Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zadnjič:

Ob prvi menjavi pnevmatik , še originalnih, pri "garažnem mojstru" smo ugotovili, da nekaj ni OK z feltno, ker je bilo potrebno 110 g uteži, da je bila uravnotežena. Na servisu pri 10k pri Primcu, sem ga opozoril na to. Je rekel, da bo dal feltno na centriranje pa bo pogledal. Ob prevzemu motorja je rekel, da je OK. 

24 oktobra sem peljal motor na menjavo vzmetenja k Čarmanu, ker je bilo potrebno menjati pnevmatike, sem se odločil, da jih zamenjama kar pri njemu. Sem še njemu pokazal, koliko ima uteži, pa je rekel, da bo pogledal. Me pokliče čez 2 dni ( Čarman) pa pravi, da je feltna zanič, in bi bilo dobro, da jo reklamiram- OK, mu rečem , če je zanič-dej. Me potem spet čez 2 dni kliče, naj kontaktiram Primca, ker je šla feltna k Primcu in bo on kot uradni serviser urejal naprej. Kličem Primca in pravi da je feltna čisto zanič, da ni poškodovana ampak je taka že iz tovarne in da bodo to morali reklamirati BP , ker naj bi bila res v k****,in da bo uredil. Potem se je začelo čakanje. Po 14 dneh kličem Primca, reče, da še ni odgovora in da bo poklical- OK, spet čakam, po 14 dneh že malo nestrpen spet pokličem Primca, a njega ni do 15 decembra. Zvem, da je bila reklamacija zavrnjena glede na to, da naj bi to opazili že na prvem servisu in da če je bilo do zdaj OK bo pa še naprej. Glede na to da me v več kot mesecu dni ni noben obvestil, kaj se dogaja z mojim motorjem, sem bi precej slabe volje. Pokličem Čarmana, pa naj dvigne feltno zmontira skup in se bomo že potem ko se Primec vrne, dogovorili kako naprej. Potem me še Čarman vleče 12 dni pa obljublja, da bo sestavil motor, dokler mi popolnoma ne dvigne pokrovko po mesecu in pol. Potem je bil motor v 3. dneh pri meni doma z 25g uteži na prednji feltni in da je kao  OK uravnotežena. Zdej ne vem nič. Kot sem rekel, ko bom mel čas, bo šel do kolega pa bova pogledala.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Niso. Je še ista!

Objavljeno

Zato bo pa verjetno nasledni motor BMW.

Objavljeno

Po napisanem je Primc nekaj mutil? V prvo je rekel, da je OK, v drugo, da ni OK...v tretje je pa spet bilo OK

Ker v drugo niso več priznali garancije je nekdo očitno na nek način popravili feltno...poravnal, odvzel nekaj materiala znotraj, kjer se ne vidi...

Še dobro, da si čakal 1,5 meseca. Ti bo sedaj kdo povrnil izgubo v tem času,... neizkoriščeno cestno takso, zavarovanje...?

Objavljeno

Primec ne verjamem, da je mutil. Bolj mmi sliči njegov odnos "boli me kurac, mam dosti strank"

Pnevmatiko mi je na koncu zbalansiral Čarman. Primec je urejal le reklamacijo. Ko sem govoril z njim je rekel, da se feltne ne da popraviti.

Vmes sem kontaktiral tudi Prodajalca motornih koles Y, H, S, K. Tam sem izvedel, da je zavrnitev reklamacije kar standard pri uvozniku za Yamaho.

Da bi mi kdo kej povrnil, hja, še tist kar sem jim plačal mi niso naredili dobro...

Objavljeno
pred 25 minutami, skalar36 pravi:

Primec ne verjamem, da je mutil. Bolj mmi sliči njegov odnos "boli me kurac, mam dosti strank"

Pnevmatiko mi je na koncu zbalansiral Čarman. Primec je urejal le reklamacijo. Ko sem govoril z njim je rekel, da se feltne ne da popraviti.

Vmes sem kontaktiral tudi Prodajalca motornih koles Y, H, S, K. Tam sem izvedel, da je zavrnitev reklamacije kar standard pri uvozniku za Yamaho.

Da bi mi kdo kej povrnil, hja, še tist kar sem jim plačal mi niso naredili dobro...

...slovenska folklora...

Objavljeno
pred 1 uro, skalar36 pravi:

Primec ne verjamem, da je mutil. Bolj mmi sliči njegov odnos "boli me kurac, mam dosti strank"

Pnevmatiko mi je na koncu zbalansiral Čarman. Primec je urejal le reklamacijo. Ko sem govoril z njim je rekel, da se feltne ne da popraviti.

Vmes sem kontaktiral tudi Prodajalca motornih koles Y, H, S, K. Tam sem izvedel, da je zavrnitev reklamacije kar standard pri uvozniku za Yamaho.

Da bi mi kdo kej povrnil, hja, še tist kar sem jim plačal mi niso naredili dobro...

