Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Men se zvrti do 12k(ampak itaq je to brez veze), luknjo mam med 4,5-6, stane pa tud man kot 300€ :)

U šesti se ti z original izpuhom zvrti do 12kRPM? hm...keri letnik? Zanimivo :D

Športna elektronika nemore bit pod 300€ pa da se jebeš :D za R125 je okrog 400 haha :D

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

U šesti se ti z original izpuhom zvrti do 12kRPM? hm...keri letnik? Zanimivo :D

Še moja je šla do konca le proti Portorožu tam po avtocesti po strmem hribu navzdol...Res zanimivo-mogoče z "dobrimi"zobniki

Objavljeno

Še eno vprašanje...imam RS-ko letnik 2010 in baje imajo že ti modeli vgrajeno elektroniko za reve ventil...rabiš samo mehanski del je to res?

Na autocommercu mislim da pride okrog 300€ vse skup na ebayu pa sem najdo nov mehanski del za okoli 95 dolarjev.

Spodaj je slika kaj je vse všteto v tem denarju...me zanima če ko to kupim imam cel rave ventil ali mi še manjka kaj?

post-27850-0-18882700-1298629864_thumb.jpg

Objavljeno

Še eno vprašanje...imam RS-ko letnik 2010 in baje imajo že ti modeli vgrajeno elektroniko za reve ventil...rabiš samo mehanski del je to res?

Na autocommercu mislim da pride okrog 300€ vse skup na ebayu pa sem najdo nov mehanski del za okoli 95 dolarjev.

Spodaj je slika kaj je vse všteto v tem denarju...me zanima če ko to kupim imam cel rave ventil ali mi še manjka kaj?

elektromagnet za premikanje zajle je pa kje?

Objavljeno

elektromagnet za premikanje zajle je pa kje?

Mah to kr na roko odpreš pri 6000rpm :). Manjka ti un solenoid Moja povezava

Objavljeno

Se pravi da kupim tisto kar je na sliki plus to kaj si ti prilepo link in mam komplet rave ventil?

Tak da nerabim devat 300€ na autocommercu za njega...

Najlepša hvala!

Objavljeno

Se pravi da kupim tisto kar je na sliki plus to kaj si ti prilepo link in mam komplet rave ventil?

Tak da nerabim devat 300€ na autocommercu za njega...

Najlepša hvala!

Ja sam kupi v kompletu, tega kerega sem jaz dal je bolj tak, da vemo o čem govorimo. Drgač pa ja samo to rabiš, pa priklopiš na elektronko (dva kabla).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

U šesti se ti z original izpuhom zvrti do 12kRPM? hm...keri letnik? Zanimivo :D

Športna elektronika nemore bit pod 300€ pa da se jebeš :D za R125 je okrog 400 haha :D

Matr me v smeh spralaš :D ja ti bom slikov 1x a kva?? sj maš na youtube video: aprilia rs 125 FP napiš (za nadalno pomoč-pm) pa letnik je 2007 sj vidš d je spain's replica. http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS125_Electrical_.html

evo poglej si, pa če razumeš kej anglešk maš še 2 mapi naloženi... upam da to veš kaj pomeni :notworthy:

Objavljeno (popravljeno)

Matr me v smeh spralaš :D ja ti bom slikov 1x a kva?? sj maš na youtube video: aprilia rs 125 FP napiš (za nadalno pomoč-pm) pa letnik je 2007 sj vidš d je spain's replica. http://www.pjme.co.u...lectrical_.html

evo poglej si, pa če razumeš kej anglešk maš še 2 mapi naloženi... upam da to veš kaj pomeni :notworthy:

http://www.youtube.c...h?v=ycksAhBg-LU

http://www.youtube.com/watch?v=nuNaJZSvOzk&feature=fvw

EURO 3 nebo NIKOL v šesti vidla 12kRPM :) z original elektroniko :)

Sem pregledal oba filmčka pa v šesti res ne vidim, da bi kje blo na 12k :)

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

mene pa zanima recmo če uzames auspuh iz rs125 aj treba kej zapret tm k se u cilindr vid zarad kkšnga prahu al pa kej ?? da bi dau kkšno cuno not al pa kej.

Objavljeno

mene pa zanima recmo če uzames auspuh iz rs125 aj treba kej zapret tm k se u cilindr vid zarad kkšnga prahu al pa kej ?? da bi dau kkšno cuno not al pa kej.

za koliko časa pa ga misliš dol vzet ? 10 let ?

Objavljeno

za koliko časa pa ga misliš dol vzet ? 10 let ?

ne 3-4 dni

Objavljeno

ne 3-4 dni

Am... odvisno kaj boš počeu z motorjem. Če bo pr mir stau pol načeloma ni treba. Če se boš pa furu pol je pa priporočljiv, da ti ne bo kakšnega kamenja nafilalo v cilinder.

