Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

  

teb se ti zdi dobro razvita tema? zgublat cajt in prebirat nebuloze folka k se ne zna oblect, ni sposobn opazit de ga stresa, in pol poslusat se njegovga frenda k vozi za njim pa ne vidi kaj se dogaja? za intermezzo se resi svet z 1.8mm narob3 nastelano spuro? teb se to res zdi dobro razvita tema?

:eek: ET TU, SNECER?

 

 

Tema je dobro razvita  glede na ostale teme na MS vsaj zame. Drugače se lahko tema tudi briše sej je vseeno vse smo rešili eni tako eni malo drugače.

 

Če te kaj moti ti noben ne drži pištole na glavi da v njej pišeš ali ne ?

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tečaj in jakno :)

 

Tracer tudi osedlan 2. po števcu 220 tudi ne vobla ne vem kje vidiš problem ? Lahko bi naredili na grobniku motosvet dirko da malo pretegnemo te konjičke a sneci ?  :OK:

A dejte no, on ni objestnež, to sem mu jaz povedal :P, po števcu, tako ni šel več kot 198 km/h, sklanjat se mi ni dalo...raje z vzdignjeno glavo 198km/h kot pa ležat na tanku in bit smešen ter se peljat 202km/h :D

 

Od tebe sm pa pričakoval že da bi stisnu kej več iz versysa  :OK:  OD snecerja pričakujem realnih 180 če jep robal sploh, od tebe 220 ko po maslu  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorite vi to o 650 al 1000? Moj ne gre niti 180 se mi zdi, zato pa na pospeških šišne marsikatero kravo pravo in nepravo....

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo že gre pa upam, da to ne bo prešlo v tisto otroško:" Moj ata pa je močnejši kot tvoj. :slap: Ali pa, moj ata pa ima boljši in hitrejši avto kot tvoj, toliko da veš. :ras:  :fyou:  Ja, moj pa je hitrejši kot tvoj, tak da veš. :wallbash:   :P  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorite vi to o 650 al 1000? Moj ne gre niti 180 se mi zdi, zato pa na pospeških šišne marsikatero kravo pravo in nepravo....

 

Ja ma od snecerja, ka je rdeč ma dva konja več :D;)

 

 

Malo že gre pa upam, da to ne bo prešlo v tisto otroško:" Moj ata pa je močnejši kot tvoj. :slap: Ali pa, moj ata pa ima boljši in hitrejši avto kot tvoj, toliko da veš. :ras:  :fyou:  Ja, moj pa je hitrejši kot tvoj, tak da veš. :wallbash:   :P  

 

Zmaga pa itak rdeča Yamaha.   :bike:  :hooray:   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Od tebe sm pa pričakoval že da bi stisnu kej več iz versysa  :OK:  OD snecerja pričakujem realnih 180 če jep robal sploh, od tebe 220 ko po maslu  :OK:

 

V življenju nism stisnil niti Z.ja niti Versysa do konca. Le za kaj bi? Prou všeč mi je da ne vem, koliko so končne :P. Bistvo so ovinki, ravnice mi ne ležijo, škoda guma, škoda motorja, škoda mene...

 

Pa srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V življenju nism stisnil niti Z.ja niti Versysa do konca. Le za kaj bi? Prou všeč mi je da ne vem, koliko so končne :P. Bistvo so ovinki, ravnice mi ne ležijo, škoda guma, škoda motorja, škoda mene...

Pa srečno

Sej so tud ovinki lahko hitri :-)

Tako je prav vsaj gumo porabiš kot treba ;-)

Gsa pa boš le pokazal ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200 gre versys če do konca, ziher, samo še nisem tiščal dovolj dolgo.

Jany, saj ti si ga tudi mel, kolko ti je šel z napačno jakno, je woblal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa, da še malo spet po komentiram, mislim, da vas 90%  ali več ne bi pomislil. da bi za opletanje bila kriva jakna, ker spet ta ista jakna mi na drugih motorjih(z1000sx, tdm900, tdm850, GS) ne opleta.

