Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Folk nujno bi rabu jaz pomoč :)

a ma kdo doma od aprilie rs 125 tisti cilinder ko je gor pri bilanci( na desni strani ko je olje notri oz pač tisto ko z predjno bremzo bremzaš..saj

vete kaj mislim.),nujno bi rabil to!!!

če ma kdo naj napiše:))

lp amadej.

V Louis lahko pocen nadomestno kupiš...drugače pa odpad v Miklavžu,če rabiš cifro jo imam...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louis lahko pocen nadomestno kupiš...drugače pa odpad v Miklavžu,če rabiš cifro jo imam...

Daj mi prosim cifro ja:)

ker res nujno rabim do sobote!

bi šel v Louis al ni časa da bi tja šel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj mi prosim cifro ja:)

ker res nujno rabim do sobote!

bi šel v Louis al ni časa da bi tja šel.

Saša Svenšek 041-445-643

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo fantje!

No zdj se pa še js oglašam po dougmu času spet mal :D... Čez zimo ni blo kaj počet, zdj ko je pa aprilia pripravljena na novo sezono pa dodajam par fotk ;)

Tkole je zgledal pred zimo, ko je šla zadeva narazen....

bt-power-011.jpg

Potem sem prejšen teden dubu dele (novi vertex bat, twing ring z ravno glavo, en ring je premalo oz. za dirke, ker ne drži dolgo, koyo ležaje za glavno gred in semeringe, zamaknjeno kajlico za magnet za krajši predvžig, vsa tesnila ter par drobnarij)...

110331110726.jpg

Evo sestavljeno skupaj, ju3 monteram pol pa počas probat kako se to kej fura :P

110407215843.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo. Ti maš že tak, neki zbrušene kanale če se ne motim, ane. Dej mi povej, če si se ojnice tudi kaj dotaknil, ali si kar original pustil? Ker za ležaje se spomnim, da si rekel, da so začeli "žvižgati", ampak si jih itak zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še imaš namen kaj iztisnit iz tega agregata. Boš mogo zamenjat elektroniko, ker ti veliko stran pobere. Bi pa prav z veseljem se enkrat zapelal z njim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo. Ti maš že tak, neki zbrušene kanale če se ne motim, ane. Dej mi povej, če si se ojnice tudi kaj dotaknil, ali si kar original pustil? Ker za ležaje se spomnim, da si rekel, da so začeli "žvižgati", ampak si jih itak zamenjal.

Ojnica je originalna, zaenkrat ni blo problemov :P ja ležaji so pa FAG firma, js se ne spoznam, fotr k je pa v strojništvu je pa reku da niso neki hudi ležaji to in je koyo velik bolj kvalitetna roba. Seveda bi pri serijski mašini tut original ležaji zdržal tja do 20k km, te so se pa podrl pr 14k km k je mal več obremenitve x))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še imaš namen kaj iztisnit iz tega agregata. Boš mogo zamenjat elektroniko, ker ti veliko stran pobere. Bi pa prav z veseljem se enkrat zapelal z njim :)

Vem vem, original cdi retardira vžig pri 10600 obrati, zto sm zdele notr dau zamaknjeno kajlico za magnet, ki bo upam vsaj malo odpravila to omejevanje. Drugače mam pa v planu od zeeltronicca kupt cdi, ki je pa popolnoma nastavljiv (mapa, odpiranje rava, ni da ni skratka). Je tut ta tip k ma to fermo na mojmu motorju 2 leti nazaj meru z osciloskopom vse živo in naredu osnovo za ta cdi (euro 2 cdi športne je že prej mel, zdj pa še za euro3 aprilie), tko da bo kšn popust upam da padu hehe. Drugač pa za krog ni panike nobene, dam z veseljem za probat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem vem, original cdi retardira vžig pri 10600 obrati, zto sm zdele notr dau zamaknjeno kajlico za magnet, ki bo upam vsaj malo odpravila to omejevanje. Drugače mam pa v planu od zeeltronicca kupt cdi, ki je pa popolnoma nastavljiv (mapa, odpiranje rava, ni da ni skratka). Je tut ta tip k ma to fermo na mojmu motorju 2 leti nazaj meru z osciloskopom vse živo in naredu osnovo za ta cdi (euro 2 cdi športne je že prej mel, zdj pa še za euro3 aprilie), tko da bo kšn popust upam da padu hehe. Drugač pa za krog ni panike nobene, dam z veseljem za probat :D

:notworthy: :notworthy: :notworthy: Vsaka ti čast, kar ti delaš s tem motorjem. Le da ti bo služil, tko k je treba! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej snem auspuh dol pa glej čez izpušn ventil kko se rave odpera pa našteli tko da se bo prou odperu in to je to

Kako pa aktiviraš rave ko imaš izpušni sistem dol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa aktiviraš rave ko imaš izpušni sistem dol?

