Snečer Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 eh, to so motosvet pravljice, kdo se pa vozi 180kmh+ da bi sploh doživel woblanje na naših cestah pri taki brzini je woblanje še najmanj
biker77 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Ja..180 se itak ne smes peljat. Lahko se pa v nemciji. Se pravi da to mora bit sposoben. In se strinjam z yamaha09
Derbi-mb Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 2 urami, Kmet2 pravi: KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmh Če bi bil izdelan s stroški izdelave trejserja, bi tok woblu, da bi te dol stresu.... Kmet2 1
sayo Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Woblanje WTF, aja to je neka Gorenska beseda
TakeALookAround Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Tolk k WTF..... Fantocci in Kmet2 2
Derbi-mb Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 (popravljeno) A je kdo,ki mu trejserka wobla že menjal gume? Oziroma, če je blo po menjavi isto? Popravljeno November 2, 2015. Popravil Derbi-mb
jany Objavljeno November 2, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 2, 2015 (popravljeno) pred 30 minutami, Derbi-mb pravi: A je kdo,ki mu trejserka wobla že menjal gume? Oziroma, če je blo po menjavi isto? Imam Mitas je isto, pobral ščitnike dol je bolše, gredo pa nazaj gor sigurno ker motorju nekaj manjka brez ščitnikov rok. Če kdo želi nadgradnjo vsega v kompletu od PUIGa http://www.puigusa.com pred 5 urami, Kmet2 pravi: KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmh Tolko kolkor stane da bi imel kako napako bi ga takoj dobili nazaj v salon. Za ta denar kupim tracerja in še enega tracerja za rezervne dele Popravljeno November 2, 2015. Popravil jany Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 4 urami, DAMI34 pravi: maš prav, se bolj trese ko stara kurba...že kufr pri 270 ustvarja probleme :P Ti itak nisi nč vidu k sem tok mim odletu DAMI34 1
thumper Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 35 minutami, jany pravi: Imam Mitas je isto, pobral ščitnike dol je bolše, gredo pa nazaj gor sigurno ker motorju nekaj manjka brez ščitnikov rok. Če kdo želi nadgradnjo vsega v kompletu od PUIGa http://www.puigusa.com Tolko kolkor stane da bi imel kako napako bi ga takoj dobili nazaj v salon. Za ta denar kupim tracerja in še enega tracerja za rezervne dele le zakaj bi mel človk dva ista vobliča u garaž==== builder 1
Kmet2 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 pred 4 minutami, thumper pravi: le zakaj bi mel človk dva ista vobliča u garaž==== Ajd ,da ma dva ,sam mora met en vsaj 140 kubikov manj pol ja dva! Sam čist ista ......to pa ne jany in thumper 2
TakeALookAround Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=JK_ICBQuh30 Sej ni treba tolk noret.... https://www.youtube.com/watch?v=HEiMcZATnxk Temu je pa kul, pa je k iz trgovine.
Kmet2 Objavljeno November 2, 2015 Opozori Objavljeno November 2, 2015 Sej je vse jasno ,en je vrjetno oblečen oprijeto ,stilsko drugi pa ko Strojan builder in jany 2
jany Objavljeno November 3, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2015 pred 5 urami, thumper pravi: le zakaj bi mel človk dva ista vobliča u garaž==== Kot smo videli eden wobla eden ne torej vsak drugi ne wobla tako da je obvezno imet dva enga do 180 km/h enga nad 180 km/h :-D Fantocci in siks 2
thumper Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 pred 5 urami, jany pravi: Kot smo videli eden wobla eden ne torej vsak drugi ne wobla tako da je obvezno imet dva enga do 180 km/h enga nad 180 km/h :-D a to se pa noben ne spomni da bi mel v garaži testnega k ne vobla...greš , preizkusiš in kupiš.. a se je kdo probal s tistim ki vobla peljat v isti opremi brez šipe? jany 1
