Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

bozdravljeni momci.glej glede teh blokad je tako.aprilie rs125 do let 2004 majo sam tisto pliščico pa original avspuh sprazn k mam jst na svoji 2005 avspuh od 2003 pa sem ga sprazno stem da jst mam vakum pumpo ki mi uravnava vse pline.sam to nared pa tisto plođščico prerez na cdi pa bo letela k more sam ne pa tok ko bi lahko.sej ti piše na ploščici na okvirju kuk kw bi mogla met s praznim avspuhom mislim da 20.ajde držte si ga pa ne preveč k tu so še dekleta.

Objavljeno

ka mogoč ve kdo bi mel zobnike za rsko rabu bi oba zobnika dejte mi link al pa tl da pokličem če kdo ve ki bi se dal nabavt.

Objavljeno

hm ..... no pol kul .... zej morm sam se k mehaniku nest da mi rave ventil notr fukne hehehe :P

hm ..... aja pa folk ... a se mi splaca kupit se giannelija ?? recimo da bi zej notr dal skupej rave + gianneli ? al bo originaln spraznen auspuh dost dobr ? oz kej pridobim s giannelijom se ... :)

Objavljeno

z gianelijem bi pridobo pri zvoku edino neke malega drgač pa so razlike ful minimalne med spraznjenim originalnim pa gianelijem

Objavljeno

mhm ... pol se mi v bistvu ne slaca ga kupit ? al kaj receste ?? pridobim kej na pospeskih al pa na koncni ?

Objavljeno

premal prdobis da bi biu vredn svojga dnara... kr original mej ;) nebi reku ce bi dobu z gianelijem 10konjeu... to bi blo lepo... tko dobis pa tiste 3 (ce) :doze:

Objavljeno

hm ..... no pol kul .... zej morm sam se k mehaniku nest da mi rave ventil notr fukne hehehe :P

hm ..... aja pa folk ... a se mi splaca kupit se giannelija ?? recimo da bi zej notr dal skupej rave + gianneli ? al bo originaln spraznen auspuh dost dobr ? oz kej pridobim s giannelijom se ... :)

z gianelijem ti bo še šel za cca 1k-1,5k dlje v rdeče pri obratih

Objavljeno

se prav v bistvu pridobis neki kw vec ..... se pravi tud ene 10km/h pr koncni ? :)

Objavljeno

sploh nec ne pridobis k spraznen auspuh je isti kurc ko gianelli sam da original ma bol globok zvok gianelli pa takga ko bi po plehu tuko.jst mam na 2005 original pa gre bol k vsem drugim stem da mam mal bol sprefulanga k vi.

Objavljeno

sploh nec ne pridobis k spraznen auspuh je isti kurc ko gianelli sam da original ma bol globok zvok gianelli pa takga ko bi po plehu tuko.jst mam na 2005 original pa gre bol k vsem drugim stem da mam mal bol sprefulanga k vi.

Ja s tem s čist strinjam :yes:

Dj povej kaj TOČNO si ti dal vn izpuha, pa kako si to vn jemal, pa kje se ta stvar nahaja?

Objavljeno

se prav v bistvu pridobis neki kw vec ..... se pravi tud ene 10km/h pr koncni ? :)

Končna je odvisna od prestavnih razmerij in ne od tega kakšen avspuh imaš, se pravi da boš moral za teh 10km/h iti za 1-1,5k rpm (kot je že nekdo napisal)v rdeče vrtljaje.

Objavljeno

Ve keri kak se na obratomeri prva sipca dol dobi :? mam dol vzet obratomer pa ne dobim sipce narazen :(

Objavljeno

glej v original avspuhi ti je tam ko nej bi bil katalizator noter ena cev ki je prehodna katalizator je vlki ko prasica ubistvu grejo pa plini not po eni 4cm ja fi cevi.avspuh sem s fibrco odpro tak nasred pa sem tist ven odpalo pa nazaj sešfaso pa je to to.bol globok zvok maš z original avspuhi pa ne zarad lonca ampak zarad piksne k je dušilc notr gianelli pa aerow pa tega nimajo pa pooka ko po piksni.

Objavljeno (popravljeno)

glej v original avspuhi ti je tam ko nej bi bil katalizator noter ena cev ki je prehodna katalizator je vlki ko prasica ubistvu grejo pa plini not po eni 4cm ja fi cevi.avspuh sem s fibrco odpro tak nasred pa sem tist ven odpalo pa nazaj sešfaso pa je to to.bol globok zvok maš z original avspuhi pa ne zarad lonca ampak zarad piksne k je dušilc notr gianelli pa aerow pa tega nimajo pa pooka ko po piksni.

ej kaj če bi se ti potrudil in pisal saj približno SLOVENSKO!!!

