Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Malo preveč ste se spravli na bikerja 77 on je samo pomagal človeku ugotovili da ima preveliko jakno oz zajema zrak, glavno da se je problem rešil.

 

 

Jaz mogoče da zahtevam preveč od motorja ne vem, čakam da kaj bo ugotovila yamaha lahko se bo dalo porihtat,če ne bom šel prvo menjavat olje v amortizacijo mogoče spredaj samo fedre menjat bomo videli. Me čaka drugo leto še opremljanje stanovanja več kot bom  priden in zaslužil več bo lahko šlo tudi za motorja ki jih imam. Težavo bom rešil tako da si bom motor prilagodil da bo šel kot želim sam.

 

 

Tracer je svež motor niso vedeli kaj vse čaka, mogoče so mislili da noben nebo kupil športno potovalnega motorja in ga tolko drajsal kot R6 li R1 ali Fz6 ali Fz1. pa so misnli da se to ne bo dogajalo nam kupcem.

 

Vsaka prva serija ima napake GS jih je imel, 1190 jih je imel in še dosti zraven motorjev jih je imelo. Glavno da vsak kupec v osnovi dobi od motorja kar je želel. To ni opravičevanje vendar če nekdo želi perfekten motor iz prve serije ga bo težko dobil sigurno se nekaj najde če ne bodo pač krive cenene plastike nakoncu.

 

Tisti ki želi Tracerja ki bo perfekten naj počaka posodobljeno verzijo pomojem čez kake 2-3 leta. To je to.

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič nimam proti yamahi in proti nobenmu. Samo zanimal me je, kaj poreče Biker77 na provokativno ponubo menjave Trejserke in cenejše (vrednost) in bolj vozne tune z vrhunskimi komponentami ter doplačilom....

 

No ja, odgovor je politološki.........ovca sita,volk cel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak svež? Če pa je to mt-09...

 

 

Kakšen MT 09 ? Zaradi okvirja in agregata to ni MT 09.

 

Ravno tu je pomojem napaka oni so naredili amortizacijo na osnovi MT 09 pri Tracerju dodali 30 kg in tega ta amortizacija ne zdrži. ( Moje mnenje ) 

 

MT 09 deluje amortizacija dovolj dobro in nič ne stresa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič nimam proti yamahi in proti nobenmu. Samo zanimal me je, kaj poreče Biker77 na provokativno ponubo menjave Trejserke in cenejše (vrednost) in bolj vozne tune z vrhunskimi komponentami ter doplačilom....

No ja, odgovor je politološki.........ovca sita,volk cel

Sej sm povedal..jest mam kr rad makaronarje. Se dobr da nobenga ni na testu k bi bil zihr pristranski..

Sicer me pa Explorer matra. Cakam da dobi elektriko v amortizerje.

In ne..ne bi menjal..vendar pa..tuna je 10 let stara..tracer nov motor..in ce je ze na tem..tut za s1000r je ne bi menjal ce bi moral 6k doplacat..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je mt-09, malo gor naložli, maska in eto, skratka predelana mt-09

Enako kot to počnejo drugi

 

Seveda ker treba pač to počet za nižjo ceno.

 

Pomojem je za naked verzijo amortizacija čisto ok, za Tracerja lahko 30kg in aerodinamika to amortizacijo potisneta na limit delovanja.

 

Lihkar naročil tole da se malo poučim...

 

rt2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je slabš k japonsko bađet vzmetenje? 

japonsko bađet vzmetenje za nastavlat :D

Šalo v kot; iskreno povedano, bi rajš kupu trejserja pa investiral cca 2 jurja za tiptop nagelnoj ohlins amortizator, pa od oka 500 eurićev za revalve in menjavo vzmeti spredaj v vilcah, pa mel vrhunsko vzmetenje, skupi z "nizko" nabavno ceno trejserja, kokr dal še skor 50 posto več za nek vrhunski evropski stroj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemti kok se eni obremenjujete s tem Tracerjem... ajde zastopu bi, da je motor vreden 30k€ in ima en kup stvari šalabajzersko narejenih tukaj se pa dobi za 10k€ en zelo dober motor za vsakega povprečnega motorista, ki ni mišljen, da se bo z njim norelo in se vseskozi vozilo 200+.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom pa za profi  les woblat še naprej kar makito uporabljal :notworthy: ker tale yamaha en cajt wobla pol pa noče več woblat :bounce:  naj se že odloči a bo delala al pač ne :D  :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je slabš k japonsko bađet vzmetenje? 

japonsko bađet vzmetenje za nastavlat :D

Šalo v kot; iskreno povedano, bi rajš kupu trejserja pa investiral cca 2 jurja za tiptop nagelnoj ohlins amortizator, pa od oka 500 eurićev za revalve in menjavo vzmeti spredaj v vilcah, pa mel vrhunsko vzmetenje, skupi z "nizko" nabavno ceno trejserja, kokr dal še skor 50 posto več za nek vrhunski evropski stroj. 

 

za 2 jurja ma komplet ohlins vzmetenje vse kar ti ostane so spredaj original cevi + stabilizator gpr ti pride v to ceno.  :OK:  Pol bi blo za pobrat dol sprednjo steklo ter zaščite rok in ga probat na grobniku oz. malo bolj zaprti progi.

