Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kako da ne, kaj pa če piha :). Sej razumem in se mi je zdel da meri v to smer, samo zrak nonstop kroži, ker plin pa je pri iru, realno? Tako da če se izmenjava zrak pol zih neki vpliva na ogrevanje. Mogoče malo, mogoče malo več, ampak bomo rekli da imata vidva prov ker je 2 proti 1...I lose :(

;)

Gasperr aja to, sory sem malo zamešal stvari :). To pa ne vem kaj pomeni, ampak bojda ima neki opravka s RAVE ventilom, kaj pa vem :?.

če se tebi zdi da zrak skos kroži, zakaj imajo potem avtomobili in malo močnejši motorji še ventilator pred/za kilerjem :)

Objavljeno

Ja men EFI skoz sveti in je reko mehanik da je to normalno.Je reko dokler bo zablokirano bo vse neke svetlo pa neke pizdarije pol pa ne več.

Drugače pa naj bi to blo v zvezi z RAWE ventilom.Če maš zablokirano in te to fejst moti pa je treba upor umes vezat in ne sveti več.

Dej mi to mal bom podrobno opiši, prosim :D

Objavljeno (popravljeno)

Kako da ne, kaj pa če piha :). Sej razumem in se mi je zdel da meri v to smer, samo zrak nonstop kroži, ker plin pa je pri iru, realno? Tako da če se izmenjava zrak pol zih neki vpliva na ogrevanje. Mogoče malo, mogoče malo več, ampak bomo rekli da imata vidva prov ker je 2 proti 1...I lose :(

;)

Gasperr aja to, sory sem malo zamešal stvari :). To pa ne vem kaj pomeni, ampak bojda ima neki opravka s RAVE ventilom, kaj pa vem :?.

Gre se dejansko bolj za to, da ne vtrga mašine že takoj na začetku ... ko se začneš vozit. Kapaciteta vode v današnjih cilindrov ( še posebaj supermoto/cross ) je velika. Še posebej pride do izraza pri HE/MX motorjih, kjer lahko obtičiš v blatu in tudi sam ventilator ne pomaga več ... pač mora bit veliko vode noter, da se to hladi čimbolj.

Zdej pa si predstavljaj sledečo stvar...užgeš motor (v garaži 15-20°C, zunaj okrog -5°C --> predvidevam, da imaš tut antifriz notr ) in ga čisto malo zagreješ in si rečeš sej bo dost ...kreneš in po gasu. Cilinder se segreje RECIMO do 50°C, vendar voda še zmeraj ne kroži, ker je termostat ne spusti dokler ne pride temperatura na tipalu do 50°C ( takrat je lahko v cilindru že več kot 60 ;) ).

Kaj se zgodi ... ko se ti pelješ se hladilna tekočina hladi na -5°C :) In to ledeno vodo spusti termostat v cilinder ... direkt noter brez olepšav. Razlika v temperaturi? Skoraj 65°C. Si predstavljaš kaj se zgodi s stenami cilindra? Zelo na hitro in zelo fajn se skrčijo ... kaj pa bat? Ostane enakih dimenzij ... in veš kaj sledi? :)

Če pa imaš čez ( desna stran 1/2, leva 2/3 ) karton se pa to veliko manj hladi ... je pa to priporočilo, kolikor je meni znano, za 2 taktneže.

Upam, da sem dobro razložil ;)

če se tebi zdi da zrak skos kroži, zakaj imajo potem avtomobili in malo močnejši motorji še ventilator pred/za kilerjem :)

Med vožnjo mi ni nikol prišlo čez 90°C. Mestna vožnja pa zna kr zjeb*** temperaturo in ravno tako kot pri motocrossu je največji problem pregrevanja mirovanje motorja, medtem ko mašina pa laufa (pospeševanje, nizke brzine=večji obrati ). Mi pa ni jasno, kako fotrov Bandit ( zračno hlajen ) nikakor nemore zakuhat pa ga lahko pustiš 2 ure na mestu delat, moj nekdanji Bacek je pa po 20 minutah na mestu že palu ventilator xD

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Dej mi to mal bom podrobno opiši, prosim :D

Pod zicom je taka črna škatlica in ima polno kablov.Tam moreš najdit keri kabl je za EFI lučko(najboljše da prašaš servisera pa ti naj pomaga najdit to žico).

Potem ko maš to žico pa najbolje da rečeš enemu štromarju naj ti zmeri napetost v tisti žici in potem ko izmeri naj po izmerjeni napetosti umes veže pravi upor.

Objavljeno

No tudi jaz sem postal lastnik aprilie.