Spet pa ni tok prevelika, da bi izgledala kot "šuškavac" na meni :)

Motor ima pač drugačno aerodinamiko kot ostali motorji, in očitno treba imeti bolj oprijeto jakno, ali se pa nazaj zredit :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa, da še malo spet po komentiram, mislim, da vas 90%  ali več ne bi pomislil. da bi za opletanje bila kriva jakna, ker spet ta ista jakna mi na drugih motorjih(z1000sx, tdm900, tdm850, GS) ne opleta.

Spet pa ni tok prevelika, da bi izgledala kot "šuškavac" na meni :)

Motor ima pač drugačno aerodinamiko kot ostali motorji, in očitno treba imeti bolj oprijeto jakno, ali se pa nazaj zredit :)

Je že Kmet2 pravilno povedal, da noben motor ne sme "voblat", pa če si nag al pa v bundi. Tuki je neka konstrukcijska napaka. Najverjetneje vzmetenje. Če pa neki "kvazi motonovinar" ugotovi, da je kriva jakna, ja potem bo pa res treba vsem, ki so opazili ta pojav tudi v drugih državah razložit, da problem ni v motorju, ampak v njih. Men je Xt660r voblala pri 120-130 kmh, zaradi tega ker ima vzmetenje mehko- naj bi bila za vožnjo po brezpotjih. Veliko endur tega ranga wobla zaradi premehkega vzmetenja. Tudi ko je brat peljal XT v oprijetem kombinezonu je voblalo, a to je pri takih motorjih pričakovano. Tracer je pa za na cesto in do tega nebi smelo prihajati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom naštel nekaj motorjev, ki so po poziciji sedenja in hodu vzmetenja blizu MT-09  Tracer. Najbližji je seveda Versys 650. Sam sem ga že nekajkrat pognal do 190 km\h na gorenjski avtocesti v ovinku-nobenega voblanja, pa nimam oprijetega kombinezona.

Potem so tukaj motorji KTM: Vsi 690 SM, Duke- ne voblajo. Ktm 1050 verjetno ne vobla-bo kmet2 povedal. KTM SM\-T 990, ne vobla, KTM 990 Ad. ne vobla.

Nova honda crossruner- še nisem zasledil, da bi voblala, niti starejši model.

Aprilia Shiver 750 GT,

Ducati Multistrada, BMW XR , Ducati Hyperstrada, Versys 1000.

Pa sem jih še kar nekaj izpustil...

 

Yamaha je seveda za ceno 10k naredila super motor. Ampak namesto 3 programov delovanja, ktrc... bi blo bolje da bi več investirala v vzmetenje, ker pri motorjih je najvažnejše vzmetenje, nato zavore potem pa vse ostalo.

In tako kot so ugotovili nekateri predhodniki, bi bilo bolje, da bi naredila še en MT-09 R, pa bi tisti model imel vsa el. pomagala. Če bodo dali ogromno "bombončkov" na Tracerja še vedno ne bo GS!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bluzi no. Ko se peljes za kakim kombijem ali avtom..odvisno od tega kak vrtinec dela za sabo te tudi zna ornk premikat levo desno. Tukaj je bil problem v tem. In ne vem v cem je fajn da ti jakna opleta vse okoli.

Pa se enkrat..pri hitrostih 130 ni problema..pri 200 je pa ze malo pomembna tudi oprema. Tako pac je. Ce je tebi motor zanic potem ga ne kupi. Sej si ga vozu a ne?

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bluzi no. Ko se peljes za kakim kombijem ali avtom..odvisno od tega kak vrtinec dela za sabo te tudi zna ornk premikat levo desno. Tukaj je bil problem v tem. In ne vem v cem je fajn da ti jakna opleta vse okoli.

Pa se enkrat..pri hitrostih 130 ni problema..pri 200 je pa ze malo pomembna tudi oprema. Tako pac je. Ce je tebi motor zanic potem ga ne kupi. Sej si ga vozu a ne?

