BRANE Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 samo v info: Na skuterju aprilia scarabeo 500 sem dal visoko šipo. Rezultat.: Poleg tega da nič ne piha, da je še bolj grd in za vsaj 10 bolj počasen, gre sesalc gre kot po tirih. Hočem povedat, da aerodinamika dela čuda. jany 1
jany Objavljeno November 1, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2015 Danes pobral dol ščitnike rok, probal po avtocesti ni nikjer zawoblal je pa kar nekaj vetra danes na obali tako da zadeva ni merodajna. Pustil sem samo uteži gor. Kmet2 1
skalar36 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 (popravljeno) 8 minutes ago, jany said: Danes pobral dol ščitnike rok, probal po avtocesti ni nikjer zawoblal je pa kar nekaj vetra danes na obali tako da zadeva ni merodajna. Pustil sem samo uteži gor. To se pravi, da so krivi... ko pogledaš motor od spedaj se vidi, da naj bi bili dizajnirani kot celota sprednjega dela, če je voznik ni "točnih dimenzij" se pretok zraka vrtinči okrog njega. Trše vzmetenje, ter stabilizatorji krmila ne odpravijo napake, ampak jo le blažijo. Rešitev, aftermarket ščitniki? Popravljeno November 1, 2015. Popravil skalar36
jany Objavljeno November 1, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2015 pred 3 urami, skalar36 pravi: To se pravi, da so krivi... ko pogledaš motor od spedaj se vidi, da naj bi bili dizajnirani kot celota sprednjega dela, če je voznik ni "točnih dimenzij" se pretok zraka vrtinči okrog njega. Trše vzmetenje, ter stabilizatorji krmila ne odpravijo napake, ampak jo le blažijo. Rešitev, aftermarket ščitniki? Dokler jih 100% ne probam večkrat sploh ko neha pihat nebom nič trdil. Danes šel do 210 km/h po AC in ni blo nič zaznavat je pa malo pihalo. Pustil sem uteži, bom šel jutri v trst pogledat če dobim kakšne dovolj ugodne normalne in težje kot pridejo na vse motorje. Dejansko brez ščitnikov niti ni tako grd :D
skalar36 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 2 hours ago, jany said: Dokler jih 100% ne probam večkrat sploh ko neha pihat nebom nič trdil. Danes šel do 210 km/h po AC in ni blo nič zaznavat je pa malo pihalo. Pustil sem uteži, bom šel jutri v trst pogledat če dobim kakšne dovolj ugodne normalne in težje kot pridejo na vse motorje. Dejansko brez ščitnikov niti ni tako grd :D Dej posliki kako zgleda brez... jany in Kmet2 2
biker77 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 men se pa bolj zdi da woblajo vozniki in ne motorji..
jany Objavljeno November 1, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2015 pred eno uro, biker77 pravi: men se pa bolj zdi da woblajo vozniki in ne motorji.. Nakoncu koncu tudi če woblajo vozniki je forum namenjen izmenjavanju mnenj in da si pomagamo tako da tu ne vidim nič takega Jaz bi preprosto lahko rihtal zadevo sam in jo nakoncu tudi rešil in bi bil mir, vsem govoril da motor gre skoraj kot R1 in to je to Forum je za moje pojme da ke novega izveš z čimer si lahko malo pomagaš čeprau moreš hitro razločit kdo kej smiselnega piše kdo samo nabija. Kmet2, deki28, Maximus in 2 others 5
thumper Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 men je dons v podnanosu voblal pr 40 na uro v lev vovivnk ..nagnen sem bil pa v desno ..to je težava ne pa to vaše .. Tedybear 1
biker77 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Že že..samo ko eni bi pa raj ne ker baje wobla.. Sej GS-om tut crkujejo kardani.. Apriliji elektronka.. itd itd.. Ma probaš in je..
