Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nism najdu slike, da bi se mi lepš vidu rob gume. Prbližn se da razbrat. se vidi na desni strani mal svetlejše čist milimeter pri robu. :D

(A to maš ti original nosilc sam odrezan? :D)

Objavljeno

(A to maš ti original nosilc sam odrezan? :D)

Ja dobesedno odžagan :P

Objavljeno

Najprej en lep pozdrav vsem :D

Imam pa sledeč problem :( Včeraj ko sem se peljal domov z mojo RS-ko(06 letnik) se mi je kr naenkrat začela svetiti lučka za ler pa čeprav sem imel v prestavi:S Par km prej pa sem pa še tankal (za 12 eur) pa ko sem prižgal motor mi je še vseeno svetila lučka za rezervo :S Zdaj pa ne vem kaj naj naredim :S:S

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Tole bo pa verjetno potem odvisno od gum, na obeh Aprilijah sm meu podrsane tačke in obem je mankalo do roba. No tista 08 je prišla bližje robu. (Pilot POwer na 06 in Continental Road Attack al Conti Twist, nemorem se spomnt, na 08 )

Na a.netu se prodaja 06, spizek pa bo povedu za 08. Pa preveri, če dvomiš :P

Garantirano na obeh tačke podrsane, gume pa pou centa od roba. Zdj razen če je biu rob pocufan pa jst to nism znau ocenit, kar pa že skoraj dvomim ^^

Na 600 do roba ni panike :) Do tačk pa že malo težje xD

jest sm pol spredno in zadno gumo na obeh straneh do roba spravu

Objavljeno

Aha...pol pa je zanimivo to.Meni na levi strani gume fali kakšnih 5mm na desni pa malenkost več, ker mi je lažje v levi ovinek polagat (nevem zakaj).

Tačke pa še niso pošrenfane...Bomo vidli ko bojo prave temperature če se pride do konc gume.Tak da se da brez nekih problemov z odblokirano do konc gume prit?

Mah to je cela filozofija. Običajno ljudem, ki so desničarji je lažje polagat v levo kot v desno, medetem ko je pri levičarjih ravno obratno. Samo spet to ni čisto res, poznam ene ko so levičarji in lažje polagajo v levo.

Mene tud mal skrbi da se moj motor ne segreva preveč, nimam pa merilca temperature tko da ne vem kdaj je preveč segret. Kok pa more bit segret hladilnik ko je motor segret na delovno temperaturo oz. če se dost na visokih obratih vozš? Ker moj hladilnik je tok vroč da se ga ne morem z roko dotaknt. Pa zdle me še ne skrbi k je še dost hladno, samo nevem kako bo pa polet ko bo 35+°C :? kje pa majo aprilije vgrajen ta merilec za temperaturo?

Na aprili je na vrhu glave tak kovinski šraufek (če mu lahko tko rečem) in nanj je semo pritrjena žička, ki gre v armaturko. Drgač, jaz svojega kilerja nevem če sem se kdaj dotaknu, ko sem imel na delavni temp. zagret motor, tko da po občutko ne vem, kako je, samo na stari je bila temp 60-65 stopinj poleti tam do 70 mogoče malenkost več, to pa je že kr vroče.

Najprej en lep pozdrav vsem :D

Imam pa sledeč problem :( Včeraj ko sem se peljal domov z mojo RS-ko(06 letnik) se mi je kr naenkrat začela svetiti lučka za ler pa čeprav sem imel v prestavi:S Par km prej pa sem pa še tankal (za 12 eur) pa ko sem prižgal motor mi je še vseeno svetila lučka za rezervo :S Zdaj pa ne vem kaj naj naredim :S:S

Hvala za odgovore!

Enak problem je imel en kolega pred tabo, s tem, da mu je še enih par lučk svetlo, če se ne motim. Dej poglej si par strani nazaj sem napisal, kje najde kabel pri armaturki, da ga odklopi. Njemu je baje pomagalo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

če kupi ker RAVE ventil nj mi pošle PM

imam vse u kompletu ventil, elektronika,

zajla, elektromotor, tesnilo uglavnem vse

Objavljeno

Če imaš bovden za gas vedno malo nategnjen (npr. namesto štangasa), tudi ko je motor ugasnjen, a oljna pumpica skos dela? In ali lahko zaradi tega težje užge in se bolj kadi, ker se je čez celo noč nateklo olje ker je pumpica skos bila odprta (zaradi vedno malo nategnjene zajle)??