Ti a veš, da sem ga res vozil, prov čudno, da so mi zaupali testnega. Daleč od tega, da bi bil zanič. To bo moj nasledni motor, ko bo verzija 2.

Vzmetenje majo pa vse Yamahe bolj tko-tko. Sem jih kar nekaj imel... Jebi ga Yamaha pač "špara" tak kjer se nebi smelo. Je pa Yamaha kljub vsemu moja najljubša znamka, da ne bo kdo mislil, da jo blatim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bluzi no. Ko se peljes za kakim kombijem ali avtom..odvisno od tega kak vrtinec dela za sabo te tudi zna ornk premikat levo desno. Tukaj je bil problem v tem. In ne vem v cem je fajn da ti jakna opleta vse okoli.

Pa se enkrat..pri hitrostih 130 ni problema..pri 200 je pa ze malo pomembna tudi oprema. Tako pac je. Ce je tebi motor zanic potem ga ne kupi. Sej si ga vozu a ne?

Se strinjam za velike hitrrrrosti,toda govorijo tudi o woblanju pod 200 kmh krepko pod,na mojih motorjih se lahko oblečeš skafander pa gre do 200kmh kot puščica nad 220 pa je žepomembno al imam kovček itd......vrjetno pa je to pogojeno tudi z izdelavo samega motocikla,vetrna zaščita in aerodinamika itd....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

 

Yamaha je seveda za ceno 10k naredila super motor. Ampak namesto 3 programov delovanja, ktrc... bi blo bolje da bi več investirala v vzmetenje, ker pri motorjih je najvažnejše vzmetenje, nato zavore potem pa vse ostalo.

In tako kot so ugotovili nekateri predhodniki, bi bilo bolje, da bi naredila še en MT-09 R, pa bi tisti model imel vsa el. pomagala. Če bodo dali ogromno "bombončkov" na Tracerja še vedno ne bo GS!

 

Ma ja, najcenejša stvar na svetu je nametat par KTRC, XYZ, Rain, Sport, bla bla.... programov v računalnik, ko že imaš itak vso elektroniko in vbrizg, ki nadzira podajanje moči. Zamenjat vzmetenje ali zavore z dobrimi je pa cenovno in konstrukcijsko druga pesem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti a veš, da sem ga res vozil, prov čudno, da so mi zaupali testnega. Daleč od tega, da bi bil zanič. To bo moj nasledni motor, ko bo verzija 2.

Vzmetenje majo pa vse Yamahe bolj tko-tko. Sem jih kar nekaj imel... Jebi ga Yamaha pač "špara" tak kjer se nebi smelo. Je pa Yamaha kljub vsemu moja najljubša znamka, da ne bo kdo mislil, da jo blatim.

Šparajo itak vsi. Zakaj majo Japonski motorji gumijaste zavorne cevi? In to vsi..od skuterčkov do superšportnikov? In da ne bo pomote, tudi ostali niso svetniki pri ne-šparanju. Poglej si plastike na s1000r..

 

Vendar pa, za eno normalno vožnjo so vsi novi motorji čist dobri. Za tiste ki pa hočjo bit najhitrejši so pa nadgradnje..od variomatov za skuterje do nevemkakih amortizerjev za tudi najdražje motorje..

 

Se strinjam za velike hitrrrrosti,toda govorijo tudi o woblanju pod 200 kmh krepko pod,na mojih motorjih se lahko oblečeš skafander pa gre do 200kmh kot puščica nad 220 pa je žepomembno al imam kovček itd......vrjetno pa je to pogojeno tudi z izdelavo samega motocikla,vetrna zaščita in aerodinamika itd....

Primerjaš motor ki je v osnovi skoraj še enkrat dražji, poleg tega je pozicija na motorju drugačna..

