Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Kakšne so kaj cene servisa na 20000km (motor l.2018, še v garanciji)

Se pravi menjava:

-olja
-f. olja
-f. zraka
-svečke
-pregled in menjava po specifikaciji Yamaha  
 
Hvala za odgovore
Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, aarnus said:

Pozdravljeni

Kakšne so kaj cene servisa na 20000km (motor l.2018, še v garanciji)

Se pravi menjava:

-olja
-f. olja
-f. zraka
-svečke
-pregled in menjava po specifikaciji Yamaha  
 
Hvala za odgovore

220€ pa nekaj drobiza popusta .. leta 2017, letnik 2016, pri pooblaščenem yamaha servisu ..

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, Tex pravi:

220€ pa nekaj drobiza popusta .. leta 2017, letnik 2016, pri pooblaščenem yamaha servisu ..

sem dobil približno ceno od servisa za Yamaho

300€

Popravljeno . Popravil aarnus
Objavljeno (popravljeno)
33 minutes ago, aarnus said:

sem dobil približno ceno od servisa za Yamaho

300€

:O

Še enkrat preveril, točni znesek 209,88 .. olje, filter olja, filter zraka, svečke, potrošni material, delo .. motocenter Ptuj, 28.06.2017 .. a da so se tolko cene dvignile? :hmm:

Edit: še za 40k je manj kot 300€ blo .. :whistle:

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 15 minutami, Tex pravi:

:O

Še enkrat preveril, točni znesek 209,88 .. olje, filter olja, filter zraka, svečke, potrošni material, delo .. motocenter Ptuj, 28.06.2017 .. a da so se tolko cene dvignile? :hmm:

Edit: še za 40k je manj kot 300€ blo .. :whistle:

10.5.2019 plačal 200,48 Eur za 20 k km

Objavljeno

Pred okrog enim mesecem sem plačal za 20k servis, ne za tracer, ampak mehanika je ista, okrog 280 €.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, a je kdo bil pri R-moto zadnje dni? Me ma da bi šel gledat rdečega Tracerja 900, pa se bojim da bom naredil 200 kilometrov in bil razočaran...

Glede na kilometre, 38900 km kakšne stroške lahko pričakujem? Na kaj moram bil najbolj pozoren, pri teh kilometrih?

lp Marko

Objavljeno
2 hours ago, Tignes said:

Glede na kilometre, 38900 km kakšne stroške lahko pričakujem? Na kaj moram bil najbolj pozoren, pri teh kilometrih?

Najmanj strošek servisa na 40k lahko pričakuješ. To bo okrog 300 evrov. Lahko pa je tudi več kot 1.000 evrov stroška, če bo treba zamenjati še gume, verigo in verižnika, zavorne cevi in zavorne ploščice.

Objavljeno

in kontrola ventilov verjetno

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

in kontrola ventilov verjetno

Ja, to je del servisa na 40k, zato stane ta servis okrog 300 evrov.

Objavljeno
Ob 12. 7. 2021 ob 16:10, aarnus pravi:

Pozdravljeni

Kakšne so kaj cene servisa na 20000km (motor l.2018, še v garanciji)

Se pravi menjava:

-olja
-f. olja
-f. zraka
-svečke
-pregled in menjava po specifikaciji Yamaha  
 
Hvala za odgovore

Pri Elisi na 25.000 km, še v garanciji in po Yamahinih specifikacijah: dobrih 200€.

Objavljeno
pred 21 urami, Tignes pravi:

Pozdravljeni, a je kdo bil pri R-moto zadnje dni? Me ma da bi šel gledat rdečega Tracerja 900, pa se bojim da bom naredil 200 kilometrov in bil razočaran...

Glede na kilometre, 38900 km kakšne stroške lahko pričakujem? Na kaj moram bil najbolj pozoren, pri teh kilometrih?

lp Marko

Preden kupiš pri njih bajk toplo priporočam, da slikaš VIN št, in jo pošlješ It Yam serviserjam, s prošnjo, da ti pošljejo zgodovino vzdrževanja in km, so zelo korektni, pošljejo. Dobil vso zgodovino in km, ki so bili pr 5 let stari Yam ST 1200 slabih 50k km višji kot na števcu pri njih.......

Objavljeno

YAMAHA Delta KRŠKO - 260€,

L.2019 ura -28,7€

L.2021 ura-40€. ?