Objavljeno

Am... odvisno kaj boš počeu z motorjem. Če bo pr mir stau pol načeloma ni treba. Če se boš pa furu pol je pa priporočljiv, da ti ne bo kakšnega kamenja nafilalo v cilinder.

Bo crknu motor, če se bo pelau, garant! :D

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Še eno moje vprašanje spet...menjat morem zadno gumo...že gre po indikatorjih vendar malo še jo bom zvozo...zanima me kaj naj kupim.

Namen imam kupit samo zadno ker prva je še vredu(čeprav ponavadi predlagate komplet menjat)...ta guma ki jo imam zdaj gor se mi ne dopade preveč...bi raje vzel katero drugo Dunlopko vendar je izbirala za 150 širine zelo mala...lahko je tudi katera druga guma.

Hvala!

Objavljeno

Še eno moje vprašanje spet...menjat morem zadno gumo...že gre po indikatorjih vendar malo še jo bom zvozo...zanima me kaj naj kupim.

Namen imam kupit samo zadno ker prva je še vredu(čeprav ponavadi predlagate komplet menjat)...ta guma ki jo imam zdaj gor se mi ne dopade preveč...bi raje vzel katero drugo Dunlopko vendar je izbirala za 150 širine zelo mala...lahko je tudi katera druga guma.

Hvala!

Če imaš denar ti priporočam Dunlop GP, drugače pa Qualifier-co :)

Objavljeno

Če imaš denar ti priporočam Dunlop GP, drugače pa Qualifier-co :)

Vulkanizerstvo Kovačič - Šentjernej) daje sedaj za člane MK v Nm 37%-tni popust pri nakupu obeh Dunlop gum(prednja+zadnja.Z poslanim računom na Dunlop firmo dobiš povračilo še dodatnih 50€ to dajo tudi v Nemčiji sem včeraj bral na nemškem BMW - moto forumu! :whistle:

Objavljeno

Vulkanizerstvo Kovačič - Šentjernej) daje sedaj za člane MK v Nm 37%-tni popust pri nakupu obeh Dunlop gum(prednja+zadnja.Z poslanim računom na Dunlop firmo dobiš povračilo še dodatnih 50€ to dajo tudi v Nemčiji sem včeraj bral na nemškem BMW - moto forumu! :whistle:

akcija velja le za: Qualifier 2, Sportsmart, Trailmax in Roadsmart :rolleyes:

Objavljeno
Moja povezava Jaz če bi, bi vzel tele Pirellijeve. Sicer so dražje, ampak probat ni greh. Drgač z Qualiferko nauš čist nič falil, skor vsi ki jih poznam jo furajo in so več ali manj vsi zadovljni. Če te pa denarna stiska matra jih imam pa jaz na svoji bivši, k NOVE, niso vidle 2000km. Če ta zanima PM.
Objavljeno

Moja povezava Jaz če bi, bi vzel tele Pirellijeve. Sicer so dražje, ampak probat ni greh. Drgač z Qualiferko nauš čist nič falil, skor vsi ki jih poznam jo furajo in so več ali manj vsi zadovljni. Če te pa denarna stiska matra jih imam pa jaz na svoji bivši, k NOVE, niso vidle 2000km. Če ta zanima PM.

Ne vzet teh Pirellijevih :) Sm jih imev kot originalne na Aprilii, res pretrda guma, pa premal prime za dokaj športno vožnjo. Pirelli uzemi le Supercorso, ali pa Dragon Corso(če je v teh dimenzijah). Pa mal cene primerjej, da se navš nasrov.

:P

Objavljeno

http://www.youtube.c...h?v=ycksAhBg-LU

http://www.youtube.com/watch?v=nuNaJZSvOzk&feature=fvw

EURO 3 nebo NIKOL v šesti vidla 12kRPM :) z original elektroniko :)

Sem pregledal oba filmčka pa v šesti res ne vidim, da bi kje blo na 12k :)

original elektronko bedak, če mam na FP odprto :closedeyes: ti se raje vozi z avtomatikam

Objavljeno (popravljeno)

cena??? :kva2: jst ti jih dobim pomoje za tolk, sam u evrih ne u funtih .)

http://cgi.ebay.it/GOMME-MOTO-DUNLOP-QUALIFIER-150-60HR17-110-70HR17-/370479807988?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item5642513df4???

Sam kaj pomen tist hr umes??

150/60HR17

Pol sm vidu, da je še ZR,...

Popravljeno . Popravil wolkec

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!