Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če je zadnji amortizer dovolj močen ne bo problem. V nasprotnem ti ostane samo menjava za kak boljši amortizer. S sopotnico imam sigurno preko 70kkm prevoženih, na XJ6 je bilo trplenje preveč guncanja, zabijanja posedanja (nemogoče dovolj pojačati zadnji amortizer) , medtem ko SXa sem lahko nastavil, da je šel kot po tirnici oziroma, kot bi bil sam na njemu.

Pri nastavitvi vzmeti v dvoje se ne gre za nobeno višjo znanost. Zategniti (prednapetot) je potrebno zadnjo vzmet toliko, da se motor posede enako, kot če bi bil sam na njemu in povrat prav tako zategniti, da se približno enako hitro vrača v dvoje, kot če si sam na njem. Motor se mora čez kucelj zazibati in ustaviti. Vedno se išče enako obnašanje, kot če se voziš sam. Feder zateguješ toliko časa, dokler se ti ne zdi da je podobno solo vožnji, oziroma dokler nisi zadovoljen s padanjem motorja v ovinek in seveda znebit se moraš občutka da se pelješ po zadnji gumi. Dokler ta občutek traja, je moped prenizek (premehak) zadaj.

Prednje vzmetenje je bolj tricky, tam se splača (v primeru premehkega, zibajočega, ali woblanja) dati vsaj bolj gosto olje pa ostati na defolt nastavitvah. To je iz mojih iskušenj.

Objavljeno

 

pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

Če je zadnji amortizer dovolj močen ne bo problem. V nasprotnem ti ostane samo menjava za kak boljši amortizer. S sopotnico imam sigurno preko 70kkm prevoženih, na XJ6 je bilo trplenje preveč guncanja, zabijanja posedanja (nemogoče dovolj pojačati zadnji amortizer) , medtem ko SXa sem lahko nastavil, da je šel kot po tirnici oziroma, kot bi bil sam na njemu.

Pri nastavitvi vzmeti v dvoje se ne gre za nobeno višjo znanost. Zategniti (prednapetot) je potrebno zadnjo vzmet toliko, da se motor posede enako, kot če bi bil sam na njemu in povrat prav tako zategniti, da se približno enako hitro vrača v dvoje, kot če si sam na njem. Motor se mora čez kucelj zazibati in ustaviti. Vedno se išče enako obnašanje, kot če se voziš sam. Feder zateguješ toliko časa, dokler se ti ne zdi da je podobno solo vožnji, oziroma dokler nisi zadovoljen s padanjem motorja v ovinek in seveda znebit se moraš občutka da se pelješ po zadnji gumi. Dokler ta občutek traja, je moped prenizek (premehak) zadaj.

Prednje vzmetenje je bolj tricky, tam se splača (v primeru premehkega, zibajočega, ali woblanja) dati vsaj bolj gosto olje pa ostati na defolt nastavitvah. To je iz mojih iskušenj.

 

Vzmeti sigurno niso dovolj močne za optimalno nastavit motor za dva + prtljaga. Moje vprašanje je bilo mišljeno bolj v smeri kakšno izkušnjo imajo uporabniki s serijskimi (nečeloma prešibkimi) vzmetmi oziroma kako je to nastavljeno, da je vožnja znosna.

Nisem našel točnega podatka za Tracer, sem pa našel podatke za navadno MT 09 in preračunal kakšen spring rate bi napram originalnemu vzmetenju moral biti za vožnjo voznika in sopotnika, ki tehtata skupaj 160 kg + 20 kg prtljage (skupaj 180kg obremenitve):

  • Stock spring rate prvih vzmeti je 0.740 kg/mm
  • Optimalen spring rate prvih vzmeti za 180 kg obremenitve: 1.234 kg/mm
  • Stock spring rate zadnje vzmeti je 10.0 kg/mm
  • Optimalen spring rate zadnje vzmeti za 180 kg obremenitve je 16.021 kg/mm