 

Ma ja, najcenejša stvar na svetu je nametat par KTRC, XYZ, Rain, Sport, bla bla.... programov v računalnik, ko že imaš itak vso elektroniko in vbrizg, ki nadzira podajanje moči. Zamenjat vzmetenje ali zavore z dobrimi je pa cenovno in konstrukcijsko druga pesem.

še enkrat...zavore so super..vzmetenje pa dovolj dobro, vsekakor pa bi lahko bilo bolje..in zadnji amortizer lahko kupiš drug..

 

se mi zdi da bi eni radi mel trejsreja ampak od njega zahtevate da bo vse..od skuterja do motogp motorja..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi super, da je tok govora o tem voblanju, ker bo na koncu to sigorno prišlo do Yamahinih inžinirjev. In ni hudič, da bodo nekaj še naredili v tej smeri. To se pravi da bo 2 generacija gotovo imela boljše vzmetenje. Ker tega pa res ne smejo zignorirat.

Biker 77 vem da vsi šparajo, pri takih količinah izdelanih motociklov se ogromno pozna če pri 1 kosu prišparaš 2 eur. Sm če pa pogledaš iz kupčevega vidika kok stane GS kjer šparajo man, ter koliko jih je na cestah, nam je lahko jasno da Evropejci raje damo kak eur več, da dobiš boljše.

Najbolj smešno se mi pa zdi gumijaste zavorne cevi. Še na kolesu imam pletene pa ni stal več kot 1500eur.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šparajo itak vsi. Zakaj majo Japonski motorji gumijaste zavorne cevi? In to vsi..od skuterčkov do superšportnikov? In da ne bo pomote, tudi ostali niso svetniki pri ne-šparanju. Poglej si plastike na s1000r..

 

Vendar pa, za eno normalno vožnjo so vsi novi motorji čist dobri. Za tiste ki pa hočjo bit najhitrejši so pa nadgradnje..od variomatov za skuterje do nevemkakih amortizerjev za tudi najdražje motorje..

 

Primerjaš motor ki je v osnovi skoraj še enkrat dražji, poleg tega je pozicija na motorju drugačna..

 

še enkrat...zavore so super..vzmetenje pa dovolj dobro, vsekakor pa bi lahko bilo bolje..in zadnji amortizer lahko kupiš drug..

 

se mi zdi da bi eni radi mel trejsreja ampak od njega zahtevate da bo vse..od skuterja do motogp motorja..

Če te prav razumem so lahko nizkocenovni motorji skoraj tehnično oporečni!?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te prav razumem so lahko nizkocenovni motorji skoraj tehnično oporečni!?

Ne..vendar pa je težko pričakovat iste zmogljivosti kot od..sej veš katerih..tvoj je kr visoko na seznamu..

Itak grejo vsi čez kar nekaj testov..

 

Biker77@ zarad gumijastih cevi ni nobenih problemov...

Primejo, delujejo, tak da, večina ima abs lahko pohodiš do konca...

seveda..delujejo..

ampak ne tako dobro kot opletene..sej vem da razumeš..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biker77.....................k glih tok hvalš te Voblarke, A zamenaš tvojga makaronarja (tuno) za Voblarko pa , da še doplačaš 4k e zraven za voblanje....................................... Pa se boš lepo zmerno vozu (ker pravš, da s to amortizacijo ni za pretiravat...), pa še nov motor boš mel ???

Tvoj odgovor bo verjetno tud Kmeta2 zanimu, pa še koga...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biker77.....................k glih tok hvalš te Voblarke, A zamenaš tvojga makaronarja (tuno) za Voblarko pa , da še doplačaš 4k e zraven za voblanje....................................... Pa se boš lepo zmerno vozu (ker pravš, da s to amortizacijo ni za pretiravat...), pa še nov motor boš mel ???

Tvoj odgovor bo verjetno tud Kmeta2 zanimu, pa še koga...

Bi mogu 6k doplacat. In ne..kot prvo mam makaronarja rad..kot drugo mi polozaj na tracerki ne ustreza. Je pa dober motor. In agregat bi mel.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!