Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

moje mnenje je, da je prišlo do tea zaradi pomanjkanja olja za mešanico.

Men se zdi isto, čeprav olje je. Bom cevke preveril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bat-ne boj mesarsko klanje!!! Fak kakšn je. Ja ojnica ma lahko samo malo lufta levo desno, gor dol pa ne oz. lahko ima sam ni dobr :). Zakj ni dobr pa je pomoje čist jasno :yea1: .

Aja ker softič bi prešaltal iz 2t na 4t? Eni uporabniki (kewo, 666) so so se enkrat opekli, sam sej jim je zdej oproščeno ker imajo RS-ke :boobies:. Eni smo pa v samem začetku kupili "cvajtakterja"...bujaaaaaaa

Jest sm se opeku k sm 2T dam prpelu, res da gre fajn, sam ni užitk met tak motor k ga je treba skos neki drkat pa šravfat... macak, boš vidu k boš kupu močnejši motor 4T, kwa je to fajn boš pozabu na tele čebelce... :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja za 125ke je zlo fajn met 2t, ker sploh gre kam, 4t ni za nikamor, razn za mirno vožnjo.

aja kar se pa tiče močnejših motorjev pa logično 4t, sam je treba izpit za neomejeno prej nardit. Do tja je pa še dolga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj še maš dosti časa da jo popraviš, sicer pa nisi edini ki jo rihtaš :D

mašine ne rabiš dol jemat če boš samo bat menjaval

Če imaš s ključ potem ga lahko brez da vzameš dol mašino drugače pa bolj težko. Vendar ti priporočam da si zrihtaš toti ključ, ko pa da mašino dol daješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale cilinder je fertik, menjaj, meni je lih tko zaribal mito, ampak takrat ojnica ni imela nič lufta gor-dol, samo levo-desno, kot ga ima lahko, sem zamenjal samo komplet cilinder, pa je laufalo ene 3k km, potem je pa še ojnica dobila luft in sem moral še enkrat vse razkopavat, tako da ti svetujem da zdaj zamenjaš ojnico, oba iglična ležaja na njej, oba ležaja na glavni gredi, bat in cilinder, pa imaš potem mir za nekaj časa, res da te bo zdaj malo več koštalo ampak če ne boš tako naredil se ti potem na sredi sezone stroški podvojijo ker bo kmalu šlo v maloro vse skupaj, + to da boš potem brez motorja na sredi sezone..jaz sem sicer imel srečo da mi v drugo ni še cilindra hudič vzel, tako da sem potem samo bat še menjal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lepo ti je zagrablo bat. Po celindru sodeč je krivo to da je zaribal/pregrel. Išči problem v olju ali hlajenju. Vendar če bi bil v olju nebi tak hitro nardilo take škode. Sepravi je problem v hlajenju bil. Kaj se celindra tiče bo težko z samo honanjem rešit, ker je glih na kanalu zahklalo kjer se premikajo obročki gor in dol.

Če bi bla ojnica kriva bi bila glava bata natolčena, inj po straneh bi imel male rise. Vendar ni ziher da ni ojnice zdaj uničlo ko je zagrabil celinder.

Najceneje ti bo da kupiš kako replico orginal celindra in bo mir. Kaj se pa ojnice tiče pa daš nekem mojstru pregledat. Treba je pa še najbolj važni problem rešit. Najdit vzrok zakaj se je pregrel celinder. Mogoče ti je šla vodna pumpa, termostat. Ali pa je bil za silo skupaj naret in ni bil vredu prezračen hladilni sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm se opeku k sm 2T dam prpelu, res da gre fajn, sam ni užitk met tak motor k ga je treba skos neki drkat pa šravfat... macak, boš vidu k boš kupu močnejši motor 4T, kwa je to fajn boš pozabu na tele čebelce... :OK:

Ma ja treba ga šraufat, sam mene to nikol ni motlo, mal se pa ja treba umazat :).

Ja za 125ke je zlo fajn met 2t, ker sploh gre kam, 4t ni za nikamor, razn za mirno vožnjo.

aja kar se pa tiče močnejših motorjev pa logično 4t, sam je treba izpit za neomejeno prej nardit. Do tja je pa še dolga.

Mah kakšn izpit, kaj ti sanjaš. Sej močnejše se čist isto fura kot 125-tke :).

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš s ključ potem ga lahko brez da vzameš dol mašino drugače pa bolj težko. Vendar ti priporočam da si zrihtaš toti ključ, ko pa da mašino dol daješ.

