Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima koga gianeli dušilec novejše oblike 300€?

Objavljeno

Zanima koga gianeli dušilec novejše oblike 300€?

sm dušilc 300€ madona si drk

jest sm dou za kompletn auspuh(krivina+dušilc) 200€ pa je biu nou model gianelli ;)

Objavljeno

sm dušilc 300€ madona si drk

jest sm dou za kompletn auspuh(krivina+dušilc) 200€ pa je biu nou model gianelli ;)

Glupo sem napisal komplet gianeli, krivina in dušilec. Dušilec je pa novejše oblike :)

Se pardoniram :)

Objavljeno

Točno tak je !! :)

ja vedno bol opažam!! :slap:

da ni meu pojma :wallbash:

Objavljeno (popravljeno)

ja vedno bol opažam!! :slap:

da ni meu pojma :wallbash:

a je to potem ta ki bi naj bla nekaj ultra predelana, vsaj tak so govorli ko še jo je mel prejšnji lastnik?

ja glede teh problemov pa šraufanja če gledam po svoji rs-ki, je blo kar nekaj za popravit ko sem jo kupil(skoraj vse zaradi malomarnosti prejšnjega lastnika, tako rekel majster), odkar jo mam sem naredil že kar dosti km pa moram rečt da sem večino vozil na pouno(spet eden ki samo tiši do konca non stop evilgrin.gif), ampak motor gre brez problema, bat predržal več kot predpisanih 15000km pa še dalje je v uporabi(v drugi rs-ki biggrin.gif), tudi vse drugo v redu in če vzdržuješ kot treba, tudi primerno načinu vožnje pa da je vse kot treba bit, mora it. kake malenkosti pridejo saj motor ni nov, samo če pošlihtaš kot treba, gre. to so moje izkušnje, za druge pa nebom nič pametoval. upam da boš zrihtal pa da boš čim več hitrih km naredil! wink.gif

LP!

Popravljeno . Popravil NoLimit46
Guest anzeee93
Objavljeno

On : TTS tudi jaz ne priporočam...1x sem ga tankal in nikoli več...Motul 710 je odličen...ga skozi tankam.Probaj si ga tudi kje ceneje zrihtat kot pa ga prodajajo v trgovini.

a je kdo zainterisiran da bi se slo v italijo po ene 50L motula 710? usak uzame nevem 10 litrov al pa 5, količinski popust pa to =))

Objavljeno (popravljeno)

Slika je simbolična!

Aprilia+RS+125+96.jpg

Zamina me ce ima kdo mogoce kak rabljen bat,cilinder za tak motor, ali pa kdo ve za spletno stran kjer lahko naročim te dele.

Popravljeno . Popravil brencho
Objavljeno

Živjo, mene pa zanima, če kdo prodaja oz. če pozna nekoga ki prodaja aprilia rs 125 2002 letnik po delih ali pa nek servis kjer niso malomarni kot v LJ na dunajski cesti :/(12 dni čakanja, ko pa le pridejo deli so pa napačni). rabim glavo.

lp

Objavljeno

Jaz sem tekoj za...jaz bi vzel kakih 10-15L...sem 1x naročil 12 litrov in mislim da je bila cena okoli 12 ali 13€ za liter.

Jaz sem polek če se bo naročevalo.

Objavljeno

Živjo, mene pa zanima, če kdo prodaja oz. če pozna nekoga ki prodaja aprilia rs 125 2002 letnik po delih ali pa nek servis kjer niso malomarni kot v LJ na dunajski cesti :/(12 dni čakanja, ko pa le pridejo deli so pa napačni). rabim glavo.

lp

Glavo imam jaz še kot novo, nepoškodovano ali karkol, prevoženih 8000km z njo. Sicer nimam rs-ke ampak sx-a, ampak je glava ista, saj tako en kot drug motor poganja rotax 122 ;)).... Glavo sem pa menjal, ker imam ravni bat, in tudi drugo glavo (VHM). Tko da če te zanima, sam je nebom več rabil....

