Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Motor je verjetno res nekje na meji, tako, da je od primerka do primerka odločilna že najmanša razlika. (kljub temu, da naj razlike med enakimi modeli nebi bilo, pa očitno so...... Včasih smo za kakšen avto za štos rekl, da je bil narejen pred malco)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali te lahko vprašam za tvojo težo in višino? Jaz sem namreč težak 93 kg višina pa 186cm.

Sam imam 88kg in 186cm, oblečen pa v dvodelni usnjeni kombinezon, če ima to kaj veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Nekaj mora trest, da veš da gre.

Točno tako. Mladini se pozna da niso nikoli vozili MZ-ja ali Jawe. Druga stvar pa je milijon pomagal : sigurno je koristen ABS in pa kontrola trakcije, ampak tu je sedaj sto programov podajanja moči, pa elektronsko podvozje, pa gretje sedežev, gretje ročic, itd .... ne rečem, da zadeve niso koristne ampak posledica je, da smo (ste) vsi po vrsti postajamo kar malo preveč komot - kot pravi dami34: malo mora potrest, poguncat ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam 88kg in 186cm, oblečen pa v dvodelni usnjeni kombinezon, če ima to kaj veze.

Me zanima če imaš kaj problemov z wobblanjem?Jaz ga do več kot 170 kmh ne spravim ker je potem že preveč tega wobblanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko menim da je težava v vzmetenju, več ljudi poznam ki imajo MT 09 ki ima isto vzmetenje in motor niti malo ne wobla.

 

Torej moja teorija je malo slabše vzmetenje in teža naredista svoje:

 

Mt 09 188 kg

Mt 09 Tracer 210 kg

 

Teh 22 kg se očitno pozna da ga vzmetenje ne prenese in še malo aerodinamika doda svoje in problem je tu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno to sem hotel vprašat, ko sem prebiral celo temo, pa sem prišel do tvojega odgovora... A torej imata MT09 naked in MT09 Tracer res enako vzmetenje? Ker pri MT09 nakedu tega pojava ne zaznavajo.

Če primerjam položaj voznika na motorju tudi ni tako velika razlika - na MT09 nakedu si malenkost bolj na rokah, ampak ne omembe vredno. Mogoče je aerodinamika oklepa na Tracerju zgrešena?

Spodaj sta eden čez drugega:

MT09 naked vs.MT09 Tracer.jpg

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, dober prijatelj ga ima in je vzmetenje čisto enako.

 

Tracer ima le 2cm daljšo zadnjo nihajko če se ne motim in malo širše krmilo.

 

Je pa 22kg razlike + aerodinamika menim da je to največja težava vsega skupaj.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima če imaš kaj problemov z wobblanjem?Jaz ga do več kot 170 kmh ne spravim ker je potem že preveč tega wobblanja.

Kot sem že dejal sem nekajkrat šel tudi do in čez 200 pa nisem opazil razlik, ker me je prav zanimalo kdaj se bo motor začel čudno obnašati pa tega nisem dočakal. 

Snacer kombinezon pa imam od alpinestarsa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče pa ta ne bo woblala:fight1:

yamaha-mt-09-triple-worldcrosser-concept.jpg

a to je mt09  baby super tenere?

sam ji ne bojo pustli več konjev kot tavelki tenerejki...

drugač pa isto mnenje kot za novo AT...če bodo komponente kolikor toliko solidne pa cena primerna, pol bo ql...agregat itak vsi hvalijo...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že od začetka spremljam teme z Tracerko in opise težav z "woblanjem". Kot nekdanji voznik Vmaxa '92 in sedaj XJR poznam problem tega nihanja.

