Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, jvalant pravi:

 Ne vem... Zmeraj nastavim po crticah in sploh ne kompliciram prevec.  Motor ne wobla. Ne eden, ne drugi. In tudi ce clovek mal fali pri crtici, se to od zadaj ne bo videlo. Mislim da si  prej videl kak motor skup zmetan po padcu, ker ne verjamem da se napaka  par mm zamaknjene gume vidi od dalec. Ce pa kdo za 5mm zamknjeno os zategne, pa niso krive crtice, ampak je clovek slep... Pikolovsko gledano, tud letva ni tocna, ker je sprednja guma ozja (ne vidim dobro, ce imas spredaj debelejso letev ;)  ) pa se nimam cajt se 2 uri zezat z stelanjem :P

 

Ne vem... Zmeraj nastavim na letve in sploh ne kompliciram preveč. Motor ne wobla. Ne eden, ne drugi. In tudi človek ne more faliti po lajštah in se tudi od zadaj ne bo videlo. Mislim da vem, da sem naštelal že kar nekaj motorjev, ki niso bili skup zmetani po padcu in res se ne vidi napaka za par mm zamaknjene gume od daleč, se pa občuti pri vožnji, če imaš vsaj malo abčutka. Sem pa že videl za 5mm zamaknjeno os, pa človek ni bil slep. Pikolovsko gledano, je letva najbolj točna in ker je sprednja guma ožja, z metrom zmeriš levo-desno, pa je na 1mm natančno (ni debelejša letva spredaj.... uporabim meter in če zračunaš 190mm- 120mm = 70mm / 2 = 35 mm na vsaki strani od letve do gume) pa vzamem si cajta 10 min, da se nazezam s štelanjem :P

..in tistih par, ki sem jim naštelal total razštelan motor, so rekli, da je čisto drug motor po štelanju...   :D

... pa tudi sem napisal , da verjetno nima nobene veze z woblanjem... je pa lahko eden od vzrokov.....  :D

pred 14 minutami, krucymucy pravi:

Tiste crtice zadaj znajo biti faljene da. Na mojem mopedu sicer niso.

Jaz sem s temi letvami samo enkrat, da sem dobil mero na zadnji nihajki, od takrat dalje pa s pomicnim merilom izmerim odmik.

Tudi to sem že delal. Zapisal sem si razliko levo-desno pri naštelanem kolesu.... in naslednjič upošteval to razliko in izmeril s pomičnim merilom.

Objavljeno

Bolj važno je da je ketna poravnana ... :) to je prava poravnava...

Jaz na črtice, oko itd. In je vedno ok.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Zivnorc said:

Ne vem... Zmeraj nastavim na letve in sploh ne kompliciram preveč. Motor ne wobla. Ne eden, ne drugi. In tudi človek ne more faliti po lajštah in se tudi od zadaj ne bo videlo. Mislim da vem, da sem naštelal že kar nekaj motorjev, ki niso bili skup zmetani po padcu in res se ne vidi napaka za par mm zamaknjene gume od daleč, se pa občuti pri vožnji, če imaš vsaj malo abčutka. Sem pa že videl za 5mm zamaknjeno os, pa človek ni bil slep. Pikolovsko gledano, je letva najbolj točna in ker je sprednja guma ožja, z metrom zmeriš levo-desno, pa je na 1mm natančno (ni debelejša letva spredaj.... uporabim meter in če zračunaš 190mm- 120mm = 70mm / 2 = 35 mm na vsaki strani od letve do gume) pa vzamem si cajta 10 min, da se nazezam s štelanjem :P

..in tistih par, ki sem jim naštelal total razštelan motor, so rekli, da je čisto drug motor po štelanju...   :D

... pa tudi sem napisal , da verjetno nima nobene veze z woblanjem... je pa lahko eden od vzrokov.....  :D

Tudi to sem že delal. Zapisal sem si razliko levo-desno pri naštelanem kolesu.... in naslednjič upošteval to razliko in izmeril s pomičnim merilom.