Zanima me če motor ogrejete na mestu, ali med vožnjo (npr. dokler ni ogret da se voziš pod minimalnimi obrati)? Do koliko črtic pa (elektronski števec) ga moraš ogret dokler ga potem lahka ''na polno''?

furaš se ene 5-10min do 6000 obratov :OK: glih tok da se ogreje mašina in pol na pouno gasa :D

Objavljeno

Fantje, nekaj me zanima. Tam, ko pride tisti jeziček od rave ventila notri v kanal...kako je treba jeziček obrnit, mora bit tista zareza pod kotom navzgor al navzdol?

Hvala

Objavljeno

Fantje, nekaj me zanima. Tam, ko pride tisti jeziček od rave ventila notri v kanal...kako je treba jeziček obrnit, mora bit tista zareza pod kotom navzgor al navzdol?

Hvala

Raven del je zgoraj :D

Objavljeno

dečki zanima me če je že kdo od vas barval oz. dal barvat rs-ko, ter kolko bi približno stalo za glos črno barvo... če ve kdo mogoče približne cene :D hvala

Objavljeno

dečki zanima me če je že kdo od vas barval oz. dal barvat rs-ko, ter kolko bi približno stalo za glos črno barvo... če ve kdo mogoče približne cene :D hvala

En moj frend je dau barvat use plastike od rs-ke (na rdečo) pa je plaču okol 150€ kar je ful pocen. Mislm pa da je nesu nekam v Kranj. Lahko se pozanimam če te zanima.

Objavljeno

En moj frend je dau barvat use plastike od rs-ke (na rdečo) pa je plaču okol 150€ kar je ful pocen. Mislm pa da je nesu nekam v Kranj. Lahko se pozanimam če te zanima.

daj vprašaj ga prosim če lahko

Objavljeno

daj vprašaj ga prosim če lahko

pa kaj boš nekam v kranj vozil, če pa maš pr nas v prlekiji tolko teh ki barvajo...

Objavljeno

pa kaj boš nekam v kranj vozil, če pa maš pr nas v prlekiji tolko teh ki barvajo...

zanima me vsaj približna cena no :sleep2:

Objavljeno

zanima me vsaj približna cena no :sleep2:

saj vem, ampak majo vsi okrog 150€ eni 50€ več mogoče...bol poceni pa je če doma odstraniš nalepke in površinsko odstaniš barvo...

Objavljeno

zanima me vsaj približna cena no :sleep2:

Če hočeš kvalitetno met narejeno boš plačal, meni so na gsx-i zlepli in pokitali plastike in pobarvali za 400€ + nalepke. Vendar mi je ličar reko da če se nebi poznali on tega nebi delal. Ker je v te plastike vložo toliko dela kot da bi dva avta prebarval.

Objavljeno

Če hočeš kvalitetno met narejeno boš plačal, meni so na gsx-i zlepli in pokitali plastike in pobarvali za 400€ + nalepke. Vendar mi je ličar reko da če se nebi poznali on tega nebi delal. Ker je v te plastike vložo toliko dela kot da bi dva avta prebarval.

Imaš prav. Zelo veliko dela je in drago, če hočeš kvalitetno in lepo prebarvati, sepravi tako da se ti barva ne začne po dveh mesecih luščit. Lahko dam primer, barvanje avtomobilskih vrat (metalik barva)--> 120€, meni se ne zdi ravno poceni. Meni je tip pobarval sprednjo masko za 1 sixpack :D. Sicer mi je pa rekel da je cross (supermoto) plastike zelo težko barvati, ker so zelo mastne, in da se potem rado lušči če ni dobro narejeno. 

Objavljeno

če se tebi zdi da zrak skos kroži, zakaj imajo potem avtomobili in malo močnejši motorji še ventilator pred/za kilerjem :)

Kot je meni znano, da hitreje kroži. Mah jaz ne vem, mene so učili trdo, tekoče plinasto pa plazma za geeke. Pri trdem je vse pri miru, no ja ne vedno, drugo pa skoz miga Moja povezava

Tok je meni znano, zdej vrjetno je pa ventilator, da hitreje cirkulira. Če se motim me popravte, če pa ne pa...bujaaaa

Aja pa naj že kdo kupi to aprilio v podpisu, men sam stoji pa nabira prah :P

Objavljeno

Imaš prav. Zelo veliko dela je in drago, če hočeš kvalitetno in lepo prebarvati, sepravi tako da se ti barva ne začne po dveh mesecih luščit. Lahko dam primer, barvanje avtomobilskih vrat (metalik barva)--> 120€, meni se ne zdi ravno poceni. Meni je tip pobarval sprednjo masko za 1 sixpack :D. Sicer mi je pa rekel da je cross (supermoto) plastike zelo težko barvati, ker so zelo mastne, in da se potem rado lušči če ni dobro narejeno. 

cros plastike so itak pocen ;) se ne splača dt barvat razn če jih sam doma ;)

