Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

am letnik 2002 pa ja termostat sm že tk al tk vn dau xD

tk da to ni sam a če je vodna pumpa hin pol noče čez

odprtino ko piše "out" voda vn tečt?

probaj na desni strani motorja tam kjer so tiste cevi ki povezujejo cilinder pa kiler dol snet, tam ziher mora pritečt. pa se motor ni segreval nad normalno temp? trance_19_hmm.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj na desni strani motorja tam kjer so tiste cevi ki povezujejo cilinder pa kiler dol snet, tam ziher mora pritečt. pa se motor ni segreval nad normalno temp? trance_19_hmm.gif

Dejansko bi mu že števec pokazal 120°C in pol ga lahk jebeš...vtrga 100% :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja cilinder pa bat sta še cela no vsaj mislim si ker je dobra kompresija

pa da bi mi 40x zaribau bi blo pa mal cudno sej temperatura nima tok veze

sam zanima me zka zagrabi zadna guma xD če bi biu bat hin pol bi tut na

mestu moglo zagrabit ker ko ga na mestu turiram na 13.000 rpm ni nič pa

lahka pou ure držim xD dober to se tk reče sam ko se pa pelam pa ga stisnem

nad 10.000 pa že prime a je možno da je kaj u mašini menjalnik alpa kaj?? :?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja cilinder pa bat sta še cela no vsaj mislim si ker je dobra kompresija

pa da bi mi 40x zaribau bi blo pa mal cudno sej temperatura nima tok veze

sam zanima me zka zagrabi zadna guma xD če bi biu bat hin pol bi tut na

mestu moglo zagrabit ker ko ga na mestu turiram na 13.000 rpm ni nič pa

lahka pou ure držim xD dober to se tk reče sam ko se pa pelam pa ga stisnem

nad 10.000 pa že prime a je možno da je kaj u mašini menjalnik alpa kaj?? :?

[/quote

vse je možno, posebej ko kupiš rablen motor biggrin.gif. na tvojem mestu bi prvo vzel dol cilinder, se prepričal da je vse v redu (ker lahko grabi že zaradi prevelike mere bata, vsaj kolegu je to delalo zarad tega ko ga je stisnu), potem poskušal zavrtet gred, če se kaj zatika sta lahko ležaja hin pa tudi grabita, če so kaki koščki od kakega breakdowna od prejšnjega lastnika ostali v mašini, samo potem dvomim da bi ga lahko vrtel na mestu na take rpm . seveda pa bi blo čist možno tudi menjalnik. v glavnem upam da boš zrihtal trance_43_wavetowel2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi spravite motor v ovinku do konca gume?

Da prideš do konca gume?

Jaz sem sprednjo, na zadnji mi je zmeri ostalo še fore, čeprav je to full neumno. Valda bi mogu pri zadnji pridt prej do roba kot pa pri sprednji. Zdej upam, da je to samo zaradi gum bilo in da ni kriv moj stil vožnje.

Aja raje ne pretiravi še s tako vožnjo, meni se ceste ne zdijo še lih fajn čiste, da bi s tem prakticiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sprednjo, na zadnji mi je zmeri ostalo še fore, čeprav je to full neumno. Valda bi mogu pri zadnji pridt prej do roba kot pa pri sprednji. Zdej upam, da je to samo zaradi gum bilo in da ni kriv moj stil vožnje.

Aja raje ne pretiravi še s tako vožnjo, meni se ceste ne zdijo še lih fajn čiste, da bi s tem prakticiral.

ufff to bi pa rd vidu kako si spravu sprednjo gumo do roba... mislm da maš mal premal napumpano .) bolj mi je zanimiv podatek da hkrati pri zadnji nisi prišel do roba. To ni mogoče btw

Popravljeno . Popravil Racemaniak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ufff to bi pa rd vidu kako si spravu sprednjo gumo do roba... mislm da maš mal premal napumpano .) bolj mi je zanimiv podatek da hkrati pri zadnji nisi prišel do roba. To ni mogoče btw

Ja imam slikano, je nekje na forumu nalepljeno. Sem se tudi s par forumaši pogovarjal, pa so mi rekli naj jo napumpam...mi ni pomagalo. In sem imel tako kot piše napumpano (1.9 pa 2.0 se mi zdi).

Ja mene to full moti pri zadnji nisem mogel priti pri sprednji pa sem in mi ni jasno in vrjamem, da je to bil vzrok za padec (1. in 2.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha...je kaj odvisno od gum...da se z katerimi lažje pride itd...?

Meni na spredni pa zadni še malenkost manka ampak se mi zdi da bi mogo motor prav tiščat proti tlom v ovinku da bi šlo mogoče malenkost bol proti robu...res da še zdaj ni pravih temperatur za take podvige...lani pa je bil motor še zablokiran...

Ko prideš do konca gume pa tak gre po kolenu ne?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha...je kaj odvisno od gum...da se z katerimi lažje pride itd...?

Meni na spredni pa zadni še malenkost manka ampak se mi zdi da bi mogo motor prav tiščat proti tlom v ovinku da bi šlo mogoče malenkost bol proti robu...res da še zdaj ni pravih temperatur za take podvige...lani pa je bil motor še zablokiran...

