Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja da se, ce ga pa na vsakmu koticku tisis nad 8000 pol pa svaka cast, si legenda ;), cez naselje u 1. prestavi 50 ;)

Kot si že delno sam odgovoril :D

Pomembno je kak gre šele po 8000rpm.Prej je itak vseeno,ko se 50km/h pelješ....in ja na moji je pela ves čas blokada-so bili pa to drugi časi-pa moja sploh ni vedela kaj je rave :D

Tud vsi ostali mopiji,ki sem jih imel razen čoperjev niso bili ali so dosti pod 8000rpm :hmm:

Objavljeno

Pri meni je tako, na prejsni sem imel RAVE na tej pa ne, pa sem na začetku ful jamral kako to nikamor ne gre. Sam pol po daljšem premisleku sem si rekel, BV dajat 150€ za RAVE, ker sem se itak vozil več ali manj izven naselji, kar vrjetno vsi vedo kaj pomeni :evilgrin:.

dirkac24 mogoče če bi mal fergi spucu/nastavil, mogoče kakšna svečka :?. Drgač akumulator itak ne more bit če vergla.

Objavljeno

Ja da se, ce ga pa na vsakmu koticku tisis nad 8000 pol pa svaka cast, si legenda ;), cez naselje u 1. prestavi 50 ;)

Bw se skoz naselje 50peljat no dokler te ne dobijo...nimam rave ventila..ok po 8000 obrat je res mrtva al ok mene ne moti..sam nad 8000 obrat je pa res da motor oživi :)

p.s : bw predelavat za dost €.. boljše kupit 600ccm pa je to to :)

Objavljeno

Bw se skoz naselje 50peljat no dokler te ne dobijo...nimam rave ventila..ok po 8000 obrat je res mrtva al ok mene ne moti..sam nad 8000 obrat je pa res da motor oživi :)

p.s : bw predelavat za dost €.. boljše kupit 600ccm pa je to to :)

Rave ventil = 150-250€ (pa še porabo ti zmanjša), kupiš rabljenega pa si zmagau ;)

Kazen za 600ccm brez izpita = 500€ pa ponavadi nanese še kako malenksot zraven. Pa seveda 600cc = €€€€, zavarovanje, gume, vedno strah, ker nimaš izpita. Zdej pa razmisli?

Lahko ti sam rečem, iz izkušnje, če imaš izpit za 125cc se pelji s 125cc.

Brezveze? Kakor za koga. Če si v LJ doma je RAVE obvezen, mene bi semaforji ubili. Z avtom ponorim na semaforju pa da nebi poleti na 35+ v kombinezonu :D

Objavljeno

živjo fantje

imam eno težavo in sicer motor že od novega ko sem ga kupil nerad vžge, štarter dela normalno vse dela imam občutek kot da ne dobi bencina, kot da bi izhlapel iz lončka po nekaj poskusih cca 5 x 10 sekund mi vžge in potem je vse vredu vžigam ga z ˝zaugom˝, akmolator je poln, peljal sem ga na servis a ni nič ugotovil, kajti če motor ne stoji vsaj tri dni vžge normalno če pa ga ne vžgeš v treh do petih dneh zopet ne vžge in moraš zopet se zajebavat z štarterjom za katerega mislim da ni doro da bi ga prekuru kajti motor je il nov in vem kakšen je, čudno pa je da je to že od novega, je pa apriia rs 125 letnik 2008, a je imel že kdo podoben problem ? če kdo kaj ve bi prosil za odgovor ;)

lp anže

Probi porint v 2. brzini pa poglej če vžge. Isto težavo sm js odpravu na 50cc s zamenjavo svečeke BR9EIX (iridium)....

Objavljeno

Rave ventil = 150-250€ (pa še porabo ti zmanjša), kupiš rabljenega pa si zmagau ;)

Kazen za 600ccm brez izpita = 500€ pa ponavadi nanese še kako malenksot zraven. Pa seveda 600cc = €€€€, zavarovanje, gume, vedno strah, ker nimaš izpita. Zdej pa razmisli?

Lahko ti sam rečem, iz izkušnje, če imaš izpit za 125cc se pelji s 125cc.

Brezveze? Kakor za koga. Če si v LJ doma je RAVE obvezen, mene bi semaforji ubili. Z avtom ponorim na semaforju pa da nebi poleti na 35+ v kombinezonu :D

če si doma v lj je najbolši skuter tongue.gif

za moje pojme..rave kurac (sem ga že mel noter na srečo da sem ga lahko za fajni denar prodal trance_40_thumbup.gif )

Rave ventil = 150-250€ (pa še porabo ti zmanjša), kupiš rabljenega pa si zmagau ;)

Kazen za 600ccm brez izpita = 500€ pa ponavadi nanese še kako malenksot zraven. Pa seveda 600cc = €€€€, zavarovanje, gume, vedno strah, ker nimaš izpita. Zdej pa razmisli?

