Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kako se pa naštela uplinjač v nulo, če mora bit diza fiksno 128, filter fiksno, problem je pa pod polnim gasom?

Objavljeno

Kako se pa naštela uplinjač v nulo, če mora bit diza fiksno 128, filter fiksno, problem je pa pod polnim gasom?

glej original filter vrži dol ,,daj šp.gor napr Malossi E13,, daš 128dizo pol pa lepo štelaš se malo pelješ pol pa še na mesti štelaš..po občutku pač.. :)

Objavljeno

In kaj lahko sploh štelaš poleg unga šraufka za zmes pod nizkim gasom? Ker za ful gas jaz lahko štelam samo tako da menjam glavno dizo in filter, mogoče kakšno malenkost še z iglo, pol se pa konča nažalost :)

Objavljeno

do letnika 2005 diza 160-165... od 2006naprej pa diza 185. sam imam 2010 in dizo 185, prevrtan filter, za več zraka..(zgornji pokrov) in cdi prevrtan.. do 5k gre..5,5k-7k trokira pol pa se spiple.. Nimam rave zato trokira, luft mora bit nastavljen da ko v stantgasu das polni gas nesme naredit blooom :) veliko uspeha pri delu.

Objavljeno

do letnika 2005 diza 160-165... od 2006naprej pa diza 185. sam imam 2010 in dizo 185, prevrtan filter, za več zraka..(zgornji pokrov) in cdi prevrtan.. do 5k gre..5,5k-7k trokira pol pa se spiple.. Nimam rave zato trokira, luft mora bit nastavljen da ko v stantgasu das polni gas nesme naredit blooom :) veliko uspeha pri delu.

ne bo glih za use držal kar si napisu sam sm meu dizo 160 al 165 (letnik 2008) pa je motor delu prfektno ;)

Objavljeno

Iščem menjalnik za rotax 122.

Ima kateri kaj?

post-26595-0-35706000-1339927023_thumb.jpg

Objavljeno

ne bo glih za use držal kar si napisu sam sm meu dizo 160 al 165 (letnik 2008) pa je motor delu prfektno ;)

Jz mam isto 2009 letnik 165 dizo rave pa dela skor use v piko razn štantgas me jebe :) Gre pa 160 ;)

Objavljeno

ali z reve ventilom motor dobi kašnega kojčka več ali sam zmanjša porabo?

Objavljeno

Nad 8000 rpm mogoče samo kaj zgubi če imaš narobe naštelano in če imaš narejeno sedaj tako da je ventil skozi do konca odprt. Tam od 4000-8000 pa pridobiš kar dosti moči in zato tudi ponavadi zmanjšaš porabo, ker ne rabiš vedno motorja tiščat v polne obrate da se kam premakneš :)

Objavljeno

emm ja...ma kdo kako idejo kje lahka kupim dizo za dellorto 28 ?

Objavljeno

Skuterist.si in podobno, glej pod diza dellorto 6mm, lahko izbiraš velikosti imaš pa tudi nekaj setov :)

Objavljeno

emm ja...ma kdo kako idejo kje lahka kupim dizo za dellorto 28 ?

najbolše da greš na aprilio servis, pa ti dajo org komplet diz za predelavo.. cena pa okrog 22€ vse skup.. ;) pa maš komplet..

Objavljeno

Živjo

Če kupim karbonske lamele, ki so bile sedaj na dellorto 34.

Jaz bi jih pa sedaj rad dal na dellorto 28 moram mogoče še kaj dodatno zamenjat, kakšno gumico,..?

npr. iz fergija na lamele. (NE govorim o lamelah v menjalniku ;P)

http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rs-125-1999-2005-carburettor-flange-2387.php

Upam, da je razumljivo vprašanje.

Hvala,

Lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene neki zanima a je to normalno da med 6000 in 7000 obratov zelo trokira potem pa znori? Pa kaj bi lahko naredil da bi motor prej dobič moč ne pa pri 7500.

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene neki zanima a je to normalno da med 6000 in 7000 obratov zelo trokira potem pa znori? Pa kaj bi lahko naredil da bi motor prej dobič moč ne pa pri 7500.

Hvala za odgovore!

Rave ventil. CDI je "odblokiran"?

Objavljeno

Rave ventil. CDI je "odblokiran"?

Jaz sem ga komaj kupil in nevem kaj use je on odblokiral. Kje pa je CDI.Pa to da trokira je normalno.

Objavljeno

To je normalno ja. Zadevo lahko omiliš/izboljšaš z rave ventilom.

Objavljeno (popravljeno)

A ma kdo motor al pa kose za aprilio RS 125?

Popravljeno . Popravil anja37
Objavljeno

Jaz sem ga komaj kupil in nevem kaj use je on odblokiral. Kje pa je CDI.Pa to da trokira je normalno.

