Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sej maš celo zimo čs da porihtaš :)

Ja to pa res, sm vesel, da sm se mal na motor zapelu, da sm zj najdu napako, ne pa pol k bo sezona.

Objavljeno

1.) Aluminij je samo okoli cilindra (tm k so kanali za hlajenje)

2.) V originalu ni nikasil ampak je gus puša.

am v originalu pr apriliji je nikasil pa greva lahko staut za novo aprilio če pa še vedn ne vrjameš ti pa rade vole pokažem cilindr k ga mam doma pa boš tut povedu kje je iz aluminija pa kje ni ;)

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

am v originalu pr apriliji je nikasil pa greva lahko staut za novo aprilio če pa še vedn ne vrjameš ti pa rade vole pokažem cilindr k ga mam doma pa boš tut povedu kje je iz aluminija pa kje ni ;)

OK, no offense by me, nej bo po tvoje xD

Objavljeno

OK, no offense by me, nej bo po tvoje xD

jah ne govort neki če nis vidu ;)

Objavljeno

Ja to pa res, sm vesel, da sm se mal na motor zapelu, da sm zj najdu napako, ne pa pol k bo sezona.

dobiš tudi cel cilinder kit od mitake za 150 evrov :D

Objavljeno

1.) Aluminij je samo okoli cilindra (tm k so kanali za hlajenje)

2.) V originalu ni nikasil ampak je gus puša.

heh gus puša baje :P

jas mam gus pušo noter ker mam to dodatno narejeno ker je cilinder zaribal pa je nek majster tak naredil :P , v originalu pa ma nikasil kar je seveda 100x bolše :D

Objavljeno

samo honanje odpade ker maš aluminjsat cilindr in bo neuporabn ;)

najbol da daš nikasil tko k je v originalu ;)

Glej ti ločiš razliko med honanjem in brušenjem.Pri honanju se gre za 1 tisočinko dol pobrusit. Vendar to lahko narediš samo na celindrih ki niso globogo zaribali oz. da je bat naneslo na celinder. Smo kar nekaj alu celindrov rešli.

Drugače pa da še eno vašo politiziranjem rešim rska ima alucelinder z nikasil premazom.

No da povem bistvo, vzami rsko narazen nesi celinder nekomu pokazat in ti bo on povedal, daj honat al pa idi v nabavo drugega. Vendar ko boš popravil celinder in bat. Ne mislit da je težav konec, saj moreš prvo ugotovit zakaj je zaribalo, drugače boš spet po 2km imel isto škodo :)

Objavljeno

Glej ti ločiš razliko med honanjem in brušenjem.Pri honanju se gre za 1 tisočinko dol pobrusit. Vendar to lahko narediš samo na celindrih ki niso globogo zaribali oz. da je bat naneslo na celinder. Smo kar nekaj alu celindrov rešli.

Drugače pa da še eno vašo politiziranjem rešim rska ima alucelinder z nikasil premazom.

No da povem bistvo, vzami rsko narazen nesi celinder nekomu pokazat in ti bo on povedal, daj honat al pa idi v nabavo drugega. Vendar ko boš popravil celinder in bat. Ne mislit da je težav konec, saj moreš prvo ugotovit zakaj je zaribalo, drugače boš spet po 2km imel isto škodo :)

ne ločm

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

dobiš tudi cel cilinder kit od mitake za 150 evrov :D

Daš link, kje? je uredu od mitake? k bat od mitake je dvakrat cenejši od vertexovega?

Objavljeno

Kakšna je pa razlika med:

Aprilia RS125 Vertex Flat Top Piston Twin Ring

Aprilia RS125 Vertex Race Flat Top Piston Single Ring

Kaj pa če dam od mitake cilinder pol pa vertex bat?

Objavljeno

en bat je navaden (dva obročka), drugi pa je race varianta (en obroček) ampak tale race ima seveda manjšo kompresijo, za doseganje večjih obratov, ti pa imaš tako ali tako omejene s CDIjem, tale race bat kupiš če imaš motor že precej predelan (drug CDI, naštimane kanale, močnejšo ojnico, izpuh,... ) drugače bo šlo slabše kot original

Objavljeno

http://www.pjme.co.u...e_Top_End_.html

Drugače je pa tole zelo zanič kvaliteta po mojem mnenju...

bi človek rekel prej da si ti zanič..

kot je že 666 povedal niso vsi za 2t motorje, in ne nekaj po tvojem mnenju raje povej če si mel gdaj iskušne z tem cilinderkitom al pa kak tvoj znanec, jas lahko povem da so to cilindri primerjalni z originalnim rotaxom, ker ma kar nekaj kolegov to gor in še moj brat (vejo delat z 2t motorji) in še noben ni rekel besede čez njih..tako da...

