k0ci Objavljeno Januar 16, 2009 Deli Objavljeno Januar 16, 2009 kaj pa če bi dal na okvir navarit matico, v katero bi potem prišraufal stabilizator, sem že nekje videl tako Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 16, 2009 Deli Objavljeno Januar 16, 2009 RVT tebi je itak po večini težko karkoli uporekat :worship: cenim take! Sam bi samo dodal,da sem imel nazadnje WP in in mi je bil skoraj..... @Trojan69 če bi mel tvoj mopi bi sigurno dal gor ta dolg ohlins in ga fiksiral na rušt!Kaj nima tvoj motor že direkt nosilček iz rušta?Tud,če nima ta mala luknjica..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 16, 2009 Deli Objavljeno Januar 16, 2009 ja lahko poveš kaj je bilo z WP blažilcem, sam ga mislim kupit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 16, 2009 Deli Objavljeno Januar 16, 2009 ...boljši kot ohlins..... ohlins sem mel vedno do konca zategnjen!WP ko sem zategnil,do kraja..balanca stoji.Nočem kaj rečt,da ne bo kdo reku!Vendar men je WP boljš!Mel pa sem vedno vse rabljene! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 17, 2009 Deli Objavljeno Januar 17, 2009 Jst si delovanje stabilizatorja predstavljam kot delovanje amortizerja brez fedra.... nisem se pa še preveč poglabljal v to zadevo. A ima kdo kakšno sliko, kako je namontiral neserijski stabilizator na motor (po možnost stransko verzijo). Na mojmu gsxr-u 1100 je bil prej pod lučjo vendar pa ga bom zaradi predelave moral premestiti. Verjetno bo vzdolžna verzija, z objemko na vilici, za pritrditev na okvir pa iščem ideje (nebi rad vrtal lukenj za nosilce v okvir). Kakšna ideja? Pomojem da je tudi dost važno kako je nameščen, glede vzvodov, hoda blažilnika, in podobno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Januar 17, 2009 Deli Objavljeno Januar 17, 2009 (popravljeno) Jst si delovanje stabilizatorja predstavljam kot delovanje amortizerja brez fedra.... nisem se pa še preveč poglabljal v to zadevo. A ima kdo kakšno sliko, kako je namontiral neserijski stabilizator na motor (po možnost stransko verzijo). Na mojmu gsxr-u 1100 je bil prej pod lučjo vendar pa ga bom zaradi predelave moral premestiti. Verjetno bo vzdolžna verzija, z objemko na vilici, za pritrditev na okvir pa iščem ideje (nebi rad vrtal lukenj za nosilce v okvir). Kakšna ideja? Jest sm na svojga G11 :naughty: prinetal nosilc na okvir in stabilizator pripel na vilico. Iz istega razloga je bil menjan :whistle: Slike sigurno nimam ker takrat še ni bilo digitalcev (dosegljivih) Mam pa en stabilizator doma če kdo rabi. Matris nastavljiv (mislim da 15 stopenj) skoraj nerabljen Brez nosilcev Popravljeno Januar 17, 2009. Popravil T Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Januar 17, 2009 Deli Objavljeno Januar 17, 2009 ...boljši kot ohlins.....ohlins sem mel vedno do konca zategnjen!WP ko sem zategnil,do kraja..balanca stoji.Nočem kaj rečt,da ne bo kdo reku!Vendar men je WP boljš!Mel pa sem vedno vse rabljene! Nočem bit pameten, ampak to, da pri dokonca zategnjenem stabilizatorju balanca stoji zagotovo ne more bit merilo kateri je boljši, ker balanca več kot toliko ne sme bit trda, ker je to smrtno nevarno, če te v krizni situaciji stabilizator toliko omeji, da ne moreš nekaj na hitro zmanevrirat, pa naj bo to na cesti ali pa na pisti.. Moj ExtremeTech ima tudi zadnjo 20 stopnjo tako trdo, da komaj obračam, pa bi zaradi tega prej rekel, da stabilizator ni tako dober kot bi si želel, ker je ta funkcija popolnoma neuporabna, nevarna na cesti in na pisti in bi bilo bolje, da je sploh ne bi bilo. Seveda s tem ne namigujem, da je WP slabši od Őhlinsa, nisem sprobal ne enega ne drugega, tako da ne vem, verjamem pa da sta oba dobra. Hotel sem le povedat, da to, da ima stabilizator funkcijo, ki balanco popolnoma strša, jaz prej štejem v minus kot v plus. Drugače pa meni moj ET super opravlja funkcijo :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aljazlipi Objavljeno Februar 15, 2009 Deli Objavljeno Februar 15, 2009 Zdravo, zanima me ali ima kdo kaj izkušenj z doma narejenimi nosilci za blažilnik krmila. Rad bi ga dal na Svojo Hondo CBR 929 letnik 2000, pa me zanima lai mogoče kdo pozna koga, ki bi bil pripravljen naredit nosilc, če pa mogoče paše gor od katerega drugega modela ali pa če se komu valja doma v garaži, mi pa naj javi na PM. Lep pozdrav pa hvala za upam,da kakšen konkreten nasvet... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Februar 15, 2009 Deli Objavljeno Februar 15, 2009 Na angleškem e-bayu se dobijo adapterji za na spredno vilico (stering damper clamp) za se mi zdi za 28 funtov. Drugač bi pa rajš dal to zadevo v SLO delat kakšnemu strugarju, ključavničarju itd. Če boš kaj zvedel kdo se z tem ukvarja mi prosim sporoči! hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ClimberXM Objavljeno Marec 3, 2009 Deli Objavljeno Marec 3, 2009 Mene zanima ce je potrebno homologirati krmilo (balanco) pri motorju ce jo zamenjas. Ker jaz bi si dal na motor malo bol nižjo, športno pa nevem ce bi meu kej problemou glede homologacije. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hytech Objavljeno Marec 3, 2009 Deli Objavljeno Marec 3, 2009 Mene zanima ce je potrebno homologirati krmilo (balanco) pri motorju ce jo zamenjas. Ker jaz bi si dal na motor malo bol nižjo, športno pa nevem ce bi meu kej problemou glede homologacije. Seveda,vsako predelavo po zakonu je potrebno homologirat. Jst je sicer nisem,pa še kdo tudi ne in je tudi ne bo :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Marec 3, 2009 Deli Objavljeno Marec 3, 2009 Mene zanima ce je potrebno homologirati krmilo (balanco) pri motorju ce jo zamenjas. Ker jaz bi si dal na motor malo bol nižjo, športno pa nevem ce bi meu kej problemou glede homologacije. ne rabiš..ker noben bog ne bo pogruntal da je manjana.. original pa le obdrži.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ClimberXM Objavljeno Marec 3, 2009 Deli Objavljeno Marec 3, 2009 ne rabiš..ker noben bog ne bo pogruntal da je manjana..original pa le obdrži.. sej raun to sm js razmišlu... se ne spoznajo policaji tolk na motorje da bi vedl al je originalna gor al ne B) B) hvala za informacije ^_^ ^_^ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
special749 Objavljeno Marec 4, 2009 Deli Objavljeno Marec 4, 2009 sej nov noben pogruntu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noiser69 Objavljeno Marec 4, 2009 Deli Objavljeno Marec 4, 2009 (popravljeno) js na to sploh poštodiro nism :P sm dav gr lažjo, močnejšo, športno balanco ;) Popravljeno Marec 4, 2009. Popravil Hozi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dinotti Objavljeno Marec 8, 2009 Deli Objavljeno Marec 8, 2009 Nimaš kej homologirat!Kdo bo pa kej vedu?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Ima kdo izkušnje z drag bari na svojem motociklu-predvsem nakedi. Zadeva verjetno bol stabilna pa manj okretn kot z navadnim (superbike) krmilom? ali se motim? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 drag bar je pomojem bolj za gledat kot vozit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 drzi stil metle kaksno uro, dve. bos takoj dobil "obcutke" kako je voziti z drag bar. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 He he ja sej se mi je zdel da je neki tazga. Mal me je začel v to smer nest ker zadeva zgleda zakon. Ampak moje vodilo je blo vedn funkcionalnost pred izgledom, tko da bo zgleda kr navadno krmilo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 24, 2009 Deli Objavljeno April 24, 2009 jah no, saj nekaterim odgovarja (ali pa ne priznajo, da je za izgled potrebno trpeti .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno April 24, 2009 Deli Objavljeno April 24, 2009 Če ti je všeč in se ti zdi da paše motorju, ga montiraj. Par mojih frendov ga ima in nimajo problema. Sicer, taki nasveti v stilu "drži metlo" izhajajo iz sveta udobija in funkcionalnosti debele riti - debeli sedeži, top case in šajba ,MK - moto konformisti, ki s streetfighterji nimajo nobene zveze. Drži ss krmilo dve uri, pa mi povej kako se boš počutil!!!! Kaj je lepše videti žensko v lidl- hofer trenirki in copatah ali v štiklah in mini kikli? :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno April 24, 2009 Deli Objavljeno April 24, 2009 Hmm bomo vidl. Skrbi me predvsem kako se drag bar odnese v mestni gneči-glede na to da motor uporabljam kot glavno prevozno sredstvo. Ker zgledal bi res fino ..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno April 25, 2009 Deli Objavljeno April 25, 2009 V mestu je čisto ok, če ni preširok. Tukaj imaš par linkov z angleškega ebay, so kar poceni. http://cgi.ebay.co.uk/HANDLEBARS-DRAG-FLAT...416112001r28685 http://cgi.ebay.co.uk/Motorcycle-Handlebar...%3A1|240%3A1318 kdaj misliš končati projekt? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno April 26, 2009 Deli Objavljeno April 26, 2009 U super!! Hvala. Bom verjetn probu z drag barom-v končni fazi lahk še vedn montiram navadno krmilo-unih 30-40 eurov bom pa že požru. Glede projekta je pa tko da čakam gospe na zavarovalnici Triglav da se mal zganjeo pa mi dnar nakažejo. Ubistvu me sam sredstva jebejo-jebaena je študentska kar se dnarja tiče Drugač pa upam da bo do junija končan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se