Lahko ti sam rečem, iz izkušnje, če imaš izpit za 125cc se pelji s 125cc.

Brezveze? Kakor za koga. Če si v LJ doma je RAVE obvezen, mene bi semaforji ubili. Z avtom ponorim na semaforju pa da nebi poleti na 35+ v kombinezonu :D

če si doma v lj je najbolši skuter tongue.gif

za moje pojme..rave kurac (sem ga že mel noter na srečo da sem ga lahko za fajni denar prodal trance_40_thumbup.gif )

Objavljeno

Rave ventil = 150-250€ (pa še porabo ti zmanjša), kupiš rabljenega pa si zmagau ;)

Kazen za 600ccm brez izpita = 500€ pa ponavadi nanese še kako malenksot zraven. Pa seveda 600cc = €€€€, zavarovanje, gume, vedno strah, ker nimaš izpita. Zdej pa razmisli?

Lahko ti sam rečem, iz izkušnje, če imaš izpit za 125cc se pelji s 125cc.

Brezveze? Kakor za koga. Če si v LJ doma je RAVE obvezen, mene bi semaforji ubili. Z avtom ponorim na semaforju pa da nebi poleti na 35+ v kombinezonu :D

Objavljeno

ne to xD ne razumeš jas imam moč in obrate pravim sam da ga ne smem drzat dolgo v obratih sj drzim ga lahka pa do obratov pride ( to ni problem) problem je ce bi ga drzau 3-4 s na 9.000 rpm bi mi bat zagrabu ker vem kak zvok zacne dajat masina in pol morem spustit gas ce ne bi mi prijel bat uglavnem nesmem ga drzat dolgo na obratih ne da ga nemorem zdj razumes? :)

to maš nekje lufta(ali so že ležaji znucani, ojnica...). jaz si tega niti predstavljati nemorem da nebi mogeg držati par sekund na 9000, ker pri meni med vožnjo ponavadi samo za par sekund pade pod te obrate tongue.gif

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

to maš nekje lufta(ali so že ležaji znucani, ojnica...). jaz si tega niti predstavljati nemorem da nebi mogeg držati par sekund na 9000, ker pri meni med vožnjo ponavadi samo za par sekund pade pod te obrate tongue.gif

ja ko sm pogledau ojnico( ko sem bat menjau ni mela nič lufta gor pa dol) razn če sta šla una dva ko sta na gredi :? nevem to je res čudn problem morm zrihtat :glare:

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ja ko sm pogledau ojnico( ko sem bat menjau ni mela nič lufta gor pa dol) razn če sta šla una dva ko sta na gredi :? nevem to je res čudn problem morm zrihtat :glare:

ko si jo mel narazn bi moral samo zavrtet gred kolikor hitro gre pač z roko in če že s to hitrostjo žvižgata sta zanič. lahko pa da so vsi slabi in potem ni nič čudnega če že vibrira ves motor ko je v resonanci. ko rata prehudo vzameš motor narazn pa menjaš vse ležaje in semeringe (8 ležajev 3 semeringi, okrog 45e CODEX), ker če si menjal bat pa da ojnica nima lufta so samo še ležaji. potem pa nimaš več kaj mašine narazn dajat en lep cajt če maš srečo evilgrin.gif

Objavljeno

rabim en pameten odgovor :P

a je mozno da bat zariba brez posledic?

recimo da ti zagrabi pa ni nč narobe

paga nazaj uzges pa laufa? je to mozno?

ker ce ni mi preostane sam masino dol vzet

pa menjat vse lezaje???

tk da se priporočam za odgovor O:-)

Objavljeno

rabim en pameten odgovor :P

a je mozno da bat zariba brez posledic?

recimo da ti zagrabi pa ni nč narobe

paga nazaj uzges pa laufa? je to mozno?

ker ce ni mi preostane sam masino dol vzet

pa menjat vse lezaje???

tk da se priporočam za odgovor O:-)

jop lahko ti zariba brez posledic..samo to je malokdaj.

to se je dogajalo enemu mojemu kolegu..pa se je dalje vozil pa naredil 3000 km :P

Objavljeno

jop lahko ti zariba brez posledic..samo to je malokdaj.

to se je dogajalo enemu mojemu kolegu..pa se je dalje vozil pa naredil 3000 km :P

to mu ziher ni zaribalo brez posledic nekaksen ris alpa kaj je ze moglo nardit

da se je pol vozu se 3000km ja js mislim ce se lahka to nardi veckrat recimo

kake 5x? pa da ni na batu niti male spremembe od prej preden je zagrablo??

Objavljeno

to mu ziher ni zaribalo brez posledic nekaksen ris alpa kaj je ze moglo nardit

da se je pol vozu se 3000km ja js mislim ce se lahka to nardi veckrat recimo

kake 5x? pa da ni na batu niti male spremembe od prej preden je zagrablo??

