NinjaRider04 Objavljeno Januar 24, 2012 Opozori Objavljeno Januar 24, 2012 sej ni to, da bi se skoz gnau na pune, včasih se ti pa zalubi mal več kot gre ne :grim sam bi blo vsakemu noro, da gre u 1 60, u 2 80, 3 98 4 120, u 5 130, u 6 140.. obrati grejo do 13k, sam ga ne tiščim do konca.. menjavam pri 8k.. phahahahaahaha FAIL ..pri 8K ..menjavaš lahko tudi pri 10k..al pa še več,..stari koliko sem bral malo teme..daj ne spravlaj se k temu ker nimaš pojma o pojmu oz ne poznaš Rske ko treba..pelji raje nekam da ti to naredijo ...IF U DON'T KNOW APRILIA GOOD DON'T DRIVE IT..DRIVE 4T YAMAHA YZF!
speedfighttuning Objavljeno Januar 24, 2012 Opozori Objavljeno Januar 24, 2012 Pozna kdo zgodovino tega motorja? Ker se odločam za nakup me mal zanima? avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=5506179 LP Sicer ne glih poznam zgodovine tega motorja, vendar sem ga že kar nekaj časa nazaj gledu tudi sam... Sej lahko da je z motorjem popolnoma use uredu, ampak meni se zdi malo sumljivo ker se že kar dolgo prodaja... Sicer pa pejdi ga pogledat in boš najboljše vidu pri čem si, sej si itak že mel tak motor tko da maš že kar precej izkušenj in veš na kaj bit pozoren
KrTa205 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 nea razumeš kaj sm hoto povejat.. če menjavam na 11k bo isto šla 140 .. nima veze kak.. samo noče it več ko 140.. stare modele poznam, nove pa ne.. problem.. :mellow:
kewo Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 (popravljeno) izpuh je komplet predelan, krivina, filter.. pa hudiček neče it več ko 140.. :closedeyes: ja pozabu si še neki! Rave ventila vidim da nimaš, ga niti ne rabiš. Morš pa odrezat giljotino in dat notr pol tut večjo dizo. To ploščico vn uzem, in odrež vse od znotrej stran, tak da bo samo navadna ploščica, brez da bo na pol zaprt izpušni kanal. Sam glej, da se jo bo dal nazaj gor "pršravbat". Dobr je da kvalitetno odblokiraš motor, drgač boš mev lahka hude probleme. Dizo se jst ne spomnim kolk morš dat notr, mislim pa da je bla 155-160, pa še fargazar morš naštelat. Pa še potem spremljej svečko, ker mora biti rahlo svetle rjave barve. Če bo preveč bela (svetla), imaš premajhno dizo, če bo temno rjava, črna imaš dizo preveliko. Pa upam da si svečko tut zamenju, mora bit NGK BR10EG in ne 8EG kot je original. LP Kevin Popravljeno Januar 25, 2012. Popravil kewo wolkec 1
kewo Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Sicer ne glih poznam zgodovine tega motorja, vendar sem ga že kar nekaj časa nazaj gledu tudi sam... Sej lahko da je z motorjem popolnoma use uredu, ampak meni se zdi malo sumljivo ker se že kar dolgo prodaja... Sicer pa pejdi ga pogledat in boš najboljše vidu pri čem si, sej si itak že mel tak motor tko da maš že kar precej izkušenj in veš na kaj bit pozoren Sej pogledat bom šu, sam sm raj tle prašu da ne bom iz gorenjske zastonj hodu v belo krajino. Ker sem že šel zastonj v tiste konce ko sem kupoval zase ninjo. xD Ma sumliv mi je k ma spredi na maski št. 1, ostalo 48. Se prav je bla maska isto menjana. Reku mi je, da je kao bivšemu lastniku padu na tla pa da je masko menju. Zato mi je sumliv, tut men je padu ta motor na tla, pa točn vem kwa se lahk razbije.