Kaj imam samo jaz tak občutek, da se mi zdi, da ti nisi z ničemer zadovoljen, da te vsepovsod "nagnejo" itd.?

Objavljeno

problem rešen, jaz se neb sekiral. Sicer pa greš k BMW, tam te baje po rokah nosijo :D

 

Objavljeno

po rokah nosijo, my ass. Imel grenko izkušnjo z BMW serijo 3. Zapravil veliko denarja in skoraj izgubil živce. pri 150000 počil blok motorja, in nikome ništa. Res pa je, da se bmw dobro pelje, tako avto kot motor. 

Sem pa po vsem tem prebiranju opustil misel na novo Yamaho, in zaključil:

če bo Yamaha, bo predelana

Objavljeno
pred 19 minutami, tomash pravi:

po rokah nosijo, my ass. Imel grenko izkušnjo z BMW serijo 3. Zapravil veliko denarja in skoraj izgubil živce. pri 150000 počil blok motorja, in nikome ništa. Res pa je, da se bmw dobro pelje, tako avto kot motor. 

Sem pa po vsem tem prebiranju opustil misel na novo Yamaho, in zaključil:

če bo Yamaha, bo predelana

prjatu, js sm že zdavnaj ugotovil, boli me qurac za znamko, važno da na mopedu/avto uživaš, vse ostalo jer več al manj isto....bistvo je sam kolk znaš težit/ne težit , pa seveda vzeti v obzir, koliko si za dotično stvar plačal.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
34 minutes ago, Snecer said:

Kaj imam samo jaz tak občutek, da se mi zdi, da ti nisi z ničemer zadovoljen, da te vsepovsod "nagnejo" itd.?

A veš da sem tud jaz dostikrat dobil tak občutek. Mogoče je moja napaka to, da sem v štartu prijazen do ljudi, oziroma vse ljudi jemljem za dobre dokler ne dokažejo nasprotno, nekateri pa to izkoristijo.

Če te pa še kaj zanima pa kar vpraš na ZS. 

Če si mislil za uno objavo v drugi temi, ti lahko povem...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 1 minuto, skalar36 pravi:

A veš da sem tud jaz dostikrat dobil tak občutek. Mogoče je moja napaka to, da sem v štartu prijazen do ljudi, oziroma vse ljudi jemljem za dobre dokler ne dokažejo nasprotno, nekateri pa to izkoristijo.

sem isti, včasih me nategnejo, vendar ostaja zadovoljstvo, da najprej v ljudeh vidiš dobro. In ostaja pozitiva, to pa velikokrat rabiš v lajfu, preverjeno.

Objavljeno

skalar si mogoče sam kontaktiral Delta team ? Predlagam, da se naročiš na servis pri Boštjanu in bo sam pregledal situacijo..

Objavljeno

Delta team. Menjava čelade- za drugo robo in veliko slabe volje prodajalca. Tam mene ne vidijo več. Na splošno so v tistih koncih en pseben narod... :)

Objavljeno (popravljeno)

hmm .. moja reklamacija led smerokazov je šla sicer gladko skoz, ampak je pa res, da je tam bilo očitno, da je nekaj narobe z njimi .. sem pričakoval kakšno jamranje zaradi "nestrokovne" montaže, ker sem pač bullet konektorje porezal in nalotal originalne yamahine 3polne konektorje .. in pohiteli bi lahko malo bolj, je trajalo dobre tri tedne, da sem dobil nove - ko sem jih kupoval, pa so rabili 2 dneva za dostavo novih ..

Popravljeno . Popravil Texo
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prispela "utežitev" krmila :D

Montaža bo popoldan :)

DSC_1100.JPG

Objavljeno
15 hours ago, Yamaha 09 said:

skalar si mogoče sam kontaktiral Delta team ? Predlagam, da se naročiš na servis pri Boštjanu in bo sam pregledal situacijo..


Ah, men se ne gre za feltno, da bi dobil novo. Povem pač, kakšen odnos pričakujte od Slovenskega uvoznika, oziroma od izdelka od Yamahe in njihove poprodaje. Jaz bom feltno brez težav kupil drugo sam. In se distanciral od znamke.

 

2 hours ago, Matej207 said:

Prispela "utežitev" krmila :D

Montaža bo popoldan :)

DSC_1100.JPG

Tole mi pa ni čist jasno kam se montira?

Objavljeno

Aha, in v čem naj bi bila finta? Da ne wobla več? Je to original od Yamahe?

Objavljeno

Ta je "slabša" verzija.. nova je 10€ dražja.. piše da ne vibrira tud pri 150km/h.... :)

8dni je trajalo od naročila do vročitve iz grčije... to še v Sloveniji ni tak hitr 

Skalar, prav nasmejal si me :P če nebo woblalo :)

Za zumota nosilec je to... 

Bom zmontiral pa pokažem slikce ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!