z roko tm pr magnetu od rava nategn pa boš vidu kok se odpre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo..odločam se za nakup rske pa me zanima zakaj je tale neki čudno pocen..dobr res je bla na tleh kar je vidt iz plastik k so brez nalepk..a mogoče kdo pozna lastnika..ter če ve kaj je blo kei z motorjom

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4155072

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:notworthy: :notworthy: :notworthy: Vsaka ti čast, kar ti delaš s tem motorjem. Le da ti bo služil, tko k je treba! :)

Hvala :D zaenkrat ni blo problemov, ga pa ful čuvam in raj kak kilometer prej menjam dele, ok ležaji so začel žvižgat, kar je bilo opozorilo da je potrebna menjava, pol k je blo pa lih narazn use pa še bat pa kakšno malenkost, zdj je pa mir za celo sezono upam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala :D zaenkrat ni blo problemov, ga pa ful čuvam in raj kak kilometer prej menjam dele, ok ležaji so začel žvižgat, kar je bilo opozorilo da je potrebna menjava, pol k je blo pa lih narazn use pa še bat pa kakšno malenkost, zdj je pa mir za celo sezono upam :P

ojla, @kvasko..... dej, sam lepe rči pišeš...... kva pa gnar pr vsej tej tem?

(ne, tud prbližn me firbc ne matra ampak.... fantje k to bereje od par strani nazaj bodo rekl: če kvasko to zmore (in mu dela), zmoremo tud mi (sam tle bodo mao zajebal).

drgač pa..... drž se, mi mamo dobre izkušnje s pol manj frizirano rs-ko pa vseen.... tunček je the best (sam ne un 125)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla, @kvasko..... dej, sam lepe rči pišeš...... kva pa gnar pr vsej tej tem?

(ne, tud prbližn me firbc ne matra ampak.... fantje k to bereje od par strani nazaj bodo rekl: če kvasko to zmore (in mu dela), zmoremo tud mi (sam tle bodo mao zajebal).

drgač pa..... drž se, mi mamo dobre izkušnje s pol manj frizirano rs-ko pa vseen.... tunček je the best (sam ne un 125)

Ja dnarja je šlo neki, okol 1500€ se mi zdi. Sam za razliko od ostalih mogoče, svoj denar vlagam v to, ki sm ga pošteno zalužu oz. nekaterega "krvavo" (ko sem imel s tomosom nesrečo x)) in potem cenim in čuvam tisto kar imam. Če bi s fotrovmu denarjem razpolagu najbrž to nebi blo isto. Mislm men dela, je pa dejstvo da ma motor 15000 km in sm mogu ležaje menjat, kompresija jih zjebe, dočim bat bi pa še špilu neki cajta (vgrajen pri 8000) vsaj kake 2-3 jurje km. No zdj je pa mašina obnovljena in se mislm celo sezono furat brez izrednih servisov... Če gre pa kej v kurac pa tut z veseljem povem oz. ne skrivam kokr mogoče kšn x)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so to taprave mere za un igličast ležaj med sornikom in ojnico

15x19x20 mm pa če mata polinijev bat in navaden enakega? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so to taprave mere za un igličast ležaj med sornikom in ojnico

15x19x20 mm pa če mata polinijev bat in navaden enakega? :?

Polinijev in navaden imata enakega ja newem pa kake so dimenzije :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polinijev in navaden imata enakega ja newem pa kake so dimenzije :D

pol je tako vredu ker rabim za polinija pa mi je rekla prodajalka

da majo samo za navadne bate če sta ista pol ni panike

thank you :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kok pa kaj bi prdobu s 34 frgazrjem na rs 125 nov letnik.=) kua bi mogu use menjat(dize),odpirat(olje)..?? Pa kok bi se kej poznal na končni pa pr pospeških..in pa seveda poraba.xD

Najlepša hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kok pa kaj bi prdobu s 34 frgazrjem na rs 125 nov letnik.=) kua bi mogu use menjat(dize),odpirat(olje)..?? Pa kok bi se kej poznal na končni pa pr pospeških..in pa seveda poraba.xD

Najlepša hvala za odgovore.

Pridobil bi ene 2-3 litre na porabi :) To se daje gor ko imaš že marsikaj druga predelanega/ zamenjanega. Z samo menjavo pa boš v primerjavi poraba/preformace bil na zgubi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridobil bi ene 2-3 litre na porabi :) To se daje gor ko imaš že marsikaj druga predelanega/ zamenjanega. Z samo menjavo pa boš v primerjavi poraba/preformace bil na zgubi.

A si probu?? Men porab z 34-ko samo pol litra več kokr 28, motor mi kuri z vsem kar je gor 6-6,5 l, lahko prideš probat, se pa velik pozna z večmu fergom (če je nastavljen seveda), še tok bolj, če se menja lamele z vforce3, preverjeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridobil bi ene 2-3 litre na porabi :) To se daje gor ko imaš že marsikaj druga predelanega/ zamenjanega. Z samo menjavo pa boš v primerjavi poraba/preformace bil na zgubi.

ja mam predelano...športna krivina,rave,brez el blokade.. tko da zdej gre ene 170 kej tazga..=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!