Če bi pa voznik tehtal 60kg bi bil pa oprimalen spring rate spredaj 0.837 kg/mm (kar pomeni, da so prednje vzmeti celo za 60kg voznika že mal švoh), zadaj pa 9.407 kg/mm (to pa je ok za 60kg ali še kakšen kg čez)

Iz tega je jasno razvidno da je navadna MT 09 optimizirana za vožnjo enega voznika teže med 50 in 60kg. Vse kar je več obremenitve ne moreš več govoriti o optimalni amortizaciji ampak so samo še kompromisi oziroma kolk se da nekako ujet in nastavit, da je še vozno.

Lahko da ima Tracer vse skupaj narejeno za malce večjo obremenitev napram navadni MT-09, ampak glede na res OGROMNE razlike pri MT09 med stock verzijo in tisto, ki je potrebna za obremenitev 180kg si zelo težko predstavljam, da bi bil tudi Tracer kakorkoli blizu temu kar je potrebno.

Menjava amortizacije je za doseganje optimuma vsekakor potrebna. Vprašanje v kolegovem primeru je torej samo a je kakšna varianta, da bi nekaj časa nekako vseeno shajal s stock izvedbo (glede na to da predelava amortizacije hitro stane 1000 EUR). In kot kaže, nekateri (Texo) it očitno shajajo tudi s tem.

 

pred 43 minutami, Texo pravi:

Hmm .. ko sem ga pripeljal z prvega servisa se je res vozil grozno .. kot na jadrnici, ovinkov me je blo skoraj strah .. dober asfalt ni bil problem, ce pa je bla kaksna krivina pa je zaplaval da me je kar zaskrbelo .. pa je bil takrat kao nastavljen za heavy obremenitev .. no, ko sem zadevo vzel v svoje roke in porabil nekaj casa za obracanje tistih vijakov, je pa zadeva popolnoma drugacna .. reci kolegu, da se naj poigra z nastavitvami .. ni neka znanost, pac cas vzame, da gres testirat nastavitve .. spredaj in zadaj, povratek in prednapetost ..

V glavnem, jaz sem uspel nastavit, da me pred ovinki ne skrbi, ce bom prisel skoz ali ne .. tudi ce vozim po nasih cestah, kjer je neravnin in lukenj malo morje in mora vzmetenje delat na polno ..

Da nebi delal kot bi mogel dvomim .. hmm, moj je sicer letnik 2016, ampak koliko mi je jasno je edina razlika med 2015 in 2016 v vijaku za izpust olja .. tako da imava verjetno enako zadevo .. ne vem, ima se kdo drug izkusnje z voznjo na polni obremenitvi?? Pri tolkih prodanih bi se ja moral se kdo najt ...

Njegov je letnik 2015 in ima dobrih 20.000 prevoženih km. Kupil je rabljenega. Nisem toliko ciljal na to, da bi bilo pri 2015 vzmetenje drugačno ampak bolj na to, da je mogoče amortizer predčasno spustil dušo in ne blaži tako kot bi moral. Je pa dejstvo, da je spring rate za v dvoje + prtljago tudi pri Tracerju mnogo prešvoh. Tudi če odmislim, na zgoraj citirane podatke o spring ratih je bilo to ugotovljeno pri merjenju poseda vzmetenja (SAG-a). Motor počepne veliko bolj kot bi bilo to zaželjeno.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Namesto jurčka za ror ,  je veliko bolj smiselno jurčka za kake willberse :D

Objavljeno
pred 1 uro, blindek pravi:

Texo si bil mogoce vceraj popoldan na ptuju? Ravno ko sem sel od motocentra se je pri podvozu nekdo pred mene pripeljal s tracerom vsi trije kovcki kappa in sopotnica.

