Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Blinkerjev pa ne bi menjal? tisti led so pravi balzam za oči napram originalu :) poleg tega pa mislim, da svetijo zadnji tudi pri zaviranju.

 

Je v planu vendar bo to vse čez zimo da potem vse naenkrat homologiram.

 

Zadnji del tudi verjetno bom dal nazaj original nosilec tablice zaradi stranskih torb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blinkere homologirat? ki so original od Yame? daj no :)

http://www.yamaha-motor.eu/si/produkti/motocikli/mt/mt-09-tracer.aspx?view=accessories&partcode=YME-FLB2R-00-00&year=2015

Elegantni zadnji smerniki z edinstveno vgrajeno pozicijsko lučjo.

Vključno z vgrajenimi zavornimi lučmi

Edinstvena zasnova GK Design posebej za Yamaho

Vključno z uporom za uravnavanje hitrosti utripanja

Visokokakovostni materiali in površinska obdelava

Vključno s priključki za hitro namestitev

Vključno s črnimi in srebrnimi ploščicami, s katerimi lahko videz svoje Yamahe povsem prilagodite svojemu okusu

V celoti e-homologirano

Pozicijska luč za večjo varnost na cesti

Naprodaj v kompletu po dva

Možna je kombinacija z dodatnimi sprednjimi LED-smerniki Plus

Primerno za:

Večina motociklov Yamaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočem bit legalen povsod kamor grem, čez zimo bo še kakšna stvar najbrž dodana ki bo potrebna homologacije oziroma vpisa v kartonček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Hočem bit legalen povsod kamor grem, čez zimo bo še kakšna stvar najbrž dodana ki bo potrebna homologacije oziroma vpisa v kartonček.

Kaj ti pomaga bit povsem legalen, če te pa polcaj zajebava in nima pojma? Sem imel primere, ne moreš verjeti kaj vse so hoteli od voznika kombija. Na koncu smo morali svoj prav dokazovati na sodišču...

Bom dal primer: ma polcaj slab dan, pa si zmisli, da imaš neoriginalen nosilec tablice in ti teži..in kaj mu moreš?

 

In če smo že bolj birokratski od birokratov v bruslju, potem dajmo homologirat tudi nosilec kufra...pa bočnih kovčkov..

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočem bit legalen povsod kamor grem, čez zimo bo še kakšna stvar najbrž dodana ki bo potrebna homologacije oziroma vpisa v kartonček.

Kaj ti pomaga bit povsem legalen, če te pa polcaj zajebava in nima pojma? Sem imel primere, ne moreš verjeti kaj vse so hoteli od voznika kombija. Na koncu smo morali svoj prav dokazovati na sodišču...

Bom dal primer: ma polcaj slab dan, pa si zmisli, da imaš neoriginalen nosilec tablice in ti teži..in kaj mu moreš?

 

In če smo že bolj birokratski od birokratov v bruslju, potem dajmo homologirat tudi nosilec kufra...pa bočnih kovčkov..

Če ima polica slab dan ti pomaga samo to da matoza voziš kot sopotnika da mu malo objasni zakone :book:

Sendvic mu das.... :P

Prej banano :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah najbolj se zapicijo v auspuh, svetlobna telesa in tablco. nosilca tablce res ne mores homologirat, ampak lahko pa poskrbis da ustreza predpisom. 

zmigovce mam jst od baracude, majo vse papirje in ni bil problem jih vpisat v kartoncek. 

pozanimaj se ali je kaj popusta ce prides vpisovat vec predelav. 

se pa popolnoma strinjam z damijem da je to vpisovanje ena velika bedarija in samo pobiranje dnarja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah najbolj se zapicijo v auspuh, svetlobna telesa in tablco. nosilca tablce res ne mores homologirat, ampak lahko pa poskrbis da ustreza predpisom. 

zmigovce mam jst od baracude, majo vse papirje in ni bil problem jih vpisat v kartoncek. 

pozanimaj se ali je kaj popusta ce prides vpisovat vec predelav. 

se pa popolnoma strinjam z damijem da je to vpisovanje ena velika bedarija in samo pobiranje dnarja.

Seveda je to bedarija ki ni večje vendar dokler država služi jih ne briga.

 

Če vpišeš več stvari je prva 35€ vsaka naslednja 25€ neki takega. 

Prvo moram zrihtat kufre da vidim če bo nosilec tablice ostal takratek, smerniki pa gredo od yamahe gor ki imajo papirje. Vendar bom počakal še na avspuh da bom oboje vpisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Za vse ki imate problem z tako imenovanim wobblanjem,bi prosil da to javite na yamaha servis,le tako jih bomo prisilili do izboljšav motorja in našo varnost.

Sam se s prodajalcem ki mi je motor prodal že kar nekaj časa kregamo z uvoznikom (Delta Team) zaradi težav in mi ne more kaj dosti pomagat ker sem skoraj edini v Sloveniji ki ima takšne težave.

