se motor hitreje segreje. Nevem, prejšn let so eni govorl, da to delajo, sam tega nisem probaval, tak da ne vem. Zakaj pa se ne bi hitreje segrel? Sej če ga daš čez bo zrak, ki naj bi šel mimo hladilnih rež in hladil, veliko dalj časa rabil da pride do njih, pač cirkulacijo zraka mal oviraš. Zdej tko si moja primitivna glava to razlaga, če je kako drugač, pa mi le povej . Gasperr olje nalij (t.j. olje za mešanico) pa bo . Včasih se prižge če maš motor nagnjen na levo stran, ker se nivo olja kjer pride un "merilnik" zmanjša. Popravljeno Oktober 10, 2010. Popravil macak333
Gasperr Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Nevem, prejšn let so eni govorl, da to delajo, sam tega nisem probaval, tak da ne vem. Zakaj pa se ne bi hitreje segrel? Sej če ga daš čez bo zrak, ki naj bi šel mimo hladilnih rež in hladil, veliko dalj časa rabil da pride do njih, pač cirkulacijo zraka mal oviraš. Zdej tko si moja primitivna glava to razlaga, če je kako drugač, pa mi le povej . Gasperr olje nalij (t.j. olje za mešanico) pa bo . Včasih se prižge če maš motor nagnjen na levo stran, ker se nivo olja kjer pride un "merilnik" zmanjša. Olje za mešanco? Sem ga pred enim tednom nalil do pokrova. Ampak za olje se prižge takšna lučka če se ne motim . Če pa misliš olje za menjalnik, se pa opravičujem in bom pogledal =)
macak333 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Olje za mešanco? Sem ga pred enim tednom nalil do pokrova. Ampak za olje se prižge takšna lučka če se ne motim . Če pa misliš olje za menjalnik, se pa opravičujem in bom pogledal =) Amm, ja to je taka lučka pa še un rdeči trikotnik. Sem mislil, da si to mislil . Če se ti je pokazu un "ključ" to pomeni, da boš mogu, po pravilih, iti počasi na servis. Najvrjetneje ti je prvič samo parkrat utripnila pa ugasnila. No tako bo nekaj km, ko boš dal kontakt, pol bo pa nonstop gorela.
logarr Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 budacki ti je hotu povedat da se motor ne segreje hitreje, ker itak na mestu nima veze a je hladilnik pokrit al pa ne. Med vožnjo se pa pozna, ker je hladilnik pokrit hladi slabše, jaz naprimer, ker nimam termostata not, sem zdej ob največjem mrazu dal gor čez 1/3 folijo, pa se je lih prov okol 60 stopin grela mašina. Drugače bi jih blo 40 Drugač pa, jst sem slišal da ogrevanje mašine na mestu do delovne temperature (60) ni kul, ker se samo nabirajo saje v mašini. Mislm jst zalaufam, tolk da pride do ene 33, da ni cold, pol pa furam do 6jurjov, pol je pa itak po par km že zgreta mašina lepo. bajkr88 1
Gasperr Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Amm, ja to je taka lučka pa še un rdeči trikotnik. Sem mislil, da si to mislil . Če se ti je pokazu un "ključ" to pomeni, da boš mogu, po pravilih, iti počasi na servis. Najvrjetneje ti je prvič samo parkrat utripnila pa ugasnila. No tako bo nekaj km, ko boš dal kontakt, pol bo pa nonstop gorela. Prižgal se mi je kvadratek v katerem piše ''EFI''. (s tem pa se mi je prižgal tudi tist rdeč trikotnik)
macak333 Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 (popravljeno) budacki ti je hotu povedat da se motor ne segreje hitreje, ker itak na mestu nima veze a je hladilnik pokrit al pa ne. Med vožnjo se pa pozna, ker je hladilnik pokrit hladi slabše, jaz naprimer, ker nimam termostata not, sem zdej ob največjem mrazu dal gor čez 1/3 folijo, pa se je lih prov okol 60 stopin grela mašina. Drugače bi jih blo 40 Drugač pa, jst sem slišal da ogrevanje mašine na mestu do delovne temperature (60) ni kul, ker se samo nabirajo saje v mašini. Mislm jst zalaufam, tolk da pride do ene 33, da ni cold, pol pa furam do 6jurjov, pol je pa itak po par km že zgreta mašina lepo. Kako da ne, kaj pa če piha . Sej razumem in se mi je zdel da meri v to smer, samo zrak nonstop kroži, ker plin pa je pri iru, realno? Tako da če se izmenjava zrak pol zih neki vpliva na ogrevanje. Mogoče malo, mogoče malo več, ampak bomo rekli da imata vidva prov ker je 2 proti 1...I lose Gasperr aja to, sory sem malo zamešal stvari . To pa ne vem kaj pomeni, ampak bojda ima neki opravka s RAVE ventilom, kaj pa vem . Popravljeno Oktober 10, 2010. Popravil macak333
SpiZek Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Prižgal se mi je kvadratek v katerem piše ''EFI''. (s tem pa se mi je prižgal tudi tist rdeč trikotnik) če ti skos gori je neki narobe če se ti pa pržge pa ugasneš motor pa pržgeš pa ne gori več pa ni narobe nč je tut men tko delal wolkec, qwe in ml3 3
ShAArK Objavljeno Oktober 10, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2010 Ja men EFI skoz sveti in je reko mehanik da je to normalno.Je reko dokler bo zablokirano bo vse neke svetlo pa neke pizdarije pol pa ne več. Drugače pa naj bi to blo v zvezi z RAWE ventilom.Če maš zablokirano in te to fejst moti pa je treba upor umes vezat in ne sveti več.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se