Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Zanima me če proda kdo kakšno rabljeno zadnjo luč z nosilcem za tablico, ter z žmigavci vred za aprilio rs 125 2005 letnik stare oblike...ker naštete stvari niso bile najbolje pritrjene in so mi med vožnjo po naših zelo finih slovenskih kolovozih odpadle in sm ostal brez vsega =(

Lp Matic

hmm,,žmigavce lahko jaz pogledam če še jih mam od moje aprilie 2005,..če jih najdem ti pod zs. napišem :)

Popravljeno . Popravil Aprilia rs 125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrak nastaviš po delovanju motorja. V praksi to pomeni, da se igraš. :) 155 diza? Kateri letnik pa je moped?

Zrak nastaviš po delovanju motorja. V praksi to pomeni, da se igraš. :) 155 diza? Kateri letnik pa je moped?

letnik 2009

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če go ve zakaj mi motor trokira. mam aprilio rx 125 2008 ki sem jo ravnokar odblokirav (izpuh giannelli,cilinder,airbox,diza 150) razen cdi še morem pelat na servis odblokirat. Motor mi pod niskimi obrati zelo trokira, v visoke obrate ga lahko spraviš samo v niskih berzinah, pa še to se moraš enčas matrat, ko pa pride v visoke obrate pa se mi zdi da gre dokaj normalno, ampak se mi je že zgodilo da ko sem se vozo z konstantnimi višjimi vrtlaji mi je motor po enem času ugasno.... a bi gdo vedo kaj bi to blo narobe.... naj dam večjo dizo????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če go ve zakaj mi motor trokira. mam aprilio rx 125 2008 ki sem jo ravnokar odblokirav (izpuh giannelli,cilinder,airbox,diza 150) razen cdi še morem pelat na servis odblokirat. Motor mi pod niskimi obrati zelo trokira, v visoke obrate ga lahko spraviš samo v niskih berzinah, pa še to se moraš enčas matrat, ko pa pride v visoke obrate pa se mi zdi da gre dokaj normalno, ampak se mi je že zgodilo da ko sem se vozo z konstantnimi višjimi vrtlaji mi je motor po enem času ugasno.... a bi gdo vedo kaj bi to blo narobe.... naj dam večjo dizo????????

Diza zgleda kul, edino tale CDI...pa sej ne rabiš pelat na servis, sej ga samo prevrtaš. :D 2 minuti dela. :)

letnik 2009

Diza je vredu, poigraj se z zrakom. :) Kaj pa igla? Si spustil/dvignil (nimam več sploh v spominu, kako je s to iglo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diza zgleda kul, edino tale CDI...pa sej ne rabiš pelat na servis, sej ga samo prevrtaš. :D 2 minuti dela. :)

Diza je vredu, poigraj se z zrakom. :) Kaj pa igla? Si spustil/dvignil (nimam več sploh v spominu, kako je s to iglo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igla je ze bla dokonca dvigjena... Kje bi pa mogo prevrtat cdi ??????

CDI prevrtaš tam kjer maš označeno z eno tako zarezco, sej je bla par strani nazaj ena slikca objavljena ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...neke me zanima, kako velika je razlika med rotax 122 in 123, ozimora med uplinjačema 28mm in 34mm v samih pospeških tam nekje v 3ji prestavi in višje...namreč ugotavljam da moja aprillia glede na to da mam gor:

-RAVE ventil ki dela kot mora,

-odblokiran CDI

-ter gianneli komplet izpuh

ne gre nikamor...

Ker mam rotax 123 in 28 dellorto, ali je možno da je enostavno premajhen uplinjač, namreč ko se prisiliš zadevo da se razvrti se tam pri 8k ko zaslišiš da je ventil odprt nekako ne odziva najbolš tak kot da je še neka da ga duši, sicer gre zadeva normalno do 12k če je treba vendar nekak ni prave moči to se mogoče v prvi in drugi prestavi ne čuti najbolje, vendar tam 3 in naprej motor ne gre več nikamor...

frgazer in airbox sm ščistil, ona gumijasta zadeva ni več gori (ko sm mel obe luknje preluknjane ni blo nč bolš...)