Ce je oni, ki je mel 5mm zamaknjeno os, imel vsaj priblizno poravnane crtice potem bi morale biti crtice res grozno narobe oznacene (ne morejo biti 5mm zamaknjene) ali pa motor kriv, ce pa ne, je pa slep (slep je blag izraz za nekaj drugega op. prev.) Crtice, meter, letve, palec; ce ma clovek vsaj malo pameti, bo vse ok. To sem zelel povedati. Za onih par, ki so imeli razstelani motor: sem precej zelo ziher, da crtice niso bile krive. in bi jim ti tudi brez lajst in samo na crtice uredil zadevo. Ker pac ves zakaj se gre.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

... Itak, da obadva veva, o čem se pogovarjava.... Odgovoril sem ti malo v štosu, malo zares  ;)

... So bumbarji, ki pojma nimajo o stvareh, pol mu pa kaj zrihtaš Al pa naštelaš, pol ga pa nisi nkol več frej...         :D

 

 

 

 

 

Objavljeno
pred 19 urami, Zivnorc pravi:

... Pa še to.. 

Zdej ne vem, če ima to kaj vpliva na woblanje, ampak kot sam vidim pri nekaterih majstrih, ko zategujejo verigo, samo zategujejo, da je veriga pravilno zategnjena, ne gledajo pa, kako stoji zadnje kolo. V bistvu sem že videl praktično dosledno vozilo od zadaj, ko se je motor peljal, kot potepuški pes, ko na pošrek lavfa zjutraj domov iz pasje kurbarije.....

Tiste črtice zadaj meni ne pomenijo nič. Vedno, ko zategujem verigo uporabim letve, da sta oba kolesa v liniji.... IMG_20211026_162729.thumb.jpg.ddb71bdc7aa29c3e8748097004e23fac.jpg

A so to posebne letve od Mitas prav za Mitas gume? Sprašujem za prjatla, saj veš.... :lol1:

In zakaj imaš roza spužve? :hmm::P

Objavljeno
8 hours ago, Zivnorc said:

... So bumbarji, ki pojma nimajo o stvareh, pol mu pa kaj zrihtaš Al pa naštelaš, pol ga pa nisi nkol več frej...         :D

kok mi je znano tole... :lol1:

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, skalaprava pravi:

A so to posebne letve od Mitas prav za Mitas gume? Sprašujem za prjatla, saj veš.... :lol1:

In zakaj imaš roza spužve? :hmm::P

Da... letve pravilno delajo samo na Mitas SF+ .... sem jih moral dodelati, da paše sedaj tudi na EV.

... za roza spužve sprašuješ.... pridi, pa ti pokažem..  :P    :lol1: .... so za pod ritko podložiti...  :D 

  • Haha 2
Objavljeno

Tudi sam sem že uporabljal letve za poravnavo koles, na katerih motorjih se ne spomnim več, na sedanjem to ne pride v poštev :) TDM mi je woblala zaradi stranskih kovčkov (neoriginalnih), do neke hitrosti je šlo, potem je plesalo...ampak to nad 150 km/h. Po moje na woblanje vplivajo razni dodatki na motorju, voznik - višina teža, ...se mi pa zdi verjetno tudi vse našteto do sedaj. Po moje so proizvajalci že toliko vešči, imajo dovolj strokovnjakov in izkušenj, da na trg ne bi smeli pošiljat plesoče motorje...mogoče so nekateri modeli bližji tej meji, druge se pa lahko bolj zlorablja po svojih željah...(sedanji je neobčutljiv :))

Objavljeno
pred 3 urami, skalaprava pravi:

A so to posebne letve od Mitas prav za Mitas gume? Sprašujem za prjatla, saj veš.... :lol1:

In zakaj imaš roza spužve? :hmm::P

Prjatu..na tvojem mestu bi pazil na čunga lunga feltne..šele potem bi se ubadal z letvami ?

Objavljeno

Baje da ce kupis gs ti potem treser ne wobla.  ?

  • Haha 2
Objavljeno

... Al glih zatu mu prauja "trejser", k taku trejse..... :D

... Je že prou taku.... ?

 

Objavljeno
pred 23 urami, DAMI34 pravi:

Prjatu..na tvojem mestu bi pazil na čunga lunga feltne..šele potem bi se ubadal z letvami ?

Pašejo pri Yamahah felge križem? Tracer 7/9/R1/R7/XSR/MT-09, MT-10/R6?

Objavljeno
pred 9 minutami, spartanbp pravi:

Pašejo pri Yamahah felge križem? Tracer 7/9/R1/R7/XSR/MT-09, MT-10/R6?

itak, vse paše, tut na špice :P

dimenzija feltne še ne pomeni iste luknje.

V končni fazi, zakaj bi nekaj izzumljal? friziral, delal čudeže, zapravil kup denarja, če lahko peršing od MT10 kupiš?

