Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Okej deki. Si pripravljen dat motor meni za tist kilometer. Se bom peljal tocno tako kot ti na posnetku. In ce zares wobla bomo pa skupaj nekaj pametnega tudi na yamahi dosegl. Ce ne boste pa tiho.

Dogovorjeno, čez teden imam popoldne čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To mnenje pa prizadetim lastnikom ne pomaga kaj dosti, kajne...

 

Morda pa imajo recimo gume različnih serij.

Morda pa gre za neko nesrečno kombinacijo aerodinamike, postave ali teže voznika in recimo pnevmatik.

 

Ali pa so za vse krivi chemtraili.

 

Jaz sem tudi mnenja da je lahko več dejavnikov naenkrat ki vsak malo pripomorejo k temu.

 

 

To wobblanje je čist in ratal, danes sva še z enim lastnikom tracerke zamenjala motorje, ki je trdil, da mu motor ne wobbla, in sva hitro ugotovila, da temu ni tako. 

 

Nato sem šel do serviserja, da bi uporabil Yanni-jeve nastavitve, vendar mi je odsvetoval, ker naj bi motor s takimi nastavitvami bil bolj nagnjen zdrsu v ovinki, nisem več pameten  :(

 

A ti je povedal zakaj bi motor drsel ? Pretrd ? mehek ? Preveč odprt povratek ?

 

Jaz nastavitve nastavljam kar na pamet po občutku ko mi je mehanik nastavil je bilo

 

spredaj 

 

napetost 15 mm

povratek odprt  1 klik

 

zadaj

 

6 stopnja napetost

povratek odprt pol kroga

 

Z takimi nastavitvami sem uspel drssat tačko, občutka da drsi nisem imel.

 

Gume 2,5  spredaj ter 2,9 zadaj sportmaxx original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej deki. Si pripravljen dat motor meni za tist kilometer. Se bom peljal tocno tako kot ti na posnetku. In ce zares wobla bomo pa skupaj nekaj pametnega tudi na yamahi dosegl. Ce ne boste pa tiho.

 

Jaz nebom tiho dokler ne bom zadovoljen z vožnjo. Tisti ki so pripravljeni svetovat in pomagat naj pišejo ostali spreglejte to temo če vas tako moti.

 

Če tebi ne wobla bodi srečen in se pejdi vozit.

 

Tehnik Yamahe je šel probat woblanja ni čutu, ko je šel probat isti motor istega tracerja nekdanji dirkač v motocrossu je to čutil. Težava ni v tem več kdo to čuti kdo ne ampak kako se to rešuje.

 

Na začetku sem že omenjal težavo takrat je blo dosti bolj izrazito ker sem se čisto preveč za krmilo vlekel, sedaj ga pustim na miru kolkor morem, le tolko da lahko gas dam leva roka je gor samo v pripravljenosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi mnenja da je lahko več dejavnikov naenkrat ki vsak malo pripomorejo k temu.

 

 

 

A ti je povedal zakaj bi motor drsel ? Pretrd ? mehek ? Preveč odprt povratek ?

 

Jaz nastavitve nastavljam kar na pamet po občutku ko mi je mehanik nastavil je bilo

 

spredaj 

 

napetost 15 mm

povratek odprt  1 klik

 

zadaj

 

6 stopnja napetost

povratek odprt pol kroga

 

Z takimi nastavitvami sem uspel drssat tačko, občutka da drsi nisem imel.

 

Gume 2,5  spredaj ter 2,9 zadaj sportmaxx original.

 

Pravi, da je pretrd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz sem pejlal za Dekijem in zadeva pri 170 izgleda grozno....  Moje mnenje je da v pod nobenim pogojem motor pri nobeni nastavitvi, ki jo motor ponuja nebi smel tresti kot trese  ''TREJSER''

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sedaj imaš nastavitve na original ?

Meni je začel ful plavat na original zato sem začel tršat.

Včeraj sem dal na mejčkn bolj trdo nastavitev, vendar je isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje, za tistih 10kilometrov kot sem ga peljal:

plusi:

veliko opreme

pregledna armaturka, velik informacij

odziven agregat, kar od yamahe tudi pričakujem

komoten

agilen

 

minusi:

gume

premehko vzmetenje (vsaj prednji konec)

original šipca mi povzroča bobnenje v čeladi

 

Večino minusov se da odpravit bp, da mi je premehak, je najbrž posledica tega kar vozim, da v ovinku malce ven drsi, posledica gum.

Poenostavljeno: dobro zgleda, velik dobiš za ta denar, takoj bi ga imel za 2 moped

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem dal na mejčkn bolj trdo nastavitev, vendar je isto.

moj primer na SXu, pri polnem pospeševanju tik pred dvigovanjem na zadnje kolo in obratih nekje okrog 10000 in hitrostih, ki jih tu ne smem povedati :D in defolt prednapetosti zadnjega amortizerja je, da tudi moj rahlo potrese balanco. Takoj ko prednapetost popravim (otrdim) za samo en klik od 40ih, se zadeva umiri. Mogoče je pa za zadevo kriv KTRC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jaz sem pejlal za Dekijem in zadeva pri 170 izgleda grozno....  Moje mnenje je da v pod nobenim pogojem motor pri nobeni nastavitvi, ki jo motor ponuja nebi smel tresti kot trese  ''TREJSER''

 

Če nebi tresu nebi bil TREJSER....... Torej je treba pelat na servis tizga k ne trese

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi tudi rad peljal tega "Trejserja", kdo mi posodi enega ki fejst trese?

Ta motor bo postal atrakcija. Tudi plačam za vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi tudi rad peljal tega "Trejserja", kdo mi posodi enega ki fejst trese?

Ta motor bo postal atrakcija. Tudi plačam za vožnjo.

boš razočaran ker bo manj tresel kot tvoj :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!