Objavljeno (popravljeno)

Neki me zanima...spet =P

Danes sem pogledal če se rave vredu poravna z izpušnim kanalom, in se....vendar se pri 8k še vedno čuti luknja. V prvi in drugi prestavi gre normalno čez, se ne čuti, v tretji pa že nima več dovolj moči.

A se da to kako odpravit..?

P.S. Glede Motula sem tudi jaz za, če se ga dobi pod 10€. (Tule pri nas je 13€)

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

Neki me zanima...spet =P

Danes sem pogledal če se rave vredu poravna z izpušnim kanalom, in se....vendar se pri 8k še vedno čuti luknja. V prvi in drugi prestavi gre normalno čez, se ne čuti, v tretji pa že nima več dovolj moči.

A se da to kako odpravit..?

P.S. Glede Motula sem tudi jaz za, če se ga dobi pod 10€. (Tule pri nas je 13€)

Malo zategni oz. odtegni zajlo, se nespomnim več točno. Vglavnem rave ni čist v nulo nastavlje.

Objavljeno

Neki me zanima...spet =P

Danes sem pogledal če se rave vredu poravna z izpušnim kanalom, in se....vendar se pri 8k še vedno čuti luknja. V prvi in drugi prestavi gre normalno čez, se ne čuti, v tretji pa že nima več dovolj moči.

A se da to kako odpravit..?

P.S. Glede Motula sem tudi jaz za, če se ga dobi pod 10€. (Tule pri nas je 13€)

Mal luknje je, pa če se še newem kako matraš... Verjetno ti ga pri 8000 mal zamori, potem pri 8400 pa potegne, najbol bi blo če bi se rave tkt odpru :P... Men je to kr mal moril, zdj k je pa motor ornk dodelan pa tut čez luknjo potegne kokr more :D

Objavljeno

a je to potem ta ki bi naj bla nekaj ultra predelana, vsaj tak so govorli ko še jo je mel prejšnji lastnik?

ja glede teh problemov pa šraufanja če gledam po svoji rs-ki, je blo kar nekaj za popravit ko sem jo kupil(skoraj vse zaradi malomarnosti prejšnjega lastnika, tako rekel majster), odkar jo mam sem naredil že kar dosti km pa moram rečt da sem večino vozil na pouno(spet eden ki samo tiši do konca non stop evilgrin.gif), ampak motor gre brez problema, bat predržal več kot predpisanih 15000km pa še dalje je v uporabi(v drugi rs-ki biggrin.gif), tudi vse drugo v redu in če vzdržuješ kot treba, tudi primerno načinu vožnje pa da je vse kot treba bit, mora it. kake malenkosti pridejo saj motor ni nov, samo če pošlihtaš kot treba, gre. to so moje izkušnje, za druge pa nebom nič pametoval. upam da boš zrihtal pa da boš čim več hitrih km naredil! wink.gif

LP!

no pa sej je kr (ultra predelana) xD

gre fuul bolš ko pa navadne

mam 160 polini, dellorto 32, gianelli, karbonske lamele pa se kaksne malenkosti...

sam trenutno pa neki zabava :ninja: nemorm ga dougo držat tam več ko 9.000 rpm

sej obrati so sam tisti trenutni recimo iz prve u drugo pa pol u tretjo

sam ko so pa 5 alpa 6 brzina ko morš držat ubrate je pa problem :BUA:

tk da treba odkrit tt problem

Objavljeno

no pa sej je kr (ultra predelana) xD

gre fuul bolš ko pa navadne

mam 160 polini, dellorto 32, gianelli, karbonske lamele pa se kaksne malenkosti...

sam trenutno pa neki zabava :ninja: nemorm ga dougo držat tam več ko 9.000 rpm

sej obrati so sam tisti trenutni recimo iz prve u drugo pa pol u tretjo

sam ko so pa 5 alpa 6 brzina ko morš držat ubrate je pa problem :BUA:

tk da treba odkrit tt problem

Nisem te ravno razumel, kaki imaš problem vendar, če ne gre v obrate v višjih predstavah je problem v rave ventilju.