Vsekakor tracer ni enduro, niti ni namen. Sicer pa koliko potovalnih endur se vozi izven asfalta? :)

 

Osebno od tracerja pricakujem fun bike + potovalne sposobnosti za kak 7dnevni izlet, kar nebi smel biti problem glede na to da sem prej fazerco nakeda gonil po 2tedna okrog :)

Na pravi teren ne grem z nobenim motorjem, tudi strom brez par dodatkov ni za izven ceste

Še dobro da je sobota, če ne bi že bil zopet v salonu in gledal

Veliko, po terenu pa malo.

Kar pričakuješ sem prepričan da tudi dobiš !

 

Kar se pa tiče vzmetenja mi je bilo dobro samo ko sem ga imel zašponanega do konca ,drugače se je ob priganjanju v ovinke pozibaval ,sam imam cca 110kg in z sopotnico (65kg) in prtljago bi bila ta reč zame nevozna z originalnim vzmetenjem.

pred 1 uro, Texo pravi:

Zanimivo, bil res na Ptuju ampak brez torb/kovca/sopotnice .. kratka popoldanska fura z kolegom mb-lenart-ptuj-mb .. ;)

Na makadamu sem bil z tracerjem 2x, pac je pot tako nanesla in nisem bil zadovoljen .. pac bom bolj pozoren pri nacrtovanju poti, ce grem z tracerjem na pot ..

Sicer ko sem govoril o tem, da se ne da primerjati potovalnih endurotov z tracerjem nisem mislil na voznjo izven asfalta ampak nasploh voznjo, polozaj sedenja, ciklistiko, udobje, .. pac, razlicne zasnove/nameni/...

Hehe, zajebano je to, ko si vec v salonu kot doma .. pol na koncu se pa itaq z enim odpeljes domu .. :OK:

Še vedno sem istega mnenja .....svetlobno leto nazaj ....

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Namesto jurčka za ror ,  je veliko bolj smiselno jurčka za kake willberse :D

To pa absolutno!

Objavljeno

@Texo

Kaj vse si spremenil oz. dodal? 

Objavljeno

Čist tako ker dežuje, sem malo zadeve pregledal, pa malo skalkuliral.

Ker bo potrebno čez kako dobro leto kej motorček zamenjat sem preletel ponudbo, ter jo primerjal z mojimi potrebami. Drugače najlepši mopedi so mi retro nakedi, ampak z potovanjem z tem je križ. Recimo, da po price/performance/komfort za potovanja in solidne zmogljivosti prideta v poštev Yamaha Tracer in Triumph tiger 800 XRX. 

Po malo kalkulacije sta z ceno tam, tam. Triumph 12K + adventure pack 3 kovčkov cca. 900 funtov in gumijasti original tank pad 30 funtov. Se pravi ima za dobrih 13k motorček vse kar rabiš (različne mape, tempomat, pot. računalnik, centralni štender, kovčki, protizdrsna elektronika itd)

Tracer 10,5K pa jurja za vzmetenje, pa kufri, pa kaka malenkost pa je cena nekje ista. Tak da ta Tracer niti ni tako poceni kot se govori. 

Recimo na potovanjih bi bila obremenitev mopeda cca 180+ kil. Jest jih mam 100, žena še ne 50, če bi bil zadaj sin namesto žene je pa 60+. Glede na to je verjetno nadrgradnja vzmetenja nujna.

je kdo vozil oba mopeda, jih lahko primerja, po ciklistiki, zmogljivostih, udobju, se cca. 20KM razlike veliko pozna na pri neki normalni vožnji, itd.

Zaenkrat sicer še ne kupujem, ampak če bi danes kupoval bi se verjetno odločal med temi dvemi. 

Objavljeno

Preden sem kupil Tracerja, sem poslušal in bral, da je vzmetenje zanič-obupno. Sedaj ko ga imam teh težav nimam. Sicer vzmetenje ni nekaj kar bi hvalil na T, je pa čisto zadovoljivo tudi če sta 2 na motorju  (170 kg). Sicer se ne peljeva velikokrat skupaj, ampak takrat ko se ne opažam zibanja. Ko sem sam pa mislim, da vzmetenje dela dobro. Sam bom vseeno dal Wilbers, ker mislim motor imeti dlje časa, ni ga pa čez dobo-odlično vzmetenje. Mi je rekel zelo priznan serviser za Yamahe- če voziš okoli omejitev je vzmetenje dobro, če voziš hitreje pa le daj W.

