Skoči na vsebino

Krmila - razno


Desmo

Priporočene objave

Kakšna bi pa bila razlika med alu in jekleno belanco?

Alu je lažja, jeklena pa se najbrž ob padcu nekje v p.m. lahko za silo nazaj zakrivi predvidevam.

Predvsem me zanima ali se jeklena lahko preveč ovija.

V glavnem kakšne konkretno so razlike.

LP

Alu je navadno lazji, in bolj tog (če je pravi material).

Jeklo se še vedno bolj zvija, saj je Alu navadno kar precej debelejsi.

Pa se lepsa je Alu... :whistle:

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rizomo lahko naročiš pr AS Domžale...sam traja.

Motoradklinik v A jo ima na lageru...preveril pred kratikm :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za CB 1300 sm zadnjič vidu na novi debelo balanco pa nosilce od LSL :worship:

Drgač sm pa prejsn tedn naroču za VFR nosilce pa balanco od LSL pa da vidmo kolk bo trajal. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Še eno vprašanje. Ali je treba uteži posebej kupiti ali pridejo originalne tudi na LSL ali RIZOMO ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kako imaš narejene original. Ponavadi se originalne prišraufajo v krmilo (v krmilu je navoj).

V tem primeru moraš kupiti druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Še eno vprašanje. Ali je treba uteži posebej kupiti ali pridejo originalne tudi na LSL ali RIZOMO ?

Honda ima v krmilo zataknjeno utez z dvema varovalkama, če bi menjal krmilo z istim notranjim premerom cevi bi šlo.

z Alu ne bo šlo, naroči zraven saj ni tak strošek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Za alu LSL krmilo rabim. A je dovolj da kupiš tole:

6223217624821799fe7837.jpg

Ali je potrebno dobiti še tisti vložek za v krmilo kot je pri originalu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nastavke na sliki samo vtakneš v cev in zategneš.

Ne pozabi kapniti malo sekundnega lepila med matico in gumo.

Po možnosti vtakni vmes še malo večjo podložko; matico ti lahko potegne v gumo not poj je pa jajc !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za alu LSL krmilo rabim. A je dovolj da kupiš tole:

6223217624821799fe7837.jpg

Ali je potrebno dobiti še tisti vložek za v krmilo kot je pri originalu?

zakaj dajate lahek aluminij če jim pravite "uteži" ? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te alu uteži so bolj za okras, kot za to da bi ustavile vibracije balance, sam sem jih pred leti kupil od TDM-ke in jih namontiral na Super tenere bila je bistvena razlika :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

to tudi mene zanima, ker tudi sam resno razmišlam o nakupu stabilizatorja, pa so mi nekateri hvalili te MATRISE, dobim ga pa lahko za cca 370€, al pa še kaj manj, samo sem malo googlal pa ni nekega konkretnega odgovora o kvaliteti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm že par let nazaj napisu pa bom še enkrat prlepu ;)

1. Vsi japonski tisočaki imajo sedaj stabilizator krmila (ZX-10R ima in to OHLINS-ovega nastavljivega, Suzuki ga ima že več ko 15 let serijsko in ga je imel že GSX-R 1100-750 leta 1990,Cbr 1000 ga je dobila 2004-HESD-Honda Electronic Steering Damper,R1 ga ima tudi že par let).Ducati 916 ga ima že od svojega obstoja 1994 serijsko le da nimajo vse različice nastavljivega Ohlinsovega (velja tudi za modele 748.749,916,996,998,999,848,1098...).MV AGUSTA F4 ima tudi že serijsko Ohlinsa,Aprillia MILLE ima tudi serijsko stabilizator krmila in prav tako kot DUCATI imajo dražje različice Ohlins nastavljivega,MOTO GUZZI,Mondial......imajo tudi stabilizatorje.

2.Stabilizator ni samo blažilec velikih sunkov, ki jih blaži ponavadi pri zelo hitri vožnji, ampak blaži tudi manjše tresljaje ter vibracije, ki pri daljši vožnji seštevek ter malih vibracij tudi utruja voznika.Stabilizator tudi ublaži sunke ki bi se drugače preko krmila prenesla na voznika ta pa na motor in pol se ve...

3.Še vedno številka 1 v svetu je blažilnik OHLINS. ki je zelo zanesljiv,trpežen ter sorazmerno preprosto izdelan in velja med stabilizatorji kot KALAŠNIK med orožjem, ki je preprost in deluje v vseh razmerah (se opravičujem za primerjavo )

4.Sam uporabljam OHLINS-ov stabilizator že istega 15 let in z njim naredil že preko 200 000 kilometrov in razen parih preventivnih servisov(oba tesnila ter rezervarček) pri GIDLU deluje popolnoma brez problemov in je še vedno iste oblike

5.Hiba ostalih stabilizatorjev še ni v tem da ne delujejo vsi dobro, kakor v tem, da ni pri nas serviserja ter rezervnih delov zanje oziroma, da se nekaterih sploh ne da odpreti in je po nekaj letih le za okras ali v kanto

6.Edini stabilizator, ki ima med rabljenimi tudi ceno je tudi OHLINS,ki ga kupiš narediš servis in je spet nov za ostale sm pa že povedal (to ni reklama za OHLINS ampak samo po vseh iskušnja s tem stabilizatorjem nasvet )

7.Za tovarno je nastavljiv stabilizator krmila serijsko na motorju velik strošek in se izogibajo serijski vgradnji (predvsem japonske tovarne) dokler jih konkurenca ne prisili k temu.Pri tisočah ga imajo že vsi in ko ga bo imel prvi tudi v 600 klasi ga bojo počasi dobili tudi vsi, tako kot je bilo z radialnimi zavorami,upside-down vilicami,električnim vbrizgom.......180 zadnjo pnevmatiko..

8.Nakup stabilizatorja je dobra naložba in če te reši enkrat padca je nakup povrnjen.Če ga ne boš nikoli iskoristil pa toliko bolje in dobro je da kupiš na začetku kvalitetnega da ga mogoče še kdaj dobro prodaš.

No lahko bi še nalagal ampak je dost k me že roke bolijo

Ohlins je res zakon !!!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stabilizator krmila ni drugega kot cev(cilinder), napolnjena z oljem, ki se pretaka preko bata in še preko dodatnega ventila, preko katerega se stopnja dušenja nastavlja...

Kolikor je notri strojne obdelave, stroškov materiala in proizvodnje je 50€ preveč za tak blažilnik vibracij. Tudi Matris so dobri, tudi LSL, Ohlins, mogoče malo boljši al pa tudi ne; kukr so Metzeler "boljše" ;)

Drugače se pa strinjam z zgoraj napisanim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst si delovanje stabilizatorja predstavljam kot delovanje amortizerja brez fedra.... nisem se pa še preveč poglabljal v to zadevo.

A ima kdo kakšno sliko, kako je namontiral neserijski stabilizator na motor (po možnost stransko verzijo). Na mojmu gsxr-u 1100 je bil prej pod lučjo vendar pa ga bom zaradi predelave moral premestiti. Verjetno bo vzdolžna verzija, z objemko na vilici, za pritrditev na okvir pa iščem ideje (nebi rad vrtal lukenj za nosilce v okvir). Kakšna ideja?

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!