Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

Dragi bralci, obračam se na vas preden vržem šibico v kesl moje aprilie ker tolk živcev in pa puhjenga dnarja k ga pa to uzame...pa ni stvari na svetu..

Zgodba je sledeča:

Januarja tega leta sem kupil aprilio 125 letnik 2005, stara oblika, rotak 122 (novejši), z komplet gianelijem...Prodajalec me je lepo nategnil, ter mi razlagu da zadeva ni bla nikol čohjena. vedn ogret, bla bla bla...motor je zgledu uredu, ampak ni šel nikamor...predvideval sm da ima zadeva notri pač blokado... Prosim če še kdo kupuje motor od človeka, Matic, iz Kranja je drgač, tel: : 040 / 174 - 744, naj tega ne počne, pubec prodaja samo te aprilie in zna nategnt ljudi...

pridem domov dam zadevo narazn, aha evo jo vidm blokado v izpušnem kanalu dam ven ter grem na test furo...šlo je bolje vendar nekako ni to to... ker še nism mel izpita in je blo mrzlo sm se odloču par mescev počakat...

Umes sm ugradil še RAVE...

Evo slab mesec nazaj nardim izpit, gremo z zadevo na cesto...to nemorš vrjet, zadeva ne gre čez 120... sploh... peljem zadevo k mehaniku evo, stručko stari mi pove da je kompresija v Ku***... baje da je že čohnila, glava je mela znake, ampak je bla zadeva kao obnovljena, haha ne mejebat, kompresija je bla 5.5 napram originalni 12.5... fino preostane mi naredit generalko... cel živčn ker mam sred poletja in lepega vremena take probleme se opogumim, znorim, dam plačo na stran in kupm polini 160 kit (560€ v naši ljubi sloveniji)...

Evo 2 tedna nazaj dobim motor, fino čaka me utekanje, naredu sm slabih 500 km brez da bi ga zavrtel enkrat samkrat nad 7000 obratov...noto evo utekanja je konc gremo počas na puni ror...zadeva komaj prleze do 140...mislim koji k**** ... pr 8000 ko bi se mu mogl spipat se komajda razvrti do 11 tam pa zgublja moč... RAVE deluje, tak kot mora...tak da to ni problem.

Po mašini ruži tak ko da jo bo raznesl vsak cajt, gre ne pol tulk k bi mogl it, 10sec ma do 100km/h, js pa nenajdem več kje se skriva problem.

Drgač pa statistika:

Polini 160 kit

dellorto 28mm

gianelli izpuh z krivino, notr ni nobenga catalizatorja in podobno...

CDI odblokiran, zadi tist bridge je odlomljen

RAVE ventil ki dela tak kt mora, pr 3000 pade not, tam pr 8000 ga potegne vn...

Originalna svečka NGK ki je predpisana za full pover mašino

Airbox ima obe luknje odprte

Frgazer je naštelan, mešanca je uredu....

KVA SPLOH JE LAHKA ŠE NAROBE DA ZADEVA NEGRE NIKAMOR ?!

v naslednjem postu bom priložil še mal shaky video kok zadeva gre...

Če nimaš pojma ne kupuj 2T motor. In če nimaš pojma ni treba kriviti mene. Hvala za razumevanje.

PS: Pojdi v merkur po žakel kompresije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš pojma ne kupuj 2T motor. In če nimaš pojma ni treba kriviti mene. Hvala za razumevanje.

PS: Pojdi v merkur po žakel kompresije.

haha zgleda da je pubec tud na tem forumu, haha

drugače pa m471c a slučajno ti prodajaš aprilio na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo dlje od vaju.

m471c je napisal " pubec prodaja samo te aprilie in zna nategnt ljudi" , ni pa vedel da je pubec (si ti),(s tem te nisem "napadel") na forumu. sam to sm hotu povedat

drugače pa m471c če je res tista aprilia na avto-netu tvoja, se potem sprašujem kdo koga nateguje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kak manual za menjavo bata? Ali pa kak nasvet na kaj naj pazim?

Pa se to prosim - kako vem kaksno velikost bata naj kupim? Zmerim premer in za eno mero vecjega, ali kaj so ze tiste fore?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti piše na batu kok je zdej not in ti daš za 1/100 večjega. Mal boš mogu očist bat da boš vidu številke.