 

Če bi vozil samo 10-20 % več kot so omejitve na naših cestah niti pomislil nebi na menjavo vzmetnja. 

Objavljeno

Vsekakor pred nakupom je dobro z vsemi modeli v izboru testno vožnjo narediti, kar bom ko bom kupoval tudi storil, ampak do tam je še daleč.

Objavljeno

samo eni pa znate komplicirat še pred nakupom :) za "nedeljske" vožnje delat doktorat iz nakupa.

jaz bi brez odlašanja, testne vožnje itd. vzel tracerko

Objavljeno

...jest sem zadnjič gledal Tracerko..... pa se mi je malo čuden zvok slišal.... ko da bi samo po treh cilindrih laufala...  :huh:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, Snecer pravi:

samo eni pa znate komplicirat še pred nakupom :) za "nedeljske" vožnje delat doktorat iz nakupa.

jaz bi brez odlašanja, testne vožnje itd. vzel tracerko

Jaz bi se raje odločil za Tigra 800 je bolj vsestranski motorček .

Objavljeno

Snečko, ne vem kako je pri tebi, ampak zame je 13 jurčkov kr lepa vsotica denarja, ki jo je najprej potrebno pridelati, nato pa še našparati. In preden gre ta vsotica od mene k trgovcu je pač potrebno dobro razmisliti, preveriti, če ti artikel odgovarja, da ni potem presenečenj, na koncu si pa doma brez dnarja, z novim mopedom v garaži in brez volje do vožnje. 

Objavljeno
Just now, Kmet2 said:

Jaz bi se raje odločil za Tigra 800 je bolj vsestranski motorček .

Če bi imel 17" platišča, bi se tudi sam brez pomišljanja odločil za ta motor.

Objavljeno
pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz bi se raje odločil za Tigra 800 je bolj vsestranski motorček .

tudi ta bi bil čisto dovolj dober

 

pred 2 minutami, map pravi:

Snečko, ne vem kako je pri tebi, ampak zame je 13 jurčkov kr lepa vsotica denarja, ki jo je najprej potrebno pridelati, nato pa še našparati. In preden gre ta vsotica od mene k trgovcu je pač potrebno dobro razmisliti, preveriti, če ti artikel odgovarja, da ni potem presenečenj, na koncu si pa doma brez dnarja, z novim mopedom v garaži in brez volje do vožnje. 

presenečenja so samo na MS. ne vem, kakšna "presenečenja" sploh imaš v mislih?

preden si kupil maxi skuter si tudi vso paleto prevozil

danes so vsi motorji v istem segmentu praktično enaki, z minimalnimi niansami

ne vem, kaj ti ne bi ustrezalo ali bi te presenetilo

vožnja v dvoje pa itak ni z nobenim motorjem poseben užitek, tak da :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

tudi ta bi bil čisto dovolj dober

 

presenečenja so samo na MS. ne vem, kakšna "presenečenja" sploh imaš v mislih?

preden si kupil maxi skuter si tudi vso paleto prevozil

danes so vsi motorji v istem segmentu praktično enaki, z minimalnimi niansami

ne vem, kaj ti ne bi ustrezalo ali bi te presenetilo

vožnja v dvoje pa itak ni z nobenim motorjem poseben užitek, tak da :) 

Ja drži će imaš motor s premalo moči,slabim vzmetenjem in ergonomijo! 

Sam na 1190 prav uživam če je z mano sopotnica in prtljaga,motor se pelje kot vlak ,lepše kot sam . 