siks Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 pred 16 urami, Yamaha 09 pravi: S tem se ne strinjam in cela zadeva z woblanjem mi je smešna... kot sem že dostikrat napisal mislim, da Yamaha nikakor nebi dala v prodajo nek nevozen in nevaren motor + preden se je motor začel prodajati so ga stestirali praktično vsi po svetu in niti besedice ni bilo po kakšnih problemih, ker bi z največjim veseljem popljuvali motor. Bil sem v Delta teamu in jih malo povprašal koliko pritožb dobijo glede teh težav z ''woblanjem'' in so rekli, da so do zdej dobili samo eno prijavo pa še to je njihov testni voznik (biker77 ?) dokazal, da ni napaka v motorju. Sam sem se z istim motorjem, ki je woblal peljal brez problemov... kje je tu logika ?? prav hotel sem občutiti ta občutek kaj se dejansko začne dogajat z motorjem in na žalost tega nisem dočakal. Naj se javijo vsi lastniki Tracerjev razen janya, ki še imajo težave s tem motorjem. Goldijev motor ne štejem, da ''wobla'', ker sem se sam z njim peljal čisto ok. Sem skoraj prepričan, da vsak potencialni kupec, ki bi nabavil Tracerja in prebira ta forum niti podrazno več nima želje, da si ga bi kupil. ...ali motor dejansko wobla ali ne ne vem, verjamem pa, da so določene težave, očitno so tudi v tujini to zaznavali in verjamem, da niso tega pisali, ker ne bi imeli česa drugega za počet. kje so vzroki in ali so popolnoma subjektivni ne morem oceniti, še vedno sem pa mnenja, da mora motor, ko gre v prodajo, biti izpopolnjen do te mere, da čimbolj različnim voznikom v čimbolj različnih okoliščinah (oprema, vreme, ipd...) ne povzroča takih in podobnih preglavic. kako bi se pa ti počutil, če bi kupil motor za cca. letno plačo, potem pa ugotovil, da se z njim ne moreš "normalno" vozit, ker se čudno obnaša v nekaterih režimih vožnje?! sam bi mogoče najprej pomislil, da nekaj ne delam prav! a ko bi zasledil, da se podobne stvari dogajajo tudi drugim...?! jaz še vedno dopuščam možnost, da se je proizvajalec v želji po čimbolj "ljudski" ceni oz. produkcijskih stroških motorja odločil za (pre)velik kompromis pri vgrajenih komponentah...mogoče se motim. jasno mi je pa tudi, da težav ne bodo obešali na velik zvon (lahko bereš tudi "VW sindrom"). DAMI34, jany, skalar36 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 pred 13 urami, Kmet2 pravi: Ti itak nisi nč vidu k sem tok mim odletu nism vidu k si se tok tresu, vibriru :P
Yamaha 09 Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 pred 3 urami, siks pravi: ...ali motor dejansko wobla ali ne ne vem, verjamem pa, da so določene težave, očitno so tudi v tujini to zaznavali in verjamem, da niso tega pisali, ker ne bi imeli česa drugega za počet. kje so vzroki in ali so popolnoma subjektivni ne morem oceniti, še vedno sem pa mnenja, da mora motor, ko gre v prodajo, biti izpopolnjen do te mere, da čimbolj različnim voznikom v čimbolj različnih okoliščinah (oprema, vreme, ipd...) ne povzroča takih in podobnih preglavic. kako bi se pa ti počutil, če bi kupil motor za cca. letno plačo, potem pa ugotovil, da se z njim ne moreš "normalno" vozit, ker se čudno obnaša v nekaterih režimih vožnje?! sam bi mogoče najprej pomislil, da nekaj ne delam prav! a ko bi zasledil, da se podobne stvari dogajajo tudi drugim...?! jaz še vedno dopuščam možnost, da se je proizvajalec v želji po čimbolj "ljudski" ceni oz. produkcijskih stroških motorja odločil za (pre)velik kompromis pri vgrajenih komponentah...mogoče se motim. jasno mi je pa tudi, da težav ne bodo obešali na velik zvon (lahko bereš tudi "VW sindrom"). meni je to popolnoma jasno samo še vedno ne razumem kako to, da se o tem ni popolnoma nič govorilo preden je motor prišel v prodajo. Se res nihče ni peljal več kot 150, ko so testirali motor ? tudi sam še nisem zasledil članka o ''woblasti'' in nevozni Yamahi o tem se govori samo po forumih..Zgrešili so edino aerodinamiko motorja, ki mislim, da je glavni razlog, da imajo nekateri te težave in še te se začnejo pojavljati pri krepko preseženih omejitvah.
