m471c Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Kupim mašino rotax 122, brez cilindra, bata, glave itd... rabm ker mi je šeu menjalnik po gobe... če ma kdo kako začohano, pa da menjalnik ok laufa za prodat za kolker tolk normalno ceno naj sporoči...
mopedist 125 Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 živjo. kje bi se dalo dobit bat za rsko
mopedist 125 Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 v slo se ga do dobit
Gasperr Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Ja normalno da se ga da..pri vsakem pooblaščenem servisu ipd., ampak boš plačal veliko več.
mopedist 125 Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 kok stotink morm dt manjši bat
SpiZek Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 kok stotink morm dt manjši bat Moraš dat VEČJI bat ne pa manjši in to za 0.01mm
budacki Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Moraš dat VEČJI bat ne pa manjši in to za 0.01mm Načeloma, če je to prvi bat, ki ga menjaš...potem bo tut A dimenzija uredu.
mopedist 125 Objavljeno Oktober 16, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2012 zivjo imam se zmeraj originalen avspuh pa me zanima ali se da iz njega pobrati vn blokade?
Whitee Objavljeno Oktober 28, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2012 Bi pasal gianeli od starejše rs na 2006 letnik?
amp Objavljeno Oktober 29, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2012 prodam dva predelana zadnja amortizerja za rs 125. Po potrebi tudi obnovimo. tel. 031 389 510
Lojkec Objavljeno November 10, 2012 Opozori Objavljeno November 10, 2012 Pozdravljeni! imam sledec problem.. KUpil sem aprilio rs 125 letnik 2006 (ta novi model) in me je prodajalec pošteno na j...l!! Ko sem motor pripeljal domov sem se en čas vozil drugi dan pa se mi je na stevcu pokazala baterijca. in čez nekaj časa se je spraznila sama od sebe.. mislil sem si je slaba baterija, kupil sem novo se vozil in potem je motor stal en teden.. ko sem se hotel zapeljati je bila baterija prazna po enemu tednu! na stevcu ko napolnim baterijo mi napise er 0005 al nekaj takega.. ali mogoce kdo ve kaj je narobe in ce je ze kdo imel podoben problem? Po mojem mnenju more bit kaj v stiku ker če ne baterija se ne bi smela prazniti in ko bi motor deloval bi se morala polniti? sepravi ali je lahko kaj narobe z navitjem? Lepo bi prosil za pomoč! LP
mitiž46 Objavljeno November 10, 2012 Opozori Objavljeno November 10, 2012 Na displayu imaš eno funkcijo, ki ti kaže napetost. Ko motor laufa tam poglej, če ti kaže vsaj13-14 V (lahko daš še malo gasa). Zgleda, kot da ti nekaj baterijo prazni. V ta namen je dobro z ampermetrom pomeriti porabo toka v mirovanju in ugotoviti, katera stvar točno porablja tok...
NinjaRider04 Objavljeno November 10, 2012 Opozori Objavljeno November 10, 2012 (popravljeno) preveri kable tam od akumulatorja dajle..sem mel isti problem ko sem še mel rsko pa sem menjal kable pa je blo vse uredu. ...pa priporočam ti da pregledaš še REGLER..ker ti ga mogoče tudi to prazni. Popravljeno November 10, 2012. Popravil Aprilia rs 125
Lojkec Objavljeno November 11, 2012 Opozori Objavljeno November 11, 2012 Kaj si menjal kable? od celotnega motorja? Kje si pa kupil? Jah vem da bo treba z voltmetrom meriti ampak nevem niti kje se lotit :I Nisem lih vešč kar se tiče elektrike :S drugače a veš mogoče kaj pomeni tisto er 005 ki se pojavi na displeju? Aia pa če mi pa kaže 10 V a je potem šel vžig oz. tuljava? Hvala za odgovore obema. Lp
mitiž46 Objavljeno November 11, 2012 Opozori Objavljeno November 11, 2012 Če ti kaže pri prižganem motorju 10 V, potem ti motor ne fila baterije ampak se voziš ves čas na bateriji, zato se tudi sprazni. Ni nujno, da je tuljava šla, preglej malo varovalke in vse spoje od tuljave do baterije (če varovalka zgleda cela ni nujno, da dejansko je). Tisti er 005 pa se mislim da prižge samo zato, ker je računalnik brez napajanja nekaj časa. Ampak nisem siguren, mislim pa da je nekaj v povezavi s pomanjkanjem napajanja.
NinjaRider04 Objavljeno November 11, 2012 Opozori Objavljeno November 11, 2012 Kaj si menjal kable? od celotnega motorja? Kje si pa kupil? Jah vem da bo treba z voltmetrom meriti ampak nevem niti kje se lotit :I Nisem lih vešč kar se tiče elektrike :S drugače a veš mogoče kaj pomeni tisto er 005 ki se pojavi na displeju? Aia pa če mi pa kaže 10 V a je potem šel vžig oz. tuljava? Hvala za odgovore obema. Lp menjal sem celotno ele. po celem motorju... evo tu maš stran prav za rsko : http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/61548808.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61548808/Categories/Aprilia_RS_125_Neu__und_Gebrauchtteile/%22RS%20125%20Elektrik%20%26%20Z%C3%BCndung%22 če ne pa kliči sašo svenšek MOTOSPIRIT MB..on ma ziher kaj rablenih delov za 125ke rske oz ma ker sem jaz tudi nekaj pri njem kupil :041 445 643. 10V pomeni da ti prazni akumulator ja oz je pod tistim ki bi moralo biti..er 005 pa piše zaradi tega ker se ne napaja ..ko je že mitiž46 rekel ,.
trojan69 Objavljeno November 12, 2012 Opozori Objavljeno November 12, 2012 10V pri prižganem motorju pomeni da ti ne filadovolj. Lahko gre za regler oz. napako na alternatorju. Alternator lahko premeriš (upornost med navitji ter navitji ter ohišjem)-piše vse v service manualu. Regleja pa se navadno ne da premrit (razen pri nekaterih starejših motorjih), tko da si probaj sposodit delujočega od koga za preverit. Pred tem pa preveri še kontakte, da so niso korodirani itd. (začni pri alterantorju in jih sledi do akumulatorja)
Gasperr Objavljeno November 15, 2012 Opozori Objavljeno November 15, 2012 Vprašanje : A je rave zvezan skoz kako varovalko? Če ja..- Ve kdo katero? =D Crknala mi je tista varovalka, ki ma neki veze s štarterjem (sem menjal..je spet delalo)..pa ker mi sedaj rave ne dela, je možno da je crknala še kaka druga varovalka, ki bi mela kaj veze z rave elektroniko
denso26 Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 Zdravo!Kar naenkrat mi aprilia ne vžge več vžiga, vžiga sem probal z čokom brez čoka, iskra je, bencin dobiva saj ko ga dlje vžigam svečko zalije, na monitorčku mi kaže napetost 11.6v(premalo?), lamelni ventil sem pregledal in je use ok. Se komu kej sanja kaj bi bilo?
Gasperr Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 Zvok je normalen? Na poriv tudi ne? 11.6 je dovolj.
denso26 Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 Zvok je tak, kot takrat ko je vžgal, na poriv pa še nisem probal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se