premza Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 Pa še nekaj bolj za res... ...raziskave so pokazale, da tresljaji visokih frekvenc na dolgi rok povzročajo poškodbe sklepov (pekomerno obrabo). :hmm:
Erik Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 Pa še nekaj bolj za res... ...raziskave so pokazale, da tresljaji visokih frekvenc na dolgi rok povzročajo poškodbe sklepov (pekomerno obrabo). :hmm: ← zato men desno zapestje, neke čudne zvoke spušča :hmm:
Provokator Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 Zdaj pa čakajte malo...... Mačica ima na njeni transalpi dvocilidrnski V-motor, ki naj bi povzročal največ tresljajev. Ampak na transalpi ni uteži. So ble samo ogrevane ročke :BUA: , ki sem jih lani dol vzel, pa spet nataknil originalne. Roke pa me tudi (pa tudi nje ne) ne bolijo po daljši vožnji...... :? zakva hudiča ne??
premza Objavljeno Maj 31, 2005 Opozori Objavljeno Maj 31, 2005 Roke pa me tudi (pa tudi nje ne) ne bolijo po daljši vožnji...... :? zakva hudiča ne?? Ker si tak mačo. Ko RAMBO, prava ljudska figura! :lol1: Zdaj pa resno... Saj Transa ne trese tko zlo... :hmm:
Ice Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 zato, ker ima TA najbrz po zasnovi dodatno gred katera se vrti v smeri proti glavni gredi in tako (uspesno) iznici vecino vibracij. mogoce ima kot dodatek krmilo vpeto v silent bloke.
GorazdH Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 dobro, če bi balanco treslo na način pnevmatskega kladiva bi še zastopu vso to reč s sklepi, take vibracije od motorja kvečjemu koristijo kot masaža... :afro1: po moje bi blo bolje sedež dodatno omehčat, ker sigurno ni najboljši za jajčka...ženske izvzete :lol: tiste pa, ki vas bolijo zapestja med daljšo vožnjo priporočam malo vaj za zapestje...tisti gumjasti obročki za stiskat in dvig lažjih uteži z zapestjem...vse bolečine izhajajo iz fizične kondicije...ne pa iz "uteži" na koncu balance...
gebre Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 V enem "starem" motokatalogu je bil članek, v katerem je bilo napisano, da so "škodljive" tiste male vibracije.
lojzek Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 jest pa mislm, da vibracije najbolj čutiš, če nepravilno sediš oz. si preveč na balanco naslonjen. Takrat pa kmal mravljince dobiš. če se seveda ne govori o HD, kjer si pr štant gasu cel zvibriran?
rebel Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 jest pa mislm, da vibracije najbolj čutiš, če nepravilno sediš oz. si preveč na balanco naslonjen. ← NEEEE!!!! bolj kot si naslonjen več mase je gor... sej so razložili da vztrajnostni moment duši vibracije..... Ampak na transalpi ni uteži tudi GP motorji nimajo, enduro, cros....
GorazdH Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 bol kot si naslonjen, bolj pritiskaš na ožilje dlani, prej dobiš mravljince.... :doze: probajte nalahno držat balanco in lahko prevozite stotine kilometrov brez "mravljinčenja". vse je v oprijemu...ne nekih nebulozah o vibracijah....
rebel Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 tudi rokavice so dovolj oblazinjene in vibracije se ne prevajajo...
Ice Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 se vam pocasi sanja, da ni samo en razlog za vsako stvar? da je motoriranje nekaj malce bolj kompliciranega kot se samo vsesti gor in smo ze frajerji? da tudi ni pri vseh modelih vse enako? upam. :) sedenje: yep, obstaja "pravilni" nacin sedenja. ne trd in ne preohlapen. drzanje balance: raje narahlo kot "kot bika za roge". oblazinjene rokavice: :grrr mislim da to ni pravilni odgovor. vibracije: so fakt in ne neka "nebuloza". mogoce jih samo posamezni ljudje drugace zaznavajo. :) spet: kaj pa jaz vem, sem samo butast moderator ki ostalim pamet soli. :doze: internetni motorist. :whistle:
simonsi Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Jaz pa po kakih 300+ km dobim žulje na rokah. Na desni malo bolj kot levi. A ima to kaj veze z vibracijami?
