aarnus Objavljeno Julij 12, 2021 Opozori Objavljeno Julij 12, 2021 Pozdravljeni Kakšne so kaj cene servisa na 20000km (motor l.2018, še v garanciji) Se pravi menjava: -olja -f. olja -f. zraka -svečke -pregled in menjava po specifikaciji Yamaha Hvala za odgovore
Tex Objavljeno Julij 12, 2021 Opozori Objavljeno Julij 12, 2021 (popravljeno) 6 hours ago, aarnus said: Pozdravljeni Kakšne so kaj cene servisa na 20000km (motor l.2018, še v garanciji) Se pravi menjava: -olja -f. olja -f. zraka -svečke -pregled in menjava po specifikaciji Yamaha Hvala za odgovore 220€ pa nekaj drobiza popusta .. leta 2017, letnik 2016, pri pooblaščenem yamaha servisu .. Popravljeno Julij 12, 2021. Popravil Tex
aarnus Objavljeno Julij 13, 2021 Opozori Objavljeno Julij 13, 2021 (popravljeno) pred 12 urami, Tex pravi: 220€ pa nekaj drobiza popusta .. leta 2017, letnik 2016, pri pooblaščenem yamaha servisu .. sem dobil približno ceno od servisa za Yamaho 300€ Popravljeno Julij 13, 2021. Popravil aarnus
Tex Objavljeno Julij 13, 2021 Opozori Objavljeno Julij 13, 2021 (popravljeno) 33 minutes ago, aarnus said: sem dobil približno ceno od servisa za Yamaho 300€ Še enkrat preveril, točni znesek 209,88 .. olje, filter olja, filter zraka, svečke, potrošni material, delo .. motocenter Ptuj, 28.06.2017 .. a da so se tolko cene dvignile? Edit: še za 40k je manj kot 300€ blo .. Popravljeno Julij 13, 2021. Popravil Tex
tomaz69 Objavljeno Julij 13, 2021 Opozori Objavljeno Julij 13, 2021 pred 15 minutami, Tex pravi: Še enkrat preveril, točni znesek 209,88 .. olje, filter olja, filter zraka, svečke, potrošni material, delo .. motocenter Ptuj, 28.06.2017 .. a da so se tolko cene dvignile? Edit: še za 40k je manj kot 300€ blo .. 10.5.2019 plačal 200,48 Eur za 20 k km
aarnus Objavljeno Julij 13, 2021 Opozori Objavljeno Julij 13, 2021 Moto center Ptuj in Moto Nautika Miklavž -> 300€
Vin Objavljeno Julij 13, 2021 Opozori Objavljeno Julij 13, 2021 Pred okrog enim mesecem sem plačal za 20k servis, ne za tracer, ampak mehanika je ista, okrog 280 €.
Tignes Objavljeno Avgust 9, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2021 Pozdravljeni, a je kdo bil pri R-moto zadnje dni? Me ma da bi šel gledat rdečega Tracerja 900, pa se bojim da bom naredil 200 kilometrov in bil razočaran... Glede na kilometre, 38900 km kakšne stroške lahko pričakujem? Na kaj moram bil najbolj pozoren, pri teh kilometrih? lp Marko
Vin Objavljeno Avgust 9, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2021 2 hours ago, Tignes said: Glede na kilometre, 38900 km kakšne stroške lahko pričakujem? Na kaj moram bil najbolj pozoren, pri teh kilometrih? Najmanj strošek servisa na 40k lahko pričakuješ. To bo okrog 300 evrov. Lahko pa je tudi več kot 1.000 evrov stroška, če bo treba zamenjati še gume, verigo in verižnika, zavorne cevi in zavorne ploščice.
Vin Objavljeno Avgust 10, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2021 2 hours ago, DAMI34 said: in kontrola ventilov verjetno Ja, to je del servisa na 40k, zato stane ta servis okrog 300 evrov. DAMI34 1
GucciSLO Objavljeno Avgust 10, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2021 Ob 12. 7. 2021 ob 16:10, aarnus pravi: Pozdravljeni Kakšne so kaj cene servisa na 20000km (motor l.2018, še v garanciji) Se pravi menjava: -olja -f. olja -f. zraka -svečke -pregled in menjava po specifikaciji Yamaha Hvala za odgovore Pri Elisi na 25.000 km, še v garanciji in po Yamahinih specifikacijah: dobrih 200€.