To je pa skor nemogoče.

Objavljeno

rabim en pameten odgovor :P

a je mozno da bat zariba brez posledic?

recimo da ti zagrabi pa ni nč narobe

paga nazaj uzges pa laufa? je to mozno?

ker ce ni mi preostane sam masino dol vzet

pa menjat vse lezaje???

tk da se priporočam za odgovor O:-)

kaj nisi ti menjal bata? ali še ti to zdaj dela z novim. ker bat ne bo zaribal brez posledic in tudi vzroka, posebej ne večkrat grrr.gif. možno je da nazej užge, posledice pa ostanejo. tisto z ležaji pa sem mislil samo zaradi tega, ker si rekel da motor v višjih vrtljajih ruži. no, ko sem se jaz vozil s to aprilio lani prej ko je bla tako predelana, je res tresla pa ropotala in še lastnik je rekel da bo potrebno narest generalko(verjetno je potem samo zmetal gor to predelavo, drugo pa pustil). ti to res preglej, preden te razmeče kje v kakem ovinku pa škode naredi za enih par novih batov pa še česa skup closedeyes.gif

Objavljeno

to mu ziher ni zaribalo brez posledic nekaksen ris alpa kaj je ze moglo nardit

da se je pol vozu se 3000km ja js mislim ce se lahka to nardi veckrat recimo

kake 5x? pa da ni na batu niti male spremembe od prej preden je zagrablo??

v tem primeru ne grabi zaradi bata, nekaj drugega grrr.gif.

Objavljeno

kaj nisi ti menjal bata? ali še ti to zdaj dela z novim. ker bat ne bo zaribal brez posledic in tudi vzroka, posebej ne večkrat grrr.gif. možno je da nazej užge, posledice pa ostanejo. tisto z ležaji pa sem mislil samo zaradi tega, ker si rekel da motor v višjih vrtljajih ruži. no, ko sem se jaz vozil s to aprilio lani prej ko je bla tako predelana, je res tresla pa ropotala in še lastnik je rekel da bo potrebno narest generalko(verjetno je potem samo zmetal gor to predelavo, drugo pa pustil). ti to res preglej, preden te razmeče kje v kakem ovinku pa škode naredi za enih par novih batov pa še česa skup closedeyes.gif

ja pa z novim batom isto dela -.-

sej nism reku da bat zagrabi js

sm sam reku da zagrabi, ka pa

zagrabi pa nevem :? misliš da

bi lahka bli krivi lezaji?? :huh:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ja pa z novim batom isto dela -.-

sej nism reku da bat zagrabi js

sm sam reku da zagrabi, ka pa

zagrabi pa nevem :? misliš da

bi lahka bli krivi lezaji?? :huh:

najprej bi blo pametno pogledat bat, ker če si dal notri novega, pa da bo ta brez vsake poškodbe, potem ni bat. jaz osebno vem samo za en primer da bi ležaji prijemali, pa še to e bilo zaradi podložke ki se založi med gred in ohišje mašine na desni strani gredi, ker je bla poškodovana že ob sestavljanju motorja in jo je potem potegnilo v ležaj. v vsakem primeru boš mogel razdirat, tako da je najlažje bat pogledat in pol veš kak naprej wink.gif.

Objavljeno

js sm tut za če bo meu kakšen tako varjanto uzamem tut js ene 5l..al pa 10

a je kdo zainterisiran da bi se slo v italijo po ene 50L motula 710? usak uzame nevem 10 litrov al pa 5, količinski popust pa to =))

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js sm tut za če bo meu kakšen tako varjanto uzamem tut js ene 5l..al pa 10

jst tud ene 5 ali 10 litrov,..(odvisno od popusta)

;D

Objavljeno

Zaj mi prosim povejte kak je z tem...ker mi malo voda v grlo teče z oljem...jaz sem pripravlen kupit 15l...sem se že sam pozanimal za 15l bi dobil liter za 12,40€.

Če se še več vzame bi še blo ceneje...ampak če nebomo skup naročli bom pač jaz sam pa bom dal za liter 12,40€.

Objavljeno

Mene pa zanima kako se na katerem koli 125cc motorju da povečat končno hitrost brez povečanja prostornine ali moči (če se sploh da).

Objavljeno

Zaj mi prosim povejte kak je z tem...ker mi malo voda v grlo teče z oljem...jaz sem pripravlen kupit 15l...sem se že sam pozanimal za 15l bi dobil liter za 12,40€.

Če se še več vzame bi še blo ceneje...ampak če nebomo skup naročli bom pač jaz sam pa bom dal za liter 12,40€.

jst sm 100% za vsaj 5 litrov po taki ceni,.. ;D;D;D

Objavljeno

Povejte če bi še kdo vzel...ko bote povedli kolko litrov bom šel tja in vprašal če se še da dobit večji popust...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!