RSTDRIVER Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Sej pogledat bom šu, sam sm raj tle prašu da ne bom iz gorenjske zastonj hodu v belo krajino. Ker sem že šel zastonj v tiste konce ko sem kupoval zase ninjo. xD Ma sumliv mi je k ma spredi na maski št. 1, ostalo 48. Se prav je bla maska isto menjana. Reku mi je, da je kao bivšemu lastniku padu na tla pa da je masko menju. Zato mi je sumliv, tut men je padu ta motor na tla, pa točn vem kwa se lahk razbije. ninđo spust na tla pa povej, kakšne so morale biti (tla namreč), da se ti posledice poznajo na maski :)
kewo Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 (popravljeno) ninđo spust na tla pa povej, kakšne so morale biti (tla namreč), da se ti posledice poznajo na maski :) Ja sej pravm ane, jst sm mu povedu da se spoznam. Tolk da če bom zastonj hodu dol bom sam znoru. Itak da se ne maski ne pozna nič, pri aprilii mogoče samo prkraj kjer ma maska še neke plastike mal bolj ven. Sam nwm zakaj bi pol celo masko menju. Popravljeno Januar 25, 2012. Popravil kewo
KrTa205 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 ja pozabu si še neki! Rave ventila vidim da nimaš, ga niti ne rabiš. Morš pa odrezat giljotino in dat notr pol tut večjo dizo. To ploščico vn uzem, in odrež vse od znotrej stran, tak da bo samo navadna ploščica, brez da bo na pol zaprt izpušni kanal. Sam glej, da se jo bo dal nazaj gor "pršravbat". Dobr je da kvalitetno odblokiraš motor, drgač boš mev lahka hude probleme. Dizo se jst ne spomnim kolk morš dat notr, mislim pa da je bla 155-160, pa še fargazar morš naštelat. Pa še potem spremljej svečko, ker mora biti rahlo svetle rjave barve. Če bo preveč bela (svetla), imaš premajhno dizo, če bo temno rjava, črna imaš dizo preveliko. Pa upam da si svečko tut zamenju, mora bit NGK BR10EG in ne 8EG kot je original. LP Kevin Hvala.. bom še to naredo..svečko mam že 10 not.. kje pa se dize dobijo? dans pa na delo :grim LP
NinjaRider04 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Hvala.. bom še to naredo..svečko mam že 10 not.. kje pa se dize dobijo? dans pa na delo :grim LP pri vsakem prodajalcu motorjev al pa jih naročiš
macak333 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Sej pogledat bom šu, sam sm raj tle prašu da ne bom iz gorenjske zastonj hodu v belo krajino. Ker sem že šel zastonj v tiste konce ko sem kupoval zase ninjo. xD Ma sumliv mi je k ma spredi na maski št. 1, ostalo 48. Se prav je bla maska isto menjana. Reku mi je, da je kao bivšemu lastniku padu na tla pa da je masko menju. Zato mi je sumliv, tut men je padu ta motor na tla, pa točn vem kwa se lahk razbije. Zakaj bi oseba ko ima 600ccm motor šla nazaj na 125? Nostalgija ?
NinjaRider04 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Zakaj bi oseba ko ima 600ccm motor šla nazaj na 125? Nostalgija ? ni za njega ...za njegovo punco bo kupu kewo 1
budacki Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 phahahahaahaha FAIL ..pri 8K ..menjavaš lahko tudi pri 10k..al pa še več,..stari koliko sem bral malo teme..daj ne spravlaj se k temu ker nimaš pojma o pojmu oz ne poznaš Rske ko treba..pelji raje nekam da ti to naredijo ...IF U DON'T KNOW APRILIA GOOD DON'T DRIVE IT..DRIVE 4T YAMAHA YZF! Če smo že pri tem...DRIVE 4S(troke) YAMAHA YZF. Ne pa vse v angleščini potem pa 4 takt v slovenščini Sej pogledat bom šu, sam sm raj tle prašu da ne bom iz gorenjske zastonj hodu v belo krajino. Ker sem že šel zastonj v tiste konce ko sem kupoval zase ninjo. xD Ma sumliv mi je k ma spredi na maski št. 1, ostalo 48. Se prav je bla maska isto menjana. Reku mi je, da je kao bivšemu lastniku padu na tla pa da je masko menju. Zato mi je sumliv, tut men je padu ta motor na tla, pa točn vem kwa se lahk razbije. Čuj ti te! Kje pa je ta motor? Ti ga skočm pogledat?
