GrCaR Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 ok tnx grcar pa motofreak :) jutr grem kupit olje ...... aja pa dej mi lahko kdo pove kiro nej kupm ??? neki sm slisu transoil al neki tazga .... a lahko se kdo kej od tega pove ???? :) BTW: Ma dej grcar ne prodaj se dealima no !!!! dej se bomo se kej spomladi fural deeej :) sej se bomo fural, sam jst ne več s 125 ccm :OK: mapak 750 (z blokado na 25kW)
Zigc Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Kup gianellija se splača :) ja itk 70k u NIČ ubistvu zj sm sprašvov pa d bi kupu ROR pa krivine k so mel u novembru 25% cenej tko d je izpuh brez dušilca pršov 35k, pa useen js ne kupujem tega shita, sam tega bom odpru pa bo se bols kukr giannelli :OK: ok tnx grcar pa motofreak :) jutr grem kupit olje ...... aja pa dej mi lahko kdo pove kiro nej kupm ??? neki sm slisu transoil al neki tazga .... a lahko se kdo kej od tega pove ???? :) BTW: Ma dej grcar ne prodaj se dealima no !!!! dej se bomo se kej spomladi fural deeej :) Drgac pa itk d sam menas ole MOTUL TRANSOIL, ti nared tko k sta ti tedva rekla, pol pa kr celo kantico notr uli to je 1L, za dotakanje mas pa tist oknck pa natocs d je prblizn do sredine tistga okncka olje :D
BaHa Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 ja itk 70k u NIČ ubistvu zj sm sprašvov pa d bi kupu ROR pa krivine k so mel u novembru 25% cenej tko d je izpuh brez dušilca pršov 35k, pa useen js ne kupujem tega shita, sam tega bom odpru pa bo se bols kukr giannelli :OK: Drgac pa itk d sam menas ole MOTUL TRANSOIL, ti nared tko k sta ti tedva rekla, pol pa kr celo kantico notr uli to je 1L, za dotakanje mas pa tist oknck pa natocs d je prblizn do sredine tistga okncka olje :D hm ja ma kir to 30W 40W kok ?
Grilzz Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Za NSR je bilo 10W 40. Poglej v knjizico.
Zigc Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Za NSR je bilo 10W 40. Poglej v knjizico. Ma ja ne seri s takimi olji od ksnga petrola al pa kj podobnga, sm jo to najprej uliv notr, sploh nism mogu normalno prestavt iz 5. v 6. pa tko je ceu menjalnik steku, MOTU TRANSOIL 4eva!!!! :yea2: :yea2:
Grilzz Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Ma ja ne seri s takimi olji od ksnga petrola al pa kj podobnga, sm jo to najprej uliv notr, sploh nism mogu normalno prestavt iz 5. v 6. pa tko je ceu menjalnik steku, MOTU TRANSOIL 4eva!!!! :yea2: :yea2: Ne vem, človek je vprašal, jaz pa sem le napisal tisto kar pise v workshop manualu za NSR. Sicer pa italijani rabijo posebno nego, le 4ko se je dalo voziti z mlekom v menjalniku.
Zigc Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 (popravljeno) Ne vem, človek je vprašal, jaz pa sem le napisal tisto kar pise v workshop manualu za NSR. Sicer pa italijani rabijo posebno nego, le 4ko se je dalo voziti z mlekom v menjalniku. ja pa za A35 Avtomatik mi je pa do zdj delov na zrak, prejsni viknd zamenu ole uliv enga starga k sm ga na podstešju najdu sam bols kukr 0 pa je :yea1: Zdj prou gladko prestavlja :D :D Popravljeno December 8, 2005. Popravil zigaspy
BaHa Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 ja pa za A35 Avtomatik mi je pa do zdj delov na zrak, prejsni viknd zamenu ole uliv enga starga k sm ga na podstešju najdu sam bols kukr 0 pa je :yea1: Zdj prou gladko prestavlja :D :D lol no comment :D vse za zjebat ...: :D
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 neki me zanima folk upam da mi bo kdo znal povedat .... ugalvnem rad bi zvedu kko deluje obratomer ?? zto kr kadar dam kontakt (pa motor je ugasnen) mi stevec kar nabije na 2k obratov .... pa sej dela prlbizno ma dela cudno tko da kko to dela oz kaj bi blo narobe ..... bi blo mozno da bi bil CDI kej zjeban ???
pogi Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 neki me zanima folk upam da mi bo kdo znal povedat .... ugalvnem rad bi zvedu kko deluje obratomer ?? zto kr kadar dam kontakt (pa motor je ugasnen) mi stevec kar nabije na 2k obratov .... pa sej dela prlbizno ma dela cudno tko da kko to dela oz kaj bi blo narobe ..... bi blo mozno da bi bil CDI kej zjeban ??? Povezan je na vžigalno tuljavo, potem pa tuljava ki je v obratomeru šteje te impulze (število isker v minuti) in jih prikaže na analogni skali .) mislim da s CDIjem ni povezan .)