Vglavnem pospeški so švoh, ko sm mal po yutubu gledo so zadeve vlk bolj živahne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ve keri ko se malo bolj spozna na te novejše motorje kaj bi lahko bilo narobe... sem še prevrtav efi probav sem vse možne dize od 115 do 185 ...nastavlav sem zrak in vse možno a motor še mi vedno trokira na vseh obratih in na čase ogaša....a gdo ve kaj bi lahko bilo to narobe ?

hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...neke me zanima, kako velika je razlika med rotax 122 in 123, ozimora med uplinjačema 28mm in 34mm v samih pospeških tam nekje v 3ji prestavi in višje...namreč ugotavljam da moja aprillia glede na to da mam gor:

-RAVE ventil ki dela kot mora,

-odblokiran CDI

-ter gianneli komplet izpuh

ne gre nikamor...

Ker mam rotax 123 in 28 dellorto, ali je možno da je enostavno premajhen uplinjač, namreč ko se prisiliš zadevo da se razvrti se tam pri 8k ko zaslišiš da je ventil odprt nekako ne odziva najbolš tak kot da je še neka da ga duši, sicer gre zadeva normalno do 12k če je treba vendar nekak ni prave moči to se mogoče v prvi in drugi prestavi ne čuti najbolje, vendar tam 3 in naprej motor ne gre več nikamor...

frgazer in airbox sm ščistil, ona gumijasta zadeva ni več gori (ko sm mel obe luknje preluknjane ni blo nč bolš.. .)

Vglavnem pospeški so švoh, ko sm mal po yutubu gledo so zadeve vlk bolj živahne...

Nastavi uplinjač tko kot je treba, pri tem si pomagej z barvo svečke, prava barva je čokoladno rjava, če je črna in po možnosti še malenkost mokra je zmes prebogata, če je siva prerevna ;) Drugače pa se ti bo uplinjač 34 namesto 28 kar poznal, na moči, pospeških in porabi, ampak meni osebno mi ni problem tudi če pije malenkost več, samo da dobro gre ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma gdo mogoče navaden izpuh za rs-ko 125 za prodat

alpa da menja za giannellija z njegovim doplačilom me naj

kontaktira

lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja....kolikor sm js gledo je uplinjač uredu naštelan, svečka je rjave barve, diza je pa tud 125 kar je pomoje ok, igla pa dvignjena skoraj do konca, je še kakšn drug faktor k bi vplivo na to...ker drgač js nimam več pojma zakva zadeva tolk slabo gre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja....kolikor sm js gledo je uplinjač uredu naštelan, svečka je rjave barve, diza je pa tud 125 kar je pomoje ok, igla pa dvignjena skoraj do konca, je še kakšn drug faktor k bi vplivo na to...ker drgač js nimam več pojma zakva zadeva tolk slabo gre...

Hja....kolikor sm js gledo je uplinjač uredu naštelan, svečka je rjave barve, diza je pa tud 125 kar je pomoje ok, igla pa dvignjena skoraj do konca, je še kakšn drug faktor k bi vplivo na to...ker drgač js nimam več pojma zakva zadeva tolk slabo gre...

S

Popravljeno . Popravil Prikeržnik46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S

S

Sem mel iste probleme mam rotax 122, letnik 2003, diza 120, igla na tretjem mestu, gleano odspodaj navzgor, obe luknji v airboxu odprti, odrpt cdi, in pa izpuh odprt brz katalizatorja, sm se zajebavu z uplinjačem (28) sem si ga nastavu super tk da motor lavfa;) je pa res da so minimalne spremembe z tistim kovinskim vijakom in proba po vsakem premiko tk da kr neki dela vzame:) Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma gdo mogoče navaden izpuh za rs-ko 125 za prodat

alpa da menja za giannellija z njegovim doplačilom me naj

kontaktira

lep pozdrav

maš pod zs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako je s tem, ko so nekatere rs-ke odblokirane in imajo tudi po 30km. Ali jo lahko vozim z izpitom za A1?

Vem, da je po pravem samo do 15km, ampak, ali se ta moč potem kam vpiše, ali se vpiše kot 15km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v tem, da kupiš motor zamašen in homologiran na 11 kW, tudi v prometni ti potem piše 11 kW, ti ga seveda odpreš in ima potem več moči ampak to dejansko nikogar ne briga, niti na tehničnem ne...je pa res da moraš pazit ker se prodajajo tudi novi že odblokirani motorji z 22 kW, tisti pa imajo že v homologaciji in v prometnem 22 kW in jih ne smeš vozit z A1...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!