Žal ne gre za napako na posameznem motociklu temveč za posledico konstrukcijskih šibkosti/neustreznosti okvirja in vzmetenja, dovoljenih produkcijskih toleranc in verjetno še česa. Odpravljanje napake je tako kompleksno kot vzroki za njo. Sam sem npr. menjal ležaj krmila (namesto krogličnega smo dali igličnega, dodali blažilec krmila, ki pa ne odpravi napake temveč zgolj omili nihanje), kot del odpravljanja težav so npr. pri Vmaxu od leta 93 naprej dajali vzvojno čvrstejši spodnji del vilic. Kot rešitev se ponuja tudi čvrstejše vzmetenje ali dodatne ojačitve okvirja, kot jih ponuja tuner Klein v Nemčiji za dirkaške XJR. Verjetno pomaga tudi to, da je ves motor poravnan kar se da natančno (pozicija koles in verižnikov).

Smešno je pa to, da se je na Vmaxu to nihanje izničilo samo od sebe pri polno naloženem motorju (voznik, sopotnica, tank torba, dva polna kovčka E46 ter napolnjena 50 litrska rola na prtljažniku).

Preprosta reklamacija motocikla po mojem ne bo prinesla rešitve, pa tudi ne verjamem, da bi Yamaha kar tako priznala, da je slabo ali potencialno nevarno skonstruirala motocikel.

Tudi pri Hondi so se pri zadnji generaciji Pan European ukvarjali s podobnimi težavami (o njih je poročala tudi Britanska policija, ki te motorje vozi), pa ena izmed Firebladerc je imela podobno težavo o čemer je poročal Motorrad, pa KTMov Super Adventure je pred kratkim skipal nesrečneža na nemški AC ker je s kovčki vozil hitreje kot je proizvajalec priporočal...

Po moje bo treba pač postopno in sistematično nevtralizirat vsak možen vzrok in tako priti do želenega rezultata ali pa preprosto kupiti motor, ki tega ne počne. Začneš pri cenejših in se postopno pomikaš proti dražjim tehnično bolj zahtevnim, dokler se ne naveličaš motorja ali težav.

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Napake in dodajanje teksta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bajsi ma prou....... To je pač konstrukcijski problem in če se najde kdo, ki mu ne vobla, je to pač splet različnih dejavnikov in ne obratno. Moped je glede teh težav na meji, tko da se odziva različno v različnih primerih. Če bi bil pa čist zgrešen, bi pa voblal vsi, ne glede na okoliščine. In tud to vela, kar je napisu...... z nekej vložka in truda se da zadevo izbolšat, če ti je do tega mopeda in če te fascinira njegov briljanten agregat..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nekaj vtisov iz testiranja Tracerja tega vikenda...

Z Goldijem sva testirala mojo in njegovo Tracerko. Sam sem bil oblečen v usnjen on pa v tekstilni kombinezon, Na lastne oči sem videl kaj mu dela motor pri 180-190 in skoraj nisem mogel verjeti, da je to res. Na istem motorju sem se peljal 220 s tem, da ima zadaj 55l kovček in nisem čutil popolnoma nobenega tresenja ali česa podobnega. Kar pa naju je presenetilo pa je, da on na mojem ni čutil praktično nobenih posebnosti pri 210+ s tem, da sta motorja praktično identično nastavljena. Vseeno sem mnenja, da moraš biti na Tracerju, da se izogneš ''wobbljanju'' oblečen v čimbolj oprijeto obleko. Sem skoraj prepričan, da je pri večini ta problem in se bo potrebno na Tracerju z bolj komot obleko počasneje vozit pa bo vse ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa obnaša pri 265 kmh?

http://www.carman-motosport.si/aktualno/video-kako-hitra-je-yamaha-mt-09-tracer.htmlhttp://www.carman-motosport.si/aktualno/video-kako-hitra-je-yamaha-mt-09-tracer.html

 

265 :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr 265 nc ne wobla, ker ni vetra.:lol1:

Na "testni mizi" ga res ni, zračnega upora. Zato pa tudi takšna namerjena hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko poveš nastavitve amortizacije ?

Jaz sem danes nastavil spredaj napetost 15.5mm ter 2 klika odprt povratek ter zadaj na 6 stopnici stršana vzmet ter 1/2 kroga odprt povratek.

