Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

in kaj pove uvoznik na to? je kdo že reklamiral pri prodajalcu?

bi blo zanimivo se malo poglobit in najt razlog tega woblanja .. kot že rečeno, sem parkrat probal, samo zaradi testiranja woblanja .. 12k prevoženih, sam, brez vseh kovčkov do 200 vse OK .. v dvoje z mehkima stranskima torbama + 53lt kovček pa parkrat cca 170-180 tudi brez woblanja .. šipa je original, vzmetenje naštimano spredaj in zadaj ..

kolega ima novega (cca 3k prevoženih), vse original, vzmetenje tovarniško in do 160 vse ok ..

neka skupna točka mora bit pri teh, ki jim wobla goddamn .. ali ga pa kakšen nenaden sunek spravi v tako stanje (sunek vetra, vožnja za nekom, ....) .. :?

2 hours ago, Snecer said:

enim wobla brez kufra z original šajbo, original yamaha = sw motech poltrdi, nimajo nobene ekstra veze z yamaho

to kar sem videl, se ne sme zgoditi, bilo je ekstremno woblanje

Snecer, Andrejcer govori o tem, da tracer z original trdimi kovčki ni naredil testov, ravno zaradi težav z vetrom pri visokih hitrostih .. zato so za rešitev za EU trg vzeli torbe od sw-motecha in z temi je teste prestal, v zda pa prodajajo z original trdimi torbami, ampak imajo računalniško omejeno max hitrost .. teh trdih torb se v eu ne da kupit ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Uvozinik, oziroma Yamaha verjetno (verjetno) bosta "napako" prikrivala, oziroma zanikala. Prodanih je bilo ogromno teh modelov, če se prizna napaka, bi bil to ogromen finančni zalogaj za Yamaho. Če res prihaja nov model MT 09 Tracer se meni zdi da je res nekaj na tem, da z motociklom nekaj ni uredu. Ker Yamaha osvežuje svoje modele motociklov na dolgi rok. Primer XTX-R-13 let , TDM 12 let, FZ8 6 let, SuperTenere 8 let, XTZ Tenere 660Z 8let stari modeli. Če bo Yamaha tako na hitro spremenila, bo s tem (vsaj zame) priznala napako.

Se mi je zdanjič zgodilo, da je tudi meni woblal, ko sem povozil grbino pri cca 200. Sem rahlo spustil hitrost in se je umirilo, potem pa brez problema do 222 kmh-večkrat. Se mi je pa woblanje dogajalo tudi pri XT660R, zaradi mehkega prednjega vzmetenja. Mogoče je vzmetenje spredaj nastavljeno premehko?

 

PS: Bo prov fino menjat staro za novo. Bom imel tehten razlog :D

Objavljeno
4 hours ago, Andrejcer said:

Zato se pa pri nas original Yamahinih, stranskih velikih kovčkov ne da kupiti, samo poltrde manjše, ker imaš pri njih omejitev hitrosti. Že za nameščen zadnji kovček je v navodilih zapisana omejitev hitrosti ampak teh navodil nihče ne jemlje resno. Pa še touring vizir ima.

Pa pri meni še nikoli ni grobo "zawoblal", da ga ne bi moral kontrolirati, ampak rahlo "zaplaval", kar se takoj preneha če rahlo spustiš hitrost ali se nagneš naprej.

V  obeh navedenih primerih mal obremeniš prednje kolo, kar bi pomenlo, da se za wobl preveč teže nasloni na zadnje kolo, in prednji konc postane lahek......

8 hours ago, Snecer said:

če sva oba videla, potem je potrjeno :fight1:

men se zdi da se zmišlujeta. 

8 hours ago, gift said:

Res je....vozil sem 50m za njim. Kaj takšnega na ravni cesti, brez vetra še v življenju nisem videl. Kako je uspel kolega rešit situacijo (da ni padel) mi ni jasno, ker ga je tako premetavalo in tiščalo v ograjo, da sem 100% mislil, da bo šel po tleh, na prazni avtocesti (kot na rodeju)....

Pogled od zadaj....kako ga premetava (vožnja za njim) je osupljivo.