Na 1050 pa se že rajši vozim sam ker z dvemi že šepa amortizacija in ni tistega šusa pri prehitevanjih kot z 1190 ...50hp razlike.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mopediranje je hobi in ne nuja. Nuja je recimo avto ali streha nad glavo. In ko gre kr zajetna vsota ha hobi, pač hočeš imeti vse razčiščeno, kaj so dobre stvari, kaj so hibe, ali ti zadeva paše pod rit itd. Maš potem večje veselje, kot da nekaj na hitro kupiš, potem pa vidiš, da ti ne paše ali ne diši to in ono. Samo v tem je point. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Tako slabo zopet ne more biti in za normalne voznike verjetno več kot dovolj. 

Nekaj o ceni tracerja. Polna cena je 10.200€, dodaš vse tri kovčke in si na 11k. Tiger je cca. 2 tisočaka dražji.

 

Prebral že enih 10različnih nemških testov o tracerki in noben nikjer ne omeni da je vzmetenje zanič. Celo povdarijo da se komot v dvoje pelješ.

Seveda pa se tracer ne more primerjati z npr. Tiger Sport (cena 14.500€) ali kak bmw, saj stane 30-40% majn.

 

Mislim da je Tracer super urejen tako kot je za to ceno, torej price/performance 1A

Saj na koncu dobiš za recimo 10.000€ 3valjnika z 115KM in 88Nm navora, s solidno ciklistiko

 

Bom pa vseeno pred nakupom našel nekje testnega. Razmišljam o tem da si sposodim za 1 dan motor in naredim enih 200km+ z njim, da se res prepričam če je to to.

Edit: Dodam en citat iz bikerszene testa: 

" Bei der Ankündigung der MT-09 Tracer kamen uns dann tatsächlich Bedenken ob der wabbeligen Federelemente der nackten Schwester. Schließlich hat die Tracer das erklärte Ziel Gepäck, Sozius oder gar beides zu befördern. Soviel sei bereits jetzt verraten: Yamaha hat seine Hausaufgaben erledigt. " - na začetku so dvomili v vmetenju in mislili da bo tako kot mehko kot pri naked verziji, vendar so bili pozitivno presenečeni"

Popravljeno . Popravil blindek
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Brat ima Aprillio dorsouduro 750 ccm let 2012. Zadnjič ko sva se peljala sva zamenjala motorje. Po 150 km, me je hotel na vsak način prepričati, da jizh zamenjava, s tem da mi on doplača 3k eur. Izraz na njegovem obrazu je bil neprecenljiv. Za vse ostalo je mastercard :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Ja drži će imaš motor s premalo moči,slabim vzmetenjem in ergonomijo! 

Sam na 1190 prav uživam če je z mano sopotnica in prtljaga,motor se pelje kot vlak ,lepše kot sam . 

Na 1050 pa se že rajši vozim sam ker z dvemi že šepa amortizacija in ni tistega šusa pri prehitevanjih kot z 1190 ...50hp razlike.

 

Ne gre za to, da motor ne bi zmogel, jaz sem se svojo vozil na er6 v dvoje in s tem ni bilo nobenih težav, npr. na Veliki Klek je vlekel ko strela, po Jadranki se je lepo kruzalo. Ampak za "družinske" vožnje je avto :)

Danes so vsi motorji prezmogljivi oziroma dovolj zmogljivi

pred 3 minutami, map pravi:

Mopediranje je hobi in ne nuja. Nuja je recimo avto ali streha nad glavo. In ko gre kr zajetna vsota ha hobi, pač hočeš imeti vse razčiščeno, kaj so dobre stvari, kaj so hibe, ali ti zadeva paše pod rit itd. Maš potem večje veselje, kot da nekaj na hitro kupiš, potem pa vidiš, da ti ne paše ali ne diši to in ono. Samo v tem je point. 

tracer je univerzalen motor za "vse", tak da nimaš kaj razmišljati

stane 10 jurjev in to je to. kupiš in ga imaš, počasi kaj dodajaš, urejaš ipd.

in kaj ti sploh naj ne bi pasalo? :) model se prodaja kot vroče žemljice

sem sedel na njem, soliden položaj, primerljiv s tem, ki ga imam sedaj, tako da bi takoj kupil

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 minutami, blindek pravi:

Tako slabo zopet ne more biti in za normalne voznike verjetno več kot dovolj. 