Ja če si ka kdaj menjal pol nimaš kej pšreveč falit, se sploh tolk ne razlikuje od drugih motorčkov, edino kar ti predlagam, da snameš celo mašino dol in ga zamenjaš, ker ko imaš stvar na mizi je veliko lažje priti do vseh šraufov kot pa če šraufaš na motorju.

Drgač pa imaš tu v ang. in nem. http://www.carlsalter.com/pdfs/Aprilia_Rotax_Engine_Manual_122.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Macak.

-----

No jaz sem razdrl in...:

http://imageshack.us...0120805085.jpg/

http://imageshack.us...0120805087.jpg/

http://imageshack.us...0120805089.jpg/

http://imageshack.us...0120805090.jpg/

Zdaj me skrbi kam so odleteli tisti deli od bata, ki so tako lepo okrasili glavo cilindra..če so v mašini, mi lahko takoj, ko menjam, spet zariba..Kaj predlagate? :/

Razloga za ribanje ne vem. Bat je imel 13k kilometrov, zaribala pa mi je po 3urni vožnji, kjer se je vrtela kar visoko v obrate (Črni kal-Ljubljana). Da bi bilo premalo olja oz. da bi zatajila oljna pumpa, po moje ni. Spodaj so slike svečke, če se bo kaj videlo. Mogoče je le malo preveč bele/sive barve? Ali pa je že bat imel preveč km, glede na to da je mitaka?

http://imageshack.us...0120805091.jpg/

http://imageshack.us...0120805092.jpg/

---

Sem že gledal na pjme, za nove dele. Bi tole bilo vredu?: http://www.pjme.co.u..._End_.html#a519

Je treba glavo cilindra posebi kupit? Se da tista stara kako obnovit?

Popravljeno . Popravil KingSize
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej tam kjer je gred če je kej, najbolje da s kompresorjem sčistiš, če ga maš, če ne pa na glavo obrn pa stres. Drgač glave ne rabš menjat, sam malo jo sčisti, da bo spet gladka in to je to, no vsaj jst bi tko naredu. Bat je pa mal preveč sajat, da nimaš mogoče ti olja preveč odprtega? Pa svečka mi bol tko tko deluje, ni lih une prave barve.

Pa tm kjer je poškodovan bat je lih na ispušnem delu če se ne motim :?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej tam kjer je gred če je kej, najbolje da s kompresorjem sčistiš, če ga maš, če ne pa na glavo obrn pa stres. Drgač glave ne rabš menjat, sam malo jo sčisti, da bo spet gladka in to je to, no vsaj jst bi tko naredu. Bat je pa mal preveč sajat, da nimaš mogoče ti olja preveč odprtega? Pa svečka mi bol tko tko deluje, ni lih une prave barve.

Pa tm kjer je poškodovan bat je lih na ispušnem delu če se ne motim :?.

Tudi meni se zdi, da je kanček preveč olje, le nisem hotel prvi napisat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, no hvala vam. Danes sem naročal tist komplet iz pjme. 320€..poštnina 40 funtov D:

Olje bom pa sedaj na začetku že imel še tako odprto + verjetno še kakšno kapljico v rezervoar (?), dokler bom ulavfoval cilinder in bat..sčasoma bom pa zmanjšal. Tako bi verjento bilo vredu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti, vendar ne vem točno, kaj imaš v mislih. Na glavi so tiste sive 'pikice' verjetno od tega, ko je kakšen del od bata gor nabijalo. Tisto črno so pa verjetno saje, da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tiste pikice mislim ja ker je možno tudi da ti je preskakovala iskra ;) ker takega bata in glave jst še nisem videl :) je pa bilo podobno na motorju od letala (od fotra ) kjer se je delček aluminija nekako zataknil v svečko in je iskra preskakovala na bat in posledica je bila luknja skoz bat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav... Imam vprasanje in namrec kupil sem aprilio rs 125 in sem zamenjal verizni set, dal sem zobnike 15-40 se pravi da je sprednji manjsi za 2 zoba menjal sem pa tudi izpuh originalen od mocnejse verzije in moram recti da je konkretna razlika v pospeskih.... Zanima me pa se kaj se se da predelati ne motorju??