DAMI34 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 men je dns kr precej woblalo.. thumper, builder in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Grd je brez zaščit za roke,te zaščite se lepo zlijejo z masko ,tako po linijah ,zdaj se mi zdi pa prva maska brez konteksta,jz bi dal nazaj pa naj wobla,vsega se navadiš skalar36, jany, thumper in 2 others 5
thumper Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 pred 58 minutami, DAMI34 pravi: men je dns kr precej woblalo.. sam nisem videl nobene tracerke ... zgleda je bilo le preveč za njih.. DAMI34 1
jany Objavljeno November 1, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2015 pred eno uro, biker77 pravi: Že že..samo ko eni bi pa raj ne ker baje wobla.. Sej GS-om tut crkujejo kardani.. Apriliji elektronka.. itd itd.. Ma probaš in je.. Jah če ti je v osnovi motor všeč ni problema če ima kako napakivo sigurno jo ima vsak motor ker ni vsakemu vse idealno. pred eno uro, DAMI34 pravi: men je dns kr precej woblalo.. Vidiš kolko dosti vetra tebi rabi da wobla jaz mam to brez vetra pa nič ne rabim doplačat :-P pred 43 minutami, Kmet2 pravi: Grd je brez zaščit za roke,te zaščite se lepo zlijejo z masko ,tako po linijah ,zdaj se mi zdi pa prva maska brez konteksta,jz bi dal nazaj pa naj wobla,vsega se navadiš Meni je tudi lepša z zaščitama pa tudi so se mi prsti navadli da manj piha na njih samo za testirat ta teden bodo dol pa še lučke mam naročene ki pridejo gor tako da vse dam skupaj nazaj :-) DAMI34, thumper in Kmet2 3
skalar36 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 4 hours ago, biker77 said: men se pa bolj zdi da woblajo vozniki in ne motorji.. In ko gredo ti vozniki na drug motor ne wobla več... A bo kmal spet kakšna predstavitev Dukatija? jany in Nearrain 2
biker77 Objavljeno November 1, 2015 Opozori Objavljeno November 1, 2015 Ne..ko gre drug voznik na njihov woblast motor ta neha delat pizdarije..to je zanimivo. Sicer pa vsak moped ni za vsakega..pac kupis drugega..men bi bla tracerka super ce bi bolj v motorju sedel..sam taka pac je.. Ducati??? Bi blo fajn kupit eno mts ja..
skalar36 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Glej, ti imaš ogromno izkušenj iz motorizma in verjetno zadeve znaš umirit, oziroma točno veš kako odpravit problem. Motorji danes so pa narejeni za "povprečnega" uporabnika, in nikomur ne bi smel woblat, sploh pa ne zaradi obleke. lahko ti naštejem vsaj 10 kom motociklov, ki so podobni pa ne woblajo... Tracer je aerodinamično narejena skupaj s ščitniki rok. To ni prav, če sediš malo postrani, oziroma držiš glavo malo postrani..., gre veter neenakomerno čez tebe, potem verjetno, ščitnika rok začneta nihati, motor pa hoče obdržati smer-woblanje... ščitnika rok sta "mehansko ločena" od motorja, aerodinamično pa kot celota... Razmišljam na glas.
Fantocci Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Pa res... do tod te slišim Jaz bi vsekakor želel obdržati ščitnike, raje jakno zamenjam :).
Derbi-mb Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Tak koncept motorja s široko balanco in ščitniki niso za hitrosti nad 180km/h. Sama logika pove, da upor v te štrleče elemente dela pizdarijo. Seveda se da narest tud tak koncept, da ne Wobla ampak so stroški izdelave čist drugi...... Japonci delajo te velikoserijske srednjerazredne motorje z mal vložka in velik dobička in se jim j... če komu powobla. Njihov odgovor bi bil, da za višje hitrosti delajo druge modele.... jany, MiNa, ukica in 1 other 4
skalar36 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Jaz sem mišljenja, da bi z kakšnimi aftermarket ščitniki zadeva se umirila. Malo drugače oblikovani, "neodvisni" od prednje maske.
