Whitee Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Ne rečem nič, motor je na nivoju, ampak cena 1300 je zame le še malo previsoka.
Whitee Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Še nekaj me zanima. Priporočljivo je, da se bat menja na 15000 km? Tako sem zasledil nekje.
m471c Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Vglavnem ja še enkrat se javljam glede tega če ma gdo za prodat naslednje: Aprilia rs 125 99-05' Zadnja luč Zadnja žmigovca Držalo za tablico Drguače bom primoran kupit nove, in pa čakat k idijot kar se mi res neda... tak da če ma gdo prosm naj napiše al pa pokliče 051 423 366
m471c Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 (popravljeno) Sem mel iste probleme mam rotax 122, letnik 2003, diza 120, igla na tretjem mestu, gleano odspodaj navzgor, obe luknji v airboxu odprti, odrpt cdi, in pa izpuh odprt brz katalizatorja, sm se zajebavu z uplinjačem (28) sem si ga nastavu super tk da motor lavfa;) je pa res da so minimalne spremembe z tistim kovinskim vijakom in proba po vsakem premiko tk da kr neki dela vzame:) Lp Emm govorima slučajn o tistemu kovinskem vijaku desno od onega za štangas štelat ?! nwm če je to to bom probu še tist, upam sam da nebom kej zjebu z tem morm si urnk poslikat zedevo in zapolnat original lokacijo...če je to to sevada ? Popravljeno Junij 11, 2012. Popravil m471c
mitiž46 Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Če se ne motim ima RSka drugačen fergazer, vsaj moja ima na desni strani en velik šrauf za z roko vrtet za štandgas, zraven je pa še en majhen kovinski, pa še tisti je samo za zrak pod štandgasom odpirat, tako da edina šansa pri meni za kaj pametnega štelat je diza/airbox =)
NinjaRider04 Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 (popravljeno) Ne rečem nič, motor je na nivoju, ampak cena 1300 je zame le še malo previsoka. pol mi naj rajši v garaži doma stoji Popravljeno Junij 11, 2012. Popravil Aprilia rs 125
SpiZek Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 http://www.avto.net/....asp?ID=6147600 Prodam Aprilio Rs 125 Letnik 2005,..odprta je bila pri 16.000km,..cena je 1800€ spustim do 1.700€ ta cena je z Gianellijem,, lahko pa dam ceno 1.300€ sam z original izpuhom! kaj ti cenš gianellija na 400€??? Za info. je nov gianelli 270€ (komplet seveda) http://www.avto.net/....asp?ID=6147600 Prodam Aprilio Rs 125 Letnik 2005,..odprta je bila pri 16.000km,..cena je 1800€ spustim do 1.700€ ta cena je z Gianellijem,, lahko pa dam ceno 1.300€ sam z original izpuhom! kaj ti cenš gianellija na 400€??? Za info. je nov gianelli 270€ (komplet seveda)
m471c Objavljeno Junij 11, 2012 Opozori Objavljeno Junij 11, 2012 Če se ne motim ima RSka drugačen fergazer, vsaj moja ima na desni strani en velik šrauf za z roko vrtet za štandgas, zraven je pa še en majhen kovinski, pa še tisti je samo za zrak pod štandgasom odpirat, tako da edina šansa pri meni za kaj pametnega štelat je diza/airbox =) Tole sm dal bolj ali manj simboličen prikaz drgače ma moja glih tak tist šravf za štangas naštelat na roko ja...ampak zanimal me je kok lahka tist šravf desno vpliva na to da moj motor slabo gre...pač ni mi blo najbol jasno...