Manj mi trese kot prej ko sem imel povratke bol zaprte spredaj na  1 klik odprt ter zadaj 1/4 kroga odprt.

 

 

 

Najhitreje po števcu sem šel 230 km/h relno bi lahko rekli 220 km/h

Tudi če ni upora zmerjeno 265 km/h je malo lovska.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj vtisov iz testiranja Tracerja tega vikenda...

Z Goldijem sva testirala mojo in njegovo Tracerko. Sam sem bil oblečen v usnjen on pa v tekstilni kombinezon, Na lastne oči sem videl kaj mu dela motor pri 180-190 in skoraj nisem mogel verjeti, da je to res. Na istem motorju sem se peljal 220 s tem, da ima zadaj 55l kovček in nisem čutil popolnoma nobenega tresenja ali česa podobnega. Kar pa naju je presenetilo pa je, da on na mojem ni čutil praktično nobenih posebnosti pri 210+ s tem, da sta motorja praktično identično nastavljena. Vseeno sem mnenja, da moraš biti na Tracerju, da se izogneš ''wobbljanju'' oblečen v čimbolj oprijeto obleko. Sem skoraj prepričan, da je pri večini ta problem in se bo potrebno na Tracerju z bolj komot obleko počasneje vozit pa bo vse ok.

Toraj je problem konstrukcijski napaki voznika:fight1:

 

 

 

Že od začetka spremljam teme z Tracerko in opise težav z "woblanjem". Kot nekdanji voznik Vmaxa '92 in sedaj XJR poznam problem tega nihanja.

Žal ne gre za napako na posameznem motociklu temveč za posledico konstrukcijskih šibkosti/neustreznosti okvirja in vzmetenja, dovoljenih produkcijskih toleranc in verjetno še česa. Odpravljanje napake je tako kompleksno kot vzroki za njo. Sam sem npr. menjal ležaj krmila (namesto krogličnega smo dali igličnega, dodali blažilec krmila, ki pa ne odpravi napake temveč zgolj omili nihanje), kot del odpravljanja težav so npr. pri Vmaxu od leta 93 naprej dajali vzvojno čvrstejši spodnji del vilic. Kot rešitev se ponuja tudi čvrstejše vzmetenje ali dodatne ojačitve okvirja, kot jih ponuja tuner Klein v Nemčiji za dirkaške XJR. Verjetno pomaga tudi to, da je ves motor poravnan kar se da natančno (pozicija koles in verižnikov).

Smešno je pa to, da se je na Vmaxu to nihanje izničilo samo od sebe pri polno naloženem motorju (voznik, sopotnica, tank torba, dva polna kovčka E46 ter napolnjena 50 litrska rola na prtljažniku).

Preprosta reklamacija motocikla po mojem ne bo prinesla rešitve, pa tudi ne verjamem, da bi Yamaha kar tako priznala, da je slabo ali potencialno nevarno skonstruirala motocikel.

Tudi pri Hondi so se pri zadnji generaciji Pan European ukvarjali s podobnimi težavami (o njih je poročala tudi Britanska policija, ki te motorje vozi), pa ena izmed Firebladerc je imela podobno težavo o čemer je poročal Motorrad, pa KTMov Super Adventure je pred kratkim skipal nesrečneža na nemški AC ker je s kovčki vozil hitreje kot je proizvajalec priporočal...

Po moje bo treba pač postopno in sistematično nevtralizirat vsak možen vzrok in tako priti do želenega rezultata ali pa preprosto kupiti motor, ki tega ne počne. Začneš pri cenejših in se postopno pomikaš proti dražjim tehnično bolj zahtevnim, dokler se ne naveličaš motorja ali težav.

 

LP Bajsi

Zanimivo je, da ne voblajo vsi,zato ne gre za slab okvir, vilice, vzmetenje itd ali pač.......če je okvir čigumi se pod dodatno te

p.s britanska policija st-jev nima ker so po nesreči policaja vse prodali:yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!