biker77 Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 Hoces rect da se ne pojavljajo :D
Yamaha 09 Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 ma ja nekaj takega verjetno je pa z nama nekaj narobe, da se edina lahko normalno peljeva s tem motorjem.
jany Objavljeno November 3, 2015 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2015 Če se vidva peljesta normalno z motorjem potem delasta vse pravilno in sta lahko vesela ali se sedaj bojista ker vsem wobla vama pa ne ? Ko sem jaz to zaznaval sem bil skeptičen da je res napaka v meni oziroma nekaj delam nepravilno. Ko je prišel še gopod iz obale ki celo življenje motorira ima za sabo kilometrov ki jih jaz v celem življenju nebom naredil in je rekel da njemu dela isto sem vedel da je tu nekaj z motorjem. Za njega sem slišal da so mu zadevo porihtali, nevem ali je dal stabilizator ali kaj jutri ga pokličem pa grem preverit. Sedaj sem probal brez zščit za roke in zadeva je precej mirna, probal bom še parkrat na večih relacijah da bom videl če je res to to. Vsekakor zaščite gredo gor ker je motor lepši in mi paše da manj piha po rokah pa tudi če bo woblal zaradi tega, bom namesto porihtat amortizacijo dal stabilizator in to bo to. skalar36 1
Snečer Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 Se zaščit ne da nastavljat? mogoče nista enako nastavljeni... skalar36 1
siks Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 (popravljeno) pred 3 urami, Yamaha 09 pravi: meni je to popolnoma jasno samo še vedno ne razumem kako to, da se o tem ni popolnoma nič govorilo preden je motor prišel v prodajo. Se res nihče ni peljal več kot 150, ko so testirali motor ? tudi sam še nisem zasledil članka o ''woblasti'' in nevozni Yamahi o tem se govori samo po forumih..Zgrešili so edino aerodinamiko motorja, ki mislim, da je glavni razlog, da imajo nekateri te težave in še te se začnejo pojavljati pri krepko preseženih omejitvah. zaradi česa misliš, da so pri aerodinamiki zgrešili? če so ščitniki rok vzrok, je težava rešljiva z majhnimi stroški in izpopolnitvami...(kar pa bi moral rešiti proizvajalec...) Popravljeno November 3, 2015. Popravil siks
Yamaha 09 Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 pred 52 minutami, siks pravi: zaradi česa misliš, da so pri aerodinamiki zgrešili? če so ščitniki rok vzrok, je težava rešljiva z majhnimi stroški in izpopolnitvami...(kar pa bi moral rešiti proizvajalec...) to je moje osebno mnenje nočem pametovati, ker sam nimam težav in tega ne morem preizkusiti... če se pogleda motor od spredaj se vidi praznino med zaščito rok in vizirjem, ki je smešne oblike. Tisti kateri nimajo oprijete obleke se jim ob boku ta malo napuhe in začne ''plapolati'', kar se lahko prenese na sam motor in zato začne ''woblati'', ob višanju hitrosti se vse skupaj samo še poslabša. Kot kaže že pomaga, če se odstrani zaščite rok s tem se spremeni tok zraka... Bi bilo za probat vizir od PUGI-ja, ki ga je pokazal jany tam zgleda vse skupaj bolj aerodinamično.
biker77 Objavljeno November 3, 2015 Opozori Objavljeno November 3, 2015 Okej..še malo na temo oblek ki so bolj "ohlapne"..Pa tukaj ne bi o Corduri ki je (če je pravilne velikosti) lepo oprijeta.. Če je obleka prevelika (pa naj bo to usnje ali karkoli drugega) je že z vidika varnosti vse skupaj pod vprašajem (pa če čist pustimo woblanje ob strani) Ker če ni prave velikosti se ob padcu vsi ščitniki premaknejo in dejansko ne opravljajo več svojega poslanstva. Že tekstilne hlače (priznam da jih sam kar veliko uporabljam) ki so bolj ohlapne (ne vse) so po mojem mišljenju le delna zaščita. Nikakor pa si ne bi privoščil zgornjega dela brez prave zaščite. Ali če berete ohlapno. Pa četudi je fajn udobno potem. No, dejmo ugotovit kaj je najboljši del tracerke..poleg cene agregat?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se