Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

jany torej, če prav zastopim tvojo ugotovitev si bolj našponal ketnco oziroma gledal, da je na levi in desni strani enako ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest vzroka ne bi iskal v motorju. Samo toliko..

Včasih se človek tudi moti ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj okoli polnoči naletim na FZ 09 forum in težave z woblanjem.

 

Človek je zmeril da je zadaj na nastavitvah ker nastavljaš ketno razlika v razmaku malo manj kot 2mm.

 

Taakoj grem v garažo vzamem šubler (pomično merilo ) ( ker na tiste črtice se ne zanašam ) in zmerim razliko da na desni strani je razmak večji za 1.85 mm .

 

Zjutraj ob 07:00 budilka, kava popravim na enake razdalje grem na ZAPRTO CESTO jo zvozim najanj 5x v hrib, navzdol, levo in desno z hitrostmi do 200 km/h in tresenja ali woblanja ne čutim več.

 

Pozicijo telesa premikam od nazj do naprej in ne trese, vozim Standard program , dam v A kjer je pospeševanje še malo bolj sunkovito in tresenja še vedno ni.

 

Grem na ravnino 220 km/h razen sunki vetra me nič ne trese.

 

V vseh testih sem čutil samo neravnine ceste, ne trdim da sem problem rešil ker rabim še par dni testiranj.

 

Nastavitve amortizacije po tem ko sem popravu razdalje na šponerjih na enake...

 

Spredaj :

 

13 mm torej malo trše od originala napetost

 

4 klike odprt povratek

 

Zadaj :

 

7 stopnja najtrša stisnjena napetost

 

1 obrat odprt povratek

 

 

Jutri zjutraj naredim servis po moji želji na 5000km ter grem spet testirat.

 

Meril še na enem Tracerju isto razlika skoraj 2 mm.

 

jany, za ves tvoj trud in vse koristne informacije glede Tracerja samo  :notworthy:  :notworthy:  :notworthy: .

 

Mogoče bodo nekoč še meni koristile ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okejj..zdej k ste vsi sublerje v roke vzel in resil svet. Na mojem testnem je razlike 1.9 mm in NIC ne trese in ne wobla. Kaj zdej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okejj..zdej k ste vsi sublerje v roke vzel in resil svet. Na mojem testnem je razlike 1.9 mm in NIC ne trese in ne wobla. Kaj zdej?

nč, s tvojim mopedom je neki narobe, ker ne wobla :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jany..zdej dej pa nastimaj nazaj pa se enkrat probat ce spet trese. Da ni slucajno vse v glavi..

K jest tut Metzelerk ne morem vozit..pa vsi pravjo da so najbols

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej..tkole..

Eni motorji so zelo obcutljivi na ukaze iz balance. Drugi zelo malo. Lahko bi rekl da je motor zivcen ampak u bistvu smo zivcni mi. Ko sem se peljal s tracerko 165 na uro je bila popolnoma mirna. Ce malo porukas balanco se zdi kot da bi hotla povoblat. Torej..ce v tretji prestavi odpres do konca gre 170 po stevcu..al malo manj..ce grobo drzis balanco se bo tresenje stopnjevalo. Prvic..najbrz motorjev ne puscate na dezju in nimate skos mokrih rock. Se pravi da jih ni treba ozemat. Sej ne rabis trdo drzat balance..tut ko je na 10.000 obratov ne. Oziroma takrat sploh ne. Pustis da motor pelje sam.

In ne..to ni na mojem zelniku zrastlo ker sem tocno to pocel na svojem motorju in me je na zacetku ciljne na grobniku vsakic streslo..tocno tko kot vas na videu.

Jest problem vidim v tem. Ker je cudno da Kmeta ni stresalo k vsi vemo da potegne skor max iz motorja in sigurno vec kot jaz.

Pustite da motor pelje "sam". Smo lahko sigurni da mali mozici v yamahi ali pa kerikoli drugi fabrki vejo bistveno vec o motorjih kot mi. In motorji ki jih lahko kupimo zmorejo veliko vec kot mi znamo ali upamo. Se vedno sem preprican da woblanje pri tracerki povzrocamo sami..