Objavljeno

bi človek rekel prej da si ti zanič..

kot je že 666 povedal niso vsi za 2t motorje, in ne nekaj po tvojem mnenju raje povej če si mel gdaj iskušne z tem cilinderkitom al pa kak tvoj znanec, jas lahko povem da so to cilindri primerjalni z originalnim rotaxom, ker ma kar nekaj kolegov to gor in še moj brat (vejo delat z 2t motorji) in še noben ni rekel besede čez njih..tako da...

potem celo priporočaš tole?

Objavljeno

bi človek rekel prej da si ti zanič..

kot je že 666 povedal niso vsi za 2t motorje, in ne nekaj po tvojem mnenju raje povej če si mel gdaj iskušne z tem cilinderkitom al pa kak tvoj znanec, jas lahko povem da so to cilindri primerjalni z originalnim rotaxom, ker ma kar nekaj kolegov to gor in še moj brat (vejo delat z 2t motorji) in še noben ni rekel besede čez njih..tako da...

ja in tvoja 20 let stara aprilija z batom narejen iz odpadnih materialov pa gus pušo je boljša od nove honde ^^ sej kul če tebi gre na tak način samo prosim ne govorit take ker eni DEJANSKO mislijo da so "cenejši" bati boljši od orginalnih ^^

Objavljeno

ja in tvoja 20 let stara aprilija z batom narejen iz odpadnih materialov pa gus pušo je boljša od nove honde ^^ sej kul če tebi gre na tak način samo prosim ne govorit take ker eni DEJANSKO mislijo da so "cenejši" bati boljši od orginalnih ^^

evo jas sem tisti ki ma ta mitakin cilinder in bat (vse skup za 150e) gor na aprilii sem naredil čez 15000 km z njim in še gre ćist normalno še z prvim batom s tem da je gor od samega začetka tudi gianelli pa špr. filter... pred ene 3000 km sem tudi pozabil naresti mešanico (ne nalivam olja v posodo pod sedežem) in sploh ni zaribal ampak mi je prej razletel lager v ojnici in lagerja na gredi sem mogel menjat, bat pa celinder pa še zdaj gresta ista(saj zdaj med zimo bom menjal bat ker je že za originalnega predpisano da se na 15000km mora menjat) takrat sem tudi videl stanje bata in cilindra pa je vse ok nikjer se ne kruši nikasil, obročki sploh nimajo poškodb edino par risov je dobil bat ker je pač ostanke lagerja potegnilo gor. moje mnjenje je da kvaliteta ziher ni taka kot pri originalnih delih, ampak če motor dobi zadosti olja in da so nastavitve fergazerja pravilne pa da delaš 2t motorjem kot se spodobi mora laufat(saj verjetno nebi prodajali niti cenejših izdelkov z tako kvaliteto, da nebi mogel niti zaštartati motorja pa bi že vse zletelo kot eni mislijo). pa zdi se mi da rs125black sploh nikjer ni zapisal, da so originalni deli slabši kot tile nadomestni(cenejši), ampak je samo povedal da ne pozna nikogar ki bi mel neke slabe izkušnje z temi poceni deli.

Objavljeno

ja in tvoja 20 let stara aprilija z batom narejen iz odpadnih materialov pa gus pušo je boljša od nove honde ^^ sej kul če tebi gre na tak način samo prosim ne govorit take ker eni DEJANSKO mislijo da so "cenejši" bati boljši od orginalnih ^^

ja in njegova 20 let stara aprilia pa še marsikatera druga z batom narejenih iz odpadnih materialov pa gus pušo se poščije na tvojo huso kdaj češ :D honde pa ne mešaj tu zraven ker je klasa za sebe... nihče pa ni rekel da so cenejši bati boljši od originalnih, blo je povedano da tudi mitake lahko zdržijo 15 000km... pa brez zamere :D

Objavljeno

Ja no, vse lepo in prav da si naredu 15000km, vendar jst še vedno trdim da so originalni deli bolši kot poceni neoriginalni, oz. dražji neoriginalni (boljše firem ala wiseco, vertex itd.) boljši od cenejših (mitake). Saj enim tudi motorji laufajo 40000km z originalnim batom (mislm da ena husqvarna, tukaj iz foruma...). Tko da to je vse odvisno od načina vožnje in nastavitev fergazarja.

