Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

samo v info: Na skuterju aprilia scarabeo 500 sem dal visoko šipo. Rezultat.: Poleg tega da nič ne piha, da je še bolj grd in za vsaj 10 bolj počasen, gre sesalc gre kot po tirih. Hočem povedat, da aerodinamika dela čuda.

Objavljeno

Danes pobral dol ščitnike rok, probal po avtocesti ni nikjer zawoblal je pa kar nekaj vetra danes na obali tako da zadeva ni merodajna. Pustil sem samo uteži gor.

Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, jany said:

Danes pobral dol ščitnike rok, probal po avtocesti ni nikjer zawoblal je pa kar nekaj vetra danes na obali tako da zadeva ni merodajna. Pustil sem samo uteži gor.

To se pravi, da so krivi... ko pogledaš motor od spedaj se vidi, da naj bi bili dizajnirani kot celota sprednjega dela, če je voznik ni "točnih dimenzij" se pretok zraka vrtinči okrog njega. Trše vzmetenje, ter stabilizatorji krmila ne odpravijo napake, ampak jo le blažijo. Rešitev, aftermarket ščitniki?

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 3 urami, skalar36 pravi:

To se pravi, da so krivi... ko pogledaš motor od spedaj se vidi, da naj bi bili dizajnirani kot celota sprednjega dela, če je voznik ni "točnih dimenzij" se pretok zraka vrtinči okrog njega. Trše vzmetenje, ter stabilizatorji krmila ne odpravijo napake, ampak jo le blažijo. Rešitev, aftermarket ščitniki?

 

Dokler jih 100% ne probam večkrat sploh ko neha pihat nebom nič trdil. Danes šel do 210 km/h po AC in ni blo nič zaznavat je pa malo pihalo.

Pustil sem uteži, bom šel jutri v trst pogledat če dobim kakšne dovolj ugodne normalne in težje kot pridejo na vse motorje. Dejansko brez ščitnikov niti ni tako grd :D

Objavljeno
2 hours ago, jany said:

 

Dokler jih 100% ne probam večkrat sploh ko neha pihat nebom nič trdil. Danes šel do 210 km/h po AC in ni blo nič zaznavat je pa malo pihalo.

Pustil sem uteži, bom šel jutri v trst pogledat če dobim kakšne dovolj ugodne normalne in težje kot pridejo na vse motorje. Dejansko brez ščitnikov niti ni tako grd :D

Dej posliki kako zgleda brez...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

men se pa bolj zdi da woblajo vozniki in ne motorji..

Objavljeno

dsc3824.jpg

pred eno uro, biker77 pravi:

men se pa bolj zdi da woblajo vozniki in ne motorji..

 

Nakoncu koncu tudi če woblajo vozniki je forum namenjen izmenjavanju mnenj in da si pomagamo tako da tu ne vidim nič takega :)  

Jaz bi preprosto lahko rihtal zadevo sam in jo nakoncu tudi rešil in bi bil mir, vsem govoril da motor gre skoraj kot R1 in to je to :D

Forum je za moje pojme da ke novega izveš z čimer si lahko malo pomagaš čeprau moreš hitro razločit kdo kej smiselnega piše kdo samo nabija.

Objavljeno

men je dons v podnanosu voblal pr 40 na uro v lev vovivnk ..nagnen sem bil pa v desno ..to je težava ne pa to vaše .. :D

 

Objavljeno

Že že..samo ko eni bi pa raj ne ker baje wobla..

Sej GS-om tut crkujejo kardani..

Apriliji elektronka..

itd itd..

Ma probaš in je..

Objavljeno

men je dns kr precej woblalo.. :mad:

12193808_949109448491941_701829533221969

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Grd je brez zaščit za roke,te zaščite se lepo zlijejo z masko ,tako po linijah ,zdaj se mi zdi pa prva maska brez konteksta,jz bi dal nazaj pa naj wobla,vsega se navadiš :P

Objavljeno
pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

men je dns kr precej woblalo.. :mad:

12193808_949109448491941_701829533221969

sam nisem videl nobene tracerke ... zgleda je bilo le preveč za njih..

