Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Upam pa, da ne bom nikoli vedel/testiral, če je od tega železja tudi kaj koristi oziroma če služi namenu .. že kdo testiral?

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Fante, ima kdo v sloveniji testno Tracerko? 

 

Danes sem v enem salonu sedel na njej, pa mi je motor nekako v sekundi postal všeč :) Tudi cena motorja je zelo dobra in se mi zdi da se dobi ogromno motorja za ta denar.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm .. torej so ga prodali .. na Ptuju je bil rdec, Miklavz temno moder in Maribor srebrn .. v mb ga tudi prodaja, testnega - mozno, da je prodal .. probaj poklicati v mb in miklavz ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za testno voznjo jo imajo v BS centru Lj. Sam se prvi servis cakajo, pol se bo pa dal bojda....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@blindek .. emm, za testnega rdecega sem pisal, da so ga imeli na Ptuju pred kaksnim mesecem, pa so ga zgleda prodali .. v miklavzu moto-navtika so in zgleda se vedno imajo temno modrega testnega, v mb naturmar pa je imel in mislim da se ima srebrnega testnega, pa mislim da ga tudi prodaja ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, blindek pravi:

Saj na ogled sem bil v motocenter ptuj. Tudi sedel na njem zato rahlo navdusen :)

glede na price/performance je trejser best buy. Nimaš kaj testirat, šolde plačat pa se vozit, Jebeš testiranja. Jaz nisem niti enga mojga mopeda pred nakupom niti meril niti testiral, polovico sem videl samo na slikah. Pa vedno sem bil zadovoljen.

Edino kar sem preveril (online) so bile dimenzije, prebral kak test in to je to. Če ti je moped vizuelno lep, je 80% nakupa že opravljenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizualno zelo lep, nekaj minimalnih dodatkov bi takoj dal montirat, pa kovčke obvezno in je to to. 

 

Tudi ergonomija na motorju mi nenormalno odgovarja, saj tako na hitro v salonu :)  Pa še glede na ceno moja boljša polovica nič ne jamra :P

 

Je kdo mogoče prej vozil V-Stroma ali kak podoben "potovalni enduro" in šel na tracerja, pa lahko kaj pove na hitro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa lastniki porečete na original vzmetenje? Kolega ima Tracerja in je z motorjem sicer zelo zadovoljen, je pa močno skritiziral vzmetenje. Že če je sam motor ni najbolj stabilen, če ima pa zadaj še sopotnico in kufre naj bi bilo pa vse skupaj praktično nevozno..

Pa se fant zna z motorjem peljat, tako da mu kar verjamem, da nekaj ni ok, če tako reče..

Tudi glede na specifikacije vgrajenih vzmeti je ta motor kot kaže narejen bolj za 60kg japončka. Kje je tu še spotnik in prtljaga, kar bi moralo biti pri takšnem motociklu sicer samoumevno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, Jure said:

Kaj pa lastniki porečete na original vzmetenje? Kolega ima Tracerja in je z motorjem sicer zelo zadovoljen, je pa močno skritiziral vzmetenje. Že če je sam motor ni najbolj stabilen, če ima pa zadaj še sopotnico in kufre naj bi bilo pa vse skupaj praktično nevozno..

Pa se fant zna z motorjem peljat, tako da mu kar verjamem, da nekaj ni ok, če tako reče..

Tudi glede na specifikacije vgrajenih vzmeti je ta motor kot kaže narejen bolj za 60kg japončka. Kje je tu še spotnik in prtljaga, kar bi moralo biti pri takšnem motociklu sicer samoumevno.

 

? Paktično nevozno? :)

Pol mi ni jasno, kako sem v slabih 2mescih nardil 5k kilometrov .. od tega velika vecina z sopotnico, stranskima torbama in 53l topcasom .. res je, da cementnih vrec še nisva vozila na njem .. sem pa recimo na jadranki gume zvozil cist do roba, mogoce je cist na robu maxx 2mm neznucanega (sicer ne, da kvaliteto vzmetenja ocenjujem po voznji po jadranki) .. in po kg niti priblizno nisem v rangu 60kg japoncka, prej skoraj dveh takih japknckov .. ;)

Je pa res, da sem ze na zacetku vlozil nekaj truda in casa v nastavitve vzmetenja .. z stock nastavitvami je slo, ce sem sam gor, z 2 + prtljaga pa ne vliva glih nekega zaupanja oziroma bi odsvetoval tako voznjo ..