Poleg tega pa če ti stvar crkne in imaš notri originalne dele lahko od pooblaščenega prodajalca terjaš denar za popravilo celotne mašine, če se ti pa to zgodi pri neoriginalnih delih ti pa ne bojo dali niti centa.

P.S Kolk procentno mešanico pa daješ v svojo aprilijo?

Objavljeno

Ja no, vse lepo in prav da si naredu 15000km, vendar jst še vedno trdim da so originalni deli bolši kot poceni neoriginalni, oz. dražji neoriginalni (boljše firem ala wiseco, vertex itd.) boljši od cenejših (mitake). Saj enim tudi motorji laufajo 40000km z originalnim batom (mislm da ena husqvarna, tukaj iz foruma...). Tko da to je vse odvisno od načina vožnje in nastavitev fergazarja.

Poleg tega pa če ti stvar crkne in imaš notri originalne dele lahko od pooblaščenega prodajalca terjaš denar za popravilo celotne mašine, če se ti pa to zgodi pri neoriginalnih delih ti pa ne bojo dali niti centa.

P.S Kolk procentno mešanico pa daješ v svojo aprilijo?

normalno da so bolši originalni od nadomestnih delov...

ja pri tem popravilu verjetno misliš ko še je motor v garanciji

Objavljeno

Ja no, vse lepo in prav da si naredu 15000km, vendar jst še vedno trdim da so originalni deli bolši kot poceni neoriginalni, oz. dražji neoriginalni (boljše firem ala wiseco, vertex itd.) boljši od cenejših (mitake). Saj enim tudi motorji laufajo 40000km z originalnim batom (mislm da ena husqvarna, tukaj iz foruma...). Tko da to je vse odvisno od načina vožnje in nastavitev fergazarja.

Poleg tega pa če ti stvar crkne in imaš notri originalne dele lahko od pooblaščenega prodajalca terjaš denar za popravilo celotne mašine, če se ti pa to zgodi pri neoriginalnih delih ti pa ne bojo dali niti centa.

P.S Kolk procentno mešanico pa daješ v svojo aprilijo?

ja sej se popolnoima strinjam s tabo sigurno so bolše zgoraj naštete firme, jas sem povedal kake so moje izkušnje z mitako ker sem bral prejšnje poste pa sem zasledil da nihče pač nima izkušenj z to firmo, nisem hotel nikomur solit pameti ali kaj takega :rolleyes: . pa jas ne morem itak od nikogar nič terjat ker sem vse samo montiral in kupil :D .moj način vožnje je pa večinoma do konca gas, mešanico pa delam 2.5 % z tts-om.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

normalno da so bolši originalni od nadomestnih delov...

ja pri tem popravilu verjetno misliš ko še je motor v garanciji

Ne, mislim da ni nujno. Pri originalnih delih dobiš ti garancijo na dele. Seveda moreš verjetno dokazat da je motor crknu zaradi določenega dela in ne zaradi tvoje šlamparije. Pa verjetno ni dobro da je motor navit oz. brez blokad...

Objavljeno

Ne, mislim da ni nujno. Pri originalnih delih dobiš ti garancijo na dele. Seveda moreš verjetno dokazat da je motor crknu zaradi določenega dela in ne zaradi tvoje šlamparije. Pa verjetno ni dobro da je motor navit oz. brez blokad...

ja samo potem moraš verjetno dele kupiti na pooblaščenem servisu ? :? pa še cena je ponavadi tam da te rukne...

Objavljeno

ja samo potem moraš verjetno dele kupiti na pooblaščenem servisu ? :? pa še cena je ponavadi tam da te rukne...

Amm ne ni nujno. Kupiš lahko pri uvozniku določene znamke. Za yamaho je to recimo delta team krško. Cena se pa ne razlikuje bistveno od cene iz tujine...

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!