kewo Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Če smo že pri tem...DRIVE 4S(troke) YAMAHA YZF. Ne pa vse v angleščini potem pa 4 takt v slovenščini Čuj ti te! Kje pa je ta motor? Ti ga skočm pogledat? Ti pojma nimam, bi blo pa super! Dubiš jutr naslov, pa ko se vidva za par pirov
KrTa205 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 tista galjotina.. sploh je ni.. je jeziček brez vsega.. problem.. :closedeyes:
NinjaRider04 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Objavljeno Danes, 20:35 Aprilia rs 125, je 24. January 2012 - 21:31, rekel: phahahahaahaha FAIL ..pri 8K ..menjavaš lahko tudi pri 10k..al pa še več,..stari koliko sem bral malo teme..daj ne spravlaj se k temu ker nimaš pojma o pojmu oz ne poznaš Rske ko treba..pelji raje nekam da ti to naredijo ...IF U DON'T KNOW APRILIA GOOD DON'T DRIVE IT..DRIVE 4T YAMAHA YZF! Če smo že pri tem...DRIVE 4S(troke) YAMAHA YZF. Ne pa vse v angleščini potem pa 4 takt v slovenščini to sem nahitro napisal ker se mi je nekam mudilo pa sem zdaj komaj to opazil
kewo Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 tista galjotina.. sploh je ni.. je jeziček brez vsega.. problem.. :closedeyes: dej mal slikej da vidm, mal sm že pozabu no. sorry
KrTa205 Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 dej mal slikej da vidm, mal sm že pozabu no. sorry evo to je to.. če dam fergazer 34 vrjetno tut nebo šlo kaj več.. zarad elektronske.. :closedeyes:
kewo Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 evo to je to.. če dam fergazer 34 vrjetno tut nebo šlo kaj več.. zarad elektronske.. :closedeyes: če tega nimaš notr bi mogl delat, seveda s tapravo dizo in nastavljenmu fargazarjem. Zdej nwm kwa si ti pr avspuhu vn pobrav? neki maš pomoje še notr.
NinjaRider04 Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 če tega nimaš notr bi mogl delat, seveda s tapravo dizo in nastavljenmu fargazarjem. Zdej nwm kwa si ti pr avspuhu vn pobrav? neki maš pomoje še notr. 150-160 naj da dizo, frgazer treba u nulu naštelat, športni filter mogoče gor dat, iz aspuha vun blokado fuknit itd...če to narediš ti bo šla 160km/h al pa še več ...vsi smo si vse skoraj sami delali, no nekaj par stvari nam je kaki mehanik pomagal ampak gre ko raketa in bo še šlo dolgo dolgo
KrTa205 Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 pri grlu, ko pride s cilindra sm vun pobrau.. krivino dol pa debelejšo pa manj zavito cev gor, pa dušilec prazn, samo cev skozi.. na filtru sm lukne navrto, samo grem po športni filter in dizo.. cdi prevrto.. pa neče it več.. a morm v sredini tut razrezat izpuh ? sej ma 22hp.. na valčkah je šla 160.. sam na cesti pa max 140.. problem.. :closedeyes:
budacki Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 pri grlu, ko pride s cilindra sm vun pobrau.. krivino dol pa debelejšo pa manj zavito cev gor, pa dušilec prazn, samo cev skozi.. na filtru sm lukne navrto, samo grem po športni filter in dizo.. cdi prevrto.. pa neče it več.. a morm v sredini tut razrezat izpuh ? sej ma 22hp.. na valčkah je šla 160.. sam na cesti pa max 140.. problem.. :closedeyes: Na sredini je tudi blokada, če me spomin ne vara. Torej na sredini resonance, krivina, izpuha. Razrežeš pa tam, kjer je že sešvasano skupaj, vidi se "bojna rana", ponavadi tudi tam prvo začne rjavet, tako, da ko boš sestavljal nazaj dobro zaščiti proti rji (kvalitetna barva). NinjaRider04 1
kewo Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 Na sredini je tudi blokada, če me spomin ne vara. Torej na sredini resonance, krivina, izpuha. Razrežeš pa tam, kjer je že sešvasano skupaj, vidi se "bojna rana", ponavadi tudi tam prvo začne rjavet, tako, da ko boš sestavljal nazaj dobro zaščiti proti rji (kvalitetna barva). Notr v resonanci je največ tega fuka ja! še to vn poberi pa more it normalno 170kmh
KrTa205 Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 OKEJ, te pa bom še to raztrgal :grim
klimez Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 spet malo gnjavim, nuca kdo rave ventil? enodelni rdeč kombinezon vanuci?
kewo Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 spet malo gnjavim, nuca kdo rave ventil? enodelni rdeč kombinezon vanuci? fukn na avto net ane, boš pomoje prej prodal kot pa tuki!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se