Objavljeno
pred eno uro, biker77 pravi:

Že že..samo ko eni bi pa raj ne ker baje wobla..

Sej GS-om tut crkujejo kardani..

Apriliji elektronka..

itd itd..

Ma probaš in je..

Jah če ti je v osnovi motor všeč ni problema če ima kako napakivo sigurno jo ima vsak motor ker ni vsakemu vse idealno.

pred eno uro, DAMI34 pravi:

men je dns kr precej woblalo.. :mad:

12193808_949109448491941_701829533221969

Vidiš kolko dosti vetra tebi rabi da wobla jaz mam to brez vetra pa nič ne rabim doplačat :-P 

pred 43 minutami, Kmet2 pravi:

Grd je brez zaščit za roke,te zaščite se lepo zlijejo z masko ,tako po linijah ,zdaj se mi zdi pa prva maska brez konteksta,jz bi dal nazaj pa naj wobla,vsega se navadiš :P

Meni je tudi lepša z zaščitama pa tudi so se mi prsti navadli da manj piha na njih samo za testirat ta teden bodo dol pa še lučke mam naročene ki pridejo gor tako da vse dam skupaj nazaj :-) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
4 hours ago, biker77 said:

men se pa bolj zdi da woblajo vozniki in ne motorji..

In ko gredo ti vozniki na drug motor ne wobla več...:slap:

A bo kmal spet kakšna predstavitev Dukatija?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne..ko gre drug voznik na njihov woblast motor ta neha delat pizdarije..to je zanimivo. Sicer pa vsak moped ni za vsakega..pac kupis drugega..men bi bla tracerka super ce bi bolj v motorju sedel..sam taka pac je..

Ducati??? Bi blo fajn kupit eno mts ja..

Objavljeno

Glej, ti imaš ogromno izkušenj iz motorizma in verjetno zadeve znaš umirit, oziroma točno veš kako odpravit problem. Motorji danes so pa narejeni za "povprečnega" uporabnika, in nikomur ne bi smel woblat, sploh pa ne zaradi obleke. lahko ti naštejem vsaj 10 kom motociklov, ki so podobni pa ne woblajo... Tracer je aerodinamično narejena skupaj s ščitniki rok. To ni prav, če sediš malo postrani, oziroma držiš glavo malo postrani..., gre veter neenakomerno čez tebe, potem verjetno, ščitnika rok začneta nihati, motor pa hoče obdržati smer-woblanje... ščitnika rok sta "mehansko ločena" od motorja, aerodinamično pa kot celota... Razmišljam na glas.

Objavljeno

Pa res... do tod te slišim :)

Jaz bi vsekakor želel obdržati ščitnike, raje jakno zamenjam :).

Objavljeno

Tak koncept motorja s široko balanco in ščitniki niso za hitrosti nad 180km/h. Sama logika pove, da upor v te štrleče elemente dela pizdarijo. Seveda se da narest tud tak koncept, da ne Wobla ampak so stroški izdelave čist drugi...... Japonci delajo te velikoserijske srednjerazredne motorje z mal vložka in velik dobička in se jim j... če komu powobla. Njihov odgovor bi bil, da za višje hitrosti delajo druge modele....

Objavljeno

Jaz sem mišljenja, da bi z kakšnimi aftermarket ščitniki zadeva se umirila. Malo drugače oblikovani, "neodvisni" od prednje maske.

Objavljeno
pred 14 urami, biker77 pravi:

Ne..ko gre drug voznik na njihov woblast motor ta neha delat pizdarije..to je zanimivo. Sicer pa vsak moped ni za vsakega..pac kupis drugega..men bi bla tracerka super ce bi bolj v motorju sedel..sam taka pac je..