Še bolje bi pa bilo da skupaj pišemo Yamahi le tako bomo kaj dosegli.

Hvala.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko nisi edini in je javljeno že naprej vendar ne bo nič iz tega da bo yamaha to reševala.

 

Najbolše čimveč vozit in se navadit potem ni panike B)  Da se ga z amortizacijo nastavit da nad 180km/h ne wobla vendar je potem pri počasni vožnji preveč neudoben.(vsaj za moje pojme)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ma Čarman akcijo predelave vzmetenja za ta motor za 599€, s tem da je v to ceno vključen drugi zadnji amortizer (Wilbers), druge vzmeti v prednjih vilicah in montaža in nastavitev vsega skupaj. Sem prepričan da se motor s takim paketom dosti lepše pelje in ne wobla, pa tudi cena ni pretirana ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem videl ja in sem bil neki v kontaktu z njimi vendar jaz bom to delal januarja ta akcija za to ceno je samo do konec oktobra.

Prvo bom probal samo zadnji amortizer menjati spredaj pa olje ker je 5w original in imam rebound samo 1 klik odprt pa še to je premalo. Tako da bom dal 10w olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej v tole temo, boš opazil, da nisi edini!

Verjemi mi da sem že obiskal veliko forumov pa veliko prebral na to temo,ampak nobeden še ni našel nobene rešitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poskušal pri mojemu Suzukiju se igrat z gostoto olja in rezultat je bil, da se je kompresija izboljšala in lepo kompenzirala premehke vzmeti, ampak je bil pa rebound že premočan. Potem sem kupil trše vzmeti in šel nazaj na redkejše olje in je bila razlika kot dan in noč.

Hočem samo povedat da premehke vzmeti lahko kompenziraš z gostejšim oljem samo do neke mere, ker gostejše olje ti sicer poveča kompresijo, vendar ti poveča tudi rebound, zato se vilice lahko počasneje odzivajo na spremembe podlage. Na podlagi lastnih izkušenj ti lahko povem da menjava vzmeti za trše precej bolj izboljša kvaliteto vožnje kot gostejše olje, je pa res da menjat samo olje stane približno 100€ manj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko nisi edini in je javljeno že naprej vendar ne bo nič iz tega da bo yamaha to reševala.

 

Najbolše čimveč vozit in se navadit potem ni panike B)  Da se ga z amortizacijo nastavit da nad 180km/h ne wobla vendar je potem pri počasni vožnji preveč neudoben.(vsaj za moje pojme)

Takih stvari se žal ne da navadit ker je preveč nevarno za vožnjo.Meni se to dogaja že pri veliko manjši hitrosti.

Zdej ma Čarman akcijo predelave vzmetenja za ta motor za 599€, s tem da je v to ceno vključen drugi zadnji amortizer (Wilbers), druge vzmeti v prednjih vilicah in montaža in nastavitev vsega skupaj. Sem prepričan da se motor s takim paketom dosti lepše pelje in ne wobla, pa tudi cena ni pretirana ;)

Zakaj bi si delal dodatne stroške,če je pa to kot zgleda že kar serijska napaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takih stvari se žal ne da navadit ker je preveč nevarno za vožnjo.Meni se to dogaja že pri veliko manjši hitrosti.

Zakaj bi si delal dodatne stroške,če je pa to kot zgleda že kar serijska napaka.

Te popolnoma razumem, vendar Yamaha (vsaj zaenkrat) ne kaže interesa da bi napako odpravila. Jaz sem samo napisal najboljšo možno opcijo, ki je trenutno realno izvedljiva. Lahko pa tudi čakaš da se Yamaha spomni to odpravit, ampak glede na do sedaj pokazan interes tega ne boš dočakal, vsaj lep čas še ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavno bodo rekli da je to potovalno športni motor ki agregat zmore it hitro vendar ni temu namenjen.

 

Glede vzmeti je res vendar vzmeti nimam zategnjenih do konca ampak rebound ker stiska nemorem nastavljat bom probal gostejše olje ter takrat bom rebound lahko malo bolj odprl če o potrebno. Bomo videli.

 

Meni ga začne samo malo v hitrih ovinkih woblat sem se že dejansko navadu vendar še vedno želim odpraviti.

 

 

Zanima me še neki koliko gramov uteži imaste ostali spredaj na feltni original in koliko če ste menjavali gume ?

 

Original sem imel kar 60 gramov ko smo dali Mitas smo morali spet dat 60 gramov na isto mesto in obstaja možnost da je lahko napaka v sprednjih feltnah. Zato me zanima koliko maste ostali ?

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takih stvari se žal ne da navadit ker je preveč nevarno za vožnjo.Meni se to dogaja že pri veliko manjši hitrosti.

Kaj pa ti dela? In kako? Ker jaz sem peljal ta motor in problema ni blo..sem peljal tudi tistega ki je kao woblal pa tudi ni bil problem v motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!