Govorim bolj splošno. Dejstvo pa je, da smo v temi tracer mt 09 in vsemi izpeljankami. 

Če bi že koga posnemal pri "face/upgrade" in ride liftingu, bi @krucymucya, sem prepričan da je trejseko GT spravil do njenega optimuma. Žal več ne gre. Govorim o solo vožnji. Kar se tiče vožnje v dvoje in otovorjen s kufri: ga ni čez semiaktivno vzmetenje!!!

 

Objavljeno

Ni nic posebnega. Svedsko vzmetenje s pravimi vzmetmi, pravilno nastavljeno in zadaj malenkost dvignjeno.

Z dvigom zadaj dobis popolnoma enako kot s spuscanjem spredaj. Razlika je le kako hitro bo drgnilo po tleh, zato mi tisto spuscanje spredaj ne disi prevec.

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kolega gleda 2018. Ima problem z višino. Dec je 167cm :)

Ima kdo znižano oz. znižan, predelan sedež, da bi se dalo spbrobat?

Lp,

Objavljeno (popravljeno)

ja res je nizk :D sam sem imel probleme, dobit nek višji motor in mi je bilo nepredstavljivo, kako je lahko nekomu motor previsok. Pa to tudi na mt07 nima celotnega stopala na tleh :(

Ko sedi na Traceki, je na prstih. Rešitev bi vrjetno bila, nižanje sedeža ali??

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

Obična tra. Pa delat na tehniki vožnje. Sam nisem najvišlji pa BP peljem vsak motor.

Je na youtubu Mark Pulling visko 170 ssm, pa dela predstavitve vseh motorjev BP. Tehnika vožnje it is.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sam bi se že zapeljal ampak za +1 pa nevem. Za balansiranje motorja vseeno rabi malo več kot prstke.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ko obračaš motor, sestopiš in ga obrneš. Pred ustavitvijo v klancu ali pred semaforjem itd... daš v 1 prestavo in se "presedeš levo, da imaš levo nogo trdno na tleh, desno na zadnji zavori. Da se. Ko sem vozil GSA 1250 sem delat to, pa je bil na najvišji stopnji. Sam sem 174, sej me poznaš. Sm pri tamalih.

Drgač pa nižanje in ožanje sedeža. Drugačna pena. Tapetnik to naredi pa za cca 20-30 eur. Al pa znižanje zadnjega dela. Stane malo več, pa meni se ne dopade, ker ni več ista ciklistika.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če nižaš zadaj, ga je treba še spredaj v križih spustit za isto mero in je ciklistika ista. Se pa kot dovoljenega nagiba zmanjša, ker so štrleči deli prej na tleh.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

...ma da se vse sam' če "češ"...odvisno od  želja in potreb... tudi ciklistika ni tako hudirjevo spremenjena, da ne bi zadovoljevala užitka pri vožnji ...vsaj meni ...včasih pač mal podrajsaš tačko pri nagibu...v bregu obračat tud' gre na mopedu ..po makadamu vozit tud'...malo težje bi verjetno res koga vozila zadaj ( kar itak nimam želje ?) ...aja velika sem meter in pol pa mopedek imam znižan za 5cm ...do tal dosežem s prsti ?...doma sem na konkretnem bregu in predem pridem na cesto je treba v breg odvozit zaviti S po betonskih ploščh meter širine zadnjih 15m makadam ...pridem ven ravno na ovinek ?...

Mopedek je znižal Čarman s kitom za znižanje.

Popravljeno . Popravil Akito
Objavljeno

... sama višina pilota še ne pomeni dosti... tudi kile so pomembne. Če ima dec močna stegna, se višina zelo zmanjša, ker sedi v sedlu motorja kot John Wayne na konju...

... pri ženski ni tak problem... se da malo poširit...  :O      :P   s kito za širjenje....   :lol1: 

Objavljeno
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... sama višina pilota še ne pomeni dosti... tudi kile so pomembne. Če ima dec močna stegna, se višina zelo zmanjša, ker sedi v sedlu motorja kot John Wayne na konju...

... pri ženski ni tak problem... se da malo poširit...  :O      :P   s kito za širjenje....   :lol1: 

Aha. Sej. Me ti tud poznas. A si hotu recr da sm bajs. :naughty:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, skalar36 pravi:

Aha. Sej. Me ti tud poznas. A si hotu recr da sm bajs. :naughty:

... ma neeeno.....

... ti si kot mucek....

...

... Garfield.....   :P 

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!