Ta motor ima resnično očitno konstrukcijsko napako (motor je star 2 meseca in ima 3.500 prevoženenih km). Groza res...

p.s....Naj ga en strokovnjak stestira do 200 km/h na uro, zadevo posname in realno napiše opažanja...

 

 

 

10 hours ago, Snecer said:

danes od zadaj videl woblanje, smrtno, dobro da je rešil

nov tracer 1500km

nad 180 se je to pojavlo, s prve brez "opozorila", jaz pa zadaj ko da sem na tirih, to ni normalno

 

al pa očitno nista vidla istega primera, ker so to različni trejserji. 

snecer, ti imaš gor wilberse, gift se je tud pohvalil da ima updatano podvozje, torej svojih ne morte/ne smete primerjat s serijskim. 

 

testna tortura vzmetenja in okvirja. Tacer je preživljal podobne muke in to so počeli par let, predno so ga vrgli na trg. nekako ne verjamem da se bi na cesto izmuznila kaka res konkretna skrita napača.  

 

Vozil sem par zelo starih zadev, moj GPZ je pri 30 letih še vedno zdihal 6 brzino bo blokade in bil pri top speedu zelo miren. Preko 200 sm potegnu tud v dvoje, s top casom in platnenmi torbami. Fakin 30 let star motor. Vse isto ponovim tud na 20 let starem. res pa, da sem mu menjal zadnji šoker. par tednov nazaj sem polno nakrcan brez milosti gonu TDM 850. gre ko violina. Tracer pa naj bi bil slabši?!?!? Dokler ne bom probal, bom ostal skeptičen. 

Objavljeno
6 minutes ago, DinDiin said:

TDM je top :)

Je. Je pa tracer veliko boljši :ras:. Agregat na T-ju je pa fenomenaln. Tale woblanje-kao- se pa verjetno da čist lepo rešit z menjavo olja v prednjih vilicah.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

jaz sicer ne bom rekel, da si folk zmišljuje .. bolj me zanima, kaj je razlog .. ker je res dosti prodanih tracerjev (nasploh po svetu), ampak samo nekateri imajo težave z woblanjem .. glede na to, da so to verjetno različne serije (različni datumi prodaje, različni deli sveta) mora bit nekje nekaj po proivodnem traku .. in bi blo zelo ql, če bi našli razlog tega in bi blo rešeno .. sem gledal nedolgo nazaj na yt enega, ki je testiral in spreminjal nastavitve vzmetenja (mislim, da samo spredaj) in nekih rezultatov ni bilo, zmeraj nekje pri 180-190 začelo woblat .. je pa potem zamenjal touring vizir nazaj na original, in se je woblanje začelo pojavljat nekje pri 210 .. torej je z touring screenom bilo slabše .. ampak tisto woblanje je bilo nežno, daleč od česa nevarnega .. je pa res, da če na tisto ne reagiraš se verjetno stopnjuje do :cry: ..

drugače tudi če bi moj woblal nad 180/200, me to nebi preveč sekiralo, saj sem od takih hitrostih pri moji vožnji precej oddaljen ...

Objavljeno
pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Je. Je pa tracer veliko boljši :ras:. Agregat na T-ju je pa fenomenaln. Tale woblanje-kao- se pa verjetno da čist lepo rešit z menjavo olja v prednjih vilicah.

če je to tako enostavno rešljivo potem naj to opravijo na pooblaščenem servisu .. morda ?

Objavljeno
pred 1 uro, Texo pravi:

neka skupna točka mora bit pri teh, ki jim wobla goddamn .. ali ga pa kakšen nenaden sunek spravi v tako stanje (sunek vetra, vožnja za nekom, ....) .. :?

Lahek sprednji del, švoh vzmetenje (tudi zadaj) in nepravilnost na cesti/bočni veter, pa se zgodi kak headshake, ki se ob obešanju na balanco spremeni v vsesplošno premetavanje mopeda levo/desno. Starejši mopedi, sploh kaki dual sporti z mehkim vzmetenjem znajo kr malo 'plavati' pri večji hitrosti, se čuti na krmilu da je komplet sistem 'labav' oz smerno ne lih najbolj stabilen. Lahko pa tudi kombinacija dejavnikov povzroči konkreten wobble na sicer stabilnem motorju.