Ice Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 mislim, da ne. prej bi rekel da prevec "drzis" balanco. ali (se) nisi navajen.
premza Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Jaz pa po kakih 300+ km dobim žulje na rokah. Na desni malo bolj kot levi. A ima to kaj veze z vibracijami? Ne se tolkrat vmes na piru ustavljat... :grrr
HHV Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 ...spet: kaj pa jaz vem, sem samo butast moderator ki ostalim pamet soli. :doze: internetni motorist. :whistle: ← No jaaa, saj kilometrine imaš še največ. 16.000 pa še neki čez! .)
Rock-46 Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Ziv, Imam stabilizator krmila na motorju in sicer baje da 27 stopenjski. Samo mi sedaj na tisti strani kjer se "štela" stopnja spusca olje oz. je kr dost mastno vse skup....tista palcka ki gre not pa ven... Zdej pa: Ali lahko to jaz sam popravim, predvidevam da je kaksn semering sel... ali kam naj to nesem da mi popravijo....ce lahko sam popravim bi prosu da mi en tocno opise kako naj to nardim...pa kok pa kerga olja gre not... LP;Rock Govorim o tem .
Nearrain Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Obrni se na GIDL-a (registriran uporabnik na tem forumu). http://www.gilmotosport.com/ gilmotosport@hotmail.com
BRANE Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 po moje mopedi, ki so namenjeni za daljša potovanja, pa so enmalček štorasto konstruirani pr antivibracijskih elementih na motorju, dobijo dodatek- uteži na balanci. ko sem prčitu vse objave, se mi dozdeva, da je ta reč dokaj pametna, res pa ni primerna za vse mopede. drgač pa ne poznam niti enega 4t mopeda, ki ima vsaj malo moderno zasnovo brez vsaj ene antivibracijske gredi..
lina Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 No po vseh teh ,,oreščkih,, za moje možgane...se mi zdi :) da ...GP...nima ,,uteži,, (v bistvu je bolj pomembna teža kot tresenje, a ima to kakšno vezo z vodenjem..no tu se mi še nič ne zdi in kako vibrera pista tudi ne.) torej niso nujnopotrebne za dober performans Za dolge turce... za navadne ceste.... za nenatrenirane...starejše :D amaterje...je pa vseeno boljš, da utežke so.....je bolj humano do uporabnika, ki se mu ne gre za stotinke. Na podlagi stotink....sem ugtovila, da so eni pripavljeni celo vzvratna ogledala dol odšravat....zato so veretno prepičani, da jih od ,,najhitrejših,, ločijo milimetri...in to so odpravili z alu-čepi, ki šponsko izgledajo...za sklepe bo pa na stara leta skrbel ketonal...če jih bodo (ker so taki ,,norci,, (to naj bi bilo celo pozitvno :doze: ) dočakali. No to je to...kar se meni ZDI.
ixs Objavljeno Junij 13, 2005 Opozori Objavljeno Junij 13, 2005 Jaz pa po kakih 300+ km dobim žulje na rokah. Na desni malo bolj kot levi. A ima to kaj veze z vibracijami? ← Žulji po 300 km?! Po moje je to od drkanja! :lol1:
simonsi Objavljeno Junij 13, 2005 Opozori Objavljeno Junij 13, 2005 (popravljeno) :slap: :grrr :lol1: Popravljeno Junij 13, 2005. Popravil simonsi
moci Objavljeno November 10, 2005 Opozori Objavljeno November 10, 2005 [quote Transa ima Wanklov motor Od kdaj?
RVT Objavljeno November 10, 2005 Opozori Objavljeno November 10, 2005 Transalpa ima wankl motor od takrat,ko sta se Honda in Norton združla :D :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se