mitiž46 Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Moje mnenje je da tisti šrauf ne more vplivat kaj dosti, mislim da je pribljižno pametna nastavitev zategnit do konca in nato cca 1.5 obrata ven, ampak tudi če fališ se med samo vožnjo ne bi smelo kej dosti poznat. Sam bi se raje posvetil iskanju drugje, npr. svečka, rave, zračni filter, spucat fergazer mogoče, preverit kompresijo...vem da so to smotane stvari za delat, lahko probaš tudi s tistim šraufom če bo kaj sreče ampak težko
m471c Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Moje mnenje je da tisti šrauf ne more vplivat kaj dosti, mislim da je pribljižno pametna nastavitev zategnit do konca in nato cca 1.5 obrata ven, ampak tudi če fališ se med samo vožnjo ne bi smelo kej dosti poznat. Sam bi se raje posvetil iskanju drugje, npr. svečka, rave, zračni filter, spucat fergazer mogoče, preverit kompresijo...vem da so to smotane stvari za delat, lahko probaš tudi s tistim šraufom če bo kaj sreče ampak težko Se strinjam glede šravfa... Airbox sm zadnjič filtr razmastil opral, posušil dal skupaj, frgazr razdru očistil dal skupaj, svečko spucal, rave dal ven ga očistil do kovinskega sijaja, očistil samo luknjo, podmazal z 2takt oljem ter dal nazaj, fiksiro sm ga na novo zajlo,namestil na pozicijo in ga preko improviziranega stikala vezal na akumolator in pogledal čez izpušni kanal ga naštelau da deluje tak kot more... ni mi jasno kje se stvar zatika...matr do sedaj sem zraven motorja presedel 5 krat več k na njemu ...kok naj bi pa kompresijo izmeru ? to prvič slišm, razn če gre za kako tako primitovno dejanje da sm ga mogoče že sam probu pa še vem ne zato... aja pa BTW kakšna svečka pa je priporočena za ta motor če je odprt, more met manjšo temparaturno vrednost, da nebo kake lukne na batu...k je notr kr neka, sam drgače motor užiga u nulo... Problem so mu visoki obrati tam od 8 naprej ko se izpušni kanal odpre do konca, ne dobi pravega navora, moral bi se mu spipat gre pa sam tak z istim pospeševanjem naprej sicer do konca ampak nekak brez moči...bom čez vikend naredo en posnetek pospeškov pa mi bote pol povedal kaj kej bi lahk blo...ker js niam več pojma...
NinjaRider04 Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 (popravljeno) kaj ti cenš gianellija na 400€??? Za info. je nov gianelli 270€ (komplet seveda) kaj ti cenš gianellija na 400€??? Za info. je nov gianelli 270€ (komplet seveda) 500e sem dal za novega direkt iz italije tak da.. Popravljeno Junij 12, 2012. Popravil Aprilia rs 125
budacki Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 500e sem dal za novega direkt iz italije tak da.. Dokler ne vidim računa, ne verjamem. To je nateg. Skuterist je imel za 350€ novega, komplet, karbon in to še za novejši letnik, kot je tvoj. Pa je ziher dražji, kot iz Italije.
SpiZek Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 500e sem dal za novega direkt iz italije tak da.. so te pa kar konkretno "nategnili", ker v italiji so ponavadi cenejši deli itd.
speedfighttuning Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 500e sem dal za novega direkt iz italije tak da.. Js sm gledu Jolly moto izpuh nov direkt iz Italije za 370 EUR, pa nej bi bil malo boljši od Gianellija
speedfighttuning Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 Moje mnenje je da tisti šrauf ne more vplivat kaj dosti, mislim da je pribljižno pametna nastavitev zategnit do konca in nato cca 1.5 obrata ven, ampak tudi če fališ se med samo vožnjo ne bi smelo kej dosti poznat. Sam bi se raje posvetil iskanju drugje, npr. svečka, rave, zračni filter, spucat fergazer mogoče, preverit kompresijo...vem da so to smotane stvari za delat, lahko probaš tudi s tistim šraufom če bo kaj sreče ampak težko Drugače tisti šraufek zraven tistega za štandgas je ponavadi namenjen nastavljanju razmerja bencin-zrak in če tisti šraufek ni pravilno nastavljen je zmes bencin-zrak prerevna oz. prebogata, kar pa se neugodno pozna na moči + motor ti lahko zaradi nepravilne zmesi bencina in zraka zariba, tako da tisti šraufek igra zelo pomembno vlogo in z nepravilno nastavitvijo tega šraufka motorju skrajšaš življenjsko dobo. Ta šraufek moreš nastavit tako, da ko uzameš svečko vn in jo pogledaš more bit čokoladno rjave barve, če ni nastavljaj tisti šraufek dokler ne bo... Drugače pa ne bi blo napačno preverit če je rave ventil pravilno nastavljen...lahko da se ne odpre do konca, za kar ni nujno da je kriva strgana zajla ampak je lahko kriva tudi crknjena elektronika za krmiljenje rave ventila itd.