Mam vse možne ključe x), je fotr dal za orodje $$$.

tale cilinder je fertik, menjaj, meni je lih tko zaribal mito, ampak takrat ojnica ni imela nič lufta gor-dol, samo levo-desno, kot ga ima lahko, sem zamenjal samo komplet cilinder, pa je laufalo ene 3k km, potem je pa še ojnica dobila luft in sem moral še enkrat vse razkopavat, tako da ti svetujem da zdaj zamenjaš ojnico, oba iglična ležaja na njej, oba ležaja na glavni gredi, bat in cilinder, pa imaš potem mir za nekaj časa, res da te bo zdaj malo več koštalo ampak če ne boš tako naredil se ti potem na sredi sezone stroški podvojijo ker bo kmalu šlo v maloro vse skupaj, + to da boš potem brez motorja na sredi sezone..jaz sem sicer imel srečo da mi v drugo ni še cilindra hudič vzel, tako da sem potem samo bat še menjal

Od kje mi denar? hmm, bo treba od fotra sposodt xD, ja sj če bom obdržal bom vsemogoče menjal :)

Najceneje ti bo da kupiš kako replico orginal celindra in bo mir. Kaj se pa ojnice tiče pa daš nekem mojstru pregledat. Treba je pa še najbolj važni problem rešit. Najdit vzrok zakaj se je pregrel celinder. Mogoče ti je šla vodna pumpa, termostat. Ali pa je bil za silo skupaj naret in ni bil vredu prezračen hladilni sistem.

Kje bi lahko dobil replico? Je vseeno če naročim obnovljen cilinder kit? Ja za ojnico bom vprašal še malo, ker nisem ziher. A če se pregreje kj piše pri delovni temperaturi, ker je pisalo cca 70-75 stopinj. Kako ugotovim če je šla vodna pumpa? Drugače pa je bila hladilna tekočina na minimumu.

Mah kakšn izpit, kaj ti sanjaš. Sej močnejše se čist isto fura kot 125-tke :).

To že, a veš da sm hotu it pred letom dni za 50ccm delat pa bi pol kupu tzr pa predelu. Pol sm pa raj reku, da še en mal počakam pa grem za 125 in kupm neki za v izi pelat k gre itak čez 100, zj pa že razmišljam o r6 x)

Brezveze mi je zdele nek več kubikaže pelat, da te pol policaji j*****, drugače pa verjamem, da je podobno.

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja treba ga šraufat, sam mene to nikol ni motlo, mal se pa ja treba umazat :).

Mah kakšn izpit, kaj ti sanjaš. Sej močnejše se čist isto fura kot 125-tke :).

Praši "spizeka".... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam vse možne ključe x), je fotr dal za orodje $.

Od kje mi denar? hmm, bo treba od fotra sposodt xD, ja sj če bom obdržal bom vsemogoče menjal :)

Kje bi lahko dobil replico? Je vseeno če naročim obnovljen cilinder kit? Ja za ojnico bom vprašal še malo, ker nisem ziher. A če se pregreje kj piše pri delovni temperaturi, ker je pisalo cca 70-75 stopinj. Kako ugotovim če je šla vodna pumpa? Drugače pa je bila hladilna tekočina na minimumu.

To že, a veš da sm hotu it pred letom dni za 50ccm delat pa bi pol kupu tzr pa predelu. Pol sm pa raj reku, da še en mal počakam pa grem za 125 in kupm neki za v izi pelat k gre itak čez 100, zj pa že razmišljam o r6 x)

Brezveze mi je zdele nek več kubikaže pelat, da te pol policaji j*****, drugače pa verjamem, da je podobno.

LP Matej

Če ima ojnica luft v vertikalni smeri jo obvezno menjaj, prev tako menjaj ležaje glavne gredi, in oba iglična ležaja ojnice. Če tega ne boš zamenjal lahko imaš čez 2000km zopet sranje in boš mogel spet use menjat.

Vzrok je bil lahko tudi nenaštelan fergazar, naprimer premajhna diza in posledično premalo bencina in olja, cilinder in bat sta se izsušila prihajalo je do veliko večjega trenja in segrevanja (v kombinaciji s slabim hlajenjem), na koncu pa je stvar zaribala. samo ni mi pa jasno od kod tista velika luknja v batu...

LP

Popravljeno . Popravil motorist1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima ojnica luft v vertikalni smeri jo obvezno menjaj, prev tako menjaj ležaje glavne gredi, in oba iglična ležaja ojnice. Če tega ne boš zamenjal lahko imaš čez 2000km zopet sranje in boš mogel spet use menjat.

Vzrok je bil lahko tudi nenaštelan fergazar, naprimer premajhna diza in posledično premalo bencina in olja, cilinder in bat sta se izsušila prihajalo je do veliko večjega trenja in segrevanja (v kombinaciji s slabim hlajenjem), na koncu pa je stvar zaribala. samo ni mi pa jasno od kod tista velika luknja v batu...

LP

Bat se je moral zadeti ob rob cilindra na sredini, sam nevem kako bi to blo mogoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bat se je moral zadeti ob rob cilindra na sredini, sam nevem kako bi to blo mogoče.

Zaradi slabega hlajenja se je bat zaradi velike vročine bolj razšeril kot cilinder, to je pomoje edina razlaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi slabega hlajenja se je bat zaradi velike vročine bolj razšeril kot cilinder, to je pomoje edina razlaga.

mogoče, bom preveril, kje lahko vidim če deluje hlajenje ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče, bom preveril, kje lahko vidim če deluje hlajenje ali ne?