Luka66 Objavljeno Avgust 10, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2021 pred 21 urami, Tignes pravi: Pozdravljeni, a je kdo bil pri R-moto zadnje dni? Me ma da bi šel gledat rdečega Tracerja 900, pa se bojim da bom naredil 200 kilometrov in bil razočaran... Glede na kilometre, 38900 km kakšne stroške lahko pričakujem? Na kaj moram bil najbolj pozoren, pri teh kilometrih? lp Marko Preden kupiš pri njih bajk toplo priporočam, da slikaš VIN št, in jo pošlješ It Yam serviserjam, s prošnjo, da ti pošljejo zgodovino vzdrževanja in km, so zelo korektni, pošljejo. Dobil vso zgodovino in km, ki so bili pr 5 let stari Yam ST 1200 slabih 50k km višji kot na števcu pri njih....... Joker, DAMI34, Shillien in 6 others 4 1 1 3
maxf1 Objavljeno Avgust 12, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2021 YAMAHA Delta KRŠKO - 260€, L.2019 ura -28,7€ L.2021 ura-40€. ? Tignes 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno Avgust 17, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 17, 2021 Ob 10. 8. 2021 ob 18:02, Luka66 pravi: Preden kupiš pri njih bajk toplo priporočam, da slikaš VIN št, in jo pošlješ It Yam serviserjam, s prošnjo, da ti pošljejo zgodovino vzdrževanja in km, so zelo korektni, pošljejo. Dobil vso zgodovino in km, ki so bili pr 5 let stari Yam ST 1200 slabih 50k km višji kot na števcu pri njih....... Moram dodati še to, od danes........osebno poznam tri primere "fake" nakupov pri R-moto.....poleg mojega primera.... kolega kupil D monsterja, po slabem mesecu dni vožnje ugotovil, da je bil bajk prbrjen, kot pravimo pri nas, okvir zvit, ga vleko na vse strani, sem ga vozil..........se nekak zmenil in ga vrnil, nisem ga spraševal o podrobnostih dva sodelavca za katera sem sam preverjal km za YamST 1200, pri obeh so bili realni km vsaj cca. 20k km višji.......ker smo preverjali km, na žalost po par mesecih od nakupa, ko sta zaznala čudne zadeve, nista imela neke podlage in niti želela "težit" prodajalcu.........eden je pri servisu ugotovil, da ima bajk dele z vseh vetrov vendar mu dela......no drugi, ki sem ga danes srečal je obupal in ga bo poskusil nekako prodati......vseskozi težave z elektriko, motor ugaša med vožnjo, nekaj časa potem ne zažene, imel na servisu in nekaj elektro mojstrih, ugotovili kup različnih neoriginalnih električnih delov........menjal dele inštalacije, pregledali vse živo, pa nobenega rezultata, da bo absurd še večji mu je kao "zrihtal dober motor" eden od prodajalcev, ker sta z njegovi sorodnikom dobra frenda Vsi, ki smo kdaj pogledali cene bajkov v tujini smo lahko ugotovili, da so cen poudarjam dobrih bajkov v tujini relativno visoke, kot pri nas, ali celo višje, je pa seveda bistveno več izbire kot pri nas, ko k temu prištejemo še doadtne stroške prevoza in dajatve......nedvomno, če kupiš tovornjak bajkov pri enem prodajalcu dobiš boljšo ceno, so pa med njimi tudi "gnila jajca"........samo v Slo biznisu je praksa, da ni dovolj, zaslužiti na grosistični ceni, je treba še kakega nategnit......ŽALOSTNO Potem pa, ko ugotoviš nateg in zahtevaš aro nazaj........so ga pa zaj.... prodajalci v tujini, kar seveda ne verjamem, ker jih tam zaprejo subito....pri nas se pa prodajalci smejijo, ker je denarna kazen marginalna.......in ti ponudi bajk za 40% nižjo ceno, prej smo se pa nategovali za 200€ pri ceni. No treba jim je par zadev povedat in ara je bila naslednji dan vrnjena. Tako je to bilo. Če gre super, če ne, na tiho urediti, da ni pompa in se ne razve preveč. Kot imajo "dobro" utečemo prakso nekateri proizvajalcih pri novih bajkih, avtih....... da ni negativnega pompa......ni vpoklica, uredijo pač tisto kar morajo....... Da ne bo pomote, to nisem napisal, da bi očrnil prodajalca, nedvomno prodajajo tudi kakšne "dobre" bajke, navedel sem le svoje izkušnje in dejstva iz nakupov, ki jih dobro poznam. Odloča se vsak sam. SREČNO raza, Joker, Scarabeo 500 in 14 others 17
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 17, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2021 Popolnoma pravilna hipoteza.?? Tako se lahko lepo zasluži, ker je na trgu veliko povpraševanje. Tudi zato so cene nekaterih motorjev starih 13 let 60- 70% novega. Malo smešno a vem, ker sem leto dni vsak dan sledil AN. Osebno sem imel priložnost sprehoda po hiši enega dilerja z rabljenimi motorji. V bajti ogromo polic z Navigacijami, kovčki, torbami…in ostalo moto opremo. Kupi motor, ga sleče in prodaja motor, kupcu pa za doplačilo posebaj ponuja navigacije in ostalo opremo. ??? Spasku in Shillien 2
Spasku Objavljeno Avgust 17, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2021 1 hour ago, SAR-Solo Adventure rider said: Osebno sem imel priložnost sprehoda po hiši enega dilerja z rabljenimi motorji. V bajti ogromo polic z Navigacijami, kovčki, torbami…in ostalo moto opremo. Kupi motor, ga sleče in prodaja motor, kupcu pa za doplačilo posebaj ponuja navigacije in ostalo opremo V Italiji imajo vedno neke posebne akcije naprimer za Suzuki V-Strom 650XT- 2021 kit Fredom vsebuje: Torbe zadnje 37 litrov alumini, centralno stojalo, vetrobrasko steklo turing povecano, precka na volanu , distancniki za ogledala, podaljsana garancija na 4 leta Cena motorja je 8840 Eu. Kar je krepko ceneje kot pri nas gol 650 XT 8490Eu ce moras vse to dokupit samo torbe so 800Eu
Rozy Objavljeno Avgust 30, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2021 je kdo probal šipico od modela 2021. zanima me ali je boljša od 2018.