Slisal sem da se da nekaj z elektroniko in z nekim ventilom da ga odstranis?? ( Ne mislim kupovati rave ventila )

Prosim za odgovore, pa seveda ce bi bil kdo pripravljen temeljitejse razlozit oz. to narediti...

Hvala

Lp. Saso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam kjer pride RAVE bi moral sedaj skrajšat tisti jeziček v izpušnem kanalu. V zračnem filtru bi mogla bit ena cevka zamašena, tisto je treba odmašit. Treba je dat večjo dizo noter. Fajn bi blo oljno pumpo malo odpret. Svečko bi blo fajn dat NGK BR10EG in pa CDI kot je že omenjeno. To je pa na kratko to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- pod zadnjim sedežem imaš CDI enoto, ki jo prevrtaš - imaš označeno kje je treba.

- nad izpuhom imaš z dvema imbusoma pritrjeno neko ploščico. Vzami jo dol in videl boš, da imaš na to ploščico pritrjen tak jeziček (podoben temu: http://sbtjetskipart.../46-109-10t.jpg). To vzami ven in ploščico nazaj zašraufi (v primeru da nočeš rave ventila).

- potem je blokada še v avspuhu, vendar to si rekel da ga imaš od močnejše(?) verzije ?

Potem pa ne pozabi še na večjo dizo in nastavljanje fergazerja, če ne ti bo zaribala.

//EDIT: me je že mitič46 prehitel :glare:

//EDIT2: http://www.scribd.co...125-2006-Euro-3

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja izpuh je od one 34 konjske... imam pa še fergazer delorto 34 vendar je premajhna luknja in ga ne morem dat gor... se pa da diza zamenjat in sicer sem jo že, vendar je potem motor od 5-7000 obratov trokiral? Sedaj imam noter originalno dizo in iglo čisto dol spuščeno...

A tist jeziček pa samo odstranim in je potem brez njega?

Pa CDI samo prevrtam na kak način?

Oprostite ampak nebi rad kaj narobe naredil zato bi prosil če mi lahko malo bol natančneje opišete kaj naredim z CDI enoto ter oljno pumpo in dizo??

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja izpuh je od one 34 konjske... imam pa še fergazer delorto 34 vendar je premajhna luknja in ga ne morem dat gor... se pa da diza zamenjat in sicer sem jo že, vendar je potem motor od 5-7000 obratov trokiral? Sedaj imam noter originalno dizo in iglo čisto dol spuščeno...

A tist jeziček pa samo odstranim in je potem brez njega?

Pa CDI samo prevrtam na kak način?

Oprostite ampak nebi rad kaj narobe naredil zato bi prosil če mi lahko malo bol natančneje opišete kaj naredim z CDI enoto ter oljno pumpo in dizo??

Hvala!

Kakor vidim imaš rsko letnik 2001? Če imaš ta letnik CDI ne prevrtaš ampak moraš prerezati neko žičko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja letnik je 2001 a druzga se pa isto naredi kot je na onem linku?

Ali mogoče veš katera in kako se prereže?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadaj na cdiju imaš s silikonom zalito. Tisti silikon morš spraskat ven da prideš do enega mostička in tisti mostiček precvikaš in nazaj zaliješ, če boš videl da je silikon nekdo že na novo šopal noter potem je to že narejeno. Preveri kako je z zračnim filtrom in katero velikost glavne dize imaš. Na 115 glavno dizo in odprt filter ne bo dobro, vsaj na dolgi rok ne. Jeziček lahko odstraniš in nato zamašiš luknje. Za 34 fergazer bi rabil pa druge tiste gume do cilindra in airboxa, če že imaš fergazer bi se ga pomoje splačalo uporabit :) Oljno pumpo imaš pa na levi strani motorja spodaj, iz nje snameš pokrovček (mislim da so 3 inbus vijaki) in boš videl noter zacahnane ene črtice, ki so original poravnane. Nato zajlo, ki pride v pumpo nekoliko zašponaš, tako da se tiste črtice razmaknejo za nekaj milimetrov. Pač eni pravijo pustit, drugi ne, jaz osebno sem raje na malo več olja, sploh če si na majhni dizi je fajn, pa olje natankaš Motul 710 in nima kaj bit pomoje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!