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Oljna pumpa je skos odprta tkoaltko, dela pa samo ko mašina dela, saj jo poganjajo zobniki, tko kot vodna pumpa ne dela ko ugasneš motor. Kadi zato ker je mrzu.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tko kot ste rekla ribnla je :angry: .. eno uprašanje zdj.. cilinder je baje še uredu (mal se ga spolira pa bo- se splača al raj nouga?), bat je treba menat, kje se da dobit pocen pa dobr? aja pa še to kje se pogleda oz. kako se pogleda če dost olja dobi motor da ni slučajn zarad tega zarabal??, kva bi loh še blo taga da je zaribal, ker sm bat glih menjou (sam je biu rablen)??

Objavljeno

tko kot ste rekla ribnla je :angry: .. eno uprašanje zdj.. cilinder je baje še uredu (mal se ga spolira pa bo- se splača al raj nouga?), bat je treba menat, kje se da dobit pocen pa dobr? aja pa še to kje se pogleda oz. kako se pogleda če dost olja dobi motor da ni slučajn zarad tega zarabal??, kva bi loh še blo taga da je zaribal, ker sm bat glih menjou (sam je biu rablen)??

Čist možno da nisi kupil prave mere. Pa ki ti je pamet da kopuješ rabljeni bat. Na stari bat poglej kakšna mera piše na vrhu bata in potem kupi čist enako nazaj. Celinder pa daj nekomu pohonat in nena nekaj doma sam poliraj.

Objavljeno

tko kot ste rekla ribnla je :angry: .. eno uprašanje zdj.. cilinder je baje še uredu (mal se ga spolira pa bo- se splača al raj nouga?), bat je treba menat, kje se da dobit pocen pa dobr? aja pa še to kje se pogleda oz. kako se pogleda če dost olja dobi motor da ni slučajn zarad tega zarabal??, kva bi loh še blo taga da je zaribal, ker sm bat glih menjou (sam je biu rablen)??

Bat kupi nov, če ne veš katere mere KLIK, vzameš šubler v roke pa premeriš fi cilindra in poglej ker bi ti najbolj pasal bat. Drgač jaz še zmeri zagovarjam stran pjme.co.uk, za moje pojme ful pocen roba, celo pohonajo ti cilinder in vesga boga, kr poglej si. Za olje poglej oljno pumpo, ki je na levi strani, v smeri vožnje motorja in bi se mogle taki dve črtici, ki sta gor, pokrivat ali bit zamaknjeni. Zdej če se ne motim, mora biti un fiksi del pumpe (črtica) biti bolj na desni kot pa un premikajoči del, da dobi več olja. Če je pa obratno, ja pol se je pa nekdo neki igral. Ja kot je uporabnik norc reku, vrjetno dimenzije bata niso bile prave.

Objavljeno (popravljeno)

če se ne motm piše na tastarmu batu 53/98 na ta noumu pa 53/99, možno??... kok pa stane hohnanje cilindra?? a je še kaj taga za pogledat, tko preventivno?

Popravljeno . Popravil kristjan5
Objavljeno

če se ne motm piše na tastarmu batu 53/98 na ta noumu pa 53/99, možno??... kok pa stane hohnanje cilindra?? a je še kaj taga za pogledat, tko preventivno?

Ja sej to je kul, pol je vrjetno edina napaka da si rabljenga kupu-mogoče je imel premalo mesa, kaj pa vem, te ne mislim zavajt. Da si ziher pa zmeri lahko s šublerjem pomeriš. Sej če daš na honanje ti direkt un pove kero dimezijo bata boš rabil, samo pazi, da le ta sploh obstaja. Kok stane pa uporabnika motorist1 vpraši, on je dal honat če se ne motim.

Ja poglej če ma ojnica kej lufta, ker če boš dal 200€ za honanje in nov bat (t.j. skupaj) pa boš ja še dal unih 100€ (se jo da dobit tudi za manj) za ojnico in nesel enemu, da ti zapreša. Zdej, da ti ne govorim, da če daješ že gred dol, da je tudi ležaje dobro zamenjat, kar nanese še na dodatnih dobrih 30€, če menjaš sam glavne. Sam pol hitr pridš na 500€, kar pa vrjamem, da je za malo koga na forumu to mali denar. Evo tko preventivno, da si ziher in ima da dela. Če sem kaj pozabil, se bo pa ziher kakšna dobra duša pojavila in me popravila.