krucymucy Objavljeno Oktober 2, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2021 (popravljeno) On 8/30/2021 at 9:58 AM, Rozy said: je kdo probal šipico od modela 2021. zanima me ali je boljša od 2018. Na FB v skupini MT09 Tracer/FJ-09/Tracer 900/Tracer 9 je lastnik nove in stare napisal da se mu zdi da je se slabsa. Se vedno prevladuje da je krajse boljse, ali pa montirati precej visji vizir kot je original. Ta opcija mi ne disi, tako da imam sedaj minimalno visino. Ravno toliko da se muhe ne lepijo na stevec. Jaz sem probal Ermax sport in pa Puig sport. Puig mi je bolj vsec na videz, oboje je pa precej boljse kot originalni. Ermax imam v bistvu viska, ce bos kdaj kje na notranjskem lahko prides probat. Popravljeno Oktober 2, 2021. Popravil krucymucy DAMI34 1
HyperJack Objavljeno Oktober 5, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2021 Prosim za pomoč. Pri moji 2019 sem montiral zadnji nosilec + kovček GIVI. Od takrat motorja ne morem več vozit. Pač je vozen...ampak men to ni sprejemljivo. Od 50 km/h naprej so prisotne vibracije na krmilu, če izpustim krmilo ga začne nenormalno tresti. Sem mislil, da so D222 fuč, pa sem investiral v nove gume...rezultat isti. Na servisu mi je rekel, da sem z namestitvijo nosilca podrl ciklistiko...pa da v navodilih tudi piše, da med vožnjo ne smeš dat rok iz krmila... Sem že na meji, da bi prodal ta riž. Vozim cestno enduro s cross gumami - nezbalansiranimi, s 40 kil opreme v platnenih kufrih, pa se 100x lepš pelje. Kakšna ideja kaj naredit? Prodat nosilec za kovček al prodat motor?
tomaz69 Objavljeno Oktober 5, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2021 Meni tudi ni všeč "obnašanje" motorja, če sem sam in z zadnjim kovčkom, v dveh ni razlike. Zato, če sem sam, ali dam manjšo torbo na zadnji sedež ali pa stranska kovčka...
DAMI34 Objavljeno Oktober 5, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2021 znan problem, predebatiran v tej temi že 100x se mi zdi. sicer pa kufr sux.. In se strinjam s tomaz69, v dvoje je manj moteč kovček. Očitno dve osebi lepše usmerita zrak mimo kufra. Nič kaj slabše se 790 ne pelje, pa mi gre vseeno kufer na živce. Že samo kako zajema veter v ovinkih.
HyperJack Objavljeno Oktober 5, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2021 Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. tomaz69, DAMI34 in zundapp 3
DAMI34 Objavljeno Oktober 5, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2021 pred 2 urami, HyperJack pravi: Problem je v tem, da če dam kufer dol, je situacija povsem ista. Ker naj bi nosilec podrl geometrijo motorja, kar je totalna bedarija. jaz ne verjamem, da lahko en nosilec kufra podere geometrijo. sicer pa: dol ga vrži pa preveri. Ne vem kako je na tvoji tracerki vpet, ampak če gledam tole fotko, ne igra nosilec nobene vloge. edino kar lahko narediš in to moram jaz obvezno, ko dam stranske kufre , da je spet enako kot bi vozil solo, da povečam prednapetost. Kar je logično mar ne...ampak sama teža nosilca..no mogoče, kak klik, več pa ne
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se