Sam na srečo dlje od kakega headshaka še nisem prišel. Tako na CB-jki, kot na EXC-ju. Če se ne obešaš na balanco, ne reagiraš s kakim odsekanim zapiranjem gasa/zaviranjem in imaš nekaj sreče, se zadeva sama 'iztrese'...

En star prispevek na to temo, osnovna fizika pa še vedno drži. Zasnova motorjev, teža/porazdelitv teže in vzmetenje, 'neustrezna' guma oz tlak... pa wobla. Al pa tud ne. Današnji mopedi so seveda precej bolj togi, zasnova pa je ista.

 

 

 

Objavljeno
pred 6 urami, vandrovec pravi:

S tistima stranskima kovčkoma se mi ne zdi čudno, enako je meni TDM delala s podobnima kovčkoma, brez njih ne.

 

+ poštar šajba, mehko vzmetenje...pa je juhuuuu

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Tud 1190.....pri 260+  Dami34 priča !

z zadnjim kufrom :P

pa supergami v najlon vrečkah navezanimi na roll bare. Zihr superge rešujejo, drgač bi tut tvoj woblal :P

 

Objavljeno

HVALA za video, ker si prej nisem ćisto predstavljal kaj pomeni voblanje in se mi na moji yamah fazer tudi ni nikoli zgodilo, čeprav sem imel med vožnjo na njej tri kovčke zadaj, enega na rezervarju in še povišano "sprednjo šipco".

Objavljeno

Ne morem da ne bi,sva se pogovarjala sz mio fratelo ,vozi tracerko od cca marca letos (nabavil novo) napravil prbl.15000 km opremljeno z stranskimi kovčki Givi E22 in topcase (vsi stalno na motorju)  in pravi da njemu ne wbla je pa rekel ,da pri višji hitrosti mogoče malce nakazuje samo da ni vse skupaj omembe vredno,izleda ,da je za woblanje krivo več dejavnikov tudi način vožnje oz. drža  ,je pa možno da je motocikel na prednjo gumo premal obremenjen posebej pri višji hitrosti !

LP

Objavljeno (popravljeno)

no, evo, prej sem omenil enega na youtube, ki je testiral: klik (za neučakane prvo voblanje pri 4:25) ..

tu pa še potem kasneje z original vizirjem: klik še enkrat

27 minutes ago, dondule said:

Ne morem da ne bi,sva se pogovarjala sz mio fratelo ,vozi tracerko od cca marca letos (nabavil novo) napravil prbl.15000 km opremljeno z stranskimi kovčki Givi E22 in topcase (vsi stalno na motorju)  in pravi da njemu ne wbla je pa rekel ,da pri višji hitrosti mogoče malce nakazuje samo da ni vse skupaj omembe vredno,izleda ,da je za woblanje krivo več dejavnikov tudi način vožnje oz. drža  ,je pa možno da je motocikel na prednjo gumo premal obremenjen posebej pri višji hitrosti !

LP

jaz imam 12k prevoženih in nisem imel težav .. je pa res, da sem v kategoriji 100kg in ne 70kg .. :blush: :cool:

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno

Po mojem ,za to kar je namenjenu je tracer dober stroj ,če pa nekdo hoče s tem motorjem dirkat mislim,da ni nabavil prave mašine ,saj ni mišljen da se ga uporablja za ekstremne hitrosti ,če pa normalno pelješ ........ :)

Objavljeno

no, pa je še testiral sploh brez šipe in je spet razlika, tokrat še najboljše:

brez šipe

original šipa

puig touring šipa

no, pa je še testiral sploh brez šipe in je spet razlika, tokrat še najboljše:

brez šipe

original šipa

puig touring šipa

 

6 minutes ago, dondule said:

Po mojem ,za to kar je namenjenu je tracer dober stroj ,če pa nekdo hoče s tem motorjem dirkat mislim,da ni nabavil prave mašine ,saj ni mišljen da se ga uporablja za ekstremne hitrosti ,če pa normalno pelješ ........ :)

tako, lepo povedano .. kratko in jedrnato .. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
15 minutes ago, dondule said:

Po mojem ,za to kar je namenjenu je tracer dober stroj ,če pa nekdo hoče s tem motorjem dirkat mislim,da ni nabavil prave mašine ,saj ni mišljen da se ga uporablja za ekstremne hitrosti ,če pa normalno pelješ ........ :)

S tem se pa nebi strinjal :ras:. Se ga da kr konkretno peljat.

