Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Med brskanjem po angleškem ebayu sem naletel na zanimive ponudbe... cene so zelo nizke npr:

http://www.ebay.co.u...=item2c687d1136

mogoče veste ali so vredu ti bati al zakaj je tako nizka cena?

Naroč ena 2-3 kosa. Če bi še zmer mel RS 125 bi ziher zraven naroču, tok da sprobamo. Sam mi je čudno, ker piše, da pašejo sam na modele do 2006. Sej so jebeno isti pred in po 2006.

Sadly, this is not a genuine Aprilia part. It is good quality though and a very popular item.

We have fitted and sold 100's, and still counting.....

Thanks for looking,

pač dobro, sej redkoker je original, vendar noben ni tako poceni :P

Sam če tk pogledaš...s poštnino vred te pride okrog 50€....ni tak dost. Kvaliteto bi preveril na kakih angleških forumih, če bi bil na tvojem mestu. :)

Objavljeno

Ali mogoče kdo ve kakšna je razlika v meri bata in cilindra pri rs 125 2001 letnik? Naprimer če je bat 53.99mm je cilinder 54.49??

0.5mm je lufta al kolk mora bit?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo dobu sem bat ter dihtunge... Zanima me samo, 3 debeline dihtunge so v čem je to finta? katero naj dam?

post-38356-0-63916900-1357953584_thumb.jpg

Objavljeno

Tak je če daš debelješega, ti bo dobr tesnil, ampak boš malenkost izgubu na kompresiji. Če daš pa tanjšiga moraš pa prvo obe površini met čist čisti in ravni, da ti sploh tesni in kompresijo maš boljšo. Drugi je pa po malem kombinacija obeh. Jaz bi na tvojem mestu ščistil obe površini in dal tesnilo srednje debeline ali najdebelejšega da si za ziher. Uno malenkost kPa oz ccm ko ti da tanjše tesnilo sploh ne boš opazil.

Objavljeno

ja je še pa nekaj, kapo cilindra sem dal tudi malenkost poravnat se pravi da mo bo malenkost materiala dol neslo ker je od nevem česa takšna...?

meni je motor delal BP možno da je pa od prej

post-38356-0-31214900-1358036576_thumb.jpg

Zato bo pomoje kapa malenkost nižje in sem razmišljal če dam ts srednjo dihtungo?

To je še pa star bat...

post-38356-0-87371600-1358036791_thumb.jpg

Objavljeno

ja je še pa nekaj, kapo cilindra sem dal tudi malenkost poravnat se pravi da mo bo malenkost materiala dol neslo ker je od nevem česa takšna...?

meni je motor delal BP možno da je pa od prej

post-38356-0-31214900-1358036576_thumb.jpg

Zato bo pomoje kapa malenkost nižje in sem razmišljal če dam ts srednjo dihtungo?

To je še pa star bat...

post-38356-0-87371600-1358036791_thumb.jpg

prebogata mešanica, kaj pa vem.

Pa bat je tut zarezal :D Maš srečo, da ni prebilo obročkov^^

Bo pa zdej nekoliko močnejša kompresija, če boš spustil glavo, jst na tvojem mestu ne bi dajal najtanše.

Objavljeno

Dihtungo moraš tako dati, da ti bo squish 1mm. squish band pa je prostor med batom in glavo okoli ob straneh, najnižji del. Ponavadi se zmeri tako, da daš žico cina pod glavo in med bat motor obrneš in potem zmeriš s pomičnim merilom koliko se je cin stisnil.

To je pravi recept :) lahko pa pogledaš in zmeriš kaka je prejšnja dihtuga in daš enako.

Ponavadi je bila 0,5mm debeline

tanjšo je tesnilo večjo moč ima motor, vendar se lahko bat pregreje zaradi prevelike kompresije in ti ga stisne, lahko tudi preluknja

Objavljeno

bom dal kar ta debelo glede na to da bo glava malenkost nižja...?

Objavljeno

Zanima me koliko hladilne tekočine gre v sistem pri rs 01 letniku in ali mora biti kakšna posebna ali je lahko navadna?

Objavljeno

Zanima me koliko hladilne tekočine gre v sistem pri rs 01 letniku in ali mora biti kakšna posebna ali je lahko navadna?

Približno liter

Objavljeno

Zanima me koliko hladilne tekočine gre v sistem pri rs 01 letniku in ali mora biti kakšna posebna ali je lahko navadna?

Destilirana voda+malo antifriza, da maže ležaje na vodni pumpi. :) Pa sej vidiš kok gre noter.

Vodo pa mami vkradi, ma ziher od likalnika kak liter. :)

Objavljeno

jst bom potem kupil kar zmešan antifriz za motorje in ga dal noter

Objavljeno (popravljeno)

jst bom potem kupil kar zmešan antifriz za motorje in ga dal noter

Ni antifrit sam koncentriran?  Ne boš sfalil z destilko in koncentratom.

Oz. ni. Najdel sme tale MODRI VAMP! :D haha pa rdeči pa zeleni so še. Pa čist isti opis in čist ista embalaža, sam cena je drugačna. Kr nekej :D

http://www.olje-direkt.com/hladilne-tekocine-antifriz/4499-hladilna-tekocina-modri-vamp-40c-1l.html

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno (popravljeno)

Sj verjetno vse piše na embalaži kako pa kaj je treba z njemu delat. :)

 

Ja normalo da so drugačne barve...js v svojo nebi dal zelenega ali modrega, ker ne paše na črno-rdečo aprilio! :D :D

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

Hahaha modri vamp ta je pa dobra :D

Objavljeno

Z 10W30 nauš nič zgrešu. Celo Aprilijin manual ga priporoča.

Objavljeno

Aja še eno vprašanje do sedaj sem uporabljal to olje za v mašino: MOTUL Transoil 10w-30

http://www.motornaolja.com/produkt/motul-transoil-10w-30/

 

Zdej pa razmišljam da bi poskusil tegale ker po ceni sodeš bi moral bit boljši? : MOTUL Transoil Expert 10w-40

http://www.motornaolja.com/produkt/motul-transoil-expert-10w-40/

Za to Aprilio je 10w-30 dovolj dober ;)

Objavljeno

Obstaja še močnejši oz. večji kit za aprilie kot pa poline 154 kit ? rotax 122 seveda. Ter če so tiste ta stare aprilie ka so že serijkso oz. orginalno bile močnejše delane,se me zdi ka so že orginal mele 34mm frgazer, mele orginalno tudi še močnejšo gred oz. blajerco ? kot pa majo zdaj tej novejši letniki...

Objavljeno

Amm RS-a ima od 99 mejbi od 97 oz. 96 letnika, nisem ziher, rotax 122 motor. Ta prvi letniki so imeli samo večji fergazer pa niso ble zablokirane (izpuh, filter). Blajrca je bila čist ista, odkar je 122 prišla, če se motim me popravte, sam se mi zdi, da mam kr prav. Aja ta stare verzije so pa ble 123, sam tiste so ble pa bolj švoh proti 122.

Sicer pa zkj rabiš večji kit? Ti je 125 premalo? Jst sm se s tako vozu 4 leta, pa vse kar je bilo na njej narjeno, da so blokade ble pobrane vn. Letela je pa men čist dost.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!