Ko prideš do konca gume pa tak gre po kolenu ne?

Po kolenu gre pomoje že prej oz. odvisno kuk dol zlezeš. heh dons bli na Planini(ride ;D), smo mal teral ;)

Mal je ostal do roba, nismo glih pretiraval. Drsel ni pa nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha...je kaj odvisno od gum...da se z katerimi lažje pride itd...?

Meni na spredni pa zadni še malenkost manka ampak se mi zdi da bi mogo motor prav tiščat proti tlom v ovinku da bi šlo mogoče malenkost bol proti robu...res da še zdaj ni pravih temperatur za take podvige...lani pa je bil motor še zablokiran...

Ko prideš do konca gume pa tak gre po kolenu ne?

Bi mogu že prej priti, samo koleno potisni ven. Sej je full filmčkov na youtube, pa še en pdf fajl Sport riding techniques. Aja pa ne silt v neki, sej bo prej ali slej že počohal :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha..sej ne da bi se silo..prej obratno, ker nimam hlač za motor in se ponavadi z kavbojkami in motoristično bundo furam in že zdaj koleno skoraj drsi ob asfalt tak da mogoče je tudi malo "straha" prisotnega da nebi kje potegnil z kolenom po asfaltu..pa se držim z nogo čimbolj k keslu da ja nebi potegno kje po tleh...tak da brez hlač ki imajo ščitnike na kolenu nebo šlo do konca gume, ker bom si koleno olupal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej to je čudno ker lahka na mestu normalnonabijam obrat xD

pa se neki sm opazu u 1. prestavi ga lahka stisnem do blokade

u 2 se tut nekot pol u tretji mi sele pa zagrabi :BUA:

tk da sumim na menjalnik če se je pa že komu to nardilo

nj prosim pove :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko bi mu že števec pokazal 120°C in pol ga lahk jebeš...vtrga 100% :)

kko bi mu vtrgal?? če sm jst mojga spravu do 130°C in kr začne utripat temperatura :D in mu ni nč blo.. :OK: to se mi je pa zgodil k mi je na vožnji začeu puščat hladilnik..in sm biu kr nekje bogu za leđima in sm rabu čimprej pridt dam.. tko da na koncu sm zamenju hladilnik i pol je blo vse ql :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej to je čudno ker lahka na mestu normalnonabijam obrat xD

pa se neki sm opazu u 1. prestavi ga lahka stisnem do blokade

u 2 se tut nekot pol u tretji mi sele pa zagrabi :BUA:

tk da sumim na menjalnik če se je pa že komu to nardilo

nj prosim pove :?

Ja to bo po vsej verjetnosti menjalnik. Če na mestu dela, med vožnjo pa ne ... je verjetno menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kko bi mu vtrgal?? če sm jst mojga spravu do 130°C in kr začne utripat temperatura :D in mu ni nč blo.. :OK: to se mi je pa zgodil k mi je na vožnji začeu puščat hladilnik..in sm biu kr nekje bogu za leđima in sm rabu čimprej pridt dam.. tko da na koncu sm zamenju hladilnik i pol je blo vse ql :OK:

Na 130 bi pa že sigurno morala zaribat. :)

Na 2002 je fantu pri 109°C vtrgalo. Sicer pa ja ... relativno je to, mogoče mu pa ni zarad temperature.

Čudno je to no...ene zaribajo iz čistega mira pačeprav so novi motorji, drugi majo pa kripe pa delajo 25.000km pa še kr ne vtrga. :)

Sicer pa brez vode če ne zariba je pa že lari fari :) Mogoče pri teh temperaturah ne, poleti pa sigurno :) je pa spet kar veliko od olja odvisno...časovna odvisnost se tu spreminja.

Aha...je kaj odvisno od gum...da se z katerimi lažje pride itd...?

Meni na spredni pa zadni še malenkost manka ampak se mi zdi da bi mogo motor prav tiščat proti tlom v ovinku da bi šlo mogoče malenkost bol proti robu...res da še zdaj ni pravih temperatur za take podvige...lani pa je bil motor še zablokiran...

Ko prideš do konca gume pa tak gre po kolenu ne?

Mjah. Kolena lahko počakajo...sicer mam pa jst doma še sigurno en par podrsanih kolenčnikov pa ti jih šenkam za en sok. :)

In to bo samo pršlo...prvič bo neprijetno in grobo in predstaulaš si zdej, da je to čist nežno v resnic je pa...nevem...vzem ščitnike od rolarjev pa se podrsaj po asvaltu...potem pa še dodaj večjo hitrost in si zmagau :) Glasno, grobo, dobiš pa ščasoma že tak občutek, kot da z nogo motor dviguješ. In zaprta Aprilija redko dopušča kolenčkanje, ker je prešvoh in se boš prekucnu na stran, ker bo hitrost premejhna...vsaj iz mojih izkušenj.