 

Objavljeno

Popolnoma pravilna hipoteza.??
Tako se lahko lepo zasluži, ker je na trgu veliko povpraševanje. Tudi zato so cene nekaterih motorjev starih 13 let 60- 70% novega. Malo smešno a vem, ker sem leto dni vsak dan sledil AN.
Osebno sem imel priložnost sprehoda po hiši enega dilerja z rabljenimi motorji. V bajti ogromo polic z Navigacijami, kovčki, torbami…in ostalo moto opremo. Kupi motor, ga sleče in prodaja motor, kupcu pa za doplačilo posebaj ponuja navigacije in ostalo opremo. ???

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, SAR-Solo Adventure rider said:

Osebno sem imel priložnost sprehoda po hiši enega dilerja z rabljenimi motorji. V bajti ogromo polic z Navigacijami, kovčki, torbami…in ostalo moto opremo. Kupi motor, ga sleče in prodaja motor, kupcu pa za doplačilo posebaj ponuja navigacije in ostalo opremo

V Italiji imajo vedno neke posebne akcije naprimer za Suzuki V-Strom 650XT- 2021 kit Fredom vsebuje:

Torbe zadnje 37 litrov alumini,

centralno stojalo,

vetrobrasko steklo turing povecano,

precka na volanu ,

distancniki za ogledala,

podaljsana garancija na 4 leta

Cena motorja je 8840 Eu.

Kar je krepko ceneje kot pri nas gol 650 XT 8490Eu ce moras vse to dokupit samo torbe so 800Eu

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

je kdo probal šipico od modela 2021. zanima me ali je boljša od 2018.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
On 8/30/2021 at 9:58 AM, Rozy said:

je kdo probal šipico od modela 2021. zanima me ali je boljša od 2018.

Na FB v skupini MT09 Tracer/FJ-09/Tracer 900/Tracer 9 je lastnik nove in stare napisal da se mu zdi da je se slabsa.
Se vedno prevladuje da je krajse boljse, ali pa montirati precej visji vizir kot je original. Ta opcija mi ne disi, tako da imam sedaj minimalno visino. Ravno toliko da se muhe ne lepijo na stevec.

Jaz sem probal Ermax sport in pa Puig sport. Puig mi je bolj vsec na videz, oboje je pa precej boljse kot originalni.

Ermax imam v bistvu viska, ce bos kdaj kje na notranjskem lahko prides probat. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Prosim za pomoč. Pri moji 2019 sem montiral zadnji nosilec + kovček GIVI.

Od takrat motorja ne morem več vozit. Pač je vozen...ampak men to ni sprejemljivo. Od 50 km/h naprej so prisotne vibracije na krmilu, če izpustim krmilo ga začne nenormalno tresti.

Sem mislil, da so D222 fuč, pa sem investiral v nove gume...rezultat isti.

Na servisu mi je rekel, da sem z namestitvijo nosilca podrl ciklistiko...pa da v navodilih tudi piše, da med vožnjo ne smeš dat rok iz krmila...:fyou:

Sem že na meji, da bi prodal ta riž.

Vozim cestno enduro s cross gumami - nezbalansiranimi, s 40 kil opreme v platnenih kufrih, pa se 100x lepš pelje.

Kakšna ideja kaj naredit? Prodat nosilec za kovček al prodat motor?

Objavljeno

Meni tudi ni všeč "obnašanje" motorja, če sem sam in z zadnjim kovčkom, v dveh ni razlike. Zato, če sem sam, ali dam manjšo torbo na zadnji sedež ali pa stranska kovčka...

Objavljeno

znan problem, predebatiran v tej temi že 100x se mi zdi. sicer pa kufr sux..

In se strinjam s tomaz69, v dvoje je manj moteč kovček. Očitno dve osebi lepše usmerita zrak mimo kufra.

Nič kaj slabše se 790 ne pelje, pa mi gre vseeno kufer na živce. Že samo kako zajema veter v ovinkih.

 

Objavljeno

Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. 

  • Šokiran 3
Objavljeno
pred 2 urami, HyperJack pravi:

Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. 

jaz ne verjamem, da lahko en nosilec kufra podere geometrijo. sicer pa: dol ga vrži pa preveri.

Ne vem kako je na tvoji tracerki vpet, ampak če gledam tole fotko, ne igra nosilec nobene vloge. 

edino kar lahko narediš in to moram jaz obvezno, ko dam stranske kufre , da je spet enako kot bi vozil solo, da povečam prednapetost. Kar je logično mar ne...ampak sama teža nosilca..no mogoče, kak klik, več pa ne

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!