Na zacetku sem ogromno prebiral taka in podobna mnenja, ker me je skrbelo .. po tujih forumih so mi pametovali, da imajo svoje drage prevec radi, da bi tvegali in blablabla .. sem pac rekel ok, probamo in ce nebo spilalo nadgradim vzmetenje .. kot receno, po nekaj nastavitvah zadeva laufa kot mora .. in moja je zadaj srecna, kot se nikoli .. res pa, da vedno prilagodim voznji, ko sva 2 gor (beri: lih po kolenih je ne vlacim, ker hitro dobim po celadi) ..

Je pa res, da je po specifikacijah max 180kg .. zakaj, nebi vedel .. je oglasevan kao two-up tourer in teh 180kg mimogrede dosezes .. sem iskal kaj po netu, ce je 180 zaradi vzmetenja ali okvirja ali wtf pa nic pametnega nasel ..

Torej, nastavit vzmetenje, pamet v roke na cesti, napolnit rezervar in greeemoooo ..

Aja .. ima pa moj ocitno neko napako, namrec ne wobla .. hmm ..

1 hour ago, blindek said:

Vizualno zelo lep, nekaj minimalnih dodatkov bi takoj dal montirat, pa kovčke obvezno in je to to. 

 

Tudi ergonomija na motorju mi nenormalno odgovarja, saj tako na hitro v salonu :)  Pa še glede na ceno moja boljša polovica nič ne jamra :P

 

Je kdo mogoče prej vozil V-Stroma ali kak podoben "potovalni enduro" in šel na tracerja, pa lahko kaj pove na hitro?

Klici miklavz andreja 031 386 951 ali v maribor dejana 041 569 143 .. pol pa se mene, da das za pivo .. ;) mam stranske torbe gor + 53 topcase, ce te zanima kak zgleda .. + rollbare ..

Mene je najprej motil malo polozaj nog (so tacke malo bolj nazaj kot pri endurotih), ampak sem se kmalu navadil in je zdaj ok .. prvic/drugic sva z mojo z skornji parkrat butnila, ampak od takrat dalje nikoli vec .. ne vem pa, zakaj .. ona ma menda isto noge, mogoce sem jaz prevec na prstih vozil na zacetku ..

Aja, se to, ce sem se ze razpisal .. sedez bi res lahko bil boljsi .. po cca 1h voznje me malo moti, ampak se ne stopnjuje dalje, nisem se prisel do tega, da bi me tolko motlo, da bi rekel: dovolj, gremo dol .. moja zadaj zelo zadovoljna z sedezem, nobenih problemov .. odkar pa ma naslon na topcase-ju, pa je itak top zadovoljna .. in posledicno tudi jaz .. ;)

Pri 185cm mam sedez cist dvignjen, ker imam drugace noge prevec pokrcene in ne pase .. pri dvignjenem sedezu me zdaj mogoce se najbolj moti vizir, malo prevec nabija v celado .. ce je sedez dol in vizir gor je ql .. ce pa sedez gor pa je boljse, ce mam vizir dol, mi pol glih nad ramena mece zrak namesto v zgornji del celade ..

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, blindek pravi:

Vizualno zelo lep, nekaj minimalnih dodatkov bi takoj dal montirat, pa kovčke obvezno in je to to. 

 

Tudi ergonomija na motorju mi nenormalno odgovarja, saj tako na hitro v salonu :)  Pa še glede na ceno moja boljša polovica nič ne jamra :P

 

Je kdo mogoče prej vozil V-Stroma ali kak podoben "potovalni enduro" in šel na tracerja, pa lahko kaj pove na hitro?

V-Strom je bolj udoben,sploh sedež je na Tracer katastrofa . Strom je bolj terensko orientiran .Tracer mi ima boljši agregat oz. bolj prav bo močnejši ,lepo vleče in podaja moč na cestišče. S Stromom sem se nasploh bolj komfortno vozil .Zavore so tam tam pri obeh. Strom je varčnejši. Tracer je lepši :P Ima manjši hod vzmetenja. Strom mi ima boljšo ergonomijo in ciklistiko. 