Nekaj o ceni tracerja. Polna cena je 10.200€, dodaš vse tri kovčke in si na 11k. Tiger je cca. 2 tisočaka dražji.

 

Prebral že enih 10različnih nemških testov o tracerki in noben nikjer ne omeni da je vzmetenje zanič. Celo povdarijo da se komot v dvoje pelješ.

Seveda pa se tracer ne more primerjati z npr. Tiger Sport (cena 14.500€) ali kak bmw, saj stane 30-40% majn.

 

Mislim da je Tracer super urejen tako kot je za to ceno, torej price/performance 1A

Saj na koncu dobiš za recimo 10.000€ 3valjnika z 115KM in 88Nm navora, s solidno ciklistiko

 

Bom pa vseeno pred nakupom našel nekje testnega. Razmišljam o tem da si sposodim za 1 dan motor in naredim enih 200km+ z njim, da se res prepričam če je to to.

Motor je dober in z povprečnimi kg voznika in sopotnika tudi normalno vozen ob normalni uporabi!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Just now, Kmet2 said:

Motor je dober in z povprečnimi kg voznika in sopotnika tudi normalno vozen ob normalni uporabi!

To je to. Lepo sem debato o tem zakuril... sedaj pa bi še kako mnenje o drugih lastnostih na tracerki prišlo prav, ne samo vzmetenje :)

Objavljeno

Sedel sem tud jest na njem, vozil sem pa samo naked verzijo MT 09. Tisto je za mene prebrutalno, skače na zadnje kolo kot kobilica. Tracer mi je všeč, poprodajna podpora v SLO je ena boljših, ampak če je potrebno še vzmetenje zamenjat si pač cenovno nekoliko višje, kjer pa že kej drugega dobiš. Kle je dilema.

Objavljeno
Just now, map said:

Sedel sem tud jest na njem, vozil sem pa samo naked verzijo MT 09. Tisto je za mene prebrutalno, skače na zadnje kolo kot kobilica. Tracer mi je všeč, poprodajna podpora v SLO je ena boljših, ampak če je potrebno še vzmetenje zamenjat si pač cenovno nekoliko višje, kjer pa že kej drugega dobiš. Kle je dilema.

Naked verzija ima drugačno vzmetenje kot tracer, saj tako piše tudi na raznih testih, yamahini predstavitvi itd. tako da je verjetno "boljše"? :) 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Snecer pravi:

Ne gre za to, da motor ne bi zmogel, jaz sem se svojo vozil na er6 v dvoje in s tem ni bilo nobenih težav, npr. na Veliki Klek je vlekel ko strela, po Jadranki se je lepo kruzalo. Ampak za "družinske" vožnje je avto :)

Danes so vsi motorji prezmogljivi oziroma dovolj zmogljivi

tracer je univerzalen motor za "vse", tak da nimaš kaj razmišljati

stane 10 jurjev in to je to. kupiš in ga imaš, počasi kaj dodajaš, urejaš ipd.

in kaj ti sploh naj ne bi pasalo? :) model se prodaja kot vroče žemljice

sem sedel na njem, soliden položaj, primerljiv s tem, ki ga imam sedaj, tako da bi takoj kupil

 

Snecer ne bova zdej jadrala in pametovala, seveda se da v dvoje tako na tvojemu kot kakšnemu drugemu samo je pa užitek v dvoje na močnejšem z boljšim vzmetenjem malo večji in ni trpljenje ...se pa da ,sem jo z CS650 vozil na Krk:cool:

P.S. se pa stinjam,nimaš kaj razmišljat pri Traceru ker ima širok spekter uporabe ,soliden agregat za solidno ceno .

Popravljeno . Popravil Kmet2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!