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Kot je meni znano, da hitreje kroži. Mah jaz ne vem, mene so učili trdo, tekoče plinasto pa plazma za geeke. Pri trdem je vse pri miru, no ja ne vedno, drugo pa skoz miga Moja povezava

Tok je meni znano, zdej vrjetno je pa ventilator, da hitreje cirkulira. Če se motim me popravte, če pa ne pa...bujaaaa

Aja pa naj že kdo kupi to aprilio v podpisu, men sam stoji pa nabira prah :P

daj pusti ti te molekule pri miru, to tukaj ne šteje....ali pa probaj skiperju razložit da bi se njegova jadrnica kljub brezvetrju zaradi gibanja molekul morala premikati :)

Objavljeno

daj pusti ti te molekule pri miru, to tukaj ne šteje....ali pa probaj skiperju razložit da bi se njegova jadrnica kljub brezvetrju zaradi gibanja molekul morala premikati :)

Ne sej vem, da ne bi, samo sem hotel povedat da stvar ne stoji :). Pa malo smo preveč offtopic :)

Objavljeno

daj pusti ti te molekule pri miru, to tukaj ne šteje....ali pa probaj skiperju razložit da bi se njegova jadrnica kljub brezvetrju zaradi gibanja molekul morala premikati :)

Bonaca ^^ ( sam tak kot zanimivost, v tem primeru se daje vn sprednje jadro ( genaker ) ki zajema 2× več zraka kot glavno jadro in je tudi lažje )

Imaš prav. Zelo veliko dela je in drago, če hočeš kvalitetno in lepo prebarvati, sepravi tako da se ti barva ne začne po dveh mesecih luščit. Lahko dam primer, barvanje avtomobilskih vrat (metalik barva)--> 120€, meni se ne zdi ravno poceni. Meni je tip pobarval sprednjo masko za 1 sixpack :D. Sicer mi je pa rekel da je cross (supermoto) plastike zelo težko barvati, ker so zelo mastne, in da se potem rado lušči če ni dobro narejeno.

Cross plastike se nedajo barvat, ker so pregibne ( mehke ) in ko se zvijejo barva spoka :) ( no... da se jih barvat, vendar zadeva ni obstojna )

Objavljeno

Bonaca ^^ ( sam tak kot zanimivost, v tem primeru se daje vn sprednje jadro ( genaker ) ki zajema 2× več zraka kot glavno jadro in je tudi lažje )

Buče :D Če je bonaca se da gor špinaker (ponavad ta velik; obstajata velik in mali špinaker) ki zajema 3x večjo površino kot glavno jadro, ter približno 1,5x večjo površino kot g-naker. Res pa je da s špinakrom ne mores iti toliko v veter kot greš lahko z g-nakrom (pač kurs glede na veter). Aja pa še to, itak da je sprednje jadro lažje kot glavno lol, glavno jadro je zmeraj najtežje ker je najmočnejše nekatera glavna jadra (na regatnih jadrnicah) imajo tudi letvice prečno na jambor. :book:

Objavljeno

Buče :D Če je bonaca se da gor špinaker (ponavad ta velik; obstajata velik in mali špinaker) ki zajema 3x večjo površino kot glavno jadro, ter približno 1,5x večjo površino kot g-naker. Res pa je da s špinakrom ne mores iti toliko v veter kot greš lahko z g-nakrom (pač kurs glede na veter). Aja pa še to, itak da je sprednje jadro lažje kot glavno lol, glavno jadro je zmeraj najtežje ker je najmočnejše nekatera glavna jadra (na regatnih jadrnicah) imajo tudi letvice prečno na jambor. :book:

Pardon špinaker. Je že dve let, kar sm biu na regati ^^

Orca na levo, čez 3..2..1..orca! :D xD Ajde mrš :D najgrša beseda na svetu :P

Objavljeno

cros plastike so itak pocen ;) se ne splača dt barvat razn če jih sam doma ;)

Cross plastike se nedajo barvat, ker so pregibne ( mehke ) in ko se zvijejo barva spoka :)  ( no... da se jih barvat, vendar zadeva ni obstojna )

Pač kros, HE, SM... so podobne plastike. In se najdejo modeli ko grejo tudi to barvat. 

Objavljeno

Cross plastike se nedajo barvat, ker so pregibne ( mehke ) in ko se zvijejo barva spoka :) ( no... da se jih barvat, vendar zadeva ni obstojna )

A potem je tudi moje plastike na DT-jki brezveze barvat? Sem jih mislil dat zdej čez zimo mal porihtat ker že zelo bogo zgledajo, samo če se po čez pou leta začela barva luščit je brezveze.

Pardon špinaker. Je že dve let, kar sm biu na regati ^^

Orca na levo, čez 3..2..1..orca! :D xD Ajde mrš :D najgrša beseda na svetu :P

Hehe, jadrat je pa res hudo, a ni? Če ne delaš orc dougčas rata :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!