 

 

bemti kok se eni obremenjujete s tem Tracerjem... ajde zastopu bi, da je motor vreden 30k€ in ima en kup stvari šalabajzersko narejenih tukaj se pa dobi za 10k€ en zelo dober motor za vsakega povprečnega motorista, ki ni mišljen, da se bo z njim norelo in se vseskozi vozilo 200+.

 

Obremenjujejo se več kot mi lastniki, lahko da so vsi naročili po 3 komade glede na ceno proti konkurenci  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bemti kok se eni obremenjujete s tem Tracerjem... ajde zastopu bi, da je motor vreden 30k€ in ima en kup stvari šalabajzersko narejenih tukaj se pa dobi za 10k€ en zelo dober motor za vsakega povprečnega motorista, ki ni mišljen, da se bo z njim norelo in se vseskozi vozilo 200+.

Mi potrošniki določamo standarde po katerih potem proizvajalci delajo proizvode.Če bi vsi bili zadovolni z vsem, bi se še vedno vozili z MZ-ji.

Yamaha MT-09 tracer je super motor. Pri katerem bi bilo treba najprej zamenjati sedež. Stopalke nastaviti drugače. Ter vgraditi malo boljše vzmetenje.

Ker roko na srce 10k eur ni malo denarja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi potrošniki določamo standarde po katerih potem proizvajalci delajo proizvode.Če bi vsi bili zadovolni z vsem, bi se še vedno vozili z MZ-ji.

Yamaha MT-09 tracer je super motor. Pri katerem bi bilo treba najprej zamenjati sedež. Stopalke nastaviti drugače. Ter vgraditi malo boljše vzmetenje.

Ker roko na srce 10k eur ni malo denarja!

 

 

Vse kar si naštel se upam trdit da bo porihtano na naslednji verziji Tracerja. To se pomojem lahko pričakuje čez 2-3 leta.

 

10k € ni malo denarja, če gledaš na vsoto če gledaš na konkurenco vidiš da je pa poceni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je slabš k japonsko bađet vzmetenje? 

japonsko bađet vzmetenje za nastavlat :D

Šalo v kot; iskreno povedano, bi rajš kupu trejserja pa investiral cca 2 jurja za tiptop nagelnoj ohlins amortizator, pa od oka 500 eurićev za revalve in menjavo vzmeti spredaj v vilcah, pa mel vrhunsko vzmetenje, skupi z "nizko" nabavno ceno trejserja, kokr dal še skor 50 posto več za nek vrhunski evropski stroj. 

 

Imaš absolutno prav. Ampak če oko vržrmo še mal po kon kurenci, ej, jurja z DDV! to je hood kompletek. prepričan sem da ga bo dobil tud tracer. 

 

http://www.mupo.it/prodotto/6/0/87/valigetta-naked-sport

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš absolutno prav. Ampak če oko vržrmo še mal po kon kurenci, ej, jurja z DDV! to je hood kompletek. prepričan sem da ga bo dobil tud tracer. 

 

http://www.mupo.it/prodotto/6/0/87/valigetta-naked-sport

Z dodatkom 2500 Evričev bi osebno bolj gledal novo AT ki bo morala že po defoltu imeti solidno vzmetenje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš absolutno prav. Ampak če oko vržrmo še mal po kon kurenci, ej, jurja z DDV! to je hood kompletek. prepričan sem da ga bo dobil tud tracer. 

 

http://www.mupo.it/prodotto/6/0/87/valigetta-naked-sport

 

In še občutno ceneje dobiš, če se malo zakoplješ v internete in kupiš po kosih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo danes sem čist tko iz firbca probal še enkrat močno pospeševanje v mode A do 190 in nisem čutil popolnoma nobenega woblanja. Oblečen sem pa bil v dvodelni usnjeni kombinezon. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen MT 09 ? Zaradi okvirja in agregata to ni MT 09.

 

Ravno tu je pomojem napaka oni so naredili amortizacijo na osnovi MT 09 pri Tracerju dodali 30 kg in tega ta amortizacija ne zdrži. ( Moje mnenje ) 

 

MT 09 deluje amortizacija dovolj dobro in nič ne stresa.

2014-yamaha-mt-09-street.jpg

2015-yamaha-mt09-tracer-.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako mimogrede: ali je tole druga kategorija ali je primerljivo? Ker ko pišete da je Tracer cenovno ugoden, potem tudi ta (pre)drag.

http://www.suzuki-motor.si/default.cfm?Kat=1,3,5,38,87&KatID=2371

Cist zapostavljen in cenovno zelo dobro pozicioniran. Ni pa primerljiv. Bolj v ligi s1000r in ostale drazje pa tudi veliko modernejse druscine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez trivaljnega motorja je tracer zelo povprecen motor. V bistvu slab.

In to veš kako? Iz revij? Si ga peljal in koliko km si naredil? Ali to sklepaš iz nabijanja v tej temi? Za odgovor se ti že v naprej zahvaljujem;-)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primopredaja je uspela.

Po prvih nekaj km-jih lahko samo rečem "Dobro da imam ušesa, če ne bi se mi smejalo okrog glave".

attachicon.gif20150731_151729.jpg

 

P.S.: A se mi lahko javi tisti, ki je bil včeraj na servisu Štern z matt grey tracer-ko ob mojem prevzemu.

 

Lp,

Sašo

Čestitam,naj ti služi  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!