Jah ne bi vedu, naliješ hladilno tekočino, dobr prezračš pol morš pa nekak ugotovit če ti voda krož. Če se hladilnik segreje potem bi pomoje mogl delat. Pa sej a nimaš Na RS-ki kazalca za temperaturo?

Aja pa še to, glede na to da ti je zaribal po enem al dveh dneh se ne bi čudil če je bil tak bat (s tisto luknjo ob strani) že prej samo za silo notr dan, samo da je prodav motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah ne bi vedu, naliješ hladilno tekočino, dobr prezračš pol morš pa nekak ugotovit če ti voda krož. Če se hladilnik segreje potem bi pomoje mogl delat. Pa sej a nimaš Na RS-ki kazalca za temperaturo?

Aja pa še to, glede na to da ti je zaribal po enem al dveh dneh se ne bi čudil če je bil tak bat (s tisto luknjo ob strani) že prej samo za silo notr dan, samo da je prodav motor...

pol ni bil pregret, mel normalno temperaturo, ja men se tud tko zdi in me je namenoma z*****, zto bom pa jst njega z***** nazaj, sam mal časa še rabm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol ni bil pregret, mel normalno temperaturo, ja men se tud tko zdi in me je namenoma z*****, zto bom pa jst njega z***** nazaj, sam mal časa še rabm.

lej glede tega kok ga bos zajebu se nebi strinjov s tabo ker on je pac na vsak način hotu prodt motor ti si biu pa naiven in motorja tut zalaufou nis oz se nisi palou z njem zato si uzeu pac neko določeno tveganje...kar se je nakonc izkazal za slabo....pa gledat morš tut na to da je motor 10 al nwm kok let str in nemorš kej dost nardit....drgač pa čist razumem tut jest bi isto naredu če bi se mi kej tazga nardil :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej glede tega kok ga bos zajebu se nebi strinjov s tabo ker on je pac na vsak način hotu prodt motor ti si biu pa naiven in motorja tut zalaufou nis oz se nisi palou z njem zato si uzeu pac neko določeno tveganje...kar se je nakonc izkazal za slabo....pa gledat morš tut na to da je motor 10 al nwm kok let str in nemorš kej dost nardit....drgač pa čist razumem tut jest bi isto naredu če bi se mi kej tazga nardil :P

Motor sm sprobu, sam to sm ga zapelu cist mal ene 500m :P, tuk da vidm da dela. Je letnik 03, prva registracija pa 04, seprav bo 7 let star. Če bom še kdaj rs125 kupval, jo bom v pričo prodajalca šel razstavlat, če pa nov hotu pa nbom kupu xP, no zj znam saj bat pa cilinder dol dat, pa pojme sm mal razčistu si.

Kako pa vem, kdaj je treba bat zamenat, se to kje vid? oz kakšen je bat? ja vem, da prbližn na 15000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bom še kdaj rs125 kupval, jo bom v pričo prodajalca šel razstavlat, če pa nov hotu pa nbom kupu xP

Torej glede na to neboš nikol več kupu rs125 ker ni noben tok neumen da bi dl amaterju da mu šara po mašini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej glede na to neboš nikol več kupu rs125 ker ni noben tok neumen da bi dl amaterju da mu šara po mašini.

Eh to je men čist vsen, lahk on razstavlja, lahk peleva k serviserju, lahk pa tud jst, ampak če nebo hotu pač nebom kupu, kje je kle problem, on pač motorja nebo prodal, ker se rske zelo počasi prodajajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh to je men čist vsen, lahk on razstavlja, lahk peleva k serviserju, lahk pa tud jst, ampak če nebo hotu pač nebom kupu, kje je kle problem, on pač motorja nebo prodal, ker se rske zelo počasi prodajajo.

noben ti nebo pustil da mu mašino razdiraš.. ti bi pustil komu tvojo razdirat če bi vedel da je nakj narobe na mašini :) ?? stare rs-ke so itak skoraj vse zjebane si jo moraš porihtat če se hočeš normalno vozit...

Popravljeno . Popravil 666
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

noben ti nebo pustil da mu mašino razdiraš.. ti bi pustil komu tvojo razdirat če bi vedel da je nakj narobe na mašini :) ?? stare rs-ke so itak skoraj vse zjebane si jo moraš porihtat če se hočeš normalno vozit...

Maš prov, sj zj jo že mam, tk da nebom več kupval sploh 2t. Tole bom pa še porihtu in mel. Če bi prodajal bi prodajal tako kokr se šike in ne neki na xy narjeno oz. bi povedal da je gor bat od mitake ali pa karkoli ne bi delalo. Ni mi štos, da bi mel slabe stike z ljudmi, ker jim neki ne bi povedal.

Popravljeno . Popravil wolkec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prov, sj zj jo že mam, tk da nebom več kupval sploh 2t. Tole bom pa še porihtu in mel. Če bi prodajal bi prodajal tako kokr se šike in ne neki na xy narjeno oz. bi povedal da je gor bat od mitake ali pa karkoli ne bi delalo. Ni mi štos, da bi mel slabe stike z ljudmi, ker jim neki ne bi povedal.

ja samo na tak način je ne bi nikoli prodal

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!