mitiž46 Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 To je res, ampak še vedno sem skoraj ziher da odpira samo zrak pod štandgasom (kar potem ko enkrat daš malo gasa izgubi pomen, kot tudi tista majhna diza za štandgas), tudi v manualih in nekod drugod sem prebral da je to za nastavljat razmerje samo pod štadgasom, v manualih celo piše cel postopek kako motor pustiš laufat pod štandgasom in štelaš ta šrauf tako da se ti obrati čimbolj dvignejo, sicer ne bom trdil 100 % ampak povsod kjer sem karkoli resnega bral, gledal sheme ferga in sam testiral je blo to to... Jaz bi probal mogoče še menjat svečko (za odprto verzijo je priporočena NGK BR 10 EG, za zaprto NGK BR 8 ES, načeloma obe delajo OK), čeprav po opisu bi tudi jaz rekel da je nekaj narobe z RAVE ali auspuhom
speedfighttuning Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 To je res, ampak še vedno sem skoraj ziher da odpira samo zrak pod štandgasom (kar potem ko enkrat daš malo gasa izgubi pomen, kot tudi tista majhna diza za štandgas), tudi v manualih in nekod drugod sem prebral da je to za nastavljat razmerje samo pod štadgasom, v manualih celo piše cel postopek kako motor pustiš laufat pod štandgasom in štelaš ta šrauf tako da se ti obrati čimbolj dvignejo, sicer ne bom trdil 100 % ampak povsod kjer sem karkoli resnega bral, gledal sheme ferga in sam testiral je blo to to... Jaz bi probal mogoče še menjat svečko (za odprto verzijo je priporočena NGK BR 10 EG, za zaprto NGK BR 8 ES, načeloma obe delajo OK), čeprav po opisu bi tudi jaz rekel da je nekaj narobe z RAVE ali auspuhom Ma js sm skor 100% da je neki z RAVE-om narobe ker iz Anglije uvožene Honde NSR 125 so ble zablokirane tako, da se izpušni ventil ni odpiral do konca in so se obnašale zelo podobno njegovemu opisu, tko da js bi po njegovemu opisu reku da je skor sigurno neki z RAVE ventilom narobe...glede na to da je neki omenju da je menju zajlo je čisto možno da ga ni prav nastavu in ne dela popolnoma tako kot bi mogu, lahko pa tudi da mu je crknla elektronika ki nadzira delovanje RAVE-a...
mitiž46 Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 To je res, tudi meni se je strgala zajla ki odpira rave in je bilo zelo podobno, namesto da bi motor skočil nad 8000 je bilo samo neko nabiranje, ko si ga šaltal iz 10000 nazaj na 8 se ti je mogoče zazdelo da je motor še mal dodatno stopu, podobno kot pri dizlu hehe...čeprav verjamem da RAVE deluje OK, ampak zna biti zelo verjetno problem nekje v izpušnem sistemu, ker vse kaže nekako na to...
speedfighttuning Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 To je res, tudi meni se je strgala zajla ki odpira rave in je bilo zelo podobno, namesto da bi motor skočil nad 8000 je bilo samo neko nabiranje, ko si ga šaltal iz 10000 nazaj na 8 se ti je mogoče zazdelo da je motor še mal dodatno stopu, podobno kot pri dizlu hehe...čeprav verjamem da RAVE deluje OK, ampak zna biti zelo verjetno problem nekje v izpušnem sistemu, ker vse kaže nekako na to... Če imaš original izpuh potem lahko da ni pravilno odblokiran, če pa imaš kak drug izpuh potem lahko napako iščeš samo v delovanju RAVE ventila... Razen če svečka ni čokoladno rjave barve, potem bi bila rešitev pravilna nastavitev uplinjača
m471c Objavljeno Junij 12, 2012 Opozori Objavljeno Junij 12, 2012 (popravljeno) Vidim da ste se kr poglobil v tole...lepa hvala...nwm...bom probo pač se še enkrat zravn usedit, pa auspuh dol vzet da vidm kok kej rave odpira ker načeloma če posvetim v izpušni kanal celindra pa rave vežem direktno na akumolator lahka vidm točn kva dela, med samo vožnjo pa ga slišim klik klik ko preklaplja tak da vem da dela, bom pa vseeno prečekiru če res ofne do konca ker se vrjetn vsak mm pozna... Svečka se mi zdi uredu barve in ne mislim pipat frgazerja...jo bom sliku pa gor dal da bote še vi ocenl kok zgleda... Drgač auspuh je gianelli rabljen ampak pomoje že kr star, ni pa poškodovan, kolk je star nwm kolk ker sm ga kupil zraven motorja...je možno da je kej zabit in resonanca ne dela tak kt bi mogla ? če je kej na tem kok se ga očisti brez da ga napol prežagaš pa z drotpiršno napadeš xD Popravljeno Junij 12, 2012. Popravil m471c