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Povezan je na vžigalno tuljavo, potem pa tuljava ki je v obratomeru šteje te impulze (število isker v minuti) in jih prikaže na analogni skali .) mislim da s CDIjem ni povezan .) hm .... ka bi pol lahko blo narobe oz. kje bi bla napaka ???? zgorej na armaturki ??? al na tistem ko steje ...... ???
P182 Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 se mi zdi da se tem števcem včasih kr mal strga, kolega je mel podobn primer k mu je obratomer do 6k normaln delu, pol se mu je pa kr scufal in je začel šejkat gor in dol, pr ene 9k se je pa spet umeru. čudn pa kr čez noč, prej je blo v OK
k0ci Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 pr men je enkat k sm meu prazn akumulator crkvau ko sm zabremzu :D je blo ful hecn za vidt ko sm prbremzu je sam dol padu
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 hm ......... frka je v tem da men k dam kontakt mi ga nabije na prblizno 2k pol k przgem masino mi ga nabije na mal vec k na 3,5k pol pa tam dela prblizno kul mislim mors odstet tisti 2k obratov in pol tam nekje ko mi odpre pa stevc kar gre skor cel krog okrog tam ene 3/4 kroga ..... :D misliste da bi bil lahko kje slab kontakt ??? hm ....
Dolenc™ Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Ponavad se začne obratomeru trgat ko je prazen akomulator. k0ci pr tvojmu primeru je pa tko, da ko si zabremzu se je zavorna luč pržgala in je požrla štrom, se pravi je obratomer nastradu.
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 k0ci pr tvojmu primeru je pa tko, da ko si zabremzu se je zavorna luč pržgala in je požrla štrom, se pravi je obratomer nastradu. ja to je logicno ... :DD samo ni mi jasno zkej bi mel prazno baterijo ??? ko pa jo mam cist polno.... tam okol 12 v se vrti ... pac ko mam kontakt je 11V in se neki zravn kadar pa motor prizgem se mi pa poveca .. sej to je normalno kr itk kadar je motor vzgan tud baterijo polni ...... hm ......
k0ci Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Ponavad se začne obratomeru trgat ko je prazen akomulator. k0ci pr tvojmu primeru je pa tko, da ko si zabremzu se je zavorna luč pržgala in je požrla štrom, se pravi je obratomer nastradu. ja vem sej ko mi je prvič to naredlo mi je blo takoj jasno zakaj to dela :blush: , sam useeno dobr d si napisu če komu ne bo jasno :D :OK:
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 :doze: :doze: ja ze .... sam mojga primera pa vseen nismo resl :? :? :? :?
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 hm ma grem jst zej v garazo natancno preucit stevec .....hm ...... kej pa ce je uni mozak menju baterijo prej ksm kupu .... pa ma ta mogoce preveliko/premajhno amperazo oz tok ????
k0ci Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 ne to ne more bit :BUA: sej akumulator ne daje ven sam od sebe preveč toka, kokr da vn mu požrejo porabniki, če me razumeš akumulator bo dal ven samo toliko toka kot bodo porabniki porabili in nič več (kot da bi vlekli iz njega)
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 ma ja ze ..... hm .... zej sm bil v garazi .... tam kontakt in nastimam gor na lcdju pac da mi kaze VBAT .... no pac ko je kontakt ma tocno 12.0V pol go upali poziciske luci pa lucke na armaturi pa skratka vse te luci skoci na 11.6V in npr pol ko vklopim se zmigovce (ki mi ne utripajo???) skoci na 11.5V mhm ..... tko da ne vem ... res pa da ko to kej preklaplas al pa kej se skor neopazno kazalc mal premakne in tud ko kej premaknes tko lucke mal mrknejo ma skor neopazno ....
k0ci Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 (popravljeno) aja žmigovci ne delajo? dej poglej če so ti žarnce pregorele k drgač je vrjetn to narobe, da ti ne dela obratomer ko bi mogu al pa maš prazn akumulator, če ti napetost pade ko lučke pržgeš Popravljeno December 9, 2005. Popravil k0ci
BaHa Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 (popravljeno) aja žmigovci ne delajo? dej poglej če so ti žarnce pregorele k drgač je vrjetn to narobe, da ti ne dela obratomer ko bi mogu hm .... ma niso pregorele dobre so se zmeri .....kr gorijo mi ..... ni panike .... samo utripajo ne :( mislis da bi to blo kej povezano .. ? ja mozno bi blo pa res tud to da bi pol rele drkalo ... ?? kej mislis ??? Popravljeno December 9, 2005. Popravil BaHa
k0ci Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 (popravljeno) pa vse žarnce ti delajo sam utripajo ne? dej probi namest akumulatorja prklopt gor štrom od polnilca za akumulator Popravljeno December 9, 2005. Popravil k0ci
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se