Tok na hitr:cool:

Tracera sem vozil cca1000km , stroma nekaj manj , mogoče bi po več prevoženih spremenil kakšno mnenje....

Tracer je vreden tega denarja in še vizuelno ni napačen.

Če bi pa primerjal potovalne endure tipa GS je Tracer za mene svetlobno leto zadaj .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Texo si bil mogoce vceraj popoldan na ptuju? Ravno ko sem sel od motocentra se je pri podvozu nekdo pred mene pripeljal s tracerom vsi trije kovcki kappa in sopotnica.

Vsekakor tracer ni enduro, niti ni namen. Sicer pa koliko potovalnih endur se vozi izven asfalta? :)

 

Osebno od tracerja pricakujem fun bike + potovalne sposobnosti za kak 7dnevni izlet, kar nebi smel biti problem glede na to da sem prej fazerco nakeda gonil po 2tedna okrog :)

Na pravi teren ne grem z nobenim motorjem, tudi strom brez par dodatkov ni za izven ceste

Še dobro da je sobota, če ne bi že bil zopet v salonu in gledal

Popravljeno . Popravil blindek
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, blindek said:

Texo si bil mogoce vceraj popoldan na ptuju? Ravno ko sem sel od motocentra se je pri podvozu nekdo pred mene pripeljal s tracerom vsi trije kovcki kappa in sopotnica.

Vsekakor tracer ni enduro, niti ni namen. Sicer pa koliko potovalnih endur se vozi izven asfalta? :)

 

Osebno od tracerja pricakujem fun bike + potovalne sposobnosti za kak 7dnevni izlet, kar nebi smel biti problem glede na to da sem prej fazerco nakeda gonil po 2tedna okrog :)

Na pravi teren ne grem z nobenim motorjem, tudi strom brez par dodatkov ni za izven ceste

Še dobro da je sobota, če ne bi že bil zopet v salonu in gledal

Zanimivo, bil res na Ptuju ampak brez torb/kovca/sopotnice .. kratka popoldanska fura z kolegom mb-lenart-ptuj-mb .. ;)

Na makadamu sem bil z tracerjem 2x, pac je pot tako nanesla in nisem bil zadovoljen .. pac bom bolj pozoren pri nacrtovanju poti, ce grem z tracerjem na pot ..

Sicer ko sem govoril o tem, da se ne da primerjati potovalnih endurotov z tracerjem nisem mislil na voznjo izven asfalta ampak nasploh voznjo, polozaj sedenja, ciklistiko, udobje, .. pac, razlicne zasnove/nameni/...

Hehe, zajebano je to, ko si vec v salonu kot doma .. pol na koncu se pa itaq z enim odpeljes domu .. :OK:

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Texo pravi:

? Paktično nevozno? :)

Pol mi ni jasno, kako sem v slabih 2mescih nardil 5k kilometrov .. od tega velika vecina z sopotnico, stranskima torbama in 53l topcasom .. res je, da cementnih vrec še nisva vozila na njem .. sem pa recimo na jadranki gume zvozil cist do roba, mogoce je cist na robu maxx 2mm neznucanega (sicer ne, da kvaliteto vzmetenja ocenjujem po voznji po jadranki) .. in po kg niti priblizno nisem v rangu 60kg japoncka, prej skoraj dveh takih japknckov .. ;)

Je pa res, da sem ze na zacetku vlozil nekaj truda in casa v nastavitve vzmetenja .. z stock nastavitvami je slo, ce sem sam gor, z 2 + prtljaga pa ne vliva glih nekega zaupanja oziroma bi odsvetoval tako voznjo ..

Na zacetku sem ogromno prebiral taka in podobna mnenja, ker me je skrbelo .. po tujih forumih so mi pametovali, da imajo svoje drage prevec radi, da bi tvegali in blablabla .. sem pac rekel ok, probamo in ce nebo spilalo nadgradim vzmetenje .. kot receno, po nekaj nastavitvah zadeva laufa kot mora .. in moja je zadaj srecna, kot se nikoli .. res pa, da vedno prilagodim voznji, ko sva 2 gor (beri: lih po kolenih je ne vlacim, ker hitro dobim po celadi) ..