Overol, je full fun bike...preveč! Men bodo enkrat še izpit vzel...spet. Z versysam sem se vozil bolj umirjeno, s tem se sploh ne morem, ker kar prebudi v meni eno željo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
9 minutes ago, skalar36 said:

S tem se pa nebi strinjal :ras:. Se ga da kr konkretno peljat.

Overol, je full fun bike...preveč! Men bodo enkrat še izpit vzel...spet. Z versysam sem se vozil bolj umirjeno, s tem se sploh ne morem, ker kar prebudi v meni eno željo.

hehe .. samo to je pa res, te kar sili bedarije delat .. ;)

a je kdo probal manjši screen?

 

12.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, dondule pravi:

Po mojem ,za to kar je namenjenu je tracer dober stroj ,če pa nekdo hoče s tem motorjem dirkat mislim,da ni nabavil prave mašine ,saj ni mišljen da se ga uporablja za ekstremne hitrosti ,če pa normalno pelješ ........ :)

se strinjam, vendar je pri extremnih hitrostih , sploh z upoštevanjem še velike šipe, ohlapnih oblačil in mehkega vzmetenja milorečeno nevaren in to se ne sme dogajati.

Sicer se voblanje, če smo gledali video, da umiriti, vendar jaz bi si ga vsekakor prerihtal, drugo aftermarket šipo, ki prepušča zrak (ma luknje), gostejše olje v prve vilice in zadaj, no vsaj do konca našponal, pa zadušil.

Jaz grem redko čez 150, ampak včasih pa grem in če že grem, ne maram da se mi to zgodi.

Objavljeno

 

 

Še par slik iz slow motion posnetka ...Samsung Galaxy S7 "Snecer testing woblling on Yamaha Tracer on High Speed "

 

Screenshot_20160916-160149.png

Screenshot_20160916-160202.png

Screenshot_20160916-160216.png

Screenshot_20160916-160236.png

Objavljeno

197 ..214 ?

saj to sta bila na "dirkališču? Tega nista na cesti delala? :P

 

Objavljeno
pred 16 minutami, Matej207 pravi:

Evo rešitev v "ducatijevem" stilu :D

image.jpeg

pol ti v dežu ne bo vozil

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Glede na vse, kar smo v tej temi prežvečili si jaz mislim, da bo kar ta obveljala:

pred 22 urami, dondule pravi:

je pa možno da je motocikel na prednjo gumo premal obremenjen posebej pri višji hitrosti !

Zato pa tudi različno poročanje, ker smo vozniki različne telesne teže, z različnimi stili vožnje (eni se držijo bolj naprej in sedijo bolj naprej, drugi obratno, ...) in imamo motor različno obremenjen (kovčki).

Če si pozorno ogledamo video materijal, ki ga je prilepil @Texo , opazimo da se položaj voznika z različnimi vizirji ali brez vizirja spreminja. Torej z manj veterne zaščite se dosti bolj skloni naprej oz. pripogne nad krmilo, z več vetrne zaščite pa sedi bolj pokončno.

In zato meni, če sem sklonjen naprej kljub touring vizirju na srednji višini NIKOLI ne "zawobbla" vse do blokade. Tudi zato mi nikoli ni "wobblal" pri original vizirju, ker sem bil vedno sklonjen naprej pri višji hitrosti zaradi slabe vetrne zaščite.

Rešitev bi bila mogoče povečanje medosne razdalje za kakšen centimeter in rahlo spustiti prednje vilice.

Objavljeno

Jaz vidim rešitev v vožnji v okvirih omejitev, oziroma rahlega odstopanja navzgor.  Ta rešitev je ugodna tudi za mojo denarnico...:D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!