skalar36 Objavljeno April 5, 2015 Deli Objavljeno April 5, 2015 Recimo da imamo večje zahteve kot jih ponuja Versys Jaz nisem Greg Tracy sem pa šel danes gledat Trejserčka Tko ja, ti Kmet2 kar kupi Trajcerja. Lepo ga ulavfej, pa rdečga kupi :yes: . Lahko daš gor še Akrapoviča. Potem na jesen, ko se je boš pa naveličal me pa pokliči . .) :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tadeusz Objavljeno April 6, 2015 Deli Objavljeno April 6, 2015 Joj kako me rajcate s temi Tracer-ji. Kateri saloni imajo na voljo testno vožnjo? shibby 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno April 6, 2015 Deli Objavljeno April 6, 2015 KMC vem da ma, za ostale ne vem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno April 6, 2015 Deli Objavljeno April 6, 2015 (popravljeno) No danes se imel priliko peljat z Yamaho Tracer (jani hvala še enkrat). Vtis. Če ne bi mel ušes bi šla glava na pol. Res super motor. Vzmetenje super. Ciklistika zelo lahkotna in moto zelo prožen. Skratka več kot odličen motor z lepim izgledom. Res tukaj bi še enkrat povdaril nad zelo, res zelo lahkotno ciklistiko. Ko sem se privič vsedel na njega na sejmu v Veroni, me je motil širok rezervoar. Vendar sedaj ko sem ga peljal sploh ni panike, ker sem mel kolena pod širšim delom rezervoarja in motor deluje zelo ozko (moja višina 186 cm). Super. Sedež je več kot odličen in drža na motorju vzravnana, kar mi je bilo zelo všeč. Ponovno podoživel spet tisto lepoto motorizma,, ko te motor kar pelje v eno spoščeno vožnjo in občutenje sveta okoli sebe. Res zelo navdušen. Enako sem se počutil na BMW GS-u F 700, le da ima Tracer za razliko malo živahnejši agregat. Skratka, definitivno nekoč v mojem ožjem izboru =) Yamaha ponovno naredila izjemen motocikel. No, edino kar bi popravil na Tracerju, ki sem ga vozil, je, da bi bil v rdeči barvi. Popravljeno April 6, 2015. Popravil igorkr malakai, shibby, Ferrarist in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno April 6, 2015 Deli Objavljeno April 6, 2015 (popravljeno) ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? Tracer, MTS.....??? FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! Popravljeno April 6, 2015. Popravil Ferrarist igorkr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 6, 2015 Deli Objavljeno April 6, 2015 ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? Tracer, MTS.....??? FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! ne, V bistvu je sam Igor swingal Ferrarist, shibby in igorkr 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno April 6, 2015 Deli Objavljeno April 6, 2015 ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? Tracer, MTS.....??? FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! Dej še ti tvojo ljubico zrihtat, pa bom še tvojo zaswngal, khm stestiral. Ferrarist 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jany Objavljeno April 6, 2015 Avtor Deli Objavljeno April 6, 2015 ma kej ste meli vi danes kak swinger party, da ste si lubice kar tko menjavali? Tracer, MTS.....??? FOUŠŠŠŠŠŠŠŠ!!! je bil dan odprtih vrat zato je tolko pihalo. igorkr, Ferrarist, DAMI34 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jany Objavljeno April 7, 2015 Avtor Deli Objavljeno April 7, 2015 (popravljeno) Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ? namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator. Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega. Popravljeno April 7, 2015. Popravil jany Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ? namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator. Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega. Gume imaš slučajno Dunlop RS2? Nam se je to pojavljalo na XT660X z RS2..zaradi velike količine in globine profila. Pomojem zagrabi guma veliko zraka in sprednji lahek konec motorja botruje temu, da ga dviguje in postane nestabilen. Zaščita ročic dvomim, da ima kaj pri temu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ? namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator. Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega. Meni je zavoblal, ko sem pospeševal in naglo spustil gas, seveda pri višjih hitrostih. Tega več ne počnem in je zadeva rešena. Morda je bilo tudi pri tebi tako. Scarabeo Cartman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lipstick Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ? namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator. Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega. Že pred nekaj časa sem napisal, da je vzmetenje na MT 9 katastrofa ( Tracer ima isto vzmetenje ), pa ste pljuval na vse pretege, gunca se kot ortoški voziček TRIBUNA, če se še kdo spomni kakšni so bili, počasi boste prišli do enakih ugotovitev. Fazer03 in Cartman 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 (popravljeno) Je kdo zasledil že mogoče stabilizator krmila za tracerja ? namreč motor nad 150 km/h začne precej "wooblat" (slovenskega izraza ne poznam žal) berem tudi po tujih forumih da večina to čuti, eni krivijo tako oblikovane ščitnike rok eni pa aerodinamiko ker naj bi šlo preveč teže na zadnje kolo in sprednje je premalo obremenjeno, namreč pri višji hitrosti začne krmilo malo rukat levo desno, največ mi pomaga da se probam premaknit karseda naprej da pade teža na sprednje kolo vendar bi vseeno dal stabilizator. Danes sem testiral jutri bom probal še napet zadnji amortizer do konca in sprednjega malenkost popustit nebi pa rad preveč podiral geometrije amortizacije zaradi tega. Imel podoben problem, samo na višjih hitrostih pri sxu. Zadevo rešil na sledeči način: menjal original olje v prvih vilicah (cca 70€ z delom), namesto 6 dal 10, zadaj pa otrdil prednapetost, in malce zadušil povrat. Seveda da ne bom učil krive vere, vobanje pomeni zibanje prednji konec levo zadnji desno...trepetanje v nagibu? Popravljeno April 7, 2015. Popravil DAMI34 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Zanimivo, da to tako renomiran proizvajalec ne bi na testu opazil? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Zanimivo, da to tako renomiran proizvajalec ne bi na testu opazil? za kero firmo govoriš? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Yama Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Hola, imel priliko narest skoraj 500 km s Tracerko ta vikend evo moji malo mešani občutki: definitivno za pohvalit (vsaj za enega) dovolj živahen in prožen motor (v A ali STD modeu, v B je res samo za dež); fajn da lahko menjavaš mode med vožnjo, za voznika čist fajn pozicija, zelo lahkoten po ovinkih, fajn zavore, zmerna poraba (4,8l/100)... bolj tkotko: trda sklopka, neroden stranski štender, neergonomsko stikalo za žmigavce in start, ZELO trd in neudoben voznikov sedež... najmanj všeč mi je bilo pa vzmetenje, ker ne požre neravnin ampak poskakuje čez grbine... škoda, sicer res prijazen in fletn motorček - gretje ročk je zakon, zlasti ko hoče snežit ali v dežju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Hola, imel priliko narest skoraj 500 km s Tracerko ta vikend evo moji malo mešani občutki: definitivno za pohvalit (vsaj za enega) dovolj živahen in prožen motor (v A ali STD modeu, v B je res samo za dež); fajn da lahko menjavaš mode med vožnjo, za voznika čist fajn pozicija, zelo lahkoten po ovinkih, fajn zavore, zmerna poraba (4,8l/100)... bolj tkotko: trda sklopka, neroden stranski štender, neergonomsko stikalo za žmigavce in start, ZELO trd in neudoben voznikov sedež... najmanj všeč mi je bilo pa vzmetenje, ker ne požre neravnin ampak poskakuje čez grbine... škoda, sicer res prijazen in fletn motorček - gretje ročk je zakon, zlasti ko hoče snežit ali v dežju SUZUKI NA SINTISAJZERJU?????? suzuki 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 to bo pa res treba it probat.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Kaj ne delaš več za ms? Malo so vas prevetrili? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Folk pravi, da so popravil vzmetenje.....in ce je na Tracerju crap, je pol na MT-09 totaln shit? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jany Objavljeno April 7, 2015 Avtor Deli Objavljeno April 7, 2015 Gume imaš slučajno Dunlop RS2? Nam se je to pojavljalo na XT660X z RS2..zaradi velike količine in globine profila. Pomojem zagrabi guma veliko zraka in sprednji lahek konec motorja botruje temu, da ga dviguje in postane nestabilen. Zaščita ročic dvomim, da ima kaj pri temu. Gume so Dunlop Sportmaxx d222 , o zaščiti rok sem bral na tuem FJ 09 forumu. Meni je zavoblal, ko sem pospeševal in naglo spustil gas, seveda pri višjih hitrostih. Tega več ne počnem in je zadeva rešena. Morda je bilo tudi pri tebi tako. Scarabeo Jaz nad 150 nikoli ne naglo nič delam ampak probam vse čimbolj enakomerno brez silovitih sunkov. Že pred nekaj časa sem napisal, da je vzmetenje na MT 9 katastrofa ( Tracer ima isto vzmetenje ), pa ste pljuval na vse pretege, gunca se kot ortoški voziček TRIBUNA, če se še kdo spomni kakšni so bili, počasi boste prišli do enakih ugotovitev. Meni se je tudi guncal ko sem ga ulaufal sedaj ko so mi ga nastavili pa duši neravnine, na momente se mi zdi spredaj še pretrdo. Imel podoben problem, samo na višjih hitrostih pri sxu. Zadevo rešil na sledeči način: menjal original olje v prvih vilicah (cca 70€ z delom), namesto 6 dal 10, zadaj pa otrdil prednapetost, in malce zadušil povrat. Seveda da ne bom učil krive vere, vobanje pomeni zibanje prednji konec levo zadnji desno...trepetanje v nagibu? samo potem ti ni postal spredaj pretrd ? Woblanje je tako ja nihanje krmila levo desno v hitrih nizih, v ovinkih tega nisem še opazil ampak na ravninah nad 150 km/h. Hola, imel priliko narest skoraj 500 km s Tracerko ta vikend evo moji malo mešani občutki: definitivno za pohvalit (vsaj za enega) dovolj živahen in prožen motor (v A ali STD modeu, v B je res samo za dež); fajn da lahko menjavaš mode med vožnjo, za voznika čist fajn pozicija, zelo lahkoten po ovinkih, fajn zavore, zmerna poraba (4,8l/100)... bolj tkotko: trda sklopka, neroden stranski štender, neergonomsko stikalo za žmigavce in start, ZELO trd in neudoben voznikov sedež... najmanj všeč mi je bilo pa vzmetenje, ker ne požre neravnin ampak poskakuje čez grbine... škoda, sicer res prijazen in fletn motorček - gretje ročk je zakon, zlasti ko hoče snežit ali v dežju Vzmetenje je pametno nastaviti, ko sem ga kupil je delovalo odlično po 1000km se je začelo guncat ko stara krava, na prvem servisu smo ga nastavli in spet deluje oziroma lepo duši neravnine. Folk pravi, da so popravil vzmetenje.....in ce je na Tracerju crap, je pol na MT-09 totaln shit? Meni se zdi vzmetenje doro napram Versysu in Z750 ki sem si ju lastil pa na Z750 sem imel SHOWA od ninje. Da ne bo kdo mislil da je zadeva nevozna, brezproblema peljem tudi čez 200 kmh vendar je vsaj meni ta občutek neprijeten. Na FJ 09 forumu je eden to enostavno odpravil z stabilizatorjem vendar ga iščem po netu pa ne najdem nič , čipšhit kitajcev pa ne mislim dajat gor. Jutri bom probal še malo spustit napetost spredaj ter napet odzadaj da vidim če kaj pomaga. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Sej vemo, da ni nevozna, no...morda za tricetrt motosveta. jany 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jany Objavljeno April 7, 2015 Avtor Deli Objavljeno April 7, 2015 Sej vemo, da ni nevozna, no...morda za tricetrt motosveta. Nevozna je za tiste ki niso probali :-D Nearrain 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno April 7, 2015 Deli Objavljeno April 7, 2015 Na FJ 09 forumu je eden to enostavno odpravil z stabilizatorjem vendar ga iščem po netu pa ne najdem nič , čipšhit kitajcev pa ne mislim dajat gor. Jutri bom probal še malo spustit napetost spredaj ter napet odzadaj da vidim če kaj pomaga. http://www.gprstabilizer.com/shopping_sportbikes_yamaha_fz-09_2014 http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Yamaha-GPR-Steering-Stabilizer-For-2014-2015-FZ09-FZ-09-DBY-ACC56-24-59-/171706641884?hash=item27fa836ddc samo zadeva je daleč od tega, da bi bila ugodna. je pa ta verjetno najbolj enostaven za montažo glede na to, da je "na vrhu". če se prav spomnem so MS dirkači pohvalili te stabilizatorje. je pa mogoče mal huda cifra, za samo probat, a je stabilizator tisto kar rabiš, al kak drug upgrejd. sicer pa enostavna rešitev, se furaš samo po regionalih cestah, kjer itak čez 140 ne greš, če nočeš ostat brez izpita Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se