Je pa res, da je po specifikacijah max 180kg .. zakaj, nebi vedel .. je oglasevan kao two-up tourer in teh 180kg mimogrede dosezes .. sem iskal kaj po netu, ce je 180 zaradi vzmetenja ali okvirja ali wtf pa nic pametnega nasel ..

Torej, nastavit vzmetenje, pamet v roke na cesti, napolnit rezervar in greeemoooo ..

Aja .. ima pa moj ocitno neko napako, namrec ne wobla .. hmm ..

 

Hmm, zanimivo, imaš torej povsem drugo izkušnjo.

Pri kolegu ni problem v nastavitvi, motor je peljal nastavit Čarmanu in tudi tam je bilo izpostavljeno, da bi pomagala edino nadgradnja vzmetenja (to se sicer izpostavlja tudi na številnih dorumih, kot omenjaš že sam).

Si pa gotovo ne izmišljuje. Nazadnje ko smo se šli malo peljat skup smo šli parkrat gor in dol po ljubljanski strani Rakitne in sem za foro vzel njegovo za eno rundo na zadnji sedež moje FZ1. Tudi ona (sicer še zelo sveža in precej neizkušena kar se tiče vožje z motocikli) je potem takoj rekla, da je bila vožnja s ZF1 bistveno drugačna, manj majajoča in dosti bolj stabilen občutek. Pa čeprav po mojem občutku ni bilo to to, ker imam gor od R1 feder in je optimalen prav zame, ne za v dvojein sva se tut midva mal poguncala.. Hočem reči, da če ji je bila po mojem občutku sicer ne optimalna izkušnja ma moji FZ1 bistveno bolj stabilna kot tista na tracerju, potem si skoraj ne predstavljam kako mora biti šele tam.

Razen če je fuč zadnji amortizer in ne dela kot bi moral.. :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm .. ko sem ga pripeljal z prvega servisa se je res vozil grozno .. kot na jadrnici, ovinkov me je blo skoraj strah .. dober asfalt ni bil problem, ce pa je bla kaksna krivina pa je zaplaval da me je kar zaskrbelo .. pa je bil takrat kao nastavljen za heavy obremenitev .. no, ko sem zadevo vzel v svoje roke in porabil nekaj casa za obracanje tistih vijakov, je pa zadeva popolnoma drugacna .. reci kolegu, da se naj poigra z nastavitvami .. ni neka znanost, pac cas vzame, da gres testirat nastavitve .. spredaj in zadaj, povratek in prednapetost ..

V glavnem, jaz sem uspel nastavit, da me pred ovinki ne skrbi, ce bom prisel skoz ali ne .. tudi ce vozim po nasih cestah, kjer je neravnin in lukenj malo morje in mora vzmetenje delat na polno ..

Da nebi delal kot bi mogel dvomim .. hmm, moj je sicer letnik 2016, ampak koliko mi je jasno je edina razlika med 2015 in 2016 v vijaku za izpust olja .. tako da imava verjetno enako zadevo .. ne vem, ima se kdo drug izkusnje z voznjo na polni obremenitvi?? Pri tolkih prodanih bi se ja moral se kdo najt ...

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Texo roko na srce, tudi V-Strom v osnovi brez pravih gum, zaščito motorja in krivin ni za več kot makadam, razen da ma 19" prednjo gumo, za kak rahel makadam prevozit pa je tudi Tracer oz. čisto vsak motor OK, za prava brezpotja pa potem pravi Enduro :)

Tracer bi prej primerjal z R1200XR, Versys, Crossrunner/Tourer itd. Skratka športno potovalne enduro ali karkoli bi temu rekel. Ti segmenti so že čist pomešani in je vsak motor svoja kategorija.

Glavno praviš da se da komot v dvoje z prtljago vozit. Midva z mojo imava skupaj enih 130kg, tak da ni tako hudo glede teže :) 

 

Saj če grem še parkrat v salon se enkrat samo odpeljem z njim... samo prej še moram mojega štroma prodat :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!