Popolnoma odvisno kako močno zadeva trokira. Ker zelo močno je specifika za neprebit, neprevrtan CDI.

Objavljeno

A ma kdo motor al pa kose za aprilio RS 125?

Mam neki. Maš v podpisu link do a.neta.

Objavljeno

Mam neki. Maš v podpisu link do a.neta.

Hvala že čikira kolega in te že on pokliče :OK:

Objavljeno

a je tuki mogoče kaka dobra duša iz okolice lj da bi mi dau tole raketo za en krogec? :D tko čist u izi ne delč sam tok da vidm mal..ker se odločam med sport pa supermoto..:P

Objavljeno

Dragi bralci, obračam se na vas preden vržem šibico v kesl moje aprilie ker tolk živcev in pa puhjenga dnarja k ga pa to uzame...pa ni stvari na svetu..

Zgodba je sledeča:

Januarja tega leta sem kupil aprilio 125 letnik 2005, stara oblika, rotak 122 (novejši), z komplet gianelijem...Prodajalec me je lepo nategnil, ter mi razlagu da zadeva ni bla nikol čohjena. vedn ogret, bla bla bla...motor je zgledu uredu, ampak ni šel nikamor...predvideval sm da ima zadeva notri pač blokado... Prosim če še kdo kupuje motor od človeka, Matic, iz Kranja je drgač, tel: : 040 / 174 - 744, naj tega ne počne, pubec prodaja samo te aprilie in zna nategnt ljudi...

pridem domov dam zadevo narazn, aha evo jo vidm blokado v izpušnem kanalu dam ven ter grem na test furo...šlo je bolje vendar nekako ni to to... ker še nism mel izpita in je blo mrzlo sm se odloču par mescev počakat...

Umes sm ugradil še RAVE...

Evo slab mesec nazaj nardim izpit, gremo z zadevo na cesto...to nemorš vrjet, zadeva ne gre čez 120... sploh... peljem zadevo k mehaniku evo, stručko stari mi pove da je kompresija v Ku***... baje da je že čohnila, glava je mela znake, ampak je bla zadeva kao obnovljena, haha ne mejebat, kompresija je bla 5.5 napram originalni 12.5... fino preostane mi naredit generalko... cel živčn ker mam sred poletja in lepega vremena take probleme se opogumim, znorim, dam plačo na stran in kupm polini 160 kit (560€ v naši ljubi sloveniji)...

Evo 2 tedna nazaj dobim motor, fino čaka me utekanje, naredu sm slabih 500 km brez da bi ga zavrtel enkrat samkrat nad 7000 obratov...noto evo utekanja je konc gremo počas na puni ror...zadeva komaj prleze do 140...mislim koji k**** ... pr 8000 ko bi se mu mogl spipat se komajda razvrti do 11 tam pa zgublja moč... RAVE deluje, tak kot mora...tak da to ni problem.

Po mašini ruži tak ko da jo bo raznesl vsak cajt, gre ne pol tulk k bi mogl it, 10sec ma do 100km/h, js pa nenajdem več kje se skriva problem.

Drgač pa statistika:

Polini 160 kit

dellorto 28mm

gianelli izpuh z krivino, notr ni nobenga catalizatorja in podobno...

CDI odblokiran, zadi tist bridge je odlomljen

RAVE ventil ki dela tak kt mora, pr 3000 pade not, tam pr 8000 ga potegne vn...

Originalna svečka NGK ki je predpisana za full pover mašino

Airbox ima obe luknje odprte

Frgazer je naštelan, mešanca je uredu....

KVA SPLOH JE LAHKA ŠE NAROBE DA ZADEVA NEGRE NIKAMOR ?!

v naslednjem postu bom priložil še mal shaky video kok zadeva gre...

Objavljeno

Evo tle je še video... ker zadeva vibrira k p***** se bl slabo vidi, zato sm pa tak napiso, kje stisnem gas pa ko dosežem 100 na uro....aja pa dejansko zadeva proizvaja točn tak zvok k se ga sliši na posnetku, vglavnem ni mi jasn...

Objavljeno

Zakaj si pa dal Polini 160 not? Že tko sta original cilinder in ojnica narejena tako, da se vsak gram prišpara, zdej ko pa maš 160 kit gor, pa ojnica oz. gred še bolj trpi.

Drgač kokr se js razumem v te stvari bi prvo pogledal fergazer se pravi barvo svečke in kera diza je not. Če se ne motim je bla pri tastarih optimalna 160. Če maš pa to vse pošlihtan pol pa ti jst več ne znam pomagat. CDI maš prevrtan, tako da to ni problem.

Drgač pa lahka da te je mehanik zaje*al :?.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!