Objavljeno

Nebom vsega bral ampak VEDNO, če zariba moraš menjat oboje tako bat kot tidi cilinder vse ostalo je ŠUŠMARIJA in ko zmontiraš ne se zanest na doziranje olja ampak dat direkno v benzin še dodatno vsaj 1% olja in mašino lepo ulaufat.In po ca 1K kil mora motor malo kaditi in na koncu izpuha mora biti kar malo mastno sicer dozira premalo olja in če se nemotom je to pri vseh nastavljivo !:hmm:

Ps:pa ne šparat na ceni olja, obvezno vozit z dobrim dragim oljem,ki ima čimveč aditivov saj ti podražijo olje !:hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Nebom vsega bral ampak VEDNO, če zariba moraš menjat oboje tako bat kot tidi cilinder vse ostalo je ŠUŠMARIJA in ko zmontiraš ne se zanest na doziranje olja ampak dat direkno v benzin še dodatno vsaj 1% olja in mašino lepo ulaufat.In po ca 1K kil mora motor malo kaditi in na koncu izpuha mora biti kar malo mastno sicer dozira premalo olja in če se nemotom je to pri vseh nastavljivo !:hmm:

Ps:pa ne šparat na ceni olja, obvezno vozit z dobrim dragim oljem,ki ima čimveč aditivov saj ti podražijo olje !:hmm:

Dejansko ni res. Nanos novega nikasila ( popolna obnova cilindra ) je dokaj zanesljiva metoda generalke, če sem iskren, bi si upal stavit, da so dobre obnove boljše od serijskih cilindrov. Honanje je tak tak, ker pač to več ni to...nov nikasil je pa dejansko indentičen menjavi cilindra ( če pride do poškodbe zarad drsanja bata ), vendar zanesljivo veliko cenejši. :)

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Malo off vprašanje.

Kaj pri burnout-u kuplonga fejst trpi?

Prou fejst zihr ni, tko kot tut za ketno in zobnike...

Objavljeno

tk ja pa mi je lepo zaribala aprilia :headbang:

ma gdo mogoče , mogoče xD kak cilinder kje doma

??? :sleep2:

Objavljeno (popravljeno)

tk ja pa mi je lepo zaribala aprilia :headbang:

ma gdo mogoče , mogoče xD kak cilinder kje doma

??? :sleep2:

http://www.avt0.net/....asp?ID=4564639

Sam preveri, da je isti cilinder.! Nevem od kerega leta naprej je rotax 122 ( kar imaš ti ).Pa še dost blizu tebe je ;)

Popravljeno . Popravil budacki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

tk ja pa mi je lepo zaribala aprilia :headbang:

ma gdo mogoče , mogoče xD kak cilinder kje doma

??? :sleep2:

kaj si se dalje vozil po tem ko ti ga je prijemalo tolko krat? jas mam enga polinija 154 samo je potreben obnove. sicer pa na http://www.2rad-sausenthaler.de/ poglej.

Objavljeno

http://www.avt0.net/....asp?ID=4564639

Sam preveri, da je isti cilinder.! Nevem od kerega leta naprej je rotax 122 ( kar imaš ti ).Pa še dost blizu tebe je ;)

ROTAX 123 je do 96 leta če ne celo do 98 leta (se mi zdi da je bolj to drugo kot prvo), od 99 naprej pa ROTAX 122.

Objavljeno

tk ja pa mi je lepo zaribala aprilia :headbang:

ma gdo mogoče , mogoče xD kak cilinder kje doma

??? :sleep2:

jst, sam je dost v k****, XD

Glej slike na tej strani:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malo off vprašanje.

Kaj pri burnout-u kuplonga fejst trpi?

trpi ful, vsaj na rs 125. Uporabnik aless je uspel narisat pol kroga, potem je pa so lamele ble ap :) jaz sem jih 4-5 narisal pa je še vedno normalno delala.

Še en video:

Objavljeno

Aha...kaj čist odvisno oc motorja ali moreš znat kurit gumo?

Video : Hahaha :photo:

Objavljeno (popravljeno)

Aha...kaj čist odvisno oc motorja ali moreš znat kurit gumo?

Video : Hahaha :photo:

Jah daš v prvo in ko spustiš skloško ne trpi več, če pa nonstop dodajaš moč s sklopko pol pa itq trpi :)

Pa na posnetku se gume sploh zavrtele niso...wtF? :D To je burnout ? xD

Popravljeno . Popravil budacki

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!