Objavljeno

same probleme mate s temi rave ventili... dol zmečte to itak je motor pod 8000rpm neuporaben

Objavljeno

same probleme mate s temi rave ventili... dol zmečte to itak je motor pod 8000rpm neuporaben

rave je zlo uporabn ker ti zmanša porabo za cca. 2litra ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nisem te ravno razumel, kaki imaš problem vendar, če ne gre v obrate v višjih predstavah je problem v rave ventilju.

ne to xD ne razumeš jas imam moč in obrate pravim sam da ga ne smem drzat dolgo v obratih sj drzim ga lahka pa do obratov pride ( to ni problem) problem je ce bi ga drzau 3-4 s na 9.000 rpm bi mi bat zagrabu ker vem kak zvok zacne dajat masina in pol morem spustit gas ce ne bi mi prijel bat uglavnem nesmem ga drzat dolgo na obratih ne da ga nemorem zdj razumes? :)

Objavljeno

Malo zategni oz. odtegni zajlo, se nespomnim več točno. Vglavnem rave ni čist v nulo nastavlje.

Hvala, se bom še mal zajbavu s tem..

Mal luknje je, pa če se še newem kako matraš... Verjetno ti ga pri 8000 mal zamori, potem pri 8400 pa potegne, najbol bi blo če bi se rave tkt odpru :P... Men je to kr mal moril, zdj k je pa motor ornk dodelan pa tut čez luknjo potegne kokr more :D

Maš res. tongue.gif

Objavljeno

same probleme mate s temi rave ventili... dol zmečte to itak je motor pod 8000rpm neuporaben

Se strinjan !! :))

Objavljeno

Se strinjan !! :))

Hjaoo, brez rava je ta motor samo za dirkališče, z ravom pa gladko potegne že od 4000 nad 8000 je pa power :D aja pa kokr je spizek reku, tkoj 2 litra manj porabe z ravom...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

živjo fantje

imam eno težavo in sicer motor že od novega ko sem ga kupil nerad vžge, štarter dela normalno vse dela imam občutek kot da ne dobi bencina, kot da bi izhlapel iz lončka po nekaj poskusih cca 5 x 10 sekund mi vžge in potem je vse vredu vžigam ga z ˝zaugom˝, akmolator je poln, peljal sem ga na servis a ni nič ugotovil, kajti če motor ne stoji vsaj tri dni vžge normalno če pa ga ne vžgeš v treh do petih dneh zopet ne vžge in moraš zopet se zajebavat z štarterjom za katerega mislim da ni doro da bi ga prekuru kajti motor je il nov in vem kakšen je, čudno pa je da je to že od novega, je pa apriia rs 125 letnik 2008, a je imel že kdo podoben problem ? če kdo kaj ve bi prosil za odgovor ;)

lp anže

Objavljeno

rave je zlo uporabn ker ti zmanša porabo za cca. 2litra ;)

kaki ste taj to vi motoristi,da gledate na porabo?Motor je užitek ne pa ....

Hjaoo, brez rava je ta motor samo za dirkališče, z ravom pa gladko potegne že od 4000 nad 8000 je pa power :D aja pa kokr je spizek reku, tkoj 2 litra manj porabe z ravom...

Nehaj no kako se taj sploh gre peljat z 125 z manj kot 8000rpm?

Objavljeno

kaki ste taj to vi motoristi,da gledate na porabo?Motor je užitek ne pa ....

Nehaj no kako se taj sploh gre peljat z 125 z manj kot 8000rpm?

Ja da se, ce ga pa na vsakmu koticku tisis nad 8000 pol pa svaka cast, si legenda ;), cez naselje u 1. prestavi 50 ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!