denso26 Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 (popravljeno) zdravo, mene pa zanima kaj bi bil problem, da mi pri 7000 motor ne potegne takoj ampak kar neki trokira čez ene 2 , 3 sekunde pa potegne brez problema, nekako ga samo pri 7000 nekaj muči, rave ventil sem očistil, zajla je kot nova je možno da zajla ni pravilno zategnjena in se ventil prepočasi odpre?. je pa gor airbox brez cevkic, diza 125 igla na 3jem mestu od zgoraj dol, svečka je nova . Pa če pri 7000 ali 7500 malo počakam z gasom da ga ne nabijem do konca prej pride čez kot pa z polnim plinom. Popravljeno Junij 14, 2012. Popravil denso26
mitiž46 Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 To glede ventila ne verjamem, ker itak odpre sunkovito ali pa nič...jaz sem pogruntal da imam samo 120 dizo, isto brez cevkic v airboxu, iglo na drugem mestu (4 zareze so, igla stoji v fergazerju eno stopnjo nižje od najvišje, šplenta je pa na drugi zarezi od spodaj gor) in ima motor res dobro zgorevanje, edino pod nizkim gasom mi cuka na 5000 rpm, bom pa najbrž šel na malo večjo dizo zaradi varnosti. Podoben problem sem imel jaz pri zaprti, fajn bi se bilo poigrat z drugačnimi dizami in videt če je kaj bolje, skoraj bi rekel da ti mogoče malenkost zalije če daš poln gas ampak itak je težko pri teh motorjih vse tako nastavit da super gre, da gre na ziher in da dela lepo na vseh obratih in pozicijah gasa...Mogoče kdo ve, kako je igla v originalu postavljena na teh tastarih 28 mm fergazerjih in ali filter potegne čez več zraka brez teh cevk?
denso26 Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 To glede ventila ne verjamem, ker itak odpre sunkovito ali pa nič...jaz sem pogruntal da imam samo 120 dizo, isto brez cevkic v airboxu, iglo na drugem mestu (4 zareze so, igla stoji v fergazerju eno stopnjo nižje od najvišje, šplenta je pa na drugi zarezi od spodaj gor) in ima motor res dobro zgorevanje, edino pod nizkim gasom mi cuka na 5000 rpm, bom pa najbrž šel na malo večjo dizo zaradi varnosti. Podoben problem sem imel jaz pri zaprti, fajn bi se bilo poigrat z drugačnimi dizami in videt če je kaj bolje, skoraj bi rekel da ti mogoče malenkost zalije če daš poln gas ampak itak je težko pri teh motorjih vse tako nastavit da super gre, da gre na ziher in da dela lepo na vseh obratih in pozicijah gasa...Mogoče kdo ve, kako je igla v originalu postavljena na teh tastarih 28 mm fergazerjih in ali filter potegne čez več zraka brez teh cevk? Tudi mene zanima original pozicija igle, sam sem imel prej 125 dizo, pravkar pa sem probal 128 dizo in ni take razlike, še vedno ga serje na 7500. Airbox brez tistih cevkic pa dobi več zraka ja.
NinjaRider04 Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 zdravo, mene pa zanima kaj bi bil problem, da mi pri 7000 motor ne potegne takoj ampak kar neki trokira čez ene 2 , 3 sekunde pa potegne brez problema, nekako ga samo pri 7000 nekaj muči, rave ventil sem očistil, zajla je kot nova je možno da zajla ni pravilno zategnjena in se ventil prepočasi odpre?. je pa gor airbox brez cevkic, diza 125 igla na 3jem mestu od zgoraj dol, svečka je nova . Pa če pri 7000 ali 7500 malo počakam z gasom da ga ne nabijem do konca prej pride čez kot pa z polnim plinom. zdravo, mene pa zanima kaj bi bil problem, da mi pri 7000 motor ne potegne takoj ampak kar neki trokira čez ene 2 , 3 sekunde pa potegne brez problema, nekako ga samo pri 7000 nekaj muči, rave ventil sem očistil, zajla je kot nova je možno da zajla ni pravilno zategnjena in se ventil prepočasi odpre?. je pa gor airbox brez cevkic, diza 125 igla na 3jem mestu od zgoraj dol, svečka je nova . Pa če pri 7000 ali 7500 malo počakam z gasom da ga ne nabijem do konca prej pride čez kot pa z polnim plinom. dol šaltaš ,...pa daj 128 dizo ki maš premajhno + naštelaj si uplinjač u 0 pa de vse vredu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se