Ducati??? Bi blo fajn kupit eno mts ja..

mogoče res...sam se ne bi strinjal...kar se varnosti tiče ne bi smelo biti kompromisov...dejstvo je da woblanje vpliva na varnost, udobje,...vožnje. yamaha bi morala v prodajo dati preizkušen motor, oz. motor, ki ne bi imel takih ali podobnih težav pri najširšem možnem spektru okoliščin...vsi tudi ne stestiramo motorjev pred nakupom...navsezadnje lahko pride do nesreče s hudimi posledicami. ampak verjamem, da bodo z novim letnikom ali modofikacijo modela težave odpravili...prav bi bilo tako...janyjeve izkušnje jim bodo pa prav prišle...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem prepričan, da bo MkII imel kakšno izboljšavo na to temo. Le javno tega ne bodo priznali.

Saj za slovenske woblarje se jim lahko yebe, ampak če so to opazili tudi Ameri in o tem pišejo je pa to druga zgodba, prodajne številke so tam drugačne.

Objavljeno
pred 3 urami, Derbi-mb pravi:

Tak koncept motorja s široko balanco in ščitniki niso za hitrosti nad 180km/h. Sama logika pove, da upor v te štrleče elemente dela pizdarijo. Seveda se da narest tud tak koncept, da ne Wobla ampak so stroški izdelave čist drugi...... Japonci delajo te velikoserijske srednjerazredne motorje z mal vložka in velik dobička in se jim j... če komu powobla. Njihov odgovor bi bil, da za višje hitrosti delajo druge modele....

KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmhB)

Objavljeno
pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmhB)

Ego zna bit kar težka zadeva...zato zna motor res it mirno.... ;) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

KTM z širokim krmilom ,ščitniki in vso navlako ne wobla tud pr 270kmhB)

maš prav, se bolj trese ko stara kurba...že kufr pri 270 ustvarja probleme :P

Objavljeno
pred 2 urami, siks pravi:

mogoče res...sam se ne bi strinjal...kar se varnosti tiče ne bi smelo biti kompromisov...dejstvo je da woblanje vpliva na varnost, udobje,...vožnje. yamaha bi morala v prodajo dati preizkušen motor, oz. motor, ki ne bi imel takih ali podobnih težav pri najširšem možnem spektru okoliščin...vsi tudi ne stestiramo motorjev pred nakupom...navsezadnje lahko pride do nesreče s hudimi posledicami. ampak verjamem, da bodo z novim letnikom ali modofikacijo modela težave odpravili...prav bi bilo tako...janyjeve izkušnje jim bodo pa prav prišle...

S tem se ne strinjam in cela zadeva z woblanjem mi je smešna... kot sem že dostikrat napisal mislim, da Yamaha nikakor nebi dala v prodajo nek nevozen in nevaren motor + preden se je motor začel prodajati so ga stestirali praktično vsi po svetu in niti besedice ni bilo po kakšnih problemih, ker bi z največjim veseljem popljuvali motor. Bil sem v Delta teamu in jih malo povprašal koliko pritožb dobijo glede teh težav z ''woblanjem'' in so rekli, da so do zdej dobili samo eno prijavo pa še to je njihov testni voznik (biker77 ?) dokazal, da ni napaka v motorju. Sam sem se z istim motorjem, ki je woblal peljal brez problemov... kje je tu logika ?? prav hotel sem občutiti ta občutek kaj se dejansko začne dogajat z motorjem in na žalost tega nisem dočakal. Naj se javijo vsi lastniki Tracerjev razen janya, ki še imajo težave s tem motorjem. Goldijev motor ne štejem, da ''wobla'', ker sem se sam z njim peljal čisto ok. Sem skoraj prepričan, da vsak potencialni kupec, ki bi nabavil Tracerja in prebira ta forum niti podrazno več nima želje, da si ga bi kupil. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!