Kar se pa roba gume tiče...na 06 sem podrsal tačko za naslonit motor (tam kjer je ležaj pa se tačka premika) pa je še zmer mankalo pou centimetra do roba zadnje gume. Spusti malo zadnji feder če te to sekira, serijsko nevem če boš do roba pršou.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tud mal skrbi da se moj motor ne segreva preveč, nimam pa merilca temperature tko da ne vem kdaj je preveč segret. Kok pa more bit segret hladilnik ko je motor segret na delovno temperaturo oz. če se dost na visokih obratih vozš? Ker moj hladilnik je tok vroč da se ga ne morem z roko dotaknt. Pa zdle me še ne skrbi k je še dost hladno, samo nevem kako bo pa polet ko bo 35+°C :? kje pa majo aprilije vgrajen ta merilec za temperaturo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 130 bi pa že sigurno morala zaribat. :)

Na 2002 je fantu pri 109°C vtrgalo. Sicer pa ja ... relativno je to, mogoče mu pa ni zarad temperature.

Čudno je to no...ene zaribajo iz čistega mira pačeprav so novi motorji, drugi majo pa kripe pa delajo 25.000km pa še kr ne vtrga. :)

Sicer pa brez vode če ne zariba je pa že lari fari :) Mogoče pri teh temperaturah ne, poleti pa sigurno :) je pa spet kar veliko od olja odvisno...časovna odvisnost se tu spreminja.

Mjah. Kolena lahko počakajo...sicer mam pa jst doma še sigurno en par podrsanih kolenčnikov pa ti jih šenkam za en sok. :)

In to bo samo pršlo...prvič bo neprijetno in grobo in predstaulaš si zdej, da je to čist nežno v resnic je pa...nevem...vzem ščitnike od rolarjev pa se podrsaj po asvaltu...potem pa še dodaj večjo hitrost in si zmagau :) Glasno, grobo, dobiš pa ščasoma že tak občutek, kot da z nogo motor dviguješ. In zaprta Aprilija redko dopušča kolenčkanje, ker je prešvoh in se boš prekucnu na stran, ker bo hitrost premejhna...vsaj iz mojih izkušenj.

Kar se pa roba gume tiče...na 06 sem podrsal tačko za naslonit motor (tam kjer je ležaj pa se tačka premika) pa je še zmer mankalo pou centimetra do roba zadnje gume. Spusti malo zadnji feder če te to sekira, serijsko nevem če boš do roba pršou.

Z zablokirano se da lepo pelat po kolenu, s serijsko nastavitvijo morš pridt do roba obeh gum, z odblokirano gre pa tut po tački na kakšnem ovinku pri dobrih pogovjih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z zablokirano se da lepo pelat po kolenu, s serijsko nastavitvijo morš pridt do roba obeh gum, z odblokirano gre pa tut po tački na kakšnem ovinku pri dobrih pogovjih :)

Tole bo pa verjetno potem odvisno od gum, na obeh Aprilijah sm meu podrsane tačke in obem je mankalo do roba. No tista 08 je prišla bližje robu. (Pilot POwer na 06 in Continental Road Attack al Conti Twist, nemorem se spomnt, na 08 )

Na a.netu se prodaja 06, spizek pa bo povedu za 08. Pa preveri, če dvomiš :P

Garantirano na obeh tačke podrsane, gume pa pou centa od roba. Zdj razen če je biu rob pocufan pa jst to nism znau ocenit, kar pa že skoraj dvomim ^^

Na 600 do roba ni panike :) Do tačk pa že malo težje xD

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole bo pa verjetno potem odvisno od gum, na obeh Aprilijah sm meu podrsane tačke in obem je mankalo do roba. No tista 08 je prišla bližje robu. (Pilot POwer na 06 in Continental Road Attack al Conti Twist, nemorem se spomnt, na 08 )

Na a.netu se prodaja 06, spizek pa bo povedu za 08. Pa preveri, če dvomiš :P

Garantirano na obeh tačke podrsane, gume pa pou centa od roba. Zdj razen če je biu rob pocufan pa jst to nism znau ocenit, kar pa že skoraj dvomim ^^

Na 600 do roba ni panike :) Do tačk pa že malo težje xD

Aja možno, jst sm mev Dunlopove GP-jke ki so sicer mal višje. :D Ja na 600 je druga pesem, do roba že gre, do tačk pa nikoli, razn če bi mev originalne mogoče .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dau sm masino dol pa bat pa cilinder

tk dacilinder pa bat sta sam tk mal

zapečena pa mal znucana občuti se pa

nič tk da menjalnik -.- ko se mi sploh

ne lubi dajat masino narazen :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha...pol pa je zanimivo to.Meni na levi strani gume fali kakšnih 5mm na desni pa malenkost več, ker mi je lažje v levi ovinek polagat (nevem zakaj).

Tačke pa še niso pošrenfane...Bomo vidli ko bojo prave temperature če se pride do konc gume.Tak da se da brez nekih problemov z odblokirano do konc gume prit?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism najdu slike, da bi se mi lepš vidu rob gume. Prbližn se da razbrat. se vidi na desni strani mal svetlejše čist milimeter pri robu. :D

post-20290-0-08026600-1301216583_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!