siks Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 14 urami, biker77 pravi: Ne..ko gre drug voznik na njihov woblast motor ta neha delat pizdarije..to je zanimivo. Sicer pa vsak moped ni za vsakega..pac kupis drugega..men bi bla tracerka super ce bi bolj v motorju sedel..sam taka pac je.. Ducati??? Bi blo fajn kupit eno mts ja.. mogoče res...sam se ne bi strinjal...kar se varnosti tiče ne bi smelo biti kompromisov...dejstvo je da woblanje vpliva na varnost, udobje,...vožnje. yamaha bi morala v prodajo dati preizkušen motor, oz. motor, ki ne bi imel takih ali podobnih težav pri najširšem možnem spektru okoliščin...vsi tudi ne stestiramo motorjev pred nakupom...navsezadnje lahko pride do nesreče s hudimi posledicami. ampak verjamem, da bodo z novim letnikom ali modofikacijo modela težave odpravili...prav bi bilo tako...janyjeve izkušnje jim bodo pa prav prišle... skalar36 in DAMI34 2
Fantocci Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Sem prepričan, da bo MkII imel kakšno izboljšavo na to temo. Le javno tega ne bodo priznali. Saj za slovenske woblarje se jim lahko yebe, ampak če so to opazili tudi Ameri in o tem pišejo je pa to druga zgodba, prodajne številke so tam drugačne.
Kmet2 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 3 urami, Derbi-mb pravi: Tak koncept motorja s široko balanco in ščitniki niso za hitrosti nad 180km/h. Sama logika pove, da upor v te štrleče elemente dela pizdarijo. Seveda se da narest tud tak koncept, da ne Wobla ampak so stroški izdelave čist drugi...... Japonci delajo te velikoserijske srednjerazredne motorje z mal vložka in velik dobička in se jim j... če komu powobla. Njihov odgovor bi bil, da za višje hitrosti delajo druge modele.... KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmh skalar36 1
gift Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 13 minutami, Kmet2 pravi: KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmh Ego zna bit kar težka zadeva...zato zna motor res it mirno.... sayo in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred eno uro, Kmet2 pravi: KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmh maš prav, se bolj trese ko stara kurba...že kufr pri 270 ustvarja probleme :P Kmet2 1
Yamaha 09 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 2 urami, siks pravi: mogoče res...sam se ne bi strinjal...kar se varnosti tiče ne bi smelo biti kompromisov...dejstvo je da woblanje vpliva na varnost, udobje,...vožnje. yamaha bi morala v prodajo dati preizkušen motor, oz. motor, ki ne bi imel takih ali podobnih težav pri najširšem možnem spektru okoliščin...vsi tudi ne stestiramo motorjev pred nakupom...navsezadnje lahko pride do nesreče s hudimi posledicami. ampak verjamem, da bodo z novim letnikom ali modofikacijo modela težave odpravili...prav bi bilo tako...janyjeve izkušnje jim bodo pa prav prišle... S tem se ne strinjam in cela zadeva z woblanjem mi je smešna... kot sem že dostikrat napisal mislim, da Yamaha nikakor nebi dala v prodajo nek nevozen in nevaren motor + preden se je motor začel prodajati so ga stestirali praktično vsi po svetu in niti besedice ni bilo po kakšnih problemih, ker bi z največjim veseljem popljuvali motor. Bil sem v Delta teamu in jih malo povprašal koliko pritožb dobijo glede teh težav z ''woblanjem'' in so rekli, da so do zdej dobili samo eno prijavo pa še to je njihov testni voznik (biker77 ?) dokazal, da ni napaka v motorju. Sam sem se z istim motorjem, ki je woblal peljal brez problemov... kje je tu logika ?? prav hotel sem občutiti ta občutek kaj se dejansko začne dogajat z motorjem in na žalost tega nisem dočakal. Naj se javijo vsi lastniki Tracerjev razen janya, ki še imajo težave s tem motorjem. Goldijev motor ne štejem, da ''wobla'', ker sem se sam z njim peljal čisto ok. Sem skoraj prepričan, da vsak potencialni kupec, ki bi nabavil Tracerja in prebira ta forum niti podrazno več nima želje, da si ga bi kupil. MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se