Popravljeno . Popravil GrCaR
Objavljeno

glej v original avspuhi ti je tam ko nej bi bil katalizator noter ena cev ki je prehodna katalizator je vlki ko prasica ubistvu grejo pa plini not po eni 4cm ja fi cevi.avspuh sem s fibrco odpro tak nasred pa sem tist ven odpalo pa nazaj sešfaso pa je to to.bol globok zvok maš z original avspuhi pa ne zarad lonca ampak zarad piksne k je dušilc notr gianelli pa aerow pa tega nimajo pa pooka ko po piksni.

Razumem cirka 0 :blink: :blink:

No in kje naj bi to prerezal d bi vn pobrav, a tm kje pri koncu tm k se ful zoža, kr kakor sm js neki sprašvov, nj bi bila blokadav tistem fuul zožanem delu kjer pride pol naprej pršraufan dušilec, je to to?

Objavljeno

Razumem cirka 0 :blink: :blink:

No in kje naj bi to prerezal d bi vn pobrav, a tm kje pri koncu tm k se ful zoža, kr kakor sm js neki sprašvov, nj bi bila blokadav tistem fuul zožanem delu kjer pride pol naprej pršraufan dušilec, je to to?

Sem videl ta motor in auspuh kak je razrezan!Razrezan je na loncu pod masino ko je,cez celo je prerezano in pol lahko cist enostavno izpraznis vse kaj je not,tam mors razrezat ne pa pol ko se ze zacne ozat ker tam ne bos nic ven spravo!

Objavljeno

Razumem cirka 0 :blink: :blink:

No in kje naj bi to prerezal d bi vn pobrav, a tm kje pri koncu tm k se ful zoža, kr kakor sm js neki sprašvov, nj bi bila blokadav tistem fuul zožanem delu kjer pride pol naprej pršraufan dušilec, je to to?

če te zanima kako moreš razrezat izpuh imam jaz sedaj izpuh dol uzet in se vidi kje je bil gor rezan. samo bi rabil bloutoth da bi lahko sliko gor dal ednio če do ponedeljka počakaš.

Objavljeno
norc 16 pravi:

če te zanima kako moreš razrezat izpuh imam jaz sedaj izpuh dol uzet in se vidi kje je bil gor rezan. samo bi rabil bloutoth da bi lahko sliko gor dal ednio če do ponedeljka počakaš.

ce ti 4SIT ni prevec mi posl slikco prek MMS na moj mobič 051 *** ***

TNX :worship: :worship:

Objavljeno

avspuh razrežeš na obeh straneh resonančnega lonca, ker je tam noter katalizator in potem ga daš ven in sešvasaš nazaj

Objavljeno

avspuh razrežeš na obeh straneh resonančnega lonca, ker je tam noter katalizator in potem ga daš ven in sešvasaš nazaj

Huh jebote zdj že tretja verzija kako nj prerežm:

1. prečno na sredini oz nekje

2. izrežem kvadrat in vn poberem to

3. prečno prerežem na 2 koncih

Kera je zdj najbolša, al probam na enem izpuhu vse 3 :kva2: :kva2: :kva2: :grrr

Objavljeno

Huh jebote zdj že tretja verzija kako nj prerežm:

1. prečno na sredini oz nekje

2. izrežem kvadrat in vn poberem to

3. prečno prerežem na 2 koncih

Kera je zdj najbolša, al probam na enem izpuhu vse 3 :kva2: :kva2: :kva2: :grrr

Vzami auspuh dol pa prerezi tak da bos lahko ven pobral pa da bos lahko nazaj zavaril!

Objavljeno

Huh jebote zdj že tretja verzija kako nj prerežm:

1. prečno na sredini oz nekje

2. izrežem kvadrat in vn poberem to

3. prečno prerežem na 2 koncih

Kera je zdj najbolša, al probam na enem izpuhu vse 3 :kva2: :kva2: :kva2: :grrr

jah lej ne morš nardit sam ene zareze ker potem ne morš ven pobrat katalizatorja

avspoh ni tanek ko piksna da bi potem kar z roko razšeru lukno morš nardit dve zareze da rata lukna

če ti ni jasno ti bom pa narisal :D

Objavljeno

kolko obrockov bi naj imel bat za aprilio chesterfield l.96, 1 al 2?

Objavljeno

jah lej ne morš nardit sam ene zareze ker potem ne morš ven pobrat katalizatorja

avspoh ni tanek ko piksna da bi potem kar z roko razšeru lukno morš nardit dve zareze da rata lukna

če ti ni jasno ti bom pa narisal :D

Pa za tm k pride rave ventil notr tm se ful težko pride do tm če sam plastike stran poberem, a se da še kj stran bol u izi uzet d bom lažje prišel do tega???

AHA ok djte na tei fotki unačt svojo teorijo rezanja izpuha ;) :?

post-5661-1133696442_thumb.jpg

Objavljeno

evo nardiš tko, da dobiš potem kot nek pokrov, ki ga potem enostavno privariš nazaj

post-9362-1133697454_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!