Al mam pa jest spet smolo in sem dobil pokvarjeno. Komu trese? Da jo probam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nism probal, ampak glede na pavšalizem na MS

, si bom privoščil razmišljanje v tem stilu;

mal je treba popustit prijem balance pa manj se obešat na roke pa bo :P

Resno, mam 919 ki naj bi bla woblasta, pa ne porajtam. Vozil sem se z 954, ki je po izjavah nekaterih živčna in rabi stabilizator volana; nisem mel tega občutka, pa čeprav sem se peljal od Jesenic proti Kranjski, po ne prav ravni cesti ...

Lahko maš pa defekten moped iz fabrike? Ne bi blo prvič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no se mi je kr zdelo kaj se bo skuhalo na koncu iz vsega tega... pa ni variante, da ta motor nebi popljuvali, če bi z njim bilo res kaj narobe... nekje sem celo prebral, da naj bi bil v ožjem izboru za motor leta. Dejansko nevozen motor pri višjih hitrostih to vsekakor nebi mogel biti. Verjetno se pa tudi pri Yamahi malo učijo in ne morejo takoj vedeti to je to zaradi tega in tega, ker imajo premalo povratnih informacij glede na to, da je to šele prva generacija tega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal odgovarjam preko telefona.za kako faljeno črko se opravičujem.

Biker77 sem odprt za vsa mnenja in ne trdim da je to 100% rešitev. To sem zasledil na fz 09 forumu kjer jim tudi wobla.

Bom probal jutri ali v sredo dat nazaj res tudi mene zanima.

Zakaj tvoja ne wobla ne vem, če prideš na obalo ti pokažem kje je meni in še enemu tresla oz woblala pa probamo.

Jutro izvem za ta drugega ki smo mu poravnali kot sem sebi. On je izkušen motorist dosti starejši.

Lahko je še vedno napaka v stilu vožnje še enkrat pridi dol na obalo ker tu najbolj poznam cesto tu mam težave ker se vozim občutno hitreje kot na cestah ki jih ne poznam, pa boš pogledal in komentiral.

Vsako grajo od nekoga ki vem da dela nekaj bolše od mene sprejmem kot dobronamerno.

Tresenja samo v glavi ne more bit, tolko zmešan še nisem ;-)

Tudi na delta teamu so tresenje opazili in to šele voznik ki ga je malo bolj stisnil.

Glede kmet2 on je tracerja ulaufaval, sem mu ponudil test mojega če želi.

Jutri grem turo v dveh tresenja ne bom čutil v sredo bom probal spet testirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no se mi je kr zdelo kaj se bo skuhalo na koncu iz vsega tega... pa ni variante, da ta motor nebi popljuvali, če bi z njim bilo res kaj narobe... nekje sem celo prebral, da naj bi bil v ožjem izboru za motor leta. Dejansko nevozen motor pri višjih hitrostih to vsekakor nebi mogel biti. Verjetno se pa tudi pri Yamahi malo učijo in ne morejo takoj vedeti to je to zaradi tega in tega, ker imajo premalo povratnih informacij glede na to, da je to šele prva generacija tega motorja.

Zanimivo recimo bmw ma vpiklic 300.000 motorjev je še vedno najbolši motor, superdjuki majo vpoklic še vedno špica motor,itd...itd... en tracer za bogih 10.000€ wobla je pa cela pizdarija.

Očitno jih moti ker yamaha v motogp zmaguje pa morejo preko tracerja malo utrujat.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-biggest-bike-recalls/25920.html

med 10 največjimi vpoklici se yamaha pojavi 4x kar je najvec od vseh znamk.

bi clovek res pricakoval da bojo evropski polizdelki bolj visoko kotirali.

Torej pomeni da yamaha težav in problemov ne skriva in jih rešuje.

Mislim da so z Tracerjem obveščeni zdej bomo videli kaj bodo oni ugotovili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-biggest-bike-recalls/25920.html

med 10 največjimi vpoklici se yamaha pojavi 4x kar je najvec od vseh znamk.

bi clovek res pricakoval da bojo evropski polizdelki bolj visoko kotirali.

 

Pa kako naj bi se to zgodilo pri letni proizvodji manj kot 50 000 kosov? Torej je dosežek, da vsak tretji ni defekten?

 

Ducatijeva rekordna letna proizvidnja je 47000, triumph tud ne udari čez "magičnih" 50 000 bmw uspe zdilat 115000 kosov na leto. Honda jih samo v Indiji vrže iz tovarn blizu 7 milijonov. Yamaha mal zaostaja za njimi. in pol izpostaviš 8000 MORDA slabih stikal za tačko? Sedi pet. na faksu. 

 

 

Tracer. pogledal od blizu. nism se pelal, ne vem če wobla. Ko vržem nogo čez, je večji kot zgleda. sedi se visoko. ja,. je poceni zložen. plastika je kakršna pač je. vijaki so videt zelo navadni. stol bi dokapitiliziral prec. Če je amortizer 2×boljši kot zgleda, je še vedno slab. videt je kot fedri na kitajskem atvju. Pa spet kul zadnja luč. zanimiva enostavna in pregledna armatura, lična široka belanca s spremenljivim premerom cevi....

 

kakor koli obrnem, to ni nov TDM, in za 10 000 je top zadeva. Svaka čast Yamahi de je tak izdelk sestavla za tak denar. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kako naj bi se to zgodilo pri letni proizvodji manj kot 50 000 kosov? Torej je dosežek, da vsak tretji ni defekten?

 

Ducatijeva rekordna letna proizvidnja je 47000, triumph tud ne udari čez "magičnih" 50 000 bmw uspe zdilat 115000 kosov na leto. Honda jih samo v Indiji vrže iz tovarn blizu 7 milijonov. Yamaha mal zaostaja za njimi. in pol izpostaviš 8000 MORDA slabih stikal za tačko? Sedi pet. na faksu. 

 

 

Tracer. pogledal od blizu. nism se pelal, ne vem če wobla. Ko vržem nogo čez, je večji kot zgleda. sedi se visoko. ja,. je poceni zložen. plastika je kakršna pač je. vijaki so videt zelo navadni. stol bi dokapitiliziral prec. Če je amortizer 2×boljši kot zgleda, je še vedno slab. videt je kot fedri na kitajskem atvju. Pa spet kul zadnja luč. zanimiva enostavna in pregledna armatura, lična široka belanca s spremenljivim premerom cevi....

 

kakor koli obrnem, to ni nov TDM, in za 10 000 je top zadeva. Svaka čast Yamahi de je tak izdelk sestavla za tak denar.

ma ni poanta to kaj je narobe, hecno mi je to, da ce ima "lastna znamka" vpoklic je to skrb za svoje kupce, ce ma pa kera druga je pa to znak da je motor k*****.

drgaci se pa popolnoma strinjam s tvojimi ugotovitvami glede izdelave motorja. je pa res da za to ceno novega boljsega ne dobis. po moje bo tracer nova fazerica.

za janya pa res upam da zrihta to woblanje brez dodatnih stroskov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah to da lastna znamka je top ostalo šrot je znan šport v Sloveniji.

Jaz priznam da mi je Tracer dober motor zato pa napake kot je woblanje ne bom skrival, prav nasprotno probam jo rešit če bo yamaha pri tem pomagala no toliko bolje.

Če sem težavo že mogoče zdej odpravil bo še bolše, nikakor ne razmišljam o menjavi ker motor je točno to kar sem iskal in kar zdej želim.

Lahko čez 4 leta presedlam na GS ali na Panigaleta bomo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni mal cudno da eni woblajo drugi pa ne. Pa v sloveniji so vsi tracerji iz iste serije no.

Ah dej zdej pa že fejst dražiš. Niso vsi vozniki isti tak, da je težko potegnit kakšen pameten zaključek.Tu je treba čakat na statistiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To mnenje pa prizadetim lastnikom ne pomaga kaj dosti, kajne...

 

Morda pa imajo recimo gume različnih serij.

Morda pa gre za neko nesrečno kombinacijo aerodinamike, postave ali teže voznika in recimo pnevmatik.

 

Ali pa so za vse krivi chemtraili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To wobblanje je čist in ratal, danes sva še z enim lastnikom tracerke zamenjala motorje, ki je trdil, da mu motor ne wobbla, in sva hitro ugotovila, da temu ni tako. 

 

Nato sem šel do serviserja, da bi uporabil Yanni-jeve nastavitve, vendar mi je odsvetoval, ker naj bi motor s takimi nastavitvami bil bolj nagnjen zdrsu v ovinki, nisem več pameten  :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej deki. Si pripravljen dat motor meni za tist kilometer. Se bom peljal tocno tako kot ti na posnetku. In ce zares wobla bomo pa skupaj nekaj